Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Widl (14.03.2015 20:22): mně to tam ty hlášky taky hází, ale jen to vždycky odkliknu a jede to. Někde jsem zahlédl, že by mělo pomoct smazání složky AC z dokumentů, že prej se to tam s něčím hádá... Příjde mi, že Kunos toho každým updatem víc dojebe než spraví a nějak nechápu, co tam pořád dělá ten bug s třepáním obrazu při zaplém motion bluru, ten jen tam snad už od demoverze a pořád to nespravili. Mně to trochu dělá i při replayích, i když mám motion blur vyplý a docela mě to sere....

Jinak doporučuju nový Natural Graphics Mod 2.0, který hru dost "odhnusní", hlavně odstraňuje dojebané HDRko, které dělá bílou oblohu a tmavý zbytek.

Taky doporučuju nové zvuky od Fonseckera... Nechápu, že ho ještě Kunos nezaměstnali :-)
Celkově je to update za všechny prachy. Opět mi to smazalo nastavení volantu (to samé i ten včerejší miniupdate :D), ale na to už jsem si zvykl. Hází mi to nějakou chybu v knihovnách jednotlivých automobilů (zajímavý, že pouze těch "origo" a ne modů), hned při spuštění. Ale naštěstí se hra i přes to nakonec rozjede. Včera se mi 2x stalo, že jsem na startu závodu s autem levitoval někde kilometr vysoko nad tratí, "zasekla" se i žlutá vlajka, atd. Docela si to rozházeli.

Jinak dnes ale prima závodění na CZ/SK serveru UVZ, kde jsou navolena všechna tři stará DTMka :)
@Hoonza (14.03.2015 12:43): Zbláznili se no, kdysi v Early Access byla AI super, vyhýbala, předjížděla, všechno super. Teď na trať člověk dá Fiat 500 a 10 GT vozů a všechny se seřadí pěkně poslušně za Fiatem. :-D Co to sakra má být ... a já Stefanu Cassilovi tak věřil, když na Twatteru pár týdnů zpět psal, jak makal celý víkend na AI a užil si skvělý závod plný předjíždění. =/ Hádám, že to asi usnul a něco se mu zdálo, jinak si to neumím vysvětlit.
Ach jo, ten online je pořád na dvě věci, chytá to občas lagy, až to není hezký. Ale dnes jsem si asi poprvé v onlinu opravdu zazávodil = nikdo mě nesešrotoval a přetahovali jsme se hezky nárazník na nárazník s někým skoro 8 kol na SPA, paráda :)

