Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentáře

  • PC 100
Hitman blood money je skvela hra bohuzel jsem hral i jen tento dil proto budu hodnotit pouze tenhle dil myslim ze blood money je asi nejlepsi dil a na ostatni mam v planu se v budoucnu vrhnout libila se mi hratelnost atmosfera mise na lodi casinu soundtrack jesper kyda zvuky proste hitman 47 co vic napsat

Pro: Lidsky stit,bily dum,hudba,stealth akce, ave maria

Proti: Ukladani

-1 +6 −7
  • PC 95
Tento rok, lépe řečeno po dohrání Hitmana (2016), přesně dva týdny zpět, jsem se rozhodl, že si zahraji více Hitmanovských titulů a nejlépe je dohraju, jelikož tento lysohlavý agent s čárovým kódem na zátylku mě přesvědčil, že doopravdy stojí za to, abych mu dal druhou šanci. Otevřel jsem tedy notebook, oholil si hlavu a přilepil si na ní čárový kód z pytlíku chipsů a vrhnul se na Blood Money, jelikož chronologický seřazení dílů mi nic neříká.

Hned na začátek řeknu, že Blood Money miluju! Rozhodně mi přijde v mnoha ohledech lepší než jeho novější nástupce. První bych zmínil vizuál, kdy graficky Blood Money vypadá víc osobitě. Grafika mi přijde více cartoony, přijde mi lepší než realistické nové díly, protože hře ten „cartoony“ vibe dodává osobitost, osobitý styl, podle kterého rozhodně na první pohled poznáte, že hrajete Blood Money.

Blood Money má dohromady 13 misí, 13 různých map, které nabízejí hromadu způsobů, hromadu příležitostí, jak zabít vaše kontrakty. Líbí se mi neokoukanost lokací, každá mise je jedinečná. Rozhodně se několikrát stane, že váš dobře naplánovaný postup něco překazí a vy budete muset najít jiný způsob, jak se z té šlamastiky dostat, při nejhorším načtete poslední uloženou pozici a zkusíte to znovu. V této hře jsem improvizoval více, několikrát jsem začátek mise restartoval, jelikož jsem vždy našel příležitost, jak se dostat k nějakému převleku, ale vždycky jsem to třeba o jedinou sekundu nestihl, tak jsem restartoval hru a zkusil to znova, dokud se mi to nepodařilo. Taktéž se připravte na nekonečné čekání, když si naplánujete nějaký důmyslný kill a čekáte, až se váš kontrakt umístí tam, kam ho potřebujete, což může trvat třeba i pět minut. Není to sice moc dlouhá doba, ale stejně byste asi neradi koukali pět minut na obrazovku a nic nedělali. Přiznám se, že jsem všechny mise napůl speedrunoval, jelikož jsem narazil na speedrunera Kotti (můj oblíbený run), který speedruneruje Hitmanovské hry a je sranda sledovat jeho průlety hrou, a i tak je zábavné si je proletět sám.

Líbí se mi i detaily jako třeba, že mohu s injekcí jedu někomu otrávit flašku piva, avšak vadí mi, že do "truhel" mohu schovávat vždy pouze jedno tělo a do skříní, o kterých bych čekal, že tam také mohu schovat tělo, se mohu maximálně schovat já sám. U rating systému, mě překvapuje detail, že i pes může považovat za svědka.

Mise doprovází velice kvalitní orchestrální soundtrack, který se dobře poslouchá a přidává na husté atmosféře hry. Příběh nějak nehodnotím, jelikož jsem ho v průběhu hry moc nesledoval, až teprve ke konci mě zaujal.

