Po čtvrtém díle, který podle mě jako hra určitě špatný nebyl (byl totiž špatný jako hra s "Heroes of Might and Magic" v názvu, čtvrtý díl byl tak překopaný, že už to prostě nebylo ono) - přichází návrat ke kořenům převedený do 3D. Pátý díl tentokrát spáchali vývojáři dobré homam-like strategie Etherlords a ještě lepší ne-už-tolik-homam-like-a-strategie Etherlords II.
Pátý díl se mi líbí. 3D grafika je ok, jenom trochu nepřehledná, což naštěstí jistí klávesa alt způsobující zvýraznění všech interaktivních objektů na mapě. Hlavní kampaň je příjemně příběhová, proložená enginovými filmečky, které si určitě zaslouží vytknout mluvení účinkujících se zavřenými ústy. Souboje se přesunuly z hexů na čtverce, přibyl panel zobrazující pořadí tahů bojovníků, který je celkem užitečný už kvůli faktu, že rychlost bojovníků nyní neudává pořadí bojovníků během jednoho kola, ale prostě způsobuje to, že rychlejší bojovník se k tahu dostane častěji, než pomalejší.
Třetí díl ale stále zůstává mým nejoblíbenějším. Každopádně jsem zvědav, jak budou vypadat Heroes of Might and Magic 6 :)
Pátý díl se mi líbí. 3D grafika je ok, jenom trochu nepřehledná, což naštěstí jistí klávesa alt způsobující zvýraznění všech interaktivních objektů na mapě. Hlavní kampaň je příjemně příběhová, proložená enginovými filmečky, které si určitě zaslouží vytknout mluvení účinkujících se zavřenými ústy. Souboje se přesunuly z hexů na čtverce, přibyl panel zobrazující pořadí tahů bojovníků, který je celkem užitečný už kvůli faktu, že rychlost bojovníků nyní neudává pořadí bojovníků během jednoho kola, ale prostě způsobuje to, že rychlejší bojovník se k tahu dostane častěji, než pomalejší.
Třetí díl ale stále zůstává mým nejoblíbenějším. Každopádně jsem zvědav, jak budou vypadat Heroes of Might and Magic 6 :)
Pro: opět staré dobré Heroes of Might and Magic
Proti: nepřehlednost 3D prostředí