Pěkný pozdější příběh Ezia a skvělá romantika, podruhé dohráno
Diskuze
@marwel (15.07.2019 09:05): kupuji na ps4 a chci to mit v krabach... ale nespecham na to, co jsem slysel, tak ta trojka je takova nejrozporuplnejsi, takze pauza prijde vhod
@S4TW (15.07.2019 08:47): Byt tebou tak koupim gold edici AC Odyssey ve sleve, u ktere ten remaster trojky je. Na gamebillet je ted treba ve sleve za 35 euro.
@marwel (15.07.2019 02:11): tak já chci kupovat ten remastered, tak počkám, až tomu trochu spadne cena a mezitím dohraji jinčí resty...
@S4TW (14.07.2019 20:23): Ja hral Eziovu triligii a hned pokracoval trojkou. Trojka se hraje docela vyrazne jinak, takze i kdyz jsem byl uz serii prejedeny, trojka me bavila take. Az u Black Flag jsem to zabalil. Alespon na chvili, nez jsem nainstaloval Origins. :)
Hotovo, basta... nakonec to bylo fajn, bohužel už jsem byl AC přehlcený, jinak to mohlo být o kapičku lepší... filmeček zhlédnutý, DLC dohráno... komplet s trilogií jsem hodně spokojený, líbí se mi, že nebyl uzavřen jen Ezio, ale i Altair, což bylo hodně fajn... teď tak půl roku pauzička, no spíš jen do Vánoc a pak jdeme na trojec :-)
@AiMLEzZz (11.06.2019 08:27): jj, mam to v planu
@S4TW (09.06.2019 22:56): Nezapomeň se po dohrání podívat na ten krátký filmeček, co Eziův příběh uzavírá :).
@rikuhahl (09.06.2019 20:46): jojo, já chtěl sfouknout Ezia v jednom zátahu, vlastně dvojku jsem během dvou let hrát podruhé, ale po tomto díle bude pauza do konce roku :-), pak konečně spadne cena remasteru III a můžu vesele pokračovat... nicméně, teď jsem to na chvíli zase pustil a ono to půjde...
@S4TW (09.06.2019 20:38): mezi jednotlivýma dílama je opravdu dobrý, dát si aspoň pár měsíců přestávku, jinak to hrozně repetitivní ;)
@Tulareanus (09.06.2019 20:16): jako jo, to tempo je tam takové.... pomalé no... příběh těžko říct, zatím slabé, ale prý to má slušný závěr... jen prostě dvacátý závod, patnáctá dobytá věž, osmdesátá vražda... já jsem ještě hráč, který toho chce co nejvíc udělat, takže nejedu třeba jen čistě příběh... nicméně docela fajn je ta část s Desmondem v Animusu a jak říkám, Istanbul vypadá parádně, akorát v noci je to nic moc, dost si taky zvykám na změnu ovládání, takže místo Eaglu věčně střílím z pistole :-)
@S4TW (09.06.2019 19:36): Možno je to aj hrou, toto bol môj druhý najslabší assassin (najslabší bol pre mňa Assassin's Creed III: Liberation) a zatiaľ som nehral posledné tri hry. Po Brotherhoode tam bol dosť pokles v hrateľnosti a hlavne slabý príbeh. Hoci samotné prostredie bolo veľmi pekné. Akurát to dobíjanie a bránenie districtov bola neskutočne pomalá nuda a craftovanie bomb bolo zbytočne prekombinované a vo výsledku som radšej hral bez nich a o nič som neprišiel.
Tak už mám slušně rozehráno... ze začátku mě to celkem chytlo, příjemná změna prostředí, zase pár nových fičur, hlavně grafika se docela posunula... ale už si přijdu takový přeassassínovaný, přeci jen, je to třetí Assassin v řadě, nic jiného jsem mezitím na PS4 nehrál a nějak už je to trochu furt dokola, ale u Brotherhood jsem měl podobný pocit, který se mi po pár hodinách povedlo rozbít... nicméně, až dojedu tohle, tak aspoň půl roku pauza od této série :-)
@Jarda333 (20.12.2017 07:32): Čestinu jsi instaloval, nebo ne?
