Das Roboss. Skvělej mod. První dvě mapy byly koncipovány pomalu jak v HL1 a dost se mi líbily. I když ten puzzle sem málem nedal, až po opětovném přečtení Peteho recky mi to došlo. Závěr originální, ale dost těžký, než jsem přišel na jeho pointu a zorientoval se v ovládání, nějakých patnáct minut uběhlo. A zbraně jsem našel všechny asi, kuši, raketomet i gravity gun, včetně těch slabších.
Causality Effect byl opravdu super. Pěkný děj, mapy, zpracování a dojem stejný, jak z plnohodnotné HL2 epizody, nikoli modu. V současné verzi HL2 mod vypadal výtečně, akorát byla nutná tato úprava v gameinfo.txt SteamAppID 215. Jinak mod nefungoval na začátku dobře, po teleportaci mě to vracelo zpět do teleportu a neproběhl loading další mapy.
Minerva: Metastatis je právem považována za vůbec nejlepší mod, co kdy k HL2 vyšel. Neboť s takovýmto designem úrovní jsem se zatím nikde nesetkal. Všechny epizody do sebe dobře pasují, oplývají pěkným dějem a nepostrádají ani adekvátní herní dobu A samotný závěr je docela epický a nezapomenutelný.
Project 25. Lehký nadprůměr, a i přes svou krátkost se mod hrál fajnově. Nejlepší byla bezesporu závěrečná část, ať už obyčejné přestřelky nebo boss. Mapy na úrovni, ale bylo vidět, že jsou jen přejmuté z původní hry a trochu upravené.
Leon's SP Map pack. Dohráno před třemi dny a v celku fajnová střílečka. Designem asi to nejlepší, co zatím Leon Brinkmann vytvořil, byť to byly jen čtyři mapy a v té poslední na mě čekal pocit deja vu. Protože její závěr se hodně podobal tomu z FCtA.