Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Charllize (15.05.2020 10:04): Nevadí mi bloudit v dungeonech jako jsou ve Wizards and Warriror. Jsou obrovské, náročné a plné obsahu. Ale dungeony v Daggerfallu jsou často prázdné, nelogické, nemají promyšlenou strukturu a nejtěžší je na nich najít dveře. V tomhle mi mnohem víc vyhovovaly dungeony v Ultimě 1, které byly sice přehledné, ale co dvě patra se zdvojnásobila obtížnost a do desátého jsem se ani neodvážil. Mít tohle Daggerfall, tak je to o dost lepší hra.
Nedávno na Twitteru postoval Felippe Peppe obrázky z původního Daggerfallu a té předělávky do Unity a musím říct, že původní grafika z toho vychází tedy o dost líp. Což mě tedy mrzí, speciálně ten zimní srovnávací obrázek byl fest výmluvnej.
@MickTheMage (15.05.2020 08:00): Tak lidé jsou různí a najdou se i divné existence, které dungeování v Daggerfallu bavilo. To ovšem nemění nic na tom, že dungeony v Daggerfallu byly největším vopruzem z celé hry a možná z celé série.
@ugraugra (14.05.2020 22:18): Koment super, přesně odpovídá tomu, co jsem ve hře zažíval já. Moje touha dohrát Daggerfall skončila na tom, že jsem si v jednom arabském dungeonu, tuším, že to byla nějaká věž, zapomněl u východu zakouzlit Lloyd's beacon, které by mě k východu vrátilo. A jak jsem postpoval věží, našel jsem příběhový dopis nějakého Prince, který zde zemřel. Jenže mě čekal stejný osud, prostě jsem nenalezl východ a to jsem si řekl, tohle fakt ne a hru jsem odinstaloval. Bylo to asi po 40 hodinách levelování a potulování se po hře, takže vůbec neumím odhadnout, jak daleko jsem byl v hlavní dějové linii.Graficky je hra fakt pěkná, to se mi líbila moc. Ale způsob levelování dle toho, co používám, aniž by někde bylo řečeno, kdy dosáhnu další úrovně, mi značně nevyhovuje. Proto mám nejraději Arenu, kde byl klasický exp systém a ostatní díly tak nějak jakoby už pro mě neexistují, byť čas od času mám nutkání zkusit aspoň ten Morrowind, když už mě Oblivion totálně zklamal.
@ugraugra (14.05.2020 22:11): Hmmm taky mě to trochu překvapilo, jak si stěžuješ na bugy, já hrál tehdy DJův balíček a nic tak hrozného jsem nezaznamenal. Ale u Elder Scrolls nikdy nevíš, mým zkušenostem s bugy ve Skyrimu taky málokdo věří.
@Richmond (14.05.2020 21:48): Ale houby, vsak je jasne, ze ani netusi jak sa to hra! ;) Nie, vazne. Tiez som in da 90s nemal problem so ziadnym bugom, tie prisli paradoxne az po dohrani hlavnej dejovej linky :) Par krat prepad podlahou, ale inak nic zavazne.
@ugraugra (komentář): Jsem myslel, že poslední patch před těmi 20 lety už vyřešil vše podstatné. Já strávil tenkrát v 90.letech ve hře stovky hodin (ani zdaleka to nedohrál), ale pamatuju si akorát to občasné propadání stropy v dungeonech. To, že jde rozbít hlavní quest, je pro mě tedy novinka. Což mě tedy nepotěšilo.
@Richmond (06.12.2019 22:17): Ono v tom cistem UNITY zakladu to vypada vzasade stejne jako original, jen to je takove cistsi a uhlazenejsi a plynulejsi. Urcite bych to asi hral tak. Preci jen mi prijde zajimavejsi to mit co nejvic original nez tam mit celou hru zaflakanou vymysly moderu. Osobne by mi stacil jen nejaky hires patch, ani by to nemuselo byt na jinem enginu.
Bohuzel mapa mi prisla porad vicemene stejna, jen se lepe ovlada.
Tak jsem po dlouhem odkladani vyzkousel ten UNITY remake. V zakladu clovek oceni vysoke rozliseni a 60 fps. A kdyz clovek chce aby to fakt vypadalo aspon nejak trochu pribuzne dnesni dobe, tak to musi modovat, coz byl duvod tech mych odkladu. Po te co jsem tam nacpal, 3D stromy, travu, lepsi textury, 3D objekty, 2D NPC ve vyssim rozliseni, oblohu a efekty slunce to vypada docela pekne, akorat to uz moc Daggerfall nepripomina.
Ale ten holy zaklad ano, coz je fajn. dalsi problem nastal ve chvili kdy jsem zjistil ze bych to nejspis uz nehral. Ale kdo vi, treba jednou, urcite to necham radsi nainstalovane:)

Kazdopadne prace komunity je videt a je skoda ze se toho neujmula bethesda sama, ale asi vedi ze pomer vykon cena by nebyl to prave orechove. Ale aspon by to nesezralo nahned prakticky 8GB pameti kdyz tam jsou ty mody.
@Tarhiel (23.08.2017 11:58): Na tom to hraju, jen jsem zjistil, že poslední verze je 2.14 a ne 2.13, jak jsem si původně myslel. Takže jsem povýšil.