Kupil som si AC Revelations, stiahol este patch 1.03 a po spusteni sa mi hra dlhsie nacitava a potom to spadne do uvodnej obrazovky UPlay pre hru. Neviete mi poradit ako hru spustim ? Dakujem
Hele, podstatně se zlepšil, tak ho trochu pochvalte ;-)
@TheHofi (27.03.2017 18:03): V pohodě, já jsem rád, že jsi ji použil a rád jsem pomohl. Konec konců proto jsem to tady dával :-) I když ty uvozovky na začátku a na konci nebyly nutné kopírovat, ale to už lidi přehlídnou a je to jen takový detail, který jde též kdykoliv upravit.
Samotná myšlenka tvého komentáře se mi jinak líbí a souhlasím s tebou. Mám na to stejný názor na tu proměnu Ezia apod. Možná jen ta grafika mě sice zase nějak extra neuchvátila, ale škaredá rozhodně nebyla a na hru se dobře dívalo.
EDIT: I když nevím, proč jsem toho mentora taky napsal velkým písmenem na začátku. Ale aspoň se můžu vymluvit na to, že mi není teď moc dobře :-)
Samotná myšlenka tvého komentáře se mi jinak líbí a souhlasím s tebou. Mám na to stejný názor na tu proměnu Ezia apod. Možná jen ta grafika mě sice zase nějak extra neuchvátila, ale škaredá rozhodně nebyla a na hru se dobře dívalo.
EDIT: I když nevím, proč jsem toho mentora taky napsal velkým písmenem na začátku. Ale aspoň se můžu vymluvit na to, že mi není teď moc dobře :-)
@CrocoRay (27.03.2017 16:17): Děkuji a jestli ti to nevadí tak jsem tvojí úpravu použil.
@Tarhiel (27.03.2017 16:26): Děkuji jak jsem řekl každý má na právo říct svůj názor a hodnocení.
@TheHofi (komentář): Hodnotenie je na mňa moc-moc vysoké, ale za koment máš plusko :)
@TheHofi (komentář): Já to zkusil trochu poupravit. Možná tam budou nějaké chyby, ale i tak to vypadá o něco lépe. Ta první věta by mohla být trochu více poupravená, aby dávala větší smysl, ale myšlenku chápu a nechtěl jsem ti do toho tolik zasahovat. Tak jestli chceš, tak to můžeš upravit. Záleží na tobě. Já to jen přepsal s menším počtem chyb (dělal jsem to narychlo), ale samotné věty jsem nijak neměnil.
"Jednoznačně nejdůstojnější ukončení Eziovy trilogie, které se mohlo konat. Pro mě je tento díl druhý nejlepší z celé série, protože je tohle jedna velká rozlučka s tímto ikonickým hrdinou a na Eziovi je tady to stáří velmi vidět. Už to není ten mladý a domýšlivý kluk jako v předchozích dílech ale Mentor a zatímco dříve se on chodíval ptát starších a žádal je, aby ho cvičili, tak tady ti mladí chodí za ním. Jak jsem řekl, je to druhý nejlepší díl ze série a podle mě má na tom velkou zásluhu skvělý příběh, který mě u hry po prvním zapnutí držel tak moc, že jsem od počítače nechtěl vůbec odejít. Prostě bomba.
Jako další je tu grafika. Ta je krásná a prostředí města je hezky vymodelované do nejmenších detailů. Vedlejší postavy jsou také svkěle napsané, ale Ezio ze všech vyčnívá. Třeba při soubojích je mnohem brutálnější než v předchozích dílech a v cutscénách, které se spouští po soubojích, je zadýchaný. Jako další je tu hudba, která byla skvělá a asi nejlepší do té doby. A zbraně jsou také výborné. Třeba takový hookblade je novinka a pasoval tam jak prdel na hrnec.