Co mi vadilo byl save systém, nechápu, proč si mám na ukládání pouze tři sloty, když na normální obtížnost si mohu hru uložit maximálně sedmkrát? Kdyby bylo sedm save slotů, tak mlčím, ale tohle mi přijde jako zbytečný handicap pro hráče, jelikož sám si rád ukládám na více separovaných pozic, vždycky když se mi podaří obstarat převlek, nebo když se mi podaří udělat nějaký obtížnější manévr, aniž by si mě kdokoliv všiml. Taktéž mi vadí umělá inteligence postav, když jdu po místnosti, tak se všichni přítomní na mě otočili s tak přísným pohledem, až si říkám, pokud není lehký klus po místnosti pro nižší společenskou vrstvu. Také se mi stalo, že jsem připravil "nehodu" a když se stala, tak všichni z toho obviňovali mě, přičemž jsem pouze stál uprostřed sálu a nic nedělal. Nebo mě také v jedné misi naštvalo, že na mě eNPéCéčka posílala stráže, protože jsem lezl po žebříku, přičemž jsem měl na sobě převlek stráže… Ale zase na druhou stranu, kdy stihnete utéct, tak jste v cajku.

Hitman Blood Money je druhou hrou z Hitmanovké ságy, kterou jsem dohrál a zatím jsem více než spokojený! Hitman je frajer (když mě zrovna nenutí střílet pejsky, jelikož hra považuje za svědky i je…) a rozhodně se těším na další jeho taškařice! Nejraději bych si Blood Money zahrál znova, a taky si ho jdu hned zapnout.

Pro: Hratelnost a znovuhratelnost | Soundtrack | Grafika | Design lokací | Variace lokací a nespočet možností splnění mise | Humor

Proti: Save systém | AI postav

+27
  • PC 95
Jako malej capart jsem viděl jak můj starší brácha hraje Silent Assassina a vůbec jsem nechápal co ho na téhle hře bere. To byly doby kdy můj mozeček bral jako vrchol videoherní zábavy COD sérii. No, Hitman byl jenom ubohej plešoun bez šance na úspěch. No a pak o pár veselých let později jsem jako větší capart narazil v Kaflandu na Kolekci klasiky tohodle dobráka. No za ti dvě kilča co jsem našel v kapsičce jsem si tuhle hru pořídil. Koupil jsem si to vlastně jen kvůli drsnýmu výrazu a krásný lesklý struně na přebalu. Až po instalaci mi došlo že jsem si koupil pokračování hry která mě ani trochu nebavila. Byl to rychlej proces bez soudu s rozsudkem "Vyhnanství z harddisku".

No ale tak o půl roku později jsem si rozsudek rozmyslel a vyhnanství zrušil. Sakra dobře jsem udělal. Tohle dílko je dle mého z celé série to nejlepší. První mise je suprovej tutoriál který vám ukáže mechaniky, které můžete použít k odpravení či obejití cílů. Takhle by to mělo vypadat vždy. Žádné tuny textu které stejnak vetšina radši přeskočí, rychlé a stručné představení v praxi. Takhle to má vypadat.

Další mise už jsou velké pískoviště na kterých si můžete postavit hradů kolik jen chcete. Pokusit se všechno nastražit jako nehodu, zabít cíl pomocí jedu, zbraně nebo šikovné struny. No a nebo to prostě postřílet všechno a doufat že se cíl ocitne kolem. V představivosti se meze nekladou.

Hra nakonec shrne vaše snažení v krásném novinovém titulku. Taková drobnost v desingu a jak mě to potěšilo. Noviny shrnou jestli jste byl šílený vrahoun, nebo tíchý stín bez tváře. Pocit práce profesionála dopomáhá i široká škála vylepšení zbraní a vybavení které si můžete koupit za vydělané peníze z misí. Volbu vybavení má spousta her, ale tady mě přišlo že doopravdy záleží na tom co si s sebou vezmete a obzvlášť v případě kdy už misi jedete po několikáté a chcete najít nový způsob dokončení.