Ale ta závodní kultura je bohužel jako v ostatních autíčkových hrách, pokud člověk není na nějakým profi serveru ( kde zase třeba já nestíhám ostatní). Ostatní "spoluzávodníci" v 90% nesledují zrcátka a do prvních zatáček se vrhají zásadně pod plynem a střemhlav. Takže 9/10 her mě sešrotují už v první zatáčce a je po prdeli :D Jestli je v iRacingu očistcem Mazda Cup na Rookie, tak tady naprosto vše a skoro vždy. Nevíte, jestli to je jen nastavením serverů, nebo jsou celá pravidla tak benevolentní ke kolizím?
Řekl bych, že toto bude taková reakce na roztříštěnost komunity rFactor, zkrátka pomůžou doleštit již vytvořený nejlepší a zároveň oblíbený mod, zahrnou jej do základu a zajezdit si pak spolu online můžou všichni.
Stejně bych rád viděl i ten Steam Workshop, s tratěmi to takto asi (snad) nebude, tam se mi stále více zamlouvá přesnost dat z LIDARů.
@Jirx (10.01.2015 09:09): Tak já předpokládám, že minimálně Sport Quattro se taky stane ofic. obsahem, když mají licenci Audi. Docela by mě zajímalo, kolik z toho káplo autoru toho modu.
Tak Miura bude oficiálně přidána do AC (http://www.assettocorsa.net/forum/index. ... icial-content.15115/)
Docela by mě zajímalo, jestli to Kunos budou takhle dělat i v budoucnosti, až bude AC trochu rozjetá. Jestli vezmou nějakej fakt špičkovej mod a udělaj z něj oficiální, anebo to je jen teďka ze začátku, když furt podepisujou nový exkluzivní licence s automobilkama.
@Widl (07.01.2015 21:26): No já to překousnul s tím, že se potřebuji po pauze zase trochu rozjezdit. Jinak kariéry se dají stáhnout i vytvořené komunitou, což není špatné. ale mohlo jít i přímo v menu hru vytvářet vlastní šampionáty apod. Jako tomu je i v Game Stock Car, byť jsem se k tomu zatím nedostal.
Dostal jsem se k Lotusům a přestala mě ta kariéra bavit. Jsem ani nevěděl, že tam je i něco jinýho než hotlap a ty blbý závody na způsob Gran Turisma, kde pokaždý startuju poslední. Musím na to číhnout :)
Jezdil tu už někdo tu kariéru? Dále už jsou klasicky trénink, kvalifikace a závod na 35 kol. Jak to pak vypadá na režim PRO s opotřebením pneumatik a spotřebou paliva, když v singlu nefungují pitstopy???
Jaký umění to dřív bylo si asi nikdo z nás neumí představit :) To jo, F40 je strašná "cihla", ten RUF je přeci jen živější v zatáčkách.
No když se podíváš na záběry závodníků, tak tady ty "powerslide" krotí docela často, když to ženou do krajních mezí. Hlavně třeba v 80. letech, co byly Le Mans prototypy, tak na to jsem čuměl, co zatáčka, to řízený smyk, zdá se mi to až neuvěřitelné, jak to tak dokázali, hlavně při vytrvalostních 24h závodech.

Jo a RUF se mi jeví také jako extrémně návykové a zábavné vozidlo. Pak jsem zkusil ještě F40 a to je vedle yellowbird otřesná neřiditelná herka.
Já z toho mám podobný pocit, řízení je takový pohodový a s autama se dá celkově pěkně blbnout. I když mě třeba driftování nebaví, ale když to někde přeženu v zatáčce, dá se to pěkně korigovat :) Na druhou stranu mi tam chybí takový ten pocit, že mám pod prdelí něco ukrutnýho, třeba u starých formulí, což je z mýho pohledu škoda.

A RUF je super, takový pěkně živý autíčko a naštěstí se jezdí i v multiplayeru :)
@KRoman47 (05.01.2015 20:22): Neměli jste někdy z AC pocit, jakože to je celý tak trochu "drift-simulátor"? Ne, klid, zbytečně přehánim, ale když jsem na AC poprvý přelezl z rFactoru, po pár hodinách zkoušení různejch aut ze hry jsem měl pocit, že by v AC šlo "driftovat" snad z každou károu. V rF to bylo uplně jinak (pokud nešlo o Drift-mód). Tam jak se mi nějaký auto urvalo v zatáčce třeba jen do menšího smyku, těžko jsem se z toho "elegantně" dostával a většinou se konal výlet mimo trať. V AC se mi zdá, že se ty smýkající auta ovládaj tak nějak jednodušeji. Ovšem to že mi to nešlo v rF nebo třeba ve hře od SimBinu může bejt hlavně tim, že jsem kopyto a neumim to z volantem.
Jasně že AC neni hra o driftování a na okruhu jde o to co nejlíp trefit ideální stopu pro co nejlepší čas, ale v AC se někdy tak zábavně smýká, že mam občas chuť si zasmýkat třeba i s formulí - je to hodně ujetý?
A co třeba tohle? > http://youtu.be/fLrPAngFAhE Vypadá to divně, to zadní kolo, ale to bude asi jenom vizuální "efekt", kterej blbě vypadá na videu ze hry a nijak nebude souviset s pocitem z fyziky při řízení tohohle auta.
RUF Yellowbird - jak se vám líbí tenhle vytuněnej poršák? U mě (zatim) nepatří mezi nejoblíbenější auta.
@speedevil (05.01.2015 19:57): Jo, na fyzice motoru a převodovky si Kunos dali vážně záležet. Ohledně fyziky bych už jen rád pokročilejší deformace karoserie a vliv na aerodynamiku (hlavně formule), žhavení brzd (zajímá mě výsledný efekt změny efektivity brzda, jak moc pokud vůbec bude citelný) ... no a nevím, zapomněl jsem ještě na něco, co v AC schází ohledně fyziky?

