Existuje několik způsobů, jak se na začátku hry dostat do města. Tím nejlepším je však pravděpodobně prosté přelezení hradeb u hlavní brány směrem od Lobartovy farmy.
obrázek
Poté si zajděte promluvit s Laresem v přístavu a obdržíte 500 zkušeností.
Hra vyšla v rodném Německu již 29. listopadu 2002. V anglické verzi v Anglii a Skandinávii však až o sedm měsíců později 13. června 2003 a v Americe dokonce až 28. října 2003. Americký vydavatel Atari to však Piranha Bytes nepotvrdil a ti o vydání hry dlouhé měsíce nevěděli.
Součást DVD přílohy časopisu Score č. 147 a č. 225 (spolu s 1. i 3. dílem)
Score č.113 - recenze
Jedinou lodí v přístavu je ta paladinská. Střežena je dvěma paladiny, kteří na ni nikoho nepustí. Pakliže však hrajete za mága (musíte být mág, ne novic), můžete si loď prohlédnout mnohem dříve, než na konci 5. kapitoly. Stačí, aby vás paladinové zastavili. Poté již stačí podávat správné argumenty, proč vás stráže nemohou zastavit. Nakonec vás na loď pustí.
Můžete zde najít pár lektvarů, svitky a měšce.
Plná hra časopisu LEVEL 154
Pokud sníte 100 tmavých hub, zvýší se vám mana o 5. Pokud sníte 20 jablek, zvýší se vám síla o 1.
Herní engine je v podstatě upravená verze toho z prvního dílu. Rozlišení textur se zlepšilo díky factoru 4 a svět je tak třikrát detailnější než v prvním dílu. Jelikož grafika je méně detailní než v ostatních enginech té doby, tak ve hře není téměř žádné načítání.
Pokud se vplížíte do doupěte spící stínové šelmy (shadowbeast), nevzbudí se a vy ji můžete v klidu sesbírat všechny předměty, které ve svém brlohu má.
Podobně jako Innosovy svatyně vám i mág Daron v Khorinisu za peněžitý dar může vylepšit statistiky. Můžete mu dohromady darovat maximálně 1000 zlatých.
Doposud se hru podařilo nejrychleji dohrát za 31 minut 15 vteřin a 631 milisekund. Údaj může být ve zdrojovém odkazu průběžně aktualizován.