Jedinou výtkou by pro mě byla umělá inteligence. V rámci Herní výzvy jsem poprvé hru dohrál na experta. Hláška o tom že na téhle úrovni bude "Posílená AI" je jen kec. Až na pár vyjímek jsou npc úplně stejně blbý. Jediné opravdové navýšení obtížnosti je díky absenci uložení nemožnost udělat chybu.

Téhle hře musím poděkovat za to že mi otevřela oči ohledně stealth žánru a hlavně otevřela bránu do téhle série. Z které dnes miluji každý díl (kromě trojky)...

Pro: Mapy, kreativita a různorodost misí, vybavení

Proti: AI

+17
  • PC 90
prvního hitmana považuji za jediného poctivého, ačkoli ty další vyhovují mému stylu hraní, kde si mohu na konec prohlédnout i trochu jinou statistiku než s jedním prázdným zásobníkem. každou misi jsem pruměrně vystřílel 200 – 300 náboju a strunu používal jen pro zpestření. na konec jsem si přečetl návod, kterej mi poskytl zajímavý pohled ukladného vraha s dobrým prostorovým vnímáním detailu – většiny z nich jsem si při hraní ani nevšiml, na mapce jsem vytypoval cíl a šel jasně na věc. nejtěžší část vždycky byla se prostřílet ven a uniknout; v haciendě nebo na klinice se v panice personál často uchyloval ke zbraním po mrtvých security, a tak jsem pro jistotu nenechával nikoho na živu – nevyplatí se to. titulky v novinách byly pak obzvlášt peprné a docela jsem si to i vychutnal. nejhorší zase bylo, když jsem nevěděl kudy kam, nebo se ztratil. to jsem pomalu ztrácel nervy a připravoval si druhý monitor, ale nakonec to všechno dobře dopadlo a já odmaturoval jako elitní zabiják 4700.

Pro: tutorial (90%), detail, interakce.

+4 +5 −1
  • PC 100
Mám za sebou všechny Hitmany, když pominu nejnovější přírůstek "Absolution", kterej mám aktuálně ve frontě.

V Blood Money se vše dobré z předešlých dílů spojilo v 100% zážitek. Výborné a zajímavé lokace (zvlášť třeba vánoční party, nebo Heaven vs. Hell, opera),
skvělý design levelů. Náš pan 47 se naučil nový triky, který jsem hojně využíval a hra s nimi má něco více do sebe.(třeba lidský štít s následnou možností OMRÁČENÍ oběti)

Převleky, které nás nutí autoři užít k tichému procházení mise jsou správně bizardní (klaun, karnevalové převleky, Santa!). Osobně jsem si moc užíval opartné pomalé procházení levlů v těchto propůjčených identitách.

Celou hru jsem prošel, aniž bych usmrtil někoho jiného, než vlastní cíl (v poslední misi, je vše jinak - jasně) a to bez užití mapy a jiných zbytečných nápověd a tímto jsem si hru vyladil na odpovídající obtížnost pro veterány.
Na každej level mi stačil jeden zásobník pistole, málokdy jsem vystřelil více jak jednou, max dvakrát. Žádný samopaly nic dratickýho - krása.

Výbornej nápad je článek v noninách jako výsledková listina po misi. Stejně jako postupná modifikace vašich zbraní. Dokonce mi hra dovolila nepoužívat obou silverballerek naráz (v ostatních dílech to nešlo - buď obě nebo nic), což mi vždy přišlo zbytečný a přehnaně holywoodsky trapný.

Zvláštní odstavec věnuju zvukové stránce: Výbornej dabing (hlas pana 47 jsem si velmi oblíbil už v předchozích dílech), i zvuky okolí skvělý.
Co si ale zaslouží bez debat 10% nahoru je hudební orgie, kterou zplodil můj kůň - Jesper Kyd. Ta atmosféra, která přímo čiší z jeho skladeb je bezkonkurenční! Uvedené platí jak pro orchestrální, tak pro elektronické skladby. Přiznám se, že jsem mnoho minut bezclíně jen vyhlížel z balkónu v "Rocky mountains" a vychutnával si muziku samotnou s výhledem na oceán. Škoda jen, že některé skladby se spustily až ve chvíli, kdy se spustil i poplach stráží, což se opatrnému hráči často nestávalo.

