Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Nevíte prosím někdo, jestli se dá nějakým módem zprovoznit startování motoru? Tj. aby také chcípnul, když ho podtočíte a bylo nutno znovu startovat? Prý to bylo i ve vývoji, ale asi to nedotáhli. Nebo to jen v tom nastavení nemůžu najít? Upřímně simulátor, který mne nechá rozjet bez spojky z nuly je tak nějak...
Hmmm, ty jejich apdejty. Smíšený pocity z toho mam. Na jedný straně potěší, když se snaží novější verzí opravit nějaký ty chyby a k tomu občas přihodí nějaký ty nový káry, nebo novou trať, na druhý straně občas zazdí módy od AC-kutilů, který po update Assetto Corsa často nefungujou tak, jak ve verzi předchozí. S tratěma problém neni, u aut nefunguje zvuk u většiny pohledů a při replayi u TV-cam. A některý auta z módů vytvořených fanoušky AC v novějších verzích nefungujou vůbec. Borci z Kunos nejsou rádi, že někdo dělá do AC auta navíc? Myslíte, že když po jejich update je u aut z módů do hry problém se zvukem, dělaj to schválně, nebo to maj na háku a jakože "náhodou" se to tak nakonec semele, když maj novou verzi hotovou? Neumim anglicky a prohánět všechno skrz gůgl transláte mě nebaví, takže ty věci okolo AC moc nesleduju, ale možná se na netu něco na tohle téma nejspíš objevilo (?)
https://youtu.be/o9lhIPXugxw
OMfG... netušíte někdo, čim je tahle **čovina platná závodnímu simulátoru Assetto Corsa? Mi trochu hlava nebere, že když někdo je takovej šikula, že dokáže udělat do AC funkční mód, uplácá tohle!
@joddy (28.03.2017 22:30): Tak oproti CSR to má silnější motor, takže to trochu víc tahá, hlavní je tam ale to, že se na to dá nasadit volant, který věrně kopíruje to, co najdeme v závodních vozech.
@speedevil (25.03.2017 11:26): Pro mě zase MX 5 parádní záležitostí, krásně čitelný autíčko kterýmu chutnaj zatáčky. S1 mě taky baví, ze zatáček se to vrhá se zuřivostí splašenýho tygra. A Highlands se opravdu povedly.
Miata mě moc nebere, ale devětsetjedenáctka RSR 2017 super, esjednička audina ještě lepší a navíc moje oblíbená 787B už normálně od KS! A trať Highlands mě taky baví. Okýnko pit stop strategy se sice nedá ovládat jako ostatní indikátory z HUDu ve hře, ale naštěstí to jde vypnout úpravou v "pitstop.ini", zatim se bez toho obejdu. Takže 1.13 pěkný, jsem spokojen.
Já bych potřeboval nějakou možnost vyzobat si odtamtud auta co mě zajímají :D Takhle čekám na nějakou slevovku.
@speedevil (17.07.2016 18:59): Občas je těžké přes monitor vnímat, jakou se zrovna jede rychlostí, pokud zrovna nemáš někde tachometr. Zásah do FOV vše může vyřešit.
Podle mě je současná fyzika / tire model v AC pecka, možná se najdou nějaké auta, které mají nějaké šotky ve fyzice, ale nic moc si nevybavuji.

Jinak jeden takový postřeh: Dal jsem AC zahrát kamarádovi, který vlastní BMW M4 a už s tím má dost najeto na Nordschleife, je to člověk, který vůbec nehraje hry - v novém Dirtu pomalu není schopný projet dobře jedinou zatáčku. V AC jsem mu vybral M4 na Nordu - první kolo bylo dost havárek než si vyzkl na velmi tuhou brzdu a od druhého kola bylo velmi fascinující ho sledovat - Nord má v reálu s BMW naučený, ví přesně jakou musí mít v konkrétních zatáčkách rychlost a kvalt, pokusil se to tedy přesně aplikovat v AC a výsledkem bylo skvěle zajeté kolo s o 2s pomalejším časem, než je jeho osobní rekord ve skutečnosti. Když dojezdil, tak nemohl uvěřit, jak moc je to přesné.

