Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Patrik • 39 let • ČR - kraj Jihočeský

Komentáře

I of the Dragon

  • PC 80
Právě ji mám rozehranou ,ale to nic nemění na mých dojmech ze hry i když sem ji ještě nedohrál ,a ty sou velice dobré. Sice v prvních chvilích sem ji chtěl odinstalovat kvuli ovládání ,které je dost naročné než si na něj člověk zvykne
Mě hra baví možná tady sou nějaké nazory od hráču který sou zvyklý na hry jako Gotik a tak ji srovnavaj s ní . což je škoda Protože to je super hra která má skvělou hratelnost ,fantastickou hudbu a celkem vzhledem ke svemu staří slušnou grafiku hlavní plus vidim v originalitě .Rpgček které é mají lepší přiběh a lepší intervenci postav je spoustu ale tahle hra se musí brát z jineho uhlu pohledu . Prostě at žijé Draci magie a lítání:D
-2 +1 −3

Sid Meier's Civilization

  • PC 90
Mam v uvodu otazku proč mi jde Empire Earth a civilizace tak těsně k sobě?:) ,asi protože se jedná skoro o stejné hry jen Empire má hezčí kabátek a pár zkrášlovacích prvku ,
ale ke hře ,Ve své době když v tom herním pravěku vyšla musela a taky zpusobila revoluci
Hra mě bavila a vlastně ji hraji dodnes akorát v jiné formě v Empire Earth
jedná se o klasiku na poli Tahových strategii ,protože je to první hra sveho druhu
-6 +1 −7

Baldur's Gate

  • PC 70
hra nahrdiny Dračí doupě převedená do PC verzy jen snepatrným rozdílem ,myslím že ta puvodní hra je neskonale lepší ,nevím nemužu si pomoc ,vím že tato hra má skalní fanoušky pravě ztoho duvodu že to vychází z dračího doupěte,ale pro člověka který svým dětství neprožil s šestihranou a desetihranou kostkou s kamošema nad mapou kreslenou Pj ,toho bude tahle hra asi nudit , vím že sklidím bučení a pískot ale je to tak hra je vysoce ocenovana a oslavovana jako nejlepší RPG všech dob ,nevim proč . Příběh je sice zajimavý ale přiznejme si v realu by to mohla být povedená povídka,a když chci číst opravdu dobrý příběhy tak přece nebudu je hledat ve hrách kde nejsou .. Baldurs Gate hra kde nazačatku často navštivite marnici ,protože jak to u štesněny bývá ,padnouli špatný čísla na kostce smrtka máchá kosou a i pitomej skřet v kratkym lukem vám muže namistě oddělat postavu - podivam se do postavy žadné inventař je zachvíly přeplněný věcma ,protože mam jen jednoho válečníka a zbytek družiny jako třeba mág který unese sotva pár svých svitku se svačinou stojí a ziraj,Grafika věc která mě u her moc nezajímá je na svou dobu pěkná ,architektura domu ve městech má své nezaměnitelné kouzlo ,pokoje sou bohatě zařízený ,příroda je opravdu detailně propracovaná ,lesy s potučkama a opuštenyma ruinama - Boje se ale zvrhavaj později do Diablovky kde prostě rozsekavate protivniky na guláš nějake velké misto na promyšlenou taktiku jatam nevidim ,Daleko lepší přiběh a vztah mezi postavama má Final Fantasy i svět a volnost pohybu po něm .Dával sem mu šanci několikrát vždycky sem ho smazal po pár dnech hraní ,je to muj subjektivní dojem a nazor .Ale ve srovnání s Finálkem,Might and Magicem mimochodem ,nebo starým Albionem my přijdou hry jako Baldur,fALOUT jako nezajimavé ,nudné .
-15 +3 −18

Empire Earth II

  • PC 90
Hra která nenabízí jen zábavu ale i krapet poučení z Historie ,
Nejvíce mě bavila asi Kampan za Koreju a Německy rytíře protože mam rád starověk a středověk ale ke hře
RTS která není limitována jen na postav -vycvič-znič typu mnohých Strategii , obsahuje to dobréz Civilizace že je obohaceno o výzkum ,o možnosti špionáže nebo využívání ruzných bonusu za vykonost v ekonomice,nebo rozšiřování civilizace či armády i když s tím jde po boku mohutná Akce zastoupená takřka neustalým bojem ,takže člověk musí promyšlet dvě roviny tu ekonomicko-výzkumní a tu válečnou ,což klade na hráče narozdíl od her typu Warcraft i určité nároky ,na rychlost ,,taktiku a předvídání - další klady vidím v zlepšování jednotek podle postupující vyspělosti vaší vědy ,mnohost civilizací každá se sevýma vlastníma divy světa a specialitama ,zpetření vidím narozdíl od ostatních RTS třeba i ve změnach počasí nebo vtom že lze nasměřovat dělniky na těžení aniž byste na každyho jednotlivě jlikali tím že je rozeženete podle mapy všechny najednou ,bez strachu že vytěží vše a budou jen lelkovat protože všech surovin je nekonečno ,to co mi na hře vadí je vysoká otížnost některých kampaní třeba jedna ve (Napoleon se vraci)kde na vas utočí brzy po začatku stovky jednotek a stovky děl:D a mistama se hr a zvrhá do ohnostroje vybuchujících raket a kvílení mrtvol :-)/trochu)
+1 +3 −2

