@Gordon (17.02.2017 14:51): Paula to sralo.
Diskuze
Jinak vám přišlo ok to jak se vždycky zavřely dveře do vteřiny? :)
@Widl (17.02.2017 14:34): a ten Half Life Ti nepřišel dobře podanej?
@Walome (17.02.2017 14:18): Jo, to máš určitě pravdu, logika tady dost hapruje :) Ale to už jsme u toho jaký možnosti má hra pro samotné vyprávění. V tomhle ohledu je to funkční.
A nevýhoda her je i v tom, že se příběh tvoří tak nějak mimo samotné hry. Na což trpí třeba zrovna FPS, páč to tam musí bejt rozmanitý, aby to nenudilo :) "Hele, budeme tam mít Antarktidu, Japonsko, Peru, Pražský metro, pád raketoplánu a skoky na lyžích. Nějak to v tom scénáři pospojujte, jo?"
P.S.: Co máš proti hendikepovanejm démonům? Nebuď krutej, třeba to diktujou.
A nevýhoda her je i v tom, že se příběh tvoří tak nějak mimo samotné hry. Na což trpí třeba zrovna FPS, páč to tam musí bejt rozmanitý, aby to nenudilo :) "Hele, budeme tam mít Antarktidu, Japonsko, Peru, Pražský metro, pád raketoplánu a skoky na lyžích. Nějak to v tom scénáři pospojujte, jo?"
P.S.: Co máš proti hendikepovanejm démonům? Nebuď krutej, třeba to diktujou.
@Crash (17.02.2017 14:22): tam jsou většinou výkřiky do tmy, z toho by hráč nebyl moudrej :)
@Walome (17.02.2017 14:18): "dělá zápisky z každýho prdu"... ???? chceš říct, že neznáš, Twitter, Facebook, Instagram, Snapchat a já nevím, co všechno ještě existuje???
EDIT: A to jsem zapomněl na TuTrubku. :)
EDIT: A to jsem zapomněl na TuTrubku. :)
@Widl (17.02.2017 14:16): a právě audioblogy a zápisky mi přijdou dost debilní, protože kdo si vede audioblog a dělá zápisky z každýho prdu :) teď hraju Diablo 3 a tam sbíráš zápisky i démonů co ani nemaj ruce :D
@Fatality (17.02.2017 13:53): Hmmmmm..... ne :D Ale je fakt, že je to v rámci klasický FPS asi nejblíž v budování nějaký struktury příběhu podobný.
Fajn mi přijde barlička ve formě zápisků a hlavně audiologů a rádiový komunikace, který používaj třeba Bioshocky. Je tam toho dost, můžeš při tom hrát dál a při tom ti hra každou chvíli něco našeptává, přijde mi to jako idální řešení.
@M.a.t.t. (17.02.2017 14:05): Když já pořád tak nějak čekám, že ti ten příběh někdo předloží, ukáže ti jak ho vymyslel. Bude ti ho vyprávět.
P.S.: Offtopicu je tu už tuna, trocha navíc nikoho nezabije ;)
Fajn mi přijde barlička ve formě zápisků a hlavně audiologů a rádiový komunikace, který používaj třeba Bioshocky. Je tam toho dost, můžeš při tom hrát dál a při tom ti hra každou chvíli něco našeptává, přijde mi to jako idální řešení.
@M.a.t.t. (17.02.2017 14:05): Když já pořád tak nějak čekám, že ti ten příběh někdo předloží, ukáže ti jak ho vymyslel. Bude ti ho vyprávět.
P.S.: Offtopicu je tu už tuna, trocha navíc nikoho nezabije ;)
@Widl (17.02.2017 13:48): Dobrý príbeh sa nemusí podávať cez hromadu textu a dialógov. Neviem z čoho pramení tento názor, ale jednoducho to nie je pravda. Rovnako sa dá polemizovať nad tou frázou dobrý scenár po celú dobu, ale už by sme boli offtopic.