Asi to má něco do sebe :-)
Červená je moje nejoblíbenější barva, takže Red Pack mě rozhodně potěšil. Update fyziky pneu bude snad v pohodě, šikulové z KS jsou snad "profíci" a ví, co je pro závodní simulátor dobrý. Já mam teď zrovna z fyziky pneu v AC pocity všelijaký. Všechno mi to přijde takový přehnaně nedotáčivý. Aby se mi auto v zatáčce nehrnulo čumákem z trati, musim brzdit víc, než bych čekal a pro "normální" projetí zatáčky mam pocit, že s závodní károu jedu asi stejnou rychlostí, jako s rodinným vozem při společném výletě. Opravdovej závoďák jsem nikdy neřídil a řídit nebudu, ale v počítačovym simu bych byl (já, jiní asi ne) radši, aby závodní kára držela na trati, zatáčela nebo brzdila znatelně líp, než civilní rodinné vozítko. Ale nebudu z toho dělat drámo, to bude jen muj osobní dočasnej pocit, kterej určitě souvisí s tim, když často střídam závodní hry z různou fyzikou. Nějakou dobu jsem AC nehrál, vrátil jsem se vlastně ze zvědavosti na "červenej balíček". Pokud u AC nějakou dobu zůstanu, zase si zvyknu i na fyziku a bude to O.K.
*Určitě za to můžou eFjedničky od Codemasters, který jsem poslední tejdny hrával. Tam zase naopak ty formulky drží na dráze možná až přehnaně dobře, jako přilepený. Proto se mi ihned po přechodu z F1 od CDM do Assetto Corsa zdá, že se v AC auta smejkaj po trati víc, než je třeba. Ale jak řikam - to se poddá.
Tak Red Pack se zase povedl. Jak udpate ve fyzice (pneu V10), tak obsah. DLC vás nechá vychutnat si nejmodernější techniku v loňském Ferrari SF15-T, které je prostě doslova nereálně rychlé a stejně tak vám ukáže jak se řídila nejrychlejší auta v 50. letech, kdy jsem překvapeně zjistil jak neuvěřitelně těžké je udržet Maserati 250F v přímém směru na rovince v rychlosti blížící se 250km/h. Na těch uzoučkých slupkách mi na každém rychlostím stupni ujížděl zadek do libovolného směru, zároveň se ale dá auto perfektně v driftu kontrolovat. Rozhodně doporučuji koupit, pro každého petrolheada povinnost =)
@joddy (18.05.2016 20:22): Dnes jsem to zkoušel jen velmi krátce, musim do práce. Ale za mě zatím pecka. Skyline a RX-7 Tuned jsou mega rakety. Nikdy jsem takovýhle japonce neřídil, ale je tam jakoby cítit ten japonskej feeling z těch "menších" vysokootáčkových motorů =D Rozhodně doporučuju, zejtra vyzkoušim zbytek, už se nemůžu dočkat =)
Zkoušel už někdo Japanese Pack? Škoda že nedošlo i na subaru :(
@speedevil (23.12.2015 16:15): Jo, asi chytají manýry od lidí ze Slightly Mad Studios. Prostě o té hře se na fórech může mluvit jen v dobrém, jinak schytáš banán.
Zajímavé jsou některé zákulisní drby, který vyplouvají na povrch, i když těžko říct, co je na tom pravdy - ať už jde o cropy&pase fyziku u GT3, nefunkční zahřívání a opotřebaní gum při změněném odklonu kol (toto je pravda) nebo záměrné podkopávání výkonu McLarenu P1 na určitých tratí na žádost Ferrari (lol)...

I když je Assetto nejhranější věc u nás v práci, tak mě tam pár věcí pořád dost kazí zážitek - jednak grafické bugy při hraní na třech monitorech, které tam jsou už od začátku a nikdo to neřeší a taky to, že každý větší update přináší nekompatibilitu s některými fanouškovsými přídavky, ne každý totiž vydává fix, který vše zase zprovozní a některé výtvory tak upadají v zapomnění...

DLC jsou fajn, ale zatím u mě vede obsah od fanoušků, doporučuju:
tratě: Bridgehampton, Blackwood reloaded, Glava Zete, Krajiska Zmija a nebo rally konverze od Sim Traxxx
auta: Mazda 787b, Caterham Academy, McLaren M23, VAZ 2106, Lancia Delta Integrale, Ferrari 288GTO, Nissan 240SX, VWPolo WRC a nebo cokoliv od Virtua Simulazioni
@Hoonza (18.12.2015 08:52): Anglicky neumim, na starý kolena už se to učit nebudu a gůgl překládač na mě "mluví" jako Osman Lafita kříženej se Šantal Pulén, takže netušim, jestli jsem to správně pochopil. Co tim tedy chtěl básník říci? Kunos nejsou schopni přijmout kritiku svého výtvoru? Hází fakáče fanouškům, kteří upozorňují na chyby hry, které by se šiklo opravit se vzkazem: "Buď to hraj, jak to je, nebo běž do řiti" a místo oprav utrousí další dream pack? No co, nelze se zavděčit všem a vždycky se najde nějakej rejpal, ale možná další DLC balíček aspoň někomu zlepší náladu - nebo ne?
Zatím na tohle DLC kašlu, Barcelona mě nebaví a krom Countache tam pro mě není zajímavý auto. Ty penalizace snad brzo opraví, je to ohromná ptákovina.
@Hoonza (11.10.2015 11:21): Tak podrážděný píčuš jo? Tak tímto označením jsi u mě skončil.