No nevím, co dál bych ještě napsal. Je to prostě bomba. Pár chybek se tu sice dá najít, jako je třeba horší optimalizace atd. Ale pro mě je to jedna z nejlepších her, co jsem kdy hrál. Nemusíte se mnou souhlasit a každý má svůj názor, ale tohle je podle mě prostě pecka."
"Jednoznačně nejdůstojnější ukončení Eziovy trilogie, které se mohlo konat. Pro mě je tento díl druhý nejlepší z celé série, protože je tohle jedna velká rozlučka s tímto ikonickým hrdinou a na Eziovi je tady to stáří velmi vidět. Už to není ten mladý a domýšlivý kluk jako v předchozích dílech ale Mentor a zatímco dříve se on chodíval ptát starších a žádal je, aby ho cvičili, tak tady ti mladí chodí za ním. Jak jsem řekl, je to druhý nejlepší díl ze série a podle mě má na tom velkou zásluhu skvělý příběh, který mě u hry po prvním zapnutí držel tak moc, že jsem od počítače nechtěl vůbec odejít. Prostě bomba.
Jako další je tu grafika. Ta je krásná a prostředí města je hezky vymodelované do nejmenších detailů. Vedlejší postavy jsou také svkěle napsané, ale Ezio ze všech vyčnívá. Třeba při soubojích je mnohem brutálnější než v předchozích dílech a v cutscénách, které se spouští po soubojích, je zadýchaný. Jako další je tu hudba, která byla skvělá a asi nejlepší do té doby. A zbraně jsou také výborné. Třeba takový hookblade je novinka a pasoval tam jak prdel na hrnec.
No nevím, co dál bych ještě napsal. Je to prostě bomba. Pár chybek se tu sice dá najít, jako je třeba horší optimalizace atd. Ale pro mě je to jedna z nejlepších her, co jsem kdy hrál. Nemusíte se mnou souhlasit a každý má svůj názor, ale tohle je podle mě prostě pecka."
@rikuhahl (27.03.2017 15:53): Já ten komentář četl a myšlenky tam opravdu nejsou špatné, i když osobně mě tento díl zase tak extra nebavil, ale co se dívám na tu úpravu, tak tady by nějaký word nepomohl. On sice označí zeleně určité chyby, jako je třeba špatné skloňování a tak, ale jak člověk neovládá češtinu, tak to nijak nepomůže. S takovými znalostmi by potřeboval člověka kamaráda, který chápe myšlenku a přepíše mu to bez chyb. Sám takhle s počítačem moc šancí nemá, že to bude absolutně čitelné.
EDIT: No, já si třeba pamatuji, kdo jaké komenty píše a po prvním řádku by mi to došlo i bez té funkce :-D
EDIT: No, já si třeba pamatuji, kdo jaké komenty píše a po prvním řádku by mi to došlo i bez té funkce :-D
@TheHofi (27.03.2017 15:44): Tak si to schválně zkus dát do wordu, ať ti ty největší chyby opraví. Nemyslim to na tebe nějak útočně, ale psaný text s chybami působí prostě odfláknutým dojmem, nezájmem, nízkou gramotností apod., takže by mělo být v zájmu každého pisatele mít ho co nejlepší, případně použít nějakého pomocníka, různé poruchy a překážky nikoho nezajímají, ač to zní krutě.