@Widl (17.02.2017 13:48): "Tvrdím, že dobrej příběh neměla ještě žádná FPS." To je jak říct že žádný fantasy film nebyl dost sci-fi.
@Widl (17.02.2017 13:48): Half-Life 2?
@Všivák (17.02.2017 11:16): Já na ten "příběh" v FPS hrách mám trošku vlažnější názor. Z části pořád platí ta klasická Romerovina, že je tam vlastně zbytečnej. Tvrdím, že dobrej příběh neměla ještě žádná FPS. Spíš bych to označil za námět, osnovu. To je někde fajn a dílčí části hry jsou skvěle udělaný, ale pod příběhem si představuju něco co má hlavu a patu, chytne a nepustí, táhne tě to celým dílem. Prostě dobrý "scénář" po celou dobu.
A v tom je obecně nevýhoda her oproti třeba filmům a knihám, hra tě samotným aktivním hraním vytrhává z toho herního pozadí. A v FPS je toho vytrhávání asi nejvíc. V tom to mají třeba RPG a adventury jednodušší, spousta textu, dialogů, spousta prostředků jak ten příběh vytvořit a servírovat ho hráči.
Do tvého seznamu zábavně napsaných her bych ještě přidal CoJ: Gunslinger, tam to bylo taky dobře pojatý.
A v tom je obecně nevýhoda her oproti třeba filmům a knihám, hra tě samotným aktivním hraním vytrhává z toho herního pozadí. A v FPS je toho vytrhávání asi nejvíc. V tom to mají třeba RPG a adventury jednodušší, spousta textu, dialogů, spousta prostředků jak ten příběh vytvořit a servírovat ho hráči.
Do tvého seznamu zábavně napsaných her bych ještě přidal CoJ: Gunslinger, tam to bylo taky dobře pojatý.
@Všivák (17.02.2017 12:01): no taky se tam strili :)
@Všivák (17.02.2017 11:58): Jo sorry, spletl jsem si to s Outlast :-D
@Walome (17.02.2017 11:59): To spíš RPG, ne?
@Všivák (17.02.2017 11:58): a vampire bloodlines?
@Fatality (17.02.2017 11:56): Outlaws teda stoprocentně. U těch zbylých dvou máš trochu pravdu, ale primárně to jsou pořád 3d akce.
@Všivák (17.02.2017 11:16): No, nazvat Deus Ex, Call of Cthulhu a Outlaws střílečkami je dost na hraně :)
@Paul (17.02.2017 11:51): Ten twist ti krásně prozradil hned první trailer, to bylo fakt boží, no. Od té doby na trailery moc nekoukám :-D
@Gordon (17.02.2017 11:56): Riddick nemá špatnou story, ale nic extra to taky není.
@Paul (17.02.2017 11:51): Ten twist ti krásně prozradil hned první trailer, to bylo fakt boží, no. Od té doby na trailery moc nekoukám :-D
@Gordon (17.02.2017 11:56): Riddick nemá špatnou story, ale nic extra to taky není.
@Paul (17.02.2017 11:51): Mě se líbil hlavně ten začátek. Výsadek na planetě Stroggů. Vídíš to, na ty dvě jsem zapoměl a Riddicka teď hraju, tak jsem zvědavej.
@Paul (17.02.2017 11:51): Riddick určitě!
@Všivák (17.02.2017 11:16): se všemi co jsi vyjmenoval souhlasím. Kromě Chasera :)
Quake 4 měl skvělý ten twist jak z hráče udělají napůl strogga. Nečekal jsem to.. Ještě bych k first person střílečkám se slušným príběhem přidal Jedi Knight, AvP2, Riddicka.
Quake 4 měl skvělý ten twist jak z hráče udělají napůl strogga. Nečekal jsem to.. Ještě bych k first person střílečkám se slušným príběhem přidal Jedi Knight, AvP2, Riddicka.