A pro ostatní, systém penalizací se vrátil snad na ještě horší úroveň než byl kdy dřív, vyjetí na zelený za obrubníkem okamžitě penalizace, tak to by v Brně při 12h dostal penalizaci každý, blbost jako hrom. Jinak RUF z nových aut asi nejzábavnější.
@KRoman47 (11.10.2015 11:03): iRacing jsem zmínil kvůli tomu, že se nabízí jako dobré srovnání. Co má znamenat tvá věta "auto nejezdí jako v iRacing a trať co není v iRacing je prostě nuda ve stručnosti" opravdu nechápu a vůbec mně příjde, že poslední dobou na vše reaguješ stylem podrážděného píčusa.
@Hoonza (11.10.2015 09:21): Takže sračka, hm, auto nejezdí jako v iRacing a trať co není v iRacing je prostě nuda ve stručnosti. Jinak RUF teď jedu a přijde mi normální, stačí být citlivější na plyn, kterým si člověk zreguluje poměr nedotáčivosti a jede úplně normálně. Co je kravina na nové trati, zadním kolem vlítnu na 0,5s do trávy a už penalizace, to je zase kktina toto.
Detailněji to budu asi zkoumat až naspím víc jak 5 hodin, reakce mám dnes jak Windows firefall.

EDIT: Tak ta blbost řve v několika zatáčkách zkrácení tratě i při výjezdu na obrubník, tak to je mazec, to se zase někdo v Kunos pos*al.
Já to zkoušel celkem důkladně. První věc, které si člověk musí všimnout je upravený feedback, který je zase o cosi lepší a požitek z jízdy je tím pádem intenzivnější... Co se nových aut týče, tak jsem tam ale nenašel žádné, které by mě vyloženě dostalo a chtěl bych se k němu vracet.
Překvapil mě RUF, který je imho dost hrozný, to auto pořád balancuje mezi brutální nedotáčivostí a přehnanou přetáčivostí. Rozhodně se to chová o dost jinak než v iRacingu a nechce semi věřit, že by v reálu byl tak nevyvážený.
Hurrican jde úplně mimo mě, Countach je taková jakási cihla na kolech, M4 není tak hravý jako M3 (ale má hezčí zvuk), GT40 nezná zatáčení (typická stará Amerika), Audi R8 je fajn a auto, které mě zajímalo úplně nejmíň a přišlo mi nejhnusnější (Glickenhaus) mě kupodivu baví nejvíc. Jezdit s ním na Nordu na plné kule je opravdu adrenalin, protože je to fakt raketa!

Barcelona je udělaná velice krásně, okruh jako takový mě ale nebaví, asi jsem na něj ještě nenašel to správné auto.

Teď ale věci, které mě vadí:
- pořád tam není startování motoru, hlavně že tam je ptákovina jako zavírání dveří při startu...
- Barcelona je opsypaná diváky, ostatní okruhy jsou úplně prázdné
- Každým updatem mi zmizí některé ikonky v menu při výběru aut, pokaždé jiné
- chtělo by to nějakou silnou okruhovou předokolku

Jo a ještě doporučuju mód McLaren MP4-13 od Virtua Simulazioni... Tato formule kombinaci se Spa je pro mě nejintenzivnějším zážitkem, co jsem v AC měl. Skvěle udělaný mód po všech stránkách a hezká vzpomínka na doby, kdy F1 ještě byla zajímavá