U mě 100% hra, která se hraje jedním dechem. Méně schovívaví hráči zajisté prominou krvavě vysoké ohodnocení...

Pro: HUDBA, HUDBA, HUDBA, zvuková stránka celkově, design, atmosféra, hratelnost, tempo hry

Proti: mohlo to bejt delší...

+30
  • PC 80
Asi před dvěma roky, kdy jsem se poprvé setkal se sérií Hitman, jsem jakožto velký fanda stealth akce zrovna nezářil nadšením, a proto na scénu přišly další stealth tituly, mezi nimiž se Hitman velmi rychle ztratil a v mých očích jako nezdařený titul naprosto upadl v zapomnění. Bohužel stealth titulů ve světě PC her nepřibývá, takže do nejnovějšího dílu Blood Money, pro který jsem se nakonec z určité krize rozhodl, jsem zrovna extra velké naděje nevkládal.

Jak to dopadlo, bude pochopitelně z následujících řádků každému jasné, ale než se tak stane, tak bych se ještě rád na chvíli vrátil o těch pár let zpět, kdy jsem tajného agenta 47 téměř odsoudil k záhubě. Byl to totiž právě on, který, jakožto hlavní postava hry, ve mně vzbuzoval obrovské nesympatie. Netvrdím, že Sam Fisher, Semion Strogov, Matt Carter a jim podobní, se kterými jsem se později setkal, jsou nějací elegáni, ale mně zachmuřilý plešoun v tmavém obleku s chůzí vznešeného diplomata prostě nesedl. Ale časy se holt mění a pár misí nejnovějšího dílu stačilo k tomu, abych se přesvědčil, že postava tajného agenta by vlastně naopak mohla vypadat právě takhle. Ovšem jasné je, že to není jen o vizáži hlavního hrdiny, nýbrž i o systému hraní. Ten je totiž nejvíce podobný mému oblíbenému Death to Spies, který jsem tehdy před lety neznal, ovšem teď byl dalším z hlavních aspektů, proč mi Hitman tentokrát sedl a trefil se tak do mého vkusu. Žádná hra světel a stínů ve stylu Sama Fishera, ale naopak pohyb mezi lidmi jak ve svém originálním obleku, tak i v převlecích všeho druhu, či nenápadné odstranění daného cíle tichým způsobem vlastníma rukama, indikací jedem, ale také např. formou fingované nešťastné náhody je to, co spolu s velmi pěknou grafikou dělá hru velmi zábavnou a v současné době, kdy stealth styl začíná mít hodnotu zlata, téměř i výjimečnou.

Pokud jde o zápory, je jich poměrně málo, ale přesto se o nějakých zmíním. Jedním z nich je systém ukládání, kterému bych snad ani příliš nevyčítal jeho omezený počet v závislosti na volbě obtížnosti, jako spíš fakt, že se savepointy po vypnutí hry při nedokončené misi automaticky smažou a nutí tak hráče za každou cenu danou misi dokončit na jeden zátah. Výhodou sice může být určitá jedinečnost okamžiků každé mise, kterou si tak hráč může vychutnat při hraní bez přerušení, ale podle mě by hráč mohl mít možnost si o délce svého hraní rozhodovat sám a ne tak, jak mu autoři v podstatě nakážou.

Co dodat? Myslím, že jsem sérii Hitman léta zbytečně křivdil a ve stealth žánru ji tak zařadil na poslední místo, kam rozhodně nepatří. Takže vítej zpátky, agente 47.

