Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
People Can Fly People Can Fly People Can Fly
Polsko
Polsko
Polsko
Založeno 2002
Založeno 2002, zrušeno 2013
Založeno 2002
Studio bylo založeno v roce 2002 ve Varšavě. V současně době v něm pracuje asi 50 zaměstnanců, ať už externě nebo interně. Jsou zaměření především na vytváření her na PC i konzole. Vlastníkem studia jsou nyní Epic Games, tvůrci Gears of War nebo série Unreal Tournament.

Jejich prozatím dokončené hry jsou oldschool FPS Painkiller z roku 2004 a k ní vydaný datadisk Battle Out Of Hell z téhož roku.
Studio založil v roce 2002 ve Varšavě Adrian Chmelarz, který opustil tým Metropolis Software, kde se podílel na vývoji titulů Teen Agent a Gorky 17. Vytvořil tým zhruba 40 lidí, podařilo se mu navázat spolupráci s vydavatelem Dreamcatcher Interactive a o dva roky později vydat úspěšnou hru Painkiller.

Po krátké neúspěšné spolupráci s vydavatelstvím THQ, oslovili People Can Fly společnost Epic Games se záměrem pracovat v jejich Unreal Enginu. Nakonec se z toho vyklubala spolupráce na PC portu konzolového hitu Gears of War. Úspěch tohoto portu vyústil v akvizici majoritního podílu, a většinovým vlastníkem studia se tak v roce 2007 stali Epic Games. Od té doby People Can Fly pracovali na několika titulech většinou ve spolupráci se svým vlastníkem (Gears of War 2, Bulletstorm, Gears of War: Judgment).

V srpnu 2012 odkoupili Epic Games i zbývající minoritní podíl společnosti a stali se 100% vlastníkem. Zakladatel studia Adrian Chmelarz následně oznámil že studio opouští. V listopadu 2013 pak dochází k přejmenování studia na Epic Games Poland.
Studio založil v roce 2002 ve Varšavě Adrian Chmelarz, který opustil tým Metropolis Software, kde se podílel na vývoji titulů Teen Agent a Gorky 17. Vytvořil tým zhruba 40 lidí, podařilo se mu navázat spolupráci s vydavatelem Dreamcatcher Interactive a o dva roky později vydat úspěšnou hru Painkiller.

Po krátké neúspěšné spolupráci s vydavatelstvím THQ, oslovili People Can Fly společnost Epic Games se záměrem pracovat v jejich Unreal Enginu. Nakonec se z toho vyklubala spolupráce na PC portu konzolového hitu Gears of War. Úspěch tohoto portu vyústil v akvizici majoritního podílu, a většinovým vlastníkem studia se tak v roce 2007 stali Epic Games. Od té doby People Can Fly pracovali na několika titulech většinou ve spolupráci se svým vlastníkem (Gears of War 2, Bulletstorm, Gears of War: Judgment).

V srpnu 2012 odkoupili Epic Games i zbývající minoritní podíl společnosti a stali se 100% vlastníkem. Zakladatel studia Adrian Chmelarz následně oznámil že studio opouští. V listopadu 2013 pak dochází k přejmenování studia na Epic Games Poland.

Nicméně v herním průmyslu, zdá se, konec nemusí znamenat konec. Koncem června 2015 vchází ve známost ohlášení osamostatnění se People Can Fly od Epic Games a studio se tak pod svým původním názvem znovu stává nezávislým. Nejedná se ale o rozchod ve zlém. Obě strany si navzájem děkují za roky úspěšné spolupráce, která navíc úplně nekončí a polské studio bude Epicu nadále s již rozpracovanými projekty pomáhat a i nadále je plánována další spolupráce, byť tedy již ne co by filiálka "Epic Games Poland".
Oficiální stránky vývojáře (http://www.peoplecanfly.com)
Oficiální stránky vývojáře (http://www.peoplecanfly.com)
Oficiální stránky vývojáře (http://www.peoplecanfly.com)