EDIT: A ano, déšť, aquaplaning atd. Určitě se ještě něco najde.
Tak jsem zkoušel jednu věc ohledně fyziky v AC, co se stane, když nechám zařazenou rychlost a nechám plyn v klidu, pojede motor na nějaké nízké otáčky a bude vůz pohánět dál nebo ta kravina po chvíli zastaví?
Výsledek je, že skutečně jako v reálu motor táhne, třeba u Fiat 500 na jedničku 7km/h a na dvojku 12km/h, když se ťápne brzda, tak to chvíli zpomalí a za chvilku se to zase rozjede. Pěkné, to jsem třeba nečekal, že by fungovalo v AC, když zatím moc neřešili bugy ohledně fyziky v nízkých rychlostech (cca do nějakých 3km/h).
@KRoman47 (04.01.2015 10:37): Nemám zvuk u Shelby Cobra. Zkoušel jsem už promazat AC složku a zkontrolovat mezipaměť na Steamu, ale furt nejde, nevim proč. Jinak vše funguje docela dobře, akorát s více auty na trati zvuk praská a zpožďuje se, i když mám v audiu nastavenou latency na normal.
Máte také takové problémy se zvukem? Během asi 10 hodin hraní mi 4x v půlce závodu vypadnul zvuk, vždy v tom zapraská a je po tom. Když jsem to jezdíval ještě před FMODem, tak to nic takové nedělalo, achjo.
@KRoman47 (03.01.2015 15:37): Tak to je potom jasný, když to neni konverze a fyzika neni jako od Reizy. Maník z AC fóra tedy zaslouží pochvalu, fakt povedenej kousek. Videa z youtube taky sleduju, pak ještě na racedepartment.com - ovšem tam je u topicu s "Formula Truck Volvo FH" hláška "This resource has been removed and is no longer available for download".

PS: tenhle tejden mě zatim potěšila Honda NSX - sice je to vedený jako beta1, ale zvuky i svezení mě baví.
@speedevil (03.01.2015 15:32): Já tahače žeru, bohužel dávat dalších pár stovek za Formula Truck se mi nechtělo, i když možná to někdy vezmu. Ten mod do AC ale není konverze, model i fyziku dělal nějaký maník na AC foru, ze začátku jsem jeho vývoj sledoval, ale nezkoušel.
Jinak jak říkáš, většina modů je brak, mimo tebou zmíněných. Taková kompletní sbírka toho, co se kde dá různě najít je tu: https://www.youtube.com/user/beingy/videos
Boreček vždy nahraje video a hodí s odkazem ke stažení, sleduji to, ale nezkouším teď. Dříve jsem pár zkusil a pak jsem to všechno radši smazal.