@CrocoRay (27.03.2017 15:51): no jo, ale takhle si to třeba za rok přečtu znova a pak zjistim, že už jsem to čet a nehodnotil, protože si to hodnocení nezaslouží ;) A za rok třeba zas :)
@CrocoRay (27.03.2017 15:51): no jo, ale takhle si to třeba za rok přečtu znova a pak zjistim, že už jsem to čet a nehodnotil, protože si to hodnocení nezaslouží ;) A za rok třeba zas :)
@rikuhahl (27.03.2017 15:30): Neutrální hodnocení tu ale máš :-) Stačí, když nedáš plus ani minus. A funkce typu "četl jsem, ale nehodnotím" mi přijde zbytečná :-D
@rikuhahl (27.03.2017 15:30): Já to o svých chybách vím ale trpím Dyslexijí a Dysgrafijí a ty chyby bohužel nevidím ale uvědomuji si že tam jsou.
@TheHofi (komentář): Komentář jako takový je vcelku dobrý (ač se tam možná až přehnaně chválí na úkor nějakých jiných informací), ale těch chyb, zběžnym čtením jsem napočítal 10 kousků, ale asi jich tam bude o něco víc (a to nepočítám překlepy). Na takovéhle komentáře bych tu uvítal nějaké neutrální hodnocení :/
@player (02.01.2016 19:39): nikdy to nebylo historicky přesný, na začátku každého dílu máš jasně napsáno že se to jenom inspiruje :-)
@player (02.01.2016 19:39): Neříkej. Altair zjistil, jak sestrojit pistoli, z jednoho z těch artefaktů.
Co mi přišlo tak trochu divný ve hře byla vzpomínka, kde Altair zabije Umara pistolí. Jenže příběh Altaira ve vzpomínkách se oderává ve 13. století a to pistole ještě neexistovali. Trochu se autoří z Ubisoftu dopustili historické nepřesnosti.
@player (12.12.2015 15:34): Akče. Tedy toto - https://cs.wikipedia.org/wiki/Ak%C3%A7e
V jaké měně jsou peníze v Revelations? Co znamená to A?
Ahoj všichni to jsem zase já potřebuju radu, koupil jsem si AC revelations hrál jsem 2 dny pak to chtělo update tudíž přihlášení ale já jsem zapoměl všechny přihlašovací údaje email i heslo od email nevěděl jsem že to bude chtít zase přihlášení znáte někdo nějakey key gen nebo cokoli abych AC revelations zprovoznil ?
@Fritol (24.11.2013 10:07): já bych byl spíš rád za novej cd klíč nebo nákej program kterej ho vygeneruje pár jsem jich stáhnul ale byli to fejky nebo jak to nazvat jinak jsem prostě nečekal že to po mě bude chtít opětovný přihlášení
@SilentWolf (24.11.2013 10:32): Tak to všechno vysvětluje :D
Protože dělá sport a není nerd. :D
@Dence (24.11.2013 09:57): Co třeba napsat na podporu? Podle klíče by ti informace jako mail na kterém je aktivovaný zjistit mohli.
Každopadně co na tohle říct... Proč si na věci, do kterých vrážíš peníze, zakládáš maily, které se neobtěžuješ zapamatovat...
Každopadně co na tohle říct... Proč si na věci, do kterých vrážíš peníze, zakládáš maily, které se neobtěžuješ zapamatovat...
založil jsem si účet s novým e-mailem na uPlay hrál jsem hru 2 dny a třetí den tam přišel nákej dementní update na uplay a já se musel znova přihlásit jenže jsem zapoměl jméno heslo a i ten novej email tak jsem založil novej účet ale to mi tam nešel dát CD key protože jsem ho použil u předchozího účtu a do toho se zaboha nemužu dostat tak moc prosím o radu jak se to dá obějít nebo nákej CD key hack nebo cokoliv, díky
Nefunguje mi přihlášení na Uplay a to i přesto že mám nový heslo a všechno nevíte někdo co s tim mám dělat ?