Tak co nové DLC, už někdo zkoušel? Hodlám zkusit dnes, byť po návratu ve 2h domů po návštěvě včerejších 12h Brno Epilog jsem pěkně rozlámaný a promrzlý. ha
Musím ale říct, že kvalita zvuků AC od prvního DLC šly strmě nahoru. Když srovnám vozy z AC s těmi, co jely včera na okruhu, tedy Mercedes SLS AMG, Ferrari 458 a BMW Z4, tak musím uznat, že ty v AC znějí naprosto stejně ale naprosto.
A dle tohoto videa už rozhodně překonaly kvalitu zvuků z pCars už v době 1. DLC.
Update? Jo, dobrý. Miuru už jsem si zamiloval dřív, když ještě nebyla "ks_lamborghini_miura_sv", takže jsem čekal, že mě z novýho balíku do AC zaujme stará Audina, ale nakonec se mi nejvíc líbí Nismo. A Zandvoort? Proč ne, už jsem ho jezdil v jinejch závodních hrách, teď tedy můžu i v Assetto Corsa. A ty kecy okolo "lejzr-skenu"? Možná trapné, možná zábavné, pokud si z toho někdo hodlá udělat pózičku, tak prosím... nejspíš má (nejen) na Zandvoortu naježdíno stejně jako v papučích u kompu, takže to pozná a může machrovat. Teď jde ještě o to, kdo mu to tady baští. Asi já, co? Stejně pozná prd, jen někdy někde kdysi četl o skenování tratí do gamesek pomocí lejzru, zaujalo ho to a rád to řeší i u AC. Stejně jako mě zaujalo, že někdo řeší takový kraviny u něčeho takovýho, jako je jen nějaká počítačová závodní hra. Ale co, nikde neni psáno, že pobavit může jen závodní hra - stejně dobře přece můžou pobavit i názory virtuálních závodníků... jak se řikalo za komárů: "Sranda musí bejt i kdyby fotra věšeli"
@joddy (02.08.2015 11:48): Audi S5 kupé ti nepříjde divoké a emotivní? :-) Jedno jsme nedávno provětrávali a docela to na mě zapůsobilo. Možná to bylo hlavně tím, že mám slabost pro osmiválce.

Jinak Zandvoort je fajn a věřím, že kdyby dopředu neavizovali, že to nebude laser scan, tak to ani nikdo nepozná :-)) Jestli jsou dost vychcaní, tak si mohli jako mustr vzít nascanovaný 3d model z iRacingu.
Tak jsem dnes 2h pojezdil s novou verzí a u mě panuje též spokojenost! Toybaru je parádní zcela mě nadchla/o, audina je brutální (holt byla doba kdy v audi uměli divoké emotivní vozy). Multák nejezdím na okruzích si samotařím , piluji apexy a soutěžím s časomírou :)
@Widl (01.08.2015 23:14): Jo kdyby aktualizace vydávali průběžně a ne jednou za půlrok ...
No a ten problém s DLC v online asi také neřešili co? Že lidem bez DLC hra padala, namísto aby jezdili v klidu na serveru s ostatním s DLC auty, jen pro ně nebyla dostupná.

No také to tak vidím, noční jízda také není možná kvůli blbě napsaným shaderům, které dovolují pouze jeden zdroj světla, a že to také už není možné změnit. netKar PRO na tom bylo obdobně, nešlo tam už moc nového přidat, poslední aktualizace totálně rozbila déšť, takže bylo potřeba se vracet na starší verzi. Člověk by čekal, že si vezmou ponaučení, ale ono asi ne.
Ty desítky aut mě nechaly chladným, stejně z nich letos neuvidíme asi víc než 5 a další kdoví kdy pak. No alespoň Brands Hatch bude.
@KRoman47 (01.08.2015 21:45): Jasně, že to není nic těžkýho s tím předčasným startem, ale jim očividně ty jednoduchý věci trvaj dlouho. Viz ten bug, kdy bylo po Dream Packu možný si v onlinu ručně upravit grip a zajíždět nereálný časy. Jednoduchá kontrola serveru a oni to opravili až teď v 1.2 po několika měsících :)

Mě prostě prudí tím, onlinem, samotný kroužení mě zas tak nebaví, chybí mi tam ten adrenalin vzájemných soubojů. O tom, že to není ideální ví od samýho začátku. Ale asi vhledem k tomu, že to maj blbě naprogramovaný, tak se jim do toho už nechce hrabat. Hůl nad tím ještě nelámu, ale jejich vyjádření o tom, že maj rozpracovaných dalších 30 aut a tratí, mi na klidu moc nepřidalo. Asi to nechaj vyšumět do ztracena...
@Widl (01.08.2015 21:18): Proto se do online ani nepouštím, prakticky si jezdím sám po okruzích a zcela mi to stačí k zábavě. Pravda, dnes jsem zkusil i závod s AI a byl velice zajímavý, chovají se teď mnohem více lidsky.

No na chybu Zandvoortu jsem ani nepřišel, já zase tak moc nebourám, když jezdím sám. Jinak tu trať mám obecně rád, ale jde poznat, že to není skenované laserem, něco tomu chybí a ty nahodilé hrboly, to není nic pro mě.

