Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Doporučuji to hrát v čemkoli, co vám funguje. Původní OpenGL byl problém i na WinXP. A ty verze přes source porty se snaží o nějakou implementaci OpenGL též, ale vypadá a běží to líp. A hlavně to bude i podporovat dnešní rozlišení, poměr stran.
@Všivák (10.02.2021 20:06): Jestli je to podobnější nevím, ale rozhodně rozšířenější a podporovanější. Dobrá podpora myši, širokoúhlé zobrazení... Koukni co ti bude víc vyhovovat dle screenshotů.
Sakra, nějak nechápu, proč se tu musí vypisovat "+mlook" do konzole pro jeho trvalé zapnutí. Klávesa pro mouse look se musí pro použití držet (nepřepíná jej jako v build enginovkách), což je samozřejmě nepoužitelná debilita. To u prvního Quaka 1 se zapnul automaticky při pohybu myši (alespoň v jeho nejnovější dosové verzi).

Docela překvapila přítomnost inventáře a level up postav, což v jedničce nebylo. A potěšil i Quake 1 engine jako takový, ten mám přeci jen tak nějak o něco raději, jak pozdější IDtech enginy. Nevím čím to, ale má takové své osobité kouzlo a imo přirozenější osvětlení prostor (z výbuchů atd.), než pak ty všemožné OpenGL porty.
[neexistující komentář]: já to vždycky hrál z vypáleného cédéčka a hudba tam byla, zkus to
Po třech letech jsem opět rozehrál Hexena II, tentokrát za crusadera. Musím říct, že s modernizovaným enginem "Hexen II: Hammer of Thyrion" vypadá hra parádně. Byť je graficky téměř k nerozeznání od původní OpenGL verze. Díky bezproblémovému ovládání myší se hraje nyní o dost lépe, přestože to přidával i datadisk Portal of Praevus.