@Arcee (27.03.2013 18:53): aC3 má jden z najhorších herných koncov, horší ako ME3
HM, Assassins Creed bez wtf závěru... konečně! :-)
Dohráno. Jsem tu jedinej, komu ta hra dvá čím dál menší smysl? Jsem zvědavej na trojku :x
Mám origoš, a zmenil som si vzhľad /aka oblečenie/, a teraz zanič neviem ako si obliecť to klasické oblečenie, na výber mám len 2, Brutusa a Ailtaira, na sebe mám tých perských assassínov. Nevie niekto ako na to?
PS: HOTOVO!
PS: HOTOVO!
[přesunuto z komentářů]
Assassins creed Revelations je docela dobrá hra, baví mě.
Assassins creed Revelations je docela dobrá hra, baví mě.
@Fg (07.11.2012 23:52): Je to neskutočne nudná a otravná arkáda s občasným textíkom. Nezábavnosť takéhoto minimalizmu v ultrasterilnom prostredí nemá ani vtip, ani originálny nápad, ani nejakú reálnu príbehovú motiváciu. Prešiel som asi 3 tie levely a to som sa už od druhého musel premáhať.
@Cobot (07.11.2012 23:59): Problém tej konšpirácie je najmä v tom, že nikdy nemajú dosť - zaplietli do toho všetko čo existovalo a každú vplyvnejšiu historickú osobu, aby z toho bol megakolosálny patvar, keby tá konšpirácia aspoň nedostávala také megalomanské rozmery a držala pri zemi, tak by ani jej absurdnosť tak neskutočne nebila do očí a nespôsobovala by nevoľnosť. Inak súhlasím, tie historické časti sa dobre vnímajú a samostatne by pôsobili oveľa lepším dojmom.
@Cobot (07.11.2012 23:59): Problém tej konšpirácie je najmä v tom, že nikdy nemajú dosť - zaplietli do toho všetko čo existovalo a každú vplyvnejšiu historickú osobu, aby z toho bol megakolosálny patvar, keby tá konšpirácia aspoň nedostávala také megalomanské rozmery a držala pri zemi, tak by ani jej absurdnosť tak neskutočne nebila do očí a nespôsobovala by nevoľnosť. Inak súhlasím, tie historické časti sa dobre vnímajú a samostatne by pôsobili oveľa lepším dojmom.
@Cobot (07.11.2012 23:59): tak to je začátek než začneš stavět bloky...pak je to spíš takový Portal skřížený s Minecraftem ;)
já zase nemusím tu historickou a dost mě štve, že nerozvinuli víc tu současnost...btw u ACIII je konečně dobrá i ta historická část :) (současnosti je o5 věnováno minimálně :/ )
já zase nemusím tu historickou a dost mě štve, že nerozvinuli víc tu současnost...btw u ACIII je konečně dobrá i ta historická část :) (současnosti je o5 věnováno minimálně :/ )
@Fg (07.11.2012 23:52): Mě to připadá jak hopsačka. resp. tunel kam ti přijíždí kusky cesty... Dostáváš textový informace a trochu dabingu. Ale OK nehrál jsem.
Já na "příběh" v AC koukám jako na totální sranec :D Mě na tom baví jen ta historická část příběhu a gameplay. Celý to spiknutí a ufony považuju za totální výkal a fakt lituju že to v té historické úrovni nezůstalo. Ale chápu že je to subjektivní..
Já na "příběh" v AC koukám jako na totální sranec :D Mě na tom baví jen ta historická část příběhu a gameplay. Celý to spiknutí a ufony považuju za totální výkal a fakt lituju že to v té historické úrovni nezůstalo. Ale chápu že je to subjektivní..
@Cobot (07.11.2012 23:43): náhodou je to výborné, stačí si zahrát v základní hře Desmond Journey, dozvíš se tam vše o Desmondovi, než se dostal do Absterega v AC1... a samotná hratelnost je chytlavá
@Fg (07.11.2012 22:43): Ta hratelnost vypadá naprosto šíleně (to video má asi sedm dílů s vysvětlujícím "promítáním" na konci). Tohle někoho baví...? Za tohle dát €9,99?