EDIT: Pokud máš na mysli toto
http://www.assettocorsa.net/forum/index. ... ck-physics-v8.11507/
Zkoušíte taky auta, který nepatří do základní hry od Kunosů a jsou to nejspíš jen všelijak "povedený" konverty z jinejch her? Plno lidí nad nima ohrnuje nos a v drtivý většině fakt nestojí za to si takový "výtvory" ve hře nechávat, ale já rovnou neohrnuju rypáček, nejdřív to vyzkoušim. Co se týče aut jako Miura P400SV, Mazda 787B nebo Cobra je to jasný, ty jsou vymakaný, na to se ani neptam. Ale co třeba "Formula Truck" (Volvo)? Hrál jsem tu gamesu os Reizy, beru ji jako celkem povedenej sim. Jestli je ovšem Formula Truck do AC konvertem ze hry od Reizy, nemůže to bejt jenom obyč konverze se stejnou fyzikou. Z jízdy s Volvem v AC mam zásadně jinej pocit. A to ten, že "Formula Truck" je opravdu závodní stroj, kterej jako správnej závoďák sedí na trati, akceleruje, brzdí, zatáčí... a navíc se mi zdá, že v AC má i lepší zvuky.
Ale v pohodě, je to jenom muj názor, nikdy jsem kamión neřídil ani se k tomu nechystam, PC hra mě zajímá jako hra (i když je to tzv. simulátor) pro zábavu, když mě v ní nějaký auto baví, tak si to užiju a nezatěžuju se tim, jestli fyzika v závodnim simulátoru odpovídá realitě.
@Jirx (03.01.2015 09:58): No celé je to o tom, že naše planata má nějaké fyzikální zákony a jde asi o to, aby ta hra je měla co nejpodobnější :-)) Ono jde spíš o to umět do té hry zadávat ty správné "hodnoty" přes různé výpočty, aby vše fungovalo tak jak má. Na všechno se dají sehnat podklady, ať už na pneumatiky, tak na motor. Člověk může strávit v závoďáku celý život, ale když neví, jak správně to přenést do hry, tak je mu to k ničemu.

Tím nechci říct, že by to Kunos dělali špatně, jen prostě to osahání skutečného auta nemusí být nutně záruka 100% výsledku. Navíc oni osobně testovali jen sériová auta, do závodniček je nepustí.
@Hoonza (03.01.2015 09:20): A tomu já pak vážně nerozumim. Jak může někdo, kdo v životě neseděl v závodním autě, dělat dělat fyziku závodních aut?

To je pak otázka - má bejt simulátor 100% reálnej? Protože něco málo člověk v autě vnímá a reaguje na to jen díky zadku (doslova). Anebo by se mělo přidat na efektech FFB to něco navíc? Věčné dilema simracingu x)
Jinak s tím, že Kunos jsou profíci, protože si všechny auta zkouší, jsem si vzpomněl na Neilse Heusinkvelda, který je znám jako takový physics guru, dělal fyziku do nejlepších addonů v rF a taky dělal fyziku do všech aut v GSC... No a ten člověk v životě neseděl v závodničce a jediné auto, které kdy řídil, byla Fiesta 1.2 :-) Není profík jako profík :-)))
Ono je úplně jedno, co je tam za gumy, i kdyby to byly nejlacinější zimáky, tak je blbost, aby když rozhodíš zadek v malé rychlosti a brzdou a plynem to koriguješ zpátky, tak aby ti najednou předek uhnul o půl metru do boku (jakoby ty gumy ani neměly kontakt se zemí) a jakoby se ti tím auto srovnávalo. V tom videu z RBR jde právě hezky vidět, jak tam gumy při smyku zachovávají velmi přirozenou stopu, o tom si i takový GSC může nechat zdát. Jinak tu fyziku dělal Walter (Wally dělá tratě) a já mu dělal testera, protože jsem to srovnával s Lancerem v reálu. Až na nějaké anomálie s tlumiči se to auto v RBR chovalo skvěle, ale Walter furt trval na tom, že ty údaje ve fyzice nejsou správné a furt to předělával podle sebe a finální verze fyziky, která je venku, se zas chová úplně jinak.

@Hoonza (03.01.2015 08:42): Nikomu je nenutí, ale někdy jsou to už fakt bláboly.
Ohledně těch neokruhových tratí, v AC na to nejsou pneumatiky a v RBR jsou většinou čtyřkolky, což v AC ještě nejsou (do příchodu Nissan GTR). Jezdil jsem dříve jen Joux Plane a přišlo mi to právě dost reálné, sice to trochu víc házelo, ale připadal jsem si úplně jako v pracovní Ibize, když to někde ženu zatáčkama a občas i nějakým tím výmolem. :-D
Rád bych si tu fyziku od Wallyho do RBR zkusil, ale po přeinstalování Win7 jsem prostě ani po dvou týdnech sraní se s tím RBR nerozjel.