No předčasné starty říkali, že nebudou ani teď ani v příští aktualizaci, no budiž, sere mě to, ale ošetřit zařazení rychlost jen bez možnosti rozjezdu snad nemusí být takový problém. Kvůli tomu jsem dnes zase kurvoval a restartoval závody s AI, člověk buchne rychlost dřív a zůstane stát, zatímco ostatní už jedou, nebo je pak zase pozdě ... jo kdyby tak šlo zařadit a podržet si to spojkou, volnit ji a jet, ne. Musíme jak kreténi čekat na zelenou.
Další sranda, jak ukazovali animované pitstopy, panáčci, výměna kol paráda, už při vydání 1.0, přesto to tam není ani teď. Stále žádný pitstop, ani v tréninku a hotlapu, jaká ubohost, stále pačkat menu a reset jako v nějaké pitomé arkádě.

Casillo holt řeší pitomosti namísto důležitých věcí. Nějaké pitomé překopání pohledů z aut kvůli modům, falešné žhavení brzdných destiček, které je jen vizuální. Prý je strašně obtížné zjistit materiály každého výrobce a vytvářet složité algoritmy pro jejich chlazení ... nikdo neříkal, že to musejí dělat tak komplexně. Toto má údajně implementovaný i RBR včetně jejich opotřebení, ale tady je to i dnes nepřekonatelný problém.
@KRoman47 (01.08.2015 20:52): Však psali, že předčasný starty zatím nebudou. Ten jejich helmut, co to programuje, to už má vymyšlený, ale ještě to musí nějak otestovat nebo co... takže možná někdy příště.

Jinak Zandvoort měl včera kouzelný bug, kdy svodidla neměla kolizní zóny :D Dnes už to naštěstí patchnuli.

Jinak nejpalčivější problémy - netcode a kolize - zase nejsou na pořadu dne, ať žije ping pong v onlinu :(
Souhlas, FFB je nyní responzivnější, volant se centruje i při nižších rychlostech, s čímž dříve byly problémy. Fyzika byla také vylepšena, nejvíce to cítím na brzdách, kdy už není taková sranda na poslední chvíli dobrzdit z 250 na 50 km/h s nějakou starší pikslou.

Nicméně spousta naslibovaných věcí stále chybí, ani nevím kde začít ... například základní věc jako možnost zařadit rychlost před odstartováním stále chybí, nelze tak odstartivat ani předčasně.

Ihned po AC jsem na zkoušku skočil do Project Cars, už mi nepřišel tak strašný, ale FFB je teď míle za konkurencí. AC, GSC a rFactor sahá tak někam po kolena a nevypadá to, že by s tím ještě něco chtěli dělat. Updaty se honosí vysokými čísílky, ale řeší spíše minoritní pitomosti.
Zvedám hodnocení o 5% x) Nový patch se povedl, ffb je pro mě téměř úplně nový, už jsem si myslel, že prostě potřebuju lepší volant, ale není to pravda.
Nový update sice zkusím až zítra, ale podle odezvy na foru to vypadá snad na nejpovedenější patch co zatím Kunos vydali =) Zatím ani jeden negativní koment, jen samá chvála, už se nemůžu dočkat x)
Bonus pack je venku. Mě snad i mrzí, že už nemám volant :-)) Budu to muset prubnout aspoň na šipkách
Jirx také jezdí, prozradím ho. Já teď nezedil vůbec, před tím DiRT Rally a teď ETS2. K AC se vrátím tento týden s novým update. A pak ještě vyčkávám na ty novinky SCE, byť ty nebudou hned, offroad a supertrucks budou zajímavé. Přibude pogumování, poškození pneumatik ... ale tire a wing flex nakonec nebude asi, ukázali kdysi video a pak už ani slovo, ani na moje dotazy nereagovali.
Přibude i belgický Zandvoort, Alfa Romeo Mito Quadrifoglio Verde, Audi Sport Quattro, Lamborghini Miura a Nissan Nismo GT-R. Miura je sice od modderů, ale už nějakej čas je ten mod nepoužitelnej, jelikož nejde zvuk. Bude to ale první Lambo od oficiálního podpisu smlouvy s AC.
V novém bonus packu bude Toyota GT-86, sice to není Subaru WRX Sti , ale kus Subaru tam přeci jen konečně bude :)
Navíc se to ještě bude tříštit. Místo aby makali na těch průšvizích a opravili ten příšerný, pořád lagující netcode. Udělali něco s těma pingpongovýma kolizema. Překopat ten pitomý grip tratě. Opravit variantní tratě proti cheaterům ( otázka pár minut a od Dream Packu pořád nikde = nemá cenu jezdit varianty online), atd atd. Teď místo toho budou pracovat raději na konzolových verzích :-/
To je podle mě dost zvláštní krok. AC se řadí spíš k těm tvrdším simulacím, jako kdysi letecký simulátory a pro takový počiny podle mého není na konzolích moc místa. Navíc chtějí dělat hru co nejvíce otevřenou modderům a na konzoli si tak maximálně nalepíte samolepky...
@montana (03.06.2015 16:27): Jsem na to dost zvědav, protože aby uspěli na konzolích, budou muset dost věcí změnit, dodělat. Třeba ten mód kariéry, co tam je teď, by jim každý omlátil o hlavu. Na PC to zachraňují mody, tady bude podpora asi nulová.
@Jirx (06.05.2015 23:09): Já si právě myslím, že to absorbuje také dost sil, takže to znatelný rozdíl bude. A právě naopak, rFactor 2 má fyziku velice komplexní, třeba model pneumatik mi přijde naprosto ultimátní, dle FFB a zvuku přímo cítím, jak se kola postupně blokují, až se zablokují zcela, tak jsem to nikde jinde necítil. Po stránce fyziky to vidím tak, že na rFactor 2 nemá zdaleka nic.
@KRoman47 (06.05.2015 20:16): To se sice prohýbá, a třeba karbon na autech se na nerovnostech všelijak vlní, ale tak velkej vliv to zase nemá. Není to o tom narvat do simu bilion proměnných, ale vyladit to, co víme, že funguje, přidat něco svýho, a vyvíjet dál. V tomhle mi rFactor přijde takovej nekomplexní, ale je to jen můj pocit z toho, co čtu, nemůžu posoudit, nehrál jsem.
@Hoonza (06.05.2015 20:03): Mě ale nezajímá každý sim, mě zajímá to, že jsem to zajel s podobným autem s podobným nastavením vozu a aniž bych usiloval o shodný výsledek, tak se prostě dostavil. Což dokazuje minimálně to, že je AC dost reálné.