Sacred

  • PC 90
Mnohé možná odradilo to ,že za nějaké charaktery v začatcích hry se ocitali na navštěvě hřbitova častějc než je v RPG zdrávo:Dale tenhle problem nebyl zpusoben tím že by byla hra obtížná naopak ,chtělo to jen si vytvořit system třeba u boj.maga sem si vytvořil kombinaci z run (ojedinělé zpestření hry) Ledový kruh,Ohnovy Kruh do toho sem metal firebal a pro pohyb sem měl skapalnění vysledná kombinace byla takřka nesmrtelnost:-) ale ke hře co se mi zalibilo byla užasná podrobnost vlastností předmětu a jejich široká škála,status postavy a inventař se tak= nemá zač stydět užasná detailnost,nápaditost a přitom funkčnost a přehlednost -- runy skládání vlastních bojových sestav což hračum nabizelo nové možnoti ..Obrovský svět který nabízel spoustu postraních questu které byly při plnění označeny na mapě takže člověk nebloudil,a když nahodou sešel z cesty projel se na koni kolem spadleho vrtulniku aby si přečet opodál na náhrobku nějky vtipy tak mu to bylo i jedno ,byly ve hře nápisy který obsahovaly i filozofiii:D prostě jednim slovem propracovanost do detailu lidé se prochazí v městečkách nad hlavou mají vidět mračky s emocema,vaše pověst se u vesničanu také zvětšuje až ktomu že vas oslavují jako Boha ,jedine minus bylo že ipřes zajimavou inovaci jizdy na koni byla tahle dovednost mistama k nepoužití když vas natahli šamani do pavučiny na dálku anebo při nějakém zamražení slizem:Da pak mnoho ukolu běž a dones mi knihu,bylinu ze zahrady ,a nebo najdi mi slepici dokonce či králíkčka:Dapodobně
dosatvam se k přiběhu jenž je narozdíl od Diabla mnohem rozvětvenější a hezčí obsahuje zvraty a mistama je děj opravdu napínavý(nechci hry srovnávat) a ktomu vaš kámoš kterýho mužete oblíknout do pořádně těžkých věciček hned nezgebne a nebo ikdyž tak vstane a de dál ,
-1 +2 −3

Heroes of Might and Magic III: The Restoration of Erathia

  • PC 80

Heroes of Might and Magic První strategie kterou sem dohrál ,nepočítámli Pramáti a královnu tahových Strategii Civilizaci a hru Dunu která ale založila jiný žánr RTS ,a tu ještě s kodem:-) ALE ,mé vzpomínky nejsou tedy příliš čerstvé -)už sem ji nehrál drahnou dobu par let .
Nenašel sem ale jinou hru , kromě Spellforce která by mě tak bavila:) žánr Tahových RPG strategii prostě v mem světě sedí na zlatým truně ..a bohužel není moc podobných her k srovnání ,a nebo se mají k téhle Sáze asi tak jako Eragon k Panu Prstenu .. Nemá smysl tady psát principy hry ,jeji rozepisovat grafiku ,nebo hratelnost která byla ve své době u strategii revoluční vždyt sem jí hrál na pentiu 200mhz:D Máte hrdinu ,a králoství s hrdinou zabáráte doly a hledáte sním artefakty které vylepšují jeho schopnosti ,dobýváte města ,ve kterých děláte výstavbu dle toho jak sou blízko frontě ..do toho hraje melodická hudba a čas jde jako zrychleně najednou je venku tma :D ale vždycky je tu ještě poslední tah a nepřáteský Rod muže každou chvíly znovu zautočit -to mě na tom bavilo člověk musel být pořad v mirném napětí aby všechno rychle postavil a namakal avatara protože ,otálet se oplácelo vaší rychleu smrti při první navštěvě nepřítele,ale když ste ho porazili tak už bylo snadné dobýt jeho hrady prostě dával vždycky do utoku všechno
-8 +3 −11