Ze stříleček co si pamatuju měli super příběhy série Half-Life, Unreal 2, série NOLF, Outlaws, série System Shock, Deus Ex, Call of Ctulhu, Call of Juarez, Bioshock, Prey, Cryostasis + další co jsem asi ještě nehrál nebo si nepamatuju. Třeba i takový Quake 4 mě docela vtáhnul do děje. Chaser měl docela překvapující záporný konec. Byl potěšující.
@Walome (17.02.2017 11:12): Ach jo.. dobre, radšej to ukončíme :D
@M.a.t.t. (17.02.2017 11:10): proč ne, když mi přijde vtipný vybírat ze 40 kousků 10, které jsou "TOP".
@Walome (17.02.2017 11:06): Jo, ale nemusel si to napísať tak výsmešne :)
@M.a.t.t. (17.02.2017 10:51): proč provokativní? Však je to pravda.
@Phoenix (17.02.2017 10:55): no právě. Od voka 30-40 her? To pak "TOP 10" skoro nic neznamená :)
@Phoenix (17.02.2017 10:55): no právě. Od voka 30-40 her? To pak "TOP 10" skoro nic neznamená :)
@jvempire (17.02.2017 10:29): OK, tak vzhledem k tomu, že debata byla tentokrát rozpoutána mým komentářem, tak mám tendenci brát ty obecné příspěvky, jako reakci na něj. Což vždy tak není, takže uznávám měl bych být méně vztahovačný. ;)
@Phoenix (17.02.2017 10:31): OK, s tím, že je někomu příběh vuřt, nemám problém, přesně jak píšeš, hodnocení je subjektivní záležitost dle subjektivních kritérií.
Ad "šílené cutscény" ... tak slovo "šílené" je už expresivní vyjádření, ale v první řádě je prostě ten scénář špatně napsaný. Nezajímavé dialogy, nulové emoce, ta postava Chasera je naprosto nezajímavá, prostě příběh ze života nudného vojáka, na to, že má ztrátu paměti, nikde ani stopa po nervozitě, nejistotě, komu věřit, komu nevěřit, kdo jsem, co jsem, co se děje, nic. Prostě jen nudná vata k tomu, aby byl další level, jak jsem psal v komentáři, žádná dynamika nebo gradace příběhu. Vedlejší postavy jsou úplně to samé, nezajímavé. Délka cutscén by mi apriori nevadila, ale vzhledem k té nudě, pak začala hrát i roli ta. V několika případech ty scény dokonce rozbíjely atmosféru hry, kdy jsem horko těžko vyvázl z nějakého levelu, za prdelí barák z poloviny plný po zuby ozbrojenou armádou, a místo abych co to dá prchal někam do bezpečí, tak střih a Chaser se vycházkovým tempem v největší pohodě beze zbraně promenáduje směrem pryč od baráku. Atmosféra v háji.
@Phoenix (17.02.2017 10:31): OK, s tím, že je někomu příběh vuřt, nemám problém, přesně jak píšeš, hodnocení je subjektivní záležitost dle subjektivních kritérií.
Ad "šílené cutscény" ... tak slovo "šílené" je už expresivní vyjádření, ale v první řádě je prostě ten scénář špatně napsaný. Nezajímavé dialogy, nulové emoce, ta postava Chasera je naprosto nezajímavá, prostě příběh ze života nudného vojáka, na to, že má ztrátu paměti, nikde ani stopa po nervozitě, nejistotě, komu věřit, komu nevěřit, kdo jsem, co jsem, co se děje, nic. Prostě jen nudná vata k tomu, aby byl další level, jak jsem psal v komentáři, žádná dynamika nebo gradace příběhu. Vedlejší postavy jsou úplně to samé, nezajímavé. Délka cutscén by mi apriori nevadila, ale vzhledem k té nudě, pak začala hrát i roli ta. V několika případech ty scény dokonce rozbíjely atmosféru hry, kdy jsem horko těžko vyvázl z nějakého levelu, za prdelí barák z poloviny plný po zuby ozbrojenou armádou, a místo abych co to dá prchal někam do bezpečí, tak střih a Chaser se vycházkovým tempem v největší pohodě beze zbraně promenáduje směrem pryč od baráku. Atmosféra v háji.