Ale pořád je to míle za rFactor 2, které jde jaksi víc do hloubky, třeba i tím, že počítá ohyb šasi, byť není vizuální, což bude mít zajisté také výrazný vliv. Někde na YT jsem i viděl video, kde měřili právě ohyb podvozku a karoserie vozu, a bylo to dost výrazné.
@KRoman47 (06.05.2015 17:09): Zkus takhle spojit video s nějakou hodně divokou jízdou, driftováním nebo krizovkama a už to zdaleka tak přesné nebude. Taková poklidná jízda totiž vypadá v každém simu stejně a je jedno jestli hraješ rFactor, iRacing, AC nebo pCARS. Jakmile ale začneš auto tlačit přes limit, tak v jednom simu ti bude auto plavat, ve druhém bude nedotáčivé a ve třetím ti bude držet jako formule.
Jinak nic to nemění na tom, že na AC není nic přehnaného.
@KRoman47 (06.05.2015 17:09): Ta citovaná věta z toho nejmenovaného webu je docela blbost =D
Project CARS a Assetto Corsa míří každý trošku jinam a je nesmysl je porovnávat, podle mého názoru... I když pCARS má v názvu "simulator", AC je v tomto ohledu daleko více purističtější a přísnější, ale v žádným případě to není přehnaný. A doslovný 100% simulátor je navíc jen teoretický pojem.
Tak výborně, z recenze na Project CARS na nejmenovaném webu se píše: "Obecně není jízdní model tak puristický a přísný jako v trochu přehnaném Assetto Corsa".
To je mi ale věc, ta přehnaná fyzika jde úplně vidět na mém videu.
https://www.youtube.com/watch?v=oJletDDs7DA

Bez ironie, když jsem zajel pár pokusů jen tak a spojil jeden z nich s videem známého od známého, tak mě vážně překvapilo, jak podobné si to bylo, jak co do fyziky, tak výkonu vozu a zajeté stopy, kterou mám vždy vlastní podle sebe.
S Circuit Catalunya mě docela nasrali, zvlášť když tam už bude Zandvoort, který je charakterem dost podobný... Takhle tam zase bude 5 téměř totožných okruhů... Mohli tam dát něco zajímavějšího, hlavně tam chybí zábavnější trať pro pomalá auta
Ještě přidávám nějaké informace ohledně následujícího dodatečného obsahu, Bonus Pack DLC bude zdarma a bude obsahovat 5 vozů a trať Zandvoort (pecka), má vyjít v následujících měsících, a zároveň se dělá na Dream Pack 2, který nabídne trať Catalunya a vozy od Audi, Lamborghini a dalších, doufám v to R18 E-tron. A tak rád bych viděl to Le Mans.