@Fg (07.11.2012 22:43): mno, oni to stejně zas všechno přepapouškovali téměř hned zkraje AC3, neboli styl Mass Effect...
@Fg (07.11.2012 22:43): Hmmm, asi se na to podívám na Youtube...
ty jo! hrál někdo DLC Lost Archive? Trochu nechápu, proč tak důležité části příběhových informací dali do DLCčka, které asi moc lidí za tu cenu nehrálo. Jenže je tam vše o Lucy a Subjecktu 16, proč zradila/byla probodnuta...
@Gerret (04.11.2012 17:40): no nemám to se všemi detaily, jelikož jsem spěchal, abych stihl Brotherhood + Revelations dohrát, než vyjde III, zítra příjde III ve Freedom Edici, takže se těším :) uvidíme, co se z příběhu vyvine. AC je lepší každým dílem, takže řekl bych, že III bude zase o kousek lepší.
@Fg (04.11.2012 16:33): já už si ten příběh ani nepamatuju :), mohl by jsi mi to hlavní oživit jestli to máš čerstvě v paměti, nebo neznáš nějáký odkaz na českou stránku kde je nějáký souhrn sepsaný.
ta portal část s Desmondem byla fakt dobrá, alespoň jsem se něco o něm dozvěděl, je fakt škoda, že ho tak tragicky zanedbávají, příjde mi daleko zajímavější postava, než všichni jeho prapradědové, měli se na něj víc zaměřit, alespoň 1/3 mohla být za něj...
btw to co tam bylo řečeno bylo asi nejvíc informací za celou sérii! :D a jak ste přišli na to, že Slunce bouchne 21.12.? dyť to tam řečeno nebylo, tak nějak tam k té "katastrofě" nic nebylo řečeno, takže jaké ODHALENÍ, když jsem se nic nedozvěděl :)?
btw to co tam bylo řečeno bylo asi nejvíc informací za celou sérii! :D a jak ste přišli na to, že Slunce bouchne 21.12.? dyť to tam řečeno nebylo, tak nějak tam k té "katastrofě" nic nebylo řečeno, takže jaké ODHALENÍ, když jsem se nic nedozvěděl :)?
proč se vlastně na to tolik nadává? zatím je to super, konečně změna prostředí, dost to pomohlo...
Nové videá na AC III
Thellwin is back :)
@Red (13.08.2012 00:11): Podle mě hře nejvíce uškodilo, že byla právě tak krátká a od toho se odvíjely ostatní problémy - nestihneš pořádně přijít na kloub bombám, nestihneš si pořádně vytrénovat asasíny,...
Tak pro mě dost velké zklamání, nějak to call of dutovatí. Ve všech ohledech horší než předcházející díly. Žádnej posun dopředu, spiše dozadu. Hru jsem skončil s kladivem za 6000, nejhorší zbraní na krátko, asi polovinou koupených obchodů a parťáky jsem měl daleko od vrcholu. A to jsem se snažil hrát co nejpomaleji. Postavy a příběh hodně slabé, těšil jsem se na Altaira ale tady jde opravdu jen ostřípky. Konstantinopol byla fajn, ty základní památky jsem rozeznal ale na města z jedničky to nemá. Připravování bomb a jejich užívání byla spíše otrava které jsem se rád vyhnul, stejně jako dobývání základny. Hlavně že se na tom podílelo lidí že je to na půl hodinu závěrečných titulků...
@pipboy (03.08.2012 12:40): No, v AC1 byl ten engine docela na úrovni, uměl překvapit. Dneska ale vypadá místy fakt hnusně, od příšerných textur, mizerných světel a stínů (hlavně noc), animace objektů, fyzika... Prostě spousta věcí drhne.
http://www.eurogamer.cz/videos/trailer-o-enginu-assassins-creed-3
1:03 ten strom v pozadi.... proc proboha delaj engine trailer k enginu co tak nejak nic extra neumi?