@Jirx (03.01.2015 08:51): No právě, já Kunos v tomto pořád věřím víc, všechny ty auta si osobně vyzkoušejí na okruhu. Někde byl i rozhovor o tomto, že si nemusí ani skoro nic shánět, prostě počkají, až se s těmi auty objeví na Vallelunga, slezou z kanclu dolů a mají vše, co potřebují, hah.
Co se týká AI tak souhlas, někdy reaguje super, jindy otřesně, ale dle zpráv na Twitteru dělají na zcela nové AI, která je prý už teď mnohem lepší.
Co mě na fyzice AC štve, tak právě ty nárazy, někdy je to celkem ok, ale to poškození, to je spíš trapný, deformace texturou, to prasklé čelní sklo i při lehkém nárazu do zadku auta (WTF?!).
Ohledně zvuků no, R3E je vynášené do nebe, ale interiérové zvuky jsou podle mě katastrofa, všechny auta zní stejně, ve všech slyším nějaké neidentifikovatelné zvuky, co jsem jakživ jinde neslyšel, hlavně při řazení a zpomalování, podle mě candy efekty. Ale ty z exteriérů jsou špica, zvuky se pěkně nesou, takže vozy jdou slyšet po celé trati, ne jen 100m od kamery jako v AC.
@KRoman47 (02.01.2015 22:57): No on byl dříve hodne hejtovanej za zaujatost proti rF2 =)
Jako je to jeho názor, já rF2 nezkoušel, tak nevím. Nevím ani, co za lidi tvoří rF2 vývojářskej tým, ale vím, že v AC to je banda šílenců do závodění a já bych klidně věřil, že AC má realističtější fyziku a FFB, než rF2 (i když nemůžu porovnat, jen bych tomu věřil). To, že v nějakým simu cítíš ve volantu víc věcí a líp se ti čte chování auta, neznamená, že je reálnější, existují i auta, co se v reálu chovají nepředvídatelně.
Na druhou stranu naposledy už to konečně docela chválil, hlavně fyziku a ffb. Ale většinou s ním musím souhlasit. Zvuky jsou furt strašný, AI je nepoužitelná... atd. atd.
@KRoman47 (02.01.2015 22:57): Tak je to jeho názor a nikomu ho nenutí a navíc mně příjde, že to teď spíš chválil (v porovnání s jeho staršími videi). Já s ním docela souhlasím. Pokud jde o fyziku, tak ta je podle mě horší než v rF2.
Dej si úzkou trať, zadohrab, jezdi hodně divoce a pak se mrkni na replay, jak auto v určitých momentech nesmyslně plave úplně proti fyzikálním zákonům. A řekl bych, že je něco špatně i se setrvačností a gravitací a to jde vidět především při nějaké kolizi, které v AC vypadají fakt komicky. Pořád je ta fyzika ale na dost slušné úrovni, jen prostě není lepší, než X let stará konkurence.
Např. i tato modifikace fyzikyodkaz do RBR, mně příjde až na nějaké detaily, daleko realističtější než AC :)
Nesledujete tu tak náhodou někdo Empty Boxe na YT?
Už mě s jeho zaujatostí proti Assetto Corsa začíná pěkně štvát, začíná to být už trapné. Ne jen že se neustále naváží do fyziky a FFB, vůči kterým teď nemám nejmenších výhrad, pro mě osobně je to teď špica a to nejlepší, co na trhu je.
Co mě ale už fakt štve, tak že mluví o pogumování tratě a jak je v rF2 daleko propracovanější, ale zase neřekne vůbec v čem, to by mě zajímalo.
Vrchol všeho už je pak kec o Corvette, že jo sice AC bude mít novější model C7 a rF2 má starší model C6, ale podle něj je prostě lepší C6 v rF2, protože ho má radši a bla bla.
Ten člověk si najde snad vždy něco, co může na AC pohanět a v rF2 to pochválit.
Podle mě zvládli na tak malej tým fakt pořádnej kus práce (je jich tam teď asi 15 klíčových vývojářů, tušim), ale když už vydám něco, co pyšně označuju jako full release 1.0, tak to přeci musí splnit určitý náležitosti, a to se v případě AC rozhodně neděje. Jak už jsem psal, v1.0 je pro mě jen další update. Na druhou stranu chápu tvrzení, že AC je taky platforma pro moddery a tato fáze už je nejspíš kompletně implementovaná (asi se už nestane, že by u všech dosud vydaných fanouškovských aut přestal fungovat zvuk, protože hra přešla na jinej zvukovej engine). Podle mě je vydání 1.0 jen marketing a KUNOS by teď měli sakra začít makat na finišování a dokončování obsahu, který už vytvořili, a ne podepisovat nějaký licence s automobilkami atd.
A nejvíc mě sere, že splňuji minimální požadavky a hra se mi kouše s 10+ AI protivníky na trati. Multiplayer je nehratelný, protože jsem stále jeden z mála, kteří mají furt problém se zvukem v MP (KUNOS o tom ví a řeší to, naštěstí). Když zadám minimum, tak musím zaručit, že hra pojede na nejmenší detaily na specifikovaném nejnižšíím HW v nativním rozlišení plynule, byť s nižším fps. A ne, že hru spustím, ale nezahraji si. Naštěstí zatím AI není moc I, takže mě baví jezdit sám, anebo zkouším různé závody s pár auty, á la Top Gear atd.
Tak to klidně mohli ještě ladit, u pCARS sice věřím, že to do toho data co teď mají odladí, ale případnýmu posunu bych se zas tak moc nedivil, masařek tam je ještě dost :) Ale zase je pravda, že updatují fakt denně a následně řeší feedback od hráčů, což je fajn přístup.