Pro: skvělá špiónovka, grafika, absence nudy

Proti: systém ukládání

+46
  • PC 90
Tak tenhle Hitman je myslím ze všech čtyřech dílu nejlepší. Pěkná grafika, soundtrack, příběh, povedené mise - je jen na vás jak se rozhodnete zlikvidovat cíl a vyřešit úkol, buď "nehodou" nebo prostě cíl odprásknete. Vaše rozhodnutí ovlivňuje i noviny, které se zobrazují na konci splněné mise, buď píšou o tom, že se váš cíl zabil nehodou nebo že byl zabit nájemným vrahem - tato vychytávka mě docela potěšila a i podle toho se určuje, kolik za odvedenou práci dostanete peněz. Naštěstí zde zůstali staré dobré věci a vychytávky zabijáka 47 z předchozích dílů - možnost se převlékat za nepřítele, používání struny, omračovadel a použití různých zbraní, kterých je v tomto díle opět hodně. Další příjemná změna je, že v předchozích dílech, když jste byly převlečeny za nepřítele nebo za nějakého civilistu, tak vás nepřítel hned prokouknul, pokud jste u něj zůstali chvíli stát, biď jen na chvíli. Ve čtvrtém díle je to naštěstí o hodně více tolerovaný, a tak nemusíte v převleku rychle kolem něj proběhnout. Co mě ale zklamalo, byl poněkud divný systém ukládání. Sice se dalo v průběhu mise hru uložit, kdyby se náhodou nějaká ta akce nepovedla, ale jakmile jste hru vypli a znovu zapli, tak uložené pozice už tam nebyly a tak nezbývá nic jiného, než hrát misi od začátku. Jak už jsem zmiňoval v úvodu, jedná se rozhodně nejlepší díl, který má spád a i slušně udělaný konec, sice se najdou nějaké ty chybičky a nedostatky, ale hráním této hry určitě neprohloupíte :-)

Pro: Grafika, mise, příběh, sountrack, různé možnosti provedení mise, velké množství různých zbraní

Proti: Prapodivný zbůsob ukládání

+32
  • PC 90
Jediný díl plešatého zabijáka 47, který jsem měl tu čest hrát. Celá hra je opravdu velmi povedená, jedna z nejlepších her co jsem hrál. Graficky je hra na dobré úrovni, engine zvládá desítky lidí na jednou i na starých kompech. Příběh je také povedený, vracení se flashbacky do minulosti je zajímavý nápad. Nejlepší jsou samotné mise a likvidace cíle. Likvidaci můžeme provést hromadou tichých způsobů, přičemž nejlépe se ohodnocuje vražda vypadající jako nehoda. Nic nám ve hře nebrání nakoupit zbraně a zahrát si na Ramba (nebo snad na Kana a Lynche?) a vystřílet vše živé. Hra se jde dohrát i tímto způsobem, samozřejmě jde dohrát i bez použití jediné (střelné) zbraně, to není zas tak obtížné, zvláště když už máte hru jednou dohranou.

Dost chvály, teď nějaké ty zápory. Určitě největší problém je málo misí - hra se dá dohrát i během hodiny (když už víte ,,co a jak"). Během hraní jsem narazil na několik grafických chyb (jen maličkosti). Trochu mi lezli na nervy divné zvuky zbraní, zvláště ta pistole, kterou používali všichni.

Pro: grafika, příběh, volnost v misích, nákup zbraní, design prostředí, soundtrack