1:03 ten strom v pozadi.... proc proboha delaj engine trailer k enginu co tak nejak nic extra neumi?
koupim ve sleve na Steamu
pri spusteni error -3 ->nenainstalovany ubisoft launcher
rucne instaluju ubilauncher
spusti se ubilauncher, nikde nevidim hru ani misto kde zadat kod
vypnu ubi launcher, spustim znova pres steam. rekne si to o kod, zadam, ok. spustim hru.
cerna obrazovka po startu a dal nic.
zkousim neuspesne vsemozne chujoviny, updatuju ovaldace grafiky, furt prd.
na netu ctu ze pry pomuze mod kompatibility win98(!) .. a jo, fakt s to spustilo
ale zvuk v riti, mizerna framerate, skubajici se postavy.
nakonec jsem nekde nasel at zkusim smazat nejake .dll
uspech.
po nejmin hodine to konecne funguje jak ma.
uf.
pri spusteni error -3 ->nenainstalovany ubisoft launcher
rucne instaluju ubilauncher
spusti se ubilauncher, nikde nevidim hru ani misto kde zadat kod
vypnu ubi launcher, spustim znova pres steam. rekne si to o kod, zadam, ok. spustim hru.
cerna obrazovka po startu a dal nic.
zkousim neuspesne vsemozne chujoviny, updatuju ovaldace grafiky, furt prd.
na netu ctu ze pry pomuze mod kompatibility win98(!) .. a jo, fakt s to spustilo
ale zvuk v riti, mizerna framerate, skubajici se postavy.
nakonec jsem nekde nasel at zkusim smazat nejake .dll
uspech.
po nejmin hodine to konecne funguje jak ma.
uf.
No zatiaľ sa mi to moc neľúbi, celé je to ako Brotherhood, len horšie. A ešte sú tam otravné bugy. :(
@NateLogan (26.06.2012 14:49): Něco na tom bude, je možné, že ač stárnem, tak náš osobní skill v počítačových hrách se neustále zvyšuje, postupujeme rozuměji a s větším přehledem a proto se nám zdají nové hry stále lehčí a lehčí. Snad až na ty reakce, ty budou asi časem postupně ochabovat. :)
S tou obtížností je to sporné. Snížení obtížnosti ve dvojce oproti jedničce je fakt, to jo. Ale jinak jsou ty hry víceméně stejné a imho to lidem (i mě) přijde lehčí, protože už mají něco za sebou.
Majkee: Nejsi sám, uvidíme s čím přijde 3
Jsem to jenom já, komu připadají všechny díly série téměř totožné a čím dál víc prolezlé cutscénamy. Držím šipku dopředu + space + pravé tlačíko myši a Ezio běhá, skáče po sloupech, trámech nebo leze po budovách úplně bez problému. Hra to není špatná, má zajímavý příběh, ale trošku se to postupně mění v interaktivní film. Obtížnost velmi lehká, oproti jedničce, v Revelation jsem neměl až na jeden zádrhel žádné problémy. Herní doba 12 hodin taky nic moc, ale protože mám pro sérii slabost, tak jsem tomu dal nakonec 80 procent.
http://www.gametrailers.com/video/outsider-pre-alpha-assassins-creed/729979 - Proběhl tam skrze barák? Že by konečně...:)
http://www.videacesky.cz/talk-show-rozho ... d-iii-se-predstavuje Rozhovor a trailer k třetímu dílu s titulkama
@Marcusss (29.03.2012 00:42): ROFL. Někdy se PC hráčům opravdu divím.
@JohnCZ (26.03.2012 22:37): Už teď se těším ještě víc, asi bych si měl do podzima pořídit novou sestavu abych si tu grafiku pořádně užil. Nejvíc se mi v článku líbila věta: Animace urazily neuvěřitelný kus cesty a takový Battlefiled 3 se může jít rovnou zastřelit. :)