Heroes of Might and Magic V

  • PC 85
První dojem ze, hry byla samozřejmě grafická totalní přeměna do 3Dhábitu což dopadlo rozporuplně .Intro ,a filmečky v mezi kampaních byly vydařené a perfektní ale scenky kde se prostředí jen jakoby přiblížilo ,mě začaly nudit tím jak hrdinové při mluvení neustále šlehali ohnostroje v meziřeči a bouchali mečem do štítu(neustále)aniž by to zapadlo do momentalních výroku:) což ale nezmenšuje přiliš celkově muj kladný dojem z přerodu ,vždyt 3D zobrazení měst Kromě stromu (na kterým byl vidět jen karneval z Ria:D)bylo krásné.Příběhová linie neobsahovala sice nic převratného ,Boj proti Démonským hordám ,ale nějaké zvraty mě mile překvapily
Ožvení mrtvého Krále a zrada Nekromanta který ovládl Gryfí říši,nebo vtělení Antikrista:Ddo KrálovnyPřijde mi celkem že tenhle díl vyšel pro široky okruh hráču jako MMIX aby si ho užili i ti co hrají svět Heroesu poprvý .Ale co ,bavil sem se královsky možná ještě víc než u IIIdílu ,je škoda vždy nový díl srovnávat s těma předchozíma jen proto že sme na ně zvyklí a tudíž se nám líbí ,i když je
-4 +2 −6

SpellForce: The Order of Dawn

  • PC 100
Tak tahle hra je prostě Bomba nejlepší Strategie/RPG s Heroes of Might and Magic III pod nebem ,Hra mě chytla od prvního okažiku a nepustila mě dokad sem ji nedohrál , pamatuji si na takové okamžiky kdy sem aktivoval monolit a vyslal dělniky do světa který sem viděl takřka svýma očima,užasná realičnost se kterou sem se u strategii nesetkal ,nemluvě o uchvatný hudbě kterou poslouchám v mp3dodnes ,hra do který sem se při hraní vžil a žil jí ,mnoho ras za které mohl člověk hrát zpusobilo že hra neupadla do stereotypu ,mnoho předmětu ,žádná redukce postavy ve smyslu bojovnik nesmi použivat magii a mag nosit zbroj ,vyvolávání runových bojovníku a jejich vybavovaní další inovativní prvek který hru nezkazil ba naopak ,bez který by tam něco chybělo což se potvrdilo ve dvojce..jedina vada na krása bylo pár hodně těžkých scenařu asi dva:) jinak hru hodnotim vysoko ,a snad sekni vratim ,datadisky sem nedohrál
+9

Diablo

  • PC 60
Temná Atmosféra městečka uprostřed stojí Kostel ve kterém se dávno mše nekonají ,z Kostela vychází zlo pohlcující okolí a někdo musí jít dovnitř a spasit svět ,a tím někým jste pochopitelně vy .Hra ve které nevyjde slunce zato nechybí nebe zatažené a plné krvavých hvězd . tím se dostávám k přiběhu který není prakticky žádný sejdi do nejspodnějšího sklep a a zabij dábla, Postava kterou mužete vybavit inventářem nebo kouzlama hrajeteli za čaroděje nabízela ve své době sice originalní změnu ve světě kobek dungeonu Might and Magic,Wizardy VII nebo Realms of Arkania avšak byla to změna tihnoucí spíše k té akčnosti a dynamice s ubráním přiběhu a volnosti pohybu ,osobně mě mnohem vic Bavil Albion který je snad ještě starší ale neskonale propracovanější a rozhodně vydržel mnohem dele a herní svět se neredukoval do několika bludištovych pater, co mě na Diablu mile úřekvapilo bylo že se labyrinty při každem novem hraní znovuvytvořily do jinych podob ,takže hru mohl člověk hrát vicekrát ,další klad je i to že všude nepobíhaly legie monster jako v dílu nasledujicim tam ta Akce je vybičovana do extremu ,Diablo I má specifickou atmosferu a je to bezpochyby stavebni kamen noveho žanru izometrickych RPG tudíž jeho zakladna fanoušku kteří ho skoro slepě milují je také velká ,ale pro mě tenhle typ her u kterych se nemusí moc přemyšlet a kde není hluboky přiběh a zajimavé postavy prostě není -rychl= klikaní a kaluže krve s přiměsí pár drobtu které sou zajimave a stojí za zmínku ale to je vše
-8 +4 −12

Final Fantasy VII

  • PC 90
Tahle hra byla první RPG kterou sem dohrál i bez znalosti angličtiny a navodu ,se mi to jaksi podařilo za cenu toho že mi mnoho postraních questu zustalo skryto ,ale to nic nemění na tom že příběh byl skvělý ktomu mi má zakladní znalost angliny a trocha intuice stačila-) ,charakteritika postav byla též propracovaná ..zpomínám si jak sem poprvé vyšel z města na mapu ,byl to šok najednou sem se ve hře setkal sněčím co sem dosud neviděl krásný svět v 3D ve kterým se mužu volně pohybovat ,zabarvený jemně melancholickou hudbou .. dneska by mi vadily ty náhodné bitvy .. jinak na hru ale vzpomínam se nostalgickou slzou v oku a ve směs jako na velice přijemně stravenych sto hodin -ve své době ,to byla revoluce v RPG hrách na PSX určitě
+6 +7 −1