Proti: málo misí, pár drobností

+8 +9 −1
  • PC --
Hitman mi dlouhou dobu unikal. Když jsem před lety xkrát rozehrával druhý díl, nebyl jsem schopen se přes ten podivný steath přístup přenést. V podstatě vás vůbec nic nevede to steath hrát. Jenže pak mi do rukou přišel čtvrtý díl, který se mi na dnešním stroji konečně podařilo rozchodit plynule a tudíž jsem ho mohl konečně rozehrát. Nezmiňoval bych to tu, kdyby můj názor čtvrtý díl nezměnil. Hned první, výcviková mise je skvělá a představí hráči všechny důležité možnosti hry (ostatně to se taky od výcvikových misí očekává). A v možnostech a skvělém charakteru misí nepolevuje až do konce hry. V každé misi je více možných řešení, do jednoho jsou všechna originální a skvělá. Celý průběh mise v mém případě vypadal tak, že jsem si nejprve celou misi prošel a zjišťoval kde co je, co se s čím dá dělat apod a až napodruhé rozjel misi na ostro. Docela chápu, že to některé hráče nebaví když třebas ani jedinkrát za celou misi nevystřelí (a to mají velmi slušný arzenál), ale jako celek to působí velmi chytře a absenci střelby vám vynahradí ten vynikající pocit po ukonční mise. Přesto, že se zde nemusí vůbec střílet, pro vraždící fanatiky tu ta možnost samozřejmě je a je paradoxně mnohem lépe zpracovaná než v Kane and Lynch od stejného studia - ve hře, která je tvořena od začátku do konce pouze přestřelkami. Nelze nezmínit vynikající sountrack a podlě mě pro hru vhodné grafické zpracování.
+8
  • PC 90
Do čtveřice všeho dobrého (nebo se to říká jinak? :)). Blood Money je po průměrné trojce slušný návratem Hitmana do první ligy a konkurence mu jen a jen svědčí.

47 vypadá coolověji a i celá hra vypadá opravdu velmi slušně. Mise jsou tak velmi nápadité a slušně hratelné. Prostě se dá neuvěřitelně vyblbnout, a v každé misi se najde něco zajímavého. Protože každá mise je svým způsobel originální a nápaditá, což dopomáhá ke skvělému zážitku.

Pár inovačních změn se najde, ale tou pravděpodobně největší je strkání do lidí (hm, jak hezké). Zní to sice prazvláštně, ale je to sranda a vlastně profesionální způsob, jak se zbavit svého cíle, jednoduše ho schodit s balkónu. Sranda s Hitmanem byla vždycky a čtvrtý díl to dokonale potvrzuje.

Pro: Hratelnost, soundtrack, konečně slušný příběh, dokonalé mise, 47

Proti: málo misí,

+5
  • PC 90
Po slabší trojce přichází Hitman, který má vše, co mít má. Výbornou hratelnost, nové způsoby zabíjení, novou tvář. Rozlehlost misí mi vyrazila dech, pokaždé jsem si zahrál na průzkumníka, přičemž jsem prolézal stovky místností a schovávaček, než jsem vyrazil do akce. Parádní příběh plný zvratů, ikdyž mnoho se toho dalo předvídat. Snad ani nemluvě o skvělém level-designu a originálitě misí. Ale dost chavolozpěvu, Hitman: Blood Money je pro mě výtečné vyvrcholení série, a kdo ví...možná se s holohlavým diletantem ještě setkáme.

Pro: Mise, způsoby popravy, plnění misí na mnoho způsobů, Jesper Kydovská hudba

Proti: Prolínání textur a další maličkosti

+5
  • PC 90
Má nejlepší zkušenost s agentem 47 vše bylo dovedeno k dokonalosti grafika, příběh, postavy. Velmi příjemně mne překvapily možnosti zabíjení jednotlivých obětí, každá úrovenˇ mě až zaskočila svou rozsáhlostí. Tuto hru jsem si koupil poprvé na své narozeniny a byly to jedny z mých nejlepších.

Pro: Grafika, příběh hratelnost, ...