Já zatím pořád hledám v AC nějaký dobrý online server, drtivá většina má nastavenou jen zkušební testování bez závodu. Těch pár, kde je testování a pak závod, tak tam zase člověk v drtivý většině narazí na dementy, který neuhnou z cesty, raději člověka sejmou, než aby začali brzdit a hlavně, absolutně nepoužívají zrcátka. Ale to je problém takřka všech autíčkářských her. No a pak je tu ještě problém, že v 90% se jezdí GT auta, což je pro mě ohromná nuda. Teď to trochu zachránil RUF a objevilo se pár serverů RUF vs. F40. Tak alespoň něco.
@Hoonza (02.01.2015 12:46): No já to vidím tak, že to jednak chtěli vydat před pCARS a jednak před Vánoci ... každopádně nehotovost z toho jde cítit poměrně všude a všimne si toho naprosto každý. Nezaujatou recenzi od herního magazínu by určitě ze současné verze nechtěli. Ty nynější od Italů neberu vážně.
Mně akorát moc nejde do hlavy, proč to Kunos už vydali jako 1.0, když sami určitě ví o tom, kolik věcí tam není hotových. Vydavatele nemají, takže na ně nikdo netlačí a místo aby vyladili stávající obsah, tak pracují na novém... Holt typičtí Italové :-)
Uff, vypadá to dost dobře už teď a to AC určitě ještě neni hotová hra. Mam z toho smíšený pocity, ale zatim převládá radost. Najednou je toho docela dost na zkoušení i v základu, další neofic. auta i tratě taky přibejvaj jak houby po dešti. Už jsem jich i pár vyzkoušel, ale ukazuje se, že těch co budou stát za to, je jako šafránu. Většinou se jedná jen o nějaký narychlo spíchnutý konverty, který nejen že nejsou tak do detailů pěkný, ale leckdy u nich ani nefunguje vše co by mělo, ať už ohledně fyziky, nebo třeba zvuků. Ale na to jsem zvyklej z rFactoru nebo her od SimBin, "modeři" k tomu přistupujou všelijak a každej si pak z nabídky "nových" aut do hry holt vybere, co se mu líbí. Jen škoda, že Ježíšek ke hře nepřibalil i nějakej nadupanější komp - ovšem má to i jednu výhodu - je tu menší riziko, že ze mně bude závislák.
@Widl (22.12.2014 13:08): mně u těch post process efektů pomohl ten natural pp mod, co nedávno vyšel. hlavně to teda odstranili chromatickou aberaci, na kterou jsem alergický. Jinak už se těším na RUF Yellowbird, který by měl vyjít během pár dnů
Tak ta Miura je dost povedená, strávili jsme spolu krásné sobotní odpoledne na Nürburgring GP :)