@M.a.t.t. (17.02.2017 10:51): Chaser u mě samozřejmě je strašlivá tragédie :) Ale pak jsem z toho seznamu hrál Spellcross a Chameleon, což jsou skvělý hry (fakt mi přijdou o několik světelných let před Chaserem co se designu týče), Aquadelic GT byla zábavná loďovina (ani jsem nevěděl že je ze Slovenska), Quadrax je logická klasika, ikdyž jsem hrál jen část. Zbytek jsem nehrál.
@Walome (17.02.2017 10:44): To jsem ani nečekal, na wiki jsou seznamy CZ a SK her.
Nicméně u SK věcí chybí třeba Battle Isle nebo Gene Troopers.
Nicméně u SK věcí chybí třeba Battle Isle nebo Gene Troopers.
@Všivák (17.02.2017 09:05): To považuji za jeden z mých oblíbených filmů, a ne příběh byl v chaserovi prostě zabit...
@jvempire (17.02.2017 09:15): Ůvodní scéna v half-lifu je naprosto dokonalá.
@Phoenix (17.02.2017 09:21): A ještě větší většina to právě kvůli příběhu hraje, to je jak říct že většina lidí chodí do obchodu jen aby si jídlo prohlídly. je to základní stavební kámen, samozřejmně že třeba u dooma je to ale vyjímka. IMHO Bioshock ma naprosto fenomenální příběh, to že ho nikdo nepochopí je jeho problém, a FPS ho nikterak nenarušuje. A ten jaderný fyzik má armádní výcvik a neprůstřelnej oblek který ho dávkuje drogama aby zůstal na nohou, to už smysl davá obrovskej.
@jvempire (17.02.2017 09:15): Ůvodní scéna v half-lifu je naprosto dokonalá.
@Phoenix (17.02.2017 09:21): A ještě větší většina to právě kvůli příběhu hraje, to je jak říct že většina lidí chodí do obchodu jen aby si jídlo prohlídly. je to základní stavební kámen, samozřejmně že třeba u dooma je to ale vyjímka. IMHO Bioshock ma naprosto fenomenální příběh, to že ho nikdo nepochopí je jeho problém, a FPS ho nikterak nenarušuje. A ten jaderný fyzik má armádní výcvik a neprůstřelnej oblek který ho dávkuje drogama aby zůstal na nohou, to už smysl davá obrovskej.
@Walome (17.02.2017 10:44): Ak si odmyslím zbytočne provokatívny tón tvojej poznámky (isteže sa nedá vyberať z takej vysokej kvality ako inde) v globále tam žiadne vyložené tragédie nie sú - hoci Paul by o tom mohol polemizovať, že :)
@M.a.t.t. (17.02.2017 10:37): top deset nejlepších slovenských her :D jakoby bylo z čeho vybírat.
Inak aby som trošku dvihol auru Chasera, prikladám dva články, kde sa Chaser umiestnil medzi (česko)slovenskou elitou :)
https://refresher.sk/25610-Vybrali-jsme- ... s-nasi-top-dvacitkou
http://somhrac.sk/2016/03/29/top-10-najlepsich-slovenskych-hier/
https://refresher.sk/25610-Vybrali-jsme- ... s-nasi-top-dvacitkou
http://somhrac.sk/2016/03/29/top-10-najlepsich-slovenskych-hier/
@Crash (17.02.2017 09:30): Příběh je pro mě ve FPS zcela nepodstatný a nijak se neprojevuje na mém hodnocení. Jak už jsem psal na více místech, hry hraji kvůli interaktivitě / herním mechanizmům, nikoli kvůli příběhu, na to mám jiná média.