Proti: angličtina

+1 +4 −3
  • PC 90
47 v nejlepší formě. IO Interactive se podařilo skloubit unikátknost jednotlivých misí, kde nechybí ani vinný sklep v Jižní Americe nebo výlet na staré lodi, s perfektné provedenou hratelností. A ty možnosti k zlikvidování cíle jsou nevídané - přidání jedu do dortu nebo vyměnění zbraní jsou naprostými lahůdkami . Ačkoliv některé novinky jako upgradování zbrání nebo známost mezi lidmi, kterou snižujete uplácením svědků nepřínáší do tohoto konceptu nic nového, stále se čtvrtý Hitman hraje stejně dobře jako jeho předchůdci. Úžasně také působí technické zpracování. Výborný soundtrack od matadora Jespera Kyda, skvělá grafika nebo zpracování jednotlivých filmečků se sem jednoznačně započítávají.

Mačkání detonačního tlačítka nikdy nebylo sladší.

Pro: hratelnost, level design, soundtrack

Proti: zavrženíhodné chyby

+18
  • PC 90
Jednoznačně nejlepší ze všech dílů. Spousta vylepšení, parádní level-design a technické zpracování na vysoké úrovni. Zakončení je libové! Nejlepší moment ze hry - když jsem v poslední misi zapíchl víceprezidentova pejska kuchyňským nožem. Hrozně štěkal a jinak to nešlo...
+6 +9 −3
  • PC 95
Hitman se konečně ukázal v pravém světle. V podstatě tu není zas tak mnoho nových věcí, takže ti, co zabíjeli už dříve, nebudou překvapeni, a ti, co ještě ne, nebudou ochuzeni. Úplně každá mise je originální a lze najít spoustu možností řešení problému. Mě osobně se Blood Money líbilo z celé série nejvíc: autoři udělali pár kroků dopředu v grafickém zpracování a na vyšší úroveň poskočil i příběh. Na opravdu kvalitní soundtrack jsme si již zvykli. Objevily se i některé zpestřující fíčurky typu manipulace s penězi (další motivace k jemnějšímu plnění misí), známost mezi lidmi, kterou lze snižovat úplatky, nebo novinové články, na které jsem se vždycky těšil. Co říct víc...

Pro: Variabilita, grafika, příběh

Proti: Ne moc lidí chodí po světě s čárovým kódem na hlavě, takže je divné, že si ho nikdo nevšimne...

+6
  • PC 85
Plešatý antagonista vraždí počtvrté a tentokrát záludněji, než kdy dříve. Systém náhodných smrtí je velice příjemným zpestřením a ač se v každém případě jedná o až očividné vybízení (cíl zakopne pod obrovským lustrem obložený C4kou), některé nápady jsou skvěle promyšlené (výměna pistolí). Od trojky značný posun v grafice i v interakci s okolním prostředím a hlavně v příběhu, který příjemně graduje a je zakončen kulervoucím epilogem. Cest je nyní více a přestože jsou stále hodně nalajnované, nabízejí spolu s rozvinutým arzenálem a možnostmi poměrně širokou paletu dobrání se k cíli. Dalším svěžím vánkem je volba uplatit svědky, popř. naprosto změnit identitu nebo zobrazení split-screenu při důležité události. Hlavní je, že zůstal Jesper Kyd a humor, tolik specifický pro tuto sérii. Stále však ve mně dřímá pocit, že Hitman ještě zdaleka nevyužil svého potenciálu a upřímně doufám, že delší pauza před pátým dílem bude jen důsledkem nově ztvárněného herního konceptu, který se na nějaké předem dané události nebude ohlížet a jen si spokojeně žít ve svém vlastním světě, dokud nedorazí ten málomluvný bastard s čárovým kódem na zátylku.

Pro: Operace s penězi, důraz na příběh, náhodné vraždy, pestrost misí, hudba, závěr

Proti: Někdy až moc naskriptované, zvuky zbraní

+7
  • PC 85
Po dvojce je Blood Money můj nejoblíbenější díl. Hrál jsem ho sice na Xboxu a ne na PC, ale v tom není rozdíl. Spousta vynikajících nápadů v misích, nelinearita je zde snad úplně nejvíce zastoupena a tradičně kvalitní soundtrack Jespera Kyda hraní jenom zpříjemňuje.