Všechny informace jsou z tohoto článku: http://www.redbull.com/en/games/stories/ ... o-meet-assetto-corsa
@KRoman47 (22.04.2015 15:19): ten borec, od kterého Kunos "odkoupil" model, dělal i závodní verzi podle klasického béčka, takže je tu dost velká šance, že dřív nebo později bude i rallyové béčko
@joddy (22.04.2015 14:54): Dle názvu Bonus DLC by mohlo jít o DLC zdarma, to je plus. :) Ale to Audi bude stejně obyčejná silnička no, to lidi asi nečekali. Snad bude i nějaké to závodní i se šotolinovými pneumatikami.
@Hoonza (12.04.2015 22:15): Jo, to bude on. Akorát mám na YT tolik odběrů, že se mi v tom už blbě hledá. No já si tam zajel na AMD Brno rFactor ve statickém kokpitu, ten pohyblivý si tak jako tak myslím,že musí být pitomost. No ale měli tam Thrustmaster pedály invertovaně, to se mi zalíbilo, takže si koupím ten kit k těm svým Fanatecům. Škoda že to nebylo dřív před tím jejich blbým zdražením.
@KRoman47 (12.04.2015 21:27): Nemáš náhodou na mysli kanál Neilse Heusinkvelda? Na 3DOF simech je sice sedačka uchycená zvlášť, ale to, že se ti mění vzdálenost od kolena k patě skoro nevnímáš, ledaže bys měl pedály moc daleko. Názory na pohyblivé simulátory se různí, já znám spoustu jezdců, kteří utratí ročně desítky tisíc za jízdy na simu v Kraslicích, protože oni prostě chtějí, ať se to i hýbe a příjde jim to jako bomba. Já si na ten pohyb nějak nepotrpím a je mi to celkem jedno, ale i takový stařičký rfactor na pohyblivém simu hned působí daleko líp, zvlášť když je tami osa na ujíždění prdele. Na druhou stranu už mi jeden závodník řekl něco ve stylu "kdyby mi takhle někdo hýbal se sedačkou v autě, tak mu dám do držky"
@Hoonza (12.04.2015 21:15): No podle něj to není ani podobné pocitu v reálném autě, ale v tom kokpitu jsem neseděl. Každopádně ještě kritizují lidi hodně ty obyčejné, kde to hází jen sedačkou a ne celou konstrukcí, protože pak neustále měníš svou pozici vůči volantu, jednou ho má člověk před sebou a za chvíli někde šejdrem, to je fakt naprostá hovadina. Takže jsem rád, že o nic nepřicházím, když to tvrdí i člověk, který se delší dobu podílel na vývoji.
@joddy (12.04.2015 20:45): Jono, to si říkám také, že si zajezdím šetrněji, ale ono ten zážitek není ani nic podobného, eh. A co sleduji kanál jednoho maníka, co se i podílel na výrobě pohyblivého kokpitu v přepočtu za 1,5 mega, tak i to je úplně k ničemu, když to dělá přetížení jen tím, že to hází do stran, ale pokud jsou dvě zatáčky na stejnou stranu rychle za sebou, tak to prostě udělá jen jednu a pak se to pomalu vrací zpět, nebo naopak to hodí na tu stranu, pak rychle zpět do středu a zase další zatáčku, ale pak člověk necítí dvě doleva ale jedno doleva, pak doprava a zase doleva, což je úplná pitomost, škoda no, fyziku nepřelstíš.

No to přetížení byla naprostá šílenost, hlavně při vjezdu na dráhu (z toho před pitstopy), to jsem měl lehce pocit ztráty vědomí. :-D Co pak zažívají v F1 ale ... nepředstavitelné.

Pokud myslíš na Nordschleife tak ano, no bude to hodně zvláštní, dokud to nevyšetří a nevyšetří nějak jinak, toto omezený rychlosti má být provizorní řešení.
@KRoman47 (12.04.2015 18:39): Díky Eko teroristům ve spolupráci s EU nám jednou nic jiného než simulátory nezbude :(

Jistě nevšední zážitek s takovým stádem :)

Zaregistroval někdo zavedení omezené rychlosti na smyčce během závodů!?! To budou teprve závody!