Update v pohodě, konečně mi nezmizelo nastavení a kalibrace, takže jásám. Co se samotný hry týče, u mě to, vzhledem k vozovýmu parku, potáhnou mody a komunita se má v tomhle ohledu čile k světu. Jsem zvědav, co vše bude k dispozici třeba za rok :) Co mě mrzí je grafika, kde jsem nedokázal přijít na nastavení postprocesu, aby to nevypadalo vyblitě - ale to mi zase dvakrát nevadí. Horší je to s onlinem, který dokáže občas pekelně lagovat, což už není dobrá vlastnost. Vzato kolem a kolem, za těch 650,- je to cajk.
Je pravda, že Kunos chtěli, aby bylo AC snadno modovatelné a určitě spoléhali, že moddeři to vytáhnou nahoru. Ale jestli je tohle základ, tak nevím. Já rozhodně nečekám, že by se do simulátoru někdo patlal s extra HD texturama a meshema okolí trati... Pokud teda někdo nedělá trať úplně novou.
Pro mě je to pořád zatím spíš driving simulator, spíš než racing simulator.
Na mě to pořád působí tak nějak nedodělaně, nechápů designové nedostatky jako nemožnost rýpat se v nastavení ovládání během závodu (vždy se člověk musí vracet do hlavního menu), nejde zařadit rychlost před rozsvícením zeleného světla, nejde startovat / zhasnout motor... Fyzika se o cosi zlepšila, aspoň u aut, co jsem zkoušel, FFB je gut, fyzika gum fajn.
Co mě při hraní nejvíc ruší je grafika, u které se mi nepodařilo nastavit post processing tak, aby mně celkový vizuál nepřipadal hnusný. Buď jsou tam moc vyblité barvy, nebo se tam nacpou naprosto nesmyslné efekty jako chromatická aberace (fakt bych chtěl vidět grafika od Kunosu, který optickou vadu bere jako cool efekt), asi si budu muset pohrát s .ini a udělat si vlastní nastavení.
Další věc co mě zarazila je hnusné zracování okolí některých tratí (např. Nurburgring), já si do teď myslel, že tam měli jen nějaký provizorní 3d model a že ve finální verzi bude jiný a ono nic. Úplně to pro mě zabíjí atmosféru hry, protože okolí je až nechutně mrtvé.

Jinak jako celek na poježdění dobré, ale AC beru spíš jen jako platformu, na které to zajímavé příjde teprv až od modderů...

BTW Lamborghini Miura je neskutečně vypiplaný mod, který u mě převálcoval veškerý obsah od Kunosu.
No, já to pořád beru jen jako další update... FFB je rozhodně lepší, nebojím se říci o třídu lepší. AI je údajně lepší, já jsem si všiml jen toho, že se už protivníci neuhýbají a nenechávají vás bez boje projet, resp. zašlápnout to před zatáčkou, když jsou dvě auta vedle sebe. Opravilo se praskání zvuku a s ním spojené problémy s pádem fps. Na mým starým stroji jsem dostal pár fps navíc, ale stejně - s 10 auty v offline závodě mám kolem 20 fps... Ani to příšerný in-game menu nezlepšily, stejně jako chaotické a zbytečně rozplajzlé menu v boxech. Čekal jsem víc, ale zklamaný rozhodně nejsem.
Nevím, čím to bylo, poslední update už to naštěstí neudělal, ale předchozí dva ano. Tak budu doufat, že už mě to nepotká. Možná je to i verzí profileru, čert ví.