"Fakt nechápu co máte všichni za problém s tím, že hodnotíme příběh jakožto integrální součást hry, navíc v případě, kdy tomu autoři věnovali značnou pozornost."
My s tím problém nemáme (tedy alespoň ne já), protože hodnocení je subjektivní záležitost podle subjektivních kritérií. Na druhou stranu mám pocit, že se pořád najdou jedinci, kteří nechápou, že někomu je příběh ve hře, jejímž účelem je zajímavě pokosit 1000+ panáčků, úplně vuřt bez ohledu na jeho kvalitu a množství času, který mu autoři věnovali.
Pořád nerozumím tomu "šílené cutscény". Jsou podle Tebe dlouhé? Technicky špatné? Špatně namluvené? Nedávají smysl z hlediska chování postav? Co přesně je na nich šíleného v porovnání s konkurencí? Na rozdíl od některých jiných her jdou alespoň přeskakovat, takže pokud člověka nebaví, tak nestojí mezi ním a interaktivním zážitkem.
Ad Mafia) Řekl bych typický příklad hry, kde za dobře podaným příběhem bohužel pokulhávají herní mechanizmy (ve spoustě jiných TPS se mi střílelo lépe, nesmyslně odolný Sam na konci hry atd.)
@M.a.t.t. (17.02.2017 10:22): Ano, beru to tak. V Bioshock Infinity byl celkem kvalitní příběh (ne že by to zase bylo něco strašně převratného), nicméně těžce na úkor herních mechanizmů, což byl přesně ten důvod proč jsem jej hodnotil nejníže ze všech Bioshocků. Jinak to nijak neřeším, někomu přijde příběh ve hrách podstatný, někomu ne, někomu přijde určitý příběh v určité hře dobrý a někomu špatný, to je celkem normální.
"Fakt nechápu co máte všichni za problém s tím, že hodnotíme příběh jakožto integrální součást hry, navíc v případě, kdy tomu autoři věnovali značnou pozornost."
My s tím problém nemáme (tedy alespoň ne já), protože hodnocení je subjektivní záležitost podle subjektivních kritérií. Na druhou stranu mám pocit, že se pořád najdou jedinci, kteří nechápou, že někomu je příběh ve hře, jejímž účelem je zajímavě pokosit 1000+ panáčků, úplně vuřt bez ohledu na jeho kvalitu a množství času, který mu autoři věnovali.
Pořád nerozumím tomu "šílené cutscény". Jsou podle Tebe dlouhé? Technicky špatné? Špatně namluvené? Nedávají smysl z hlediska chování postav? Co přesně je na nich šíleného v porovnání s konkurencí? Na rozdíl od některých jiných her jdou alespoň přeskakovat, takže pokud člověka nebaví, tak nestojí mezi ním a interaktivním zážitkem.
Ad Mafia) Řekl bych typický příklad hry, kde za dobře podaným příběhem bohužel pokulhávají herní mechanizmy (ve spoustě jiných TPS se mi střílelo lépe, nesmyslně odolný Sam na konci hry atd.)
@M.a.t.t. (17.02.2017 10:22): Ano, beru to tak. V Bioshock Infinity byl celkem kvalitní příběh (ne že by to zase bylo něco strašně převratného), nicméně těžce na úkor herních mechanizmů, což byl přesně ten důvod proč jsem jej hodnotil nejníže ze všech Bioshocků. Jinak to nijak neřeším, někomu přijde příběh ve hrách podstatný, někomu ne, někomu přijde určitý příběh v určité hře dobrý a někomu špatný, to je celkem normální.