Musím se s vámi stručně podělit o mé zážitky z dnešní jízdy jako spolujezdec na AMD Brno v Dodge SRT Hellcat se 707 koni, byl to totální mazec! A vážně žádný simulátor nikdy nedokáže nic takové napodobit.
Těžko říct, málokdo dnes o takových věcech mluví veřejně. Každopádně DLC bylo v den vydání nejprodávanější položkou na Steamu, takže tento obsah na sebe snad alespoň vydělal. Co se nezpoplatněného obsahu týká, o tom se teď nezmiňovali.
Taková Reiza chrlí nový obsah už dlouho, byť s většími časovými odstupy. Ale Kunos mají určitě vyšší náklady už jen kvůli skenování tratí LIDARem.
Tak podle tohoto je Assetto kolem 200 tisíc prodaných kopií, to není špatné. Od posledního oficiálního prohlášení (už nevím přesně kdy v 2014) se tedy počet vlastníků zdvojnásobil.
@Jirx (15.03.2015 09:04): Jo, optimalizace určitě proběhla a běhá to teď krásně. Dřív mi to na SPA padalo při plným roštu občas k 30 FPS a teď se to pěkně drží u 60ky. Jak se pak auta rozjedou od sebe, tak už je to vůbec v pohodě.
@Hoonza (15.03.2015 10:37): No na triple screen je tam totiž ve hře pak dole aplikace zvlášť, tam se pak všechno nastavuje. Jsou tam 4 položky a těmi si jde nastavit výhled fakt bezchybně, nevím z hlavy přesně, která co dělá, ale s tím si pošteluješ a hned budeš vědět, která bije. Důležité je si nastavit správně úhel těch bočních monitorů podle toho, jak natočené vzhledem k tomu prostřednímu máš. A pak taky kompenzaci rámečku. Záleží čistě na tvém pocitu. Já to dělal podle sebe, ale na netu na to budou návody.
@KRoman47 (15.03.2015 09:07): Jde tam už konečně nastavit FOV? AC jsem zkoušel na třech televizích naposled někdy v prosinci a FOV v hlavním menu bylo zamklé a přes in-game aplikace to taky nefungovalo.
@joddy (15.03.2015 10:12): No šéf má solidní mašinu s i7, ale potěším tě, má tam právě GTX 970. Nevím teď konkrétní model. Rozlišení bylo plných 5760x1200 na třech 24'' monitorech, nastavení detailů vysoké/střední a na Nordu při solo jízdě to drželo nad 80 FPS, což mně tak s GTX 760 OC běhá na jednom 1080p monitoru.
@joddy (15.03.2015 08:56): Nené, tak jistě že ve volném čase, o víkendu nepracujeme. =)
Jinak si musím pochválit zobrazení na třech monitorech, jde to nastavit fakt parádně podle umístění a naklonění monitorů. Šteloval jsem to poprvé a seštelovalo se to parádně, jezdilo se s tím fakt úžasně. Návrat na jeden monitor bude zase bolet. :-D

Ještě zde je jeden snímek, kde ty monitory ještě nebyly nastavené, tu jsem přímo já, hah.
https://drive.google.com/file/d/0B3QEf2v ... bDg/view?usp=sharing


EDIT:
@Jirx (15.03.2015 09:04):
To ano, sice AC už jakoby vyšlo a pCARS ještě ne, ale řekl bych, že jsou tak zhruba ve stejné fázi vývoje, akorát pCARS měl rozum s tím ještě nejít na pulty. Ale zase chápu Kunos, že při tom hypu kolem pCARS měli strach z konkurence, proto určitě pospíchali i s tím DLC.
Já jsem taky spokojený, zvuk je lepší (hlavně exteriér) a Kunos zapracovali na optimalizaci. Sice to pořád ještě není ono, ale na mém stařičkém PC se AC hýbe perfektně. Post-processing efekty nepoužívám, ale je vidět, že se změnila grafika a osvětlení i v defaultu (bez PP). Dříve jsem nemohl jet závod s více než 3 AI, teď se to dá i s 11 a grafiku mám na Very High/Medium (detaily/stíny). MP je konečně plynulý a netrpí ztrátou FPS a praskáním zvuku (občas se to ale objevuje v single-playeru). Stejně si ale myslím, že tohle by měla být verze 0.9 nebo RC (bez DLC samozřejmě). A AI je vyloženě ostuda. I přesto ale zvedám hodnocení na 75%
@KRoman47 (14.03.2015 21:42): Tak to netuším. Potíže s nucenou kalibrací mám odjakživa. Zbytek se objevil až po updatu na 1.1., potažmo 1.1.1 (chybové hlášky v knihovnách) Ale věřím, že to zase nějak poladí. Zvuk už taky poladili, takže nevypadává, jako cca 5 buildů zpět.

Tomu říkám pracovní nasazení :D