Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Nemám už sílu to hrát. Checkpoint, který mě vrátí o dva další, jako proč ?! Různě bugující mise, kde nejde nacist checkpoint apd.. Ok kdyby hra mela par misi, tak bych rekl, ze je to jen strilecka o nicem proste vypnout a strilet, ale porad to same dokola. A ta odolnost nepratel :(
Tak nebetyčnou kokotinu, jako je závěr Deep Black Reloaded, jsem už dlouho neviděl. Vyprodukovat na třetí pokus a několik patchů hru, která je na easy ke konci naprosto nehratelná, je asi možné opravdu pouze v Rusku. Může mi někdo, kdo už tento "kousek" dohrál, sdělit, jak mám proboha projít misi Taking Charge v poslední kapitole? Mám na mysli část, kde je třeba hacknout 4x nějaké body na dvou lodích a pak mazat pryč, do toho se v "aréně" dokola objevují ti podvodní roboti, co střílí plasmu a při útěku ven mě vždycky sejmou další dva, co čekají ve druhé nádrži (o dvou raketometčících ani nemluvě).

EDIT: Dohráno. Čtyři akty z pěti celkem slušný průměr (i když pár nedomyšlených situací by se rozhodně našlo), pátý akt hru komplet zahrabává pod zem. Opravdu nechápu, když to tolikrát celé předělávali, proč nakonec výsledek stojí za starou bačkoru.
Jsem zmaten. Když jsem hrál Deep Black: Reloaded poprvé a nikam zvlášť jsem se nedostal, tak si pamatuju prvního bosse, nějakého velikého kraba pod vodou. Teď hraju hru znovu (po aplikaci nějakého patche), žádného kraba jsem nepotkal, zato jsem narazil na dva typy nepřátel (létající roboti a malí červení krabi), které si z minula nepamatuju. Taky mi přijde, že ubylo nedomyšlených momentů (přemíra nepřátel). Tušíte někdo, co ty patche upravují? Mně přijde, jako by se snažili už podruhé (od Deep Black) celou hru překopat.
Neskutčně ubíjející hra. já než se prokoušu na konec tak zešedivim :-)
@marwel (23.03.2012 17:55): Tak ja si predsa nesťažujem na technickú stránku, tým pádom to ani tie budgetovky neospravedlňuje. :) Nehovorím, že je to otázka všetkých akčných hier, ale minimum akčných hier má akúsi individualitu, dávnejšie človek vedel hneď rozlíšiť vizuálnu štylizáciu, setting atď... hry boli z môjho pohľadu odlišnejšie, aj v prípadoch keď šlo o hry od rovnakej firmy (staré veci od monolithu, raven software atď..).
@Tulareanus (23.03.2012 17:45): Tak to ja si zase nemyslim, ze by to s akcnimi hrami bylo az takhle spatne. Je to tam zatim jen nejaky ten Chuck Norris. A co se tyce Deep Black tak musis samozrejme brat v uvahu vznik hry. Tohle proste neni AAA titlu ale budgetovka (byt tedy dost predrazena to je fakt).
Jop, na takého Lo Wanga už dnešní hrdinovia zďaleka nemajú:
"Hmm, something flooding or dinosaur taking piss."
"Woops, Lo Wang drop soap, you bend over get it, hahaha!"
xD
Ja jednoducho pri tých fps/tps mám stále pocit, že hra mi nedáva jediný dôvod, prečo by som si ju mal chcieť zahrať. Toto navyše pôsobí extra béčkovo. Tie staršie fpsky a tpsky ma vždy vedeli namotať dizajnom, niekedy príbehom a niekedy dokonca humorom. Tieto hry však na mňa pôsobia tým dojmom "film so Stevenom Seagalom".
@Tulareanus (23.03.2012 16:49): Vicemene ano. Spousta dnesnich her jsou atraktivni grafikou a animacemi, ale gameplay me vetsinou moc nenalaka. Napriklad Darkness II bylo fajn v demu, ale jakmile jsem ho dohral, nemel jsem nejmensi nutkani bezet do obchodu a kupovat. Max Payne vypada paradne, ale take si nemyslim, ze bych po vydani hned musel kupovat i kdybych na nej mel ciste teoreticky HW. Takhle bych mohl pokracovat. Mnohem vice me zajima setting hry. Stale verim Dishonored, Prey 2 a Darksiders 2 a doufam, ze na tyto hry nebude pred vydanim nejaka silena reklamni kampan aby se jim nepodarilo mi to znechutit.
Ak ide len o obsah, nakoniec ani ten Fallout: New Vegas nebol až taký špatný.
@Tulareanus (23.03.2012 16:49): Řekl bych, že situace je tak nějak stejná řadu let. Vždy se do roka objeví několik zajímavých věcí, zbytek šeď a průměr. Tento rok se například chystají poměrně atraktivní tituly jako FC3, MP3, Bioshock, Arma 3, Metro, Thief... jen je to z většiny nahuštěné do Q4.
Tiež sa vám zdá, že všetky tie fps a tps čo vychádzajú posledné roky, pôsobia náplňou veľmi neatraktívne?