@Crash (17.02.2017 10:12): Neřekl jsem, že příběh nehodnotím. Jen za špatný příběh nestrhám celou hru. Navíc to neplatilo tobě, s tvým komentářem celkem souhlasím. Pro představu super hra s mizerným příběhem 90%, s dobrým příběhem 100%. Ale i hra bez super příběhu může dostat 100% - Doom, Ufo nebo Dungeon Master.
@Phoenix (17.02.2017 09:21): Možno ty to tak berieš, ale ja som napríklad rád, že Infinite mal tak kvalitný príbeh, ako mal a že si na vybral žáner FPS, je mi úplne jedno. Kvalitný príbeh ocením vždy a všade a nie je mi jasné, ako to súvisí s tým, či v príbehu nezlikvidujem žiadneho nepriateľa či stovky. Riešiť podobné problémy mi príde absurdné, viď napríklad aj to čo sa nedávno rozoberalo v inej diskusii - tj správanie postáv v adventúrach, ktoré nemajú problém kradnúť, v rámci prieskumu prostredia liezť ľudom do súkromia a využívať ich... no je tam toho. Niekedy sa divím, načo niektorí ľudia hrajú hry, keď ich dokážu otráviť podobné veci. Sú to predsa hry a nie simulátor reality.
@jvempire (17.02.2017 09:57): "dobře podanému příběhu přičtu body" ... jak to teda děláš dobré střílečce bez příběhu dáš 100% a dobré střílečce s dobrým příběhem dáš 120%??? ;-) Asi ne co? Protože pokud neubereš, tak je nemáš kam přičíst.
Fakt nechápu co máte všichni za problém s tím, že hodnotíme příběh jakožto integrální součást hry, navíc v případě, kdy tomu autoři věnovali značnou pozornost. Kdyby na začátek dáli nápis "Střílečka podle nás není o příběhu, žádný příběh nemá, užijte si akci. S pozdravem Cauldron", a na ty šílený cutscény se vykašlali, tak mají u mě za příběh 100%. Ale jestliže udělají takovouhle slátaninu, tak to prostě já do svého hodnocení promítnu. Vy si hodnoťte, třeba jen u každé hry 4. minutu 5. levelu, a pokud je super, dejte 100%. Nemám s tím problém. :)
Fakt nechápu co máte všichni za problém s tím, že hodnotíme příběh jakožto integrální součást hry, navíc v případě, kdy tomu autoři věnovali značnou pozornost. Kdyby na začátek dáli nápis "Střílečka podle nás není o příběhu, žádný příběh nemá, užijte si akci. S pozdravem Cauldron", a na ty šílený cutscény se vykašlali, tak mají u mě za příběh 100%. Ale jestliže udělají takovouhle slátaninu, tak to prostě já do svého hodnocení promítnu. Vy si hodnoťte, třeba jen u každé hry 4. minutu 5. levelu, a pokud je super, dejte 100%. Nemám s tím problém. :)
@Phoenix (17.02.2017 09:29): Souhlas napoprvé je to zajímavost, pak už jen otrava.
@Crash (17.02.2017 09:30): Jasně rozdíl je to velkej, ale spíš to beru tak, že dobře podanému příběhu přičtu body. Ten slabší jako třeba v Chaserovi buď prolítnu nebo budu ignorovat, ale nebrání mi to užít si hru. A už vůbec bych kvůli tomu nedal třeba 30% dolů.
@Crash (17.02.2017 09:30): Jasně rozdíl je to velkej, ale spíš to beru tak, že dobře podanému příběhu přičtu body. Ten slabší jako třeba v Chaserovi buď prolítnu nebo budu ignorovat, ale nebrání mi to užít si hru. A už vůbec bych kvůli tomu nedal třeba 30% dolů.