Pro: Nelinearita, soundtrack, grafika

Proti: Občas hodně nepřehledná situace

  • PC 80
Blood Money je dospělá verze všech předchozích dílů. To co bylo dřív špatně, je tady odstraněno a to, co bylo dobré, je tady ještě lepší. Mise jsou parádní, různorodé a znovu stylové ano, ten Bílej dům, ve kterým dneska sedí Bush :D. Velmi dobré mi přišlo zakomponování přestřelek do misí tak, aby vám to nezkazilo hodnocení. Novinky jako upgrady zbraní nebo ,,hledanost" v novinách jsou podle mě zbytečný, ale nevadí ve hře. Systém náhodných zabití je dementní (opravdu si nemyslím, že je nenápadný lustr, kterej se utrhne zrovna ve chvíli, kdy pod ním běží důležitej člověk :-D). Na druhou stranu tu máme pár hodně vychytaných vražd výměna makety pistole za reálnou při zkoušce divadelní hry. Už to není to, co to bývalo, ale je to pořád dobré. Jesper Kyd vykouzlil naprosto úchvatnou hudbu, grafika je také nádherná (nádherné plastická) a hratelnost je na špičce. 80%

Pro: Stylové vraždy, hudba, prostě Hitman :-D

Proti: Náhodné smrti, zbytečné novinky

+8
  • PC --
Hru jsem nedohrál. Ale ty mise co jsem hrál byly bezvadné. Je skvělé, že mise se dá dohrát různými způsoby, taky prostředí je dost detailně dělané. A skvělá je taky hudba.

Pro: Detailnost prostředí, hudba, Hitmenovi zbraně a různé způsoby jak misi splnit.

Proti: Maličkosti.

  • PC 100
Celá série Hitman je to nejstylovější, co se dá na herní scéně najít.Ani Sam Fisher, ani Garret, ani nikdo jinej není tak stylovej jako 47.Kromě toho má tahle hra taky geniální design misí (nesrovnatelně lepší než např. přehypovanej Assassin's Creed), nádhernej soundtrack made by Jesper Kyd, a na svojí dobu skvělou grafiku (a i dneska velice pěknou).Přimíchat do toho skvělej příběh a černej humor, a co nám chybí?Jo, ještě nejlepší závěr co jsem kdy ve hře viděl.Miluju tuhle sérii.10/10

Pro: STYL, variabilita, design všeho, hudba, 47

Proti: N/A

+14 +15 −1
  • PC 90
Moje nejsilnější vzpomínka na hru je ta, že jsem poprskal monitor smíchy, když jsem viděl 47 se svým kameným obličejem v karnevalském převleku kuřete. Druhé místo vyhrává vražda svědka v domě, toporně střeženém FBI, v převleku klauna. :) Chválím různorodost misí, protože ne pokaždé je hlavním cílem někoho zabít (dobře, tak je), ale někdy i vyzvednout osobu, získat mikrofilm,... I když je ve hře spousta zbraní, díky chytrému pozorování okolí je většinou ani nebudete muset použít. Samozřejmě pokud neuspějete a máte po ruce nějaký solidní kvér, tak nějakou killing spree asi rozpoutáte. Je to dobré proti stresu. :) A dokonce je to jedna z mála her, u které si nevzpomenu na nějakou závažnější chybu.

Pro: charisma 47, možnosti jak splnit misi, různorodé prostředí, černý humor

Proti: nic vážného

+9
  • PC 75
No, nedohrál jsem to (o chlup), ale vzpomínky mám vesměs velmi dobrý. Asi hlavně díky na jedničku zpracovaným prostředím většiny misí (teď se mi vybavuje hlavně opera a lechtivý klubík někde v Alpách), třem prdelím možností a v neposlední řadě díky samotnému holohlavému páprdovi s teploušáckým tetováním (myslím, že) na temeni.
+6 +7 −1