A i tento fan installer stále znamená asi 40 různých chyb, jedna z nich je právě to mizení předmětů z vozíku, tak mě zajímalo, jak jste to kdo řešili. Mick se uskrovnil, což jsem přesně nechtěl slyšet :-)
@Tarhiel (23.08.2017 11:58): Nope, su veci, ktore neopatchujes, ale je dost mozne, ze v Unity remaku to bude opravene, kedze je to kod, ktory je robeny od zakladov. Len, kto vie kolko este bude trvat dotiahnut ho do konca :)
@MickTheMage (23.08.2017 03:03): To se Ti lehko řekne, ale já chci prodat všechny Ty věci, které z nepřátel vymlátím a moje nosnost coby Battlemage není nijak vysoká :-)

Na druhou stranu je pravda, že už mám koupená +- všechna kouzla, která hodlám používat, takže krom superdrahých "money sink" věcí typu loď a dům mi toho tolik nechybí.

Takže se spíše vrhnu na trénování postavy, abych mohl pokračovat v hlavním questu.
@Phoenix (22.08.2017 23:35): Minimalizuj jeho pouzivanie :) Uprimne o tomto bugu som pocul, ale kedze som vlastne wagon nikdy poriadne nepouzil... nebol s nim problem. Vseobecna rada znie:

Items in your wagon may disappear from time to time. This is a bug confirmed by Bethesda who haven't been able to fix it. Avoid this by checking your wagon inventory after loads to ensure nothing is missing at the end of list, selling unused items frequently, and by running the fixsave utility often.
@Charllize (22.08.2017 21:12): jj, mapa je ještě více super než v Terminator Future Shock :-) Aha, vidím, že mazar1234 už to píše taky :-)

@mazar1234 (22.08.2017 21:14): Já jsem si tak trochu říkal, že první quest pro guildu nebude tak hardcore (Recall koupený mám), protože tutorial dungeon byl krásně přehledný (takže zorientovat se v něčem podobném byť 2x větším by šlo), ale vzhledem k tomu, že se úkoly a dungy generují náhodně, tak jsem to riskovat neměl.

Podařilo se mi dostat se ven a dostal jsem dopis, jdu si jej přečíst :-)
Jednoduchý úkol, zabij obra. Na začátku velice malého dungeonu jsem frajersky nezakouzlil Recall, protože co by se v prvním úkolu pro Fighter guild mohlo stát, že :-)) No, dungeon nebyl zase tak malý, netuším jak ven, dám tomu chvíli a loadnu save před zadáním úkolu :-)

A dostat hned v polovině tutorial dungeonu plague bylo také příjemné. Ta hra se s tím zkrátka nemaže (řekl bych ani na poměry série) :-)) Ale nemůžu říci, že by mi to vadilo.
@MickTheMage (01.09.2016 00:30): Tohle se krásně četlo. Mám takové pocity u hodně titulů. A zrovna u Daggerfallu taky, sice jsem ho nedohrál, ale nějakou tu desítku hodin jsem v něm taky strávil. Safra, jako by to bylo včera...
@MickTheMage (01.09.2016 00:30): Takové příspěvky by se měly zakázat!!! Člověk pak má pocit, že by měl sepsat závěť a objednat rakev. ;)

Mimochodem sleduješ ten projekt Daggerfall Unity? Koukám, že na tom stále makaj, vypadá to nadějně.
20 rokov, 20 rokov... mrazi ma z toho. Nie je mozne, fakt nie, pretoze ak ano, tak som totalne v -censored- Vrchol celej serie, poklad nad pokaldy...a mimochodom, na tuto temu sa so mnou nediskutuje ;) Jesus, ale 20 rokov. Bolo to akoby vcera, ked som si z Brlohu priniesol tu krabicku. Listoval manualom a v hlave si skladal ako bude vyzrat moja postava. Sakra, ja mam taky pocit, ze som vtedy nejaky peniaz vyzobral aj od rodicov. Aj ked treba povedat, ze ja som Daggerfall kupoval cca rok po vydani :) Ale tiez to bolo v tomto lentom obdobi. A potom... netusim. Niekolko dni strateny v jednom dungeone? Cesta peso (v hre bola zima) do najlbizsieho mesta, pretoze som nedokazal prist na to, ci tam je mapa sveta... RTFM! Vlastne, ono sa stacilo pozriet na nastavenia klaves, ale... Ach, blby cas. Plynie ked nema :(