@Walome (17.02.2017 09:23): Tsss bezvěrče :) Nejlepší intra mají klasicky všechny Metal Gear Solid hry + první BioShock :)
@Phoenix (17.02.2017 09:21): Jestli nevidíš rozdíl mezi tím, jakým způsobem je postavený a vyprávěný příběh v Half-Lifu nebo Mafii a jakým nepovedeným způsobem je to udělané v Chaserovi, tak je to asi těžké. S tím, jak moc je či není to realistické, to vůbec nemá nic do činění.
@Walome (17.02.2017 09:23): Napoprvé možná ano, protože to bylo něco do té doby nevídané (ne nadarmo byl Half-Life jedna z prvních FPS, kde se to jen hemžilo skriptovanými sekvencemi, podotýkám dobře udělanými).
Napodruhé už bych uvítal možnost ji přeskočit, je prostě moc dlouhá a nic se v ní neděje (ty příběhové střípky si člověk už stejně pamatuje).
Napodruhé už bych uvítal možnost ji přeskočit, je prostě moc dlouhá a nic se v ní neděje (ty příběhové střípky si člověk už stejně pamatuje).
Už aby vyšel Chaser 2, kde první mapa bude 7km dlouhý žebřík a mapa 2 bude 13km dlouhá šachta :(
@jvempire (17.02.2017 09:15): NEJLEPŠÍ HERNÍ ÚVOD EVER!
@Všivák (17.02.2017 09:05): Fanoušci Total Recallu nebo fanoušci P. K. Dicka obecně.
A že má příběh Chasera díry? Většina lidí FPS nehraje kvůli příběhu. Což nepochopil třeba Ken Levine a snažil se v Bioshock Infinite něco sdělit světu ... pomocí arénové střílečky (měl si vybrat jiné médium). Ukažte mi FPS, kde příběh v kontextu herní náplně "postřílej tisíc panáčků" smysl dává. V Half-Life nadělá jaderný fyzik sekanou z desítek členů speciálních vojenských jednotek, v sérii NoLF probíhá nenápadná špionážní práce pomocí likvidace stovek nepřátel ve všech myslitelných koutech světa a stejným stylem bych mohl pokračovat dál.
A že má příběh Chasera díry? Většina lidí FPS nehraje kvůli příběhu. Což nepochopil třeba Ken Levine a snažil se v Bioshock Infinite něco sdělit světu ... pomocí arénové střílečky (měl si vybrat jiné médium). Ukažte mi FPS, kde příběh v kontextu herní náplně "postřílej tisíc panáčků" smysl dává. V Half-Life nadělá jaderný fyzik sekanou z desítek členů speciálních vojenských jednotek, v sérii NoLF probíhá nenápadná špionážní práce pomocí likvidace stovek nepřátel ve všech myslitelných koutech světa a stejným stylem bych mohl pokračovat dál.
@Walome (17.02.2017 09:11): Jasně tomu rozumím. Zas když tě příběh nebaví vůbec tak je můžeš přeskočit. U Half-Life mě taky štvala úvodní cesta, která byla horší, nešla přeskočit.
@Garret (17.02.2017 08:03): Prehral si stávku, že si to musel nasilu dohrávať, keď ťa to tak nebavilo? :-))
@jvempire (17.02.2017 09:09): tady jde o ten poměr - zajímavost příběhu vs velké množství cutscén, které tě prostě nebaví, když tě nebaví příběh.
Já chápu mnoho výhrad k příběhu a jeho nelogičnostem, ale to by člověk mohl napsat u 95% her. Vždy se najde něco nesmyslného nebo rozčilujícího. A neplatí to zdaleka jen pro hry. Ale nevidím to jako důvod nějak dramaticky snižovat hodnocení.
@Všivák (17.02.2017 09:05): to je jasný, v tom novým ani není Mars :)
@Najlvin (17.02.2017 01:45): Přesně, fanoušci Total Recallu ten příběh tak snadno nezatratí. Mě se taky líbil.
Mluvim o tom Recallu z Švarcikem z roku 90.
Mluvim o tom Recallu z Švarcikem z roku 90.