Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

grafika se mi zdá trochu doladěnější, hlavně textury, jinak je to hodně podobné
@Clorky (14.11.2012 13:08): Hry od Cryteku byly původně techdema s nějakým příbhem (FarCry, Crysis 1 a Warhead), ale C2 už byla prachsprostá konzolovka ničím nevyčnívající z řady. To ty chceš? nudné konzolovky na každém rohu?? Vidím že Cryteku už došlo, že hráči nechtějí jen betonovou džungli a tak z NY (nebo kde se to C3 bude odehrávat) udělali zarostlý deštný prales (i tak to nemá to kouzlo co měla jednička a FC :)
Crytek před C2 vždy využíval dané technologie na MAX bez ohledu jestli to v té době někdo rozjel nebo ne. Jenže za C2 může vydavatel a jeho touha po penězích :( snad se C3 zlepší.
@Clorky (13.11.2012 09:55): A videl jsi tu hru na vlastni oci v behu na max detaily? Ani Crysis 1 pri vydani nesel nikomu na maximalni detaily (to az tak par let po vydani). Pokud hra bude vypadat na High detaily lepe nez cokoli jineho, pak je tam Very High predevsim do budoucnosti. Zvykej si. Az vyjdou nove konzole (a pokud budou takove, jake by mely byt), pak si takovych situaci uzijes vicero.

Ale jak tu bylo receno. Jde o alpha verzi a vyrobci grafickych karet se ve svych ovladacich o tuto hru jeste nestaraji. A prichodem bety a nasledne upgrady jak ovladacu, tak hry samotne jiste hru zrychli.
Taky jsem nadával takové první dvě úrovně, než jsem si zvykl jak na absenci toho savu, tak trošku jiný styl oproti jedničce. Stealth friendly to zrovna není, ale hru jsem si užil tak jako tak.
@Greg (14.09.2012 11:08): S F5 ma to motivuje prehľadávať a skúšať rôzne postupy. So savepointami som to len prebehával so Stealthom a dohral za 6 hodín a zrejme vynechal 50% contentu. Nechcem sa hádať čo je lepšie, nech to dajú ako možnosť do options alebo pred začatím hry nech si každý vyberie.
@Ebb (12.09.2012 23:11): No nevím jak vám, ale když si mám možnost ukládat hru pomocí F5, tak to dělám po každém zabitém protivníkovi a když se mi pak hra po smrti automaticky načte na poslední pozici, tak už je to zas taky o ničem. Takhle mám aspoň větší motivaci neumírat ;-) .
@NateLogan (07.09.2012 20:09): No, první Crysis bylo taktéž béčkové. Naopak, C2 se spíš přesouvá do AAA filmové produkce .-) Samozřejmě to něco vypovídá o mém postoji k filmové AAA produkci (tedy, popravdě, nemusím filmy v posledních letech nějak obecně - radši čtu scénáře)...

Když srovnám Crysis a Crysis 2, tak Crysis je vesměs klasická hra, zatímco Crysis 2 působí jako film, ve kterém jste hlavní protagonista.

EDIT: Když o tom tak uvažuji, tak doufám, že vznikne hra, ve které je hráč hlavní protagonista filmu, ideálně více filmů - napadá mě docela dost možností, které by tak šly rozvinout. Vlastně bych si něco takového docela rád zahrál, když GGO tu pořád ještě není.
@Maximus (07.09.2012 19:56): Já hraju, ale zvykám si a moc mě nenadchnul.... možná je to tím, že se tam ještě neorientuju. :)) Přesně to samý jsem měla v MW a ejhle... nemůžu přestat! :D
@7c (07.09.2012 19:55): Tak příběh byl podán lépe. Mnohem lépe. V Crysis byl podán tak nějak OK, ve Warhead imho příšerně (hlavně práce s kamerou, zbytečné cutscény a nevhodné střihy). Bohužel scénář stojí za starou bačkoru, z realistické sci-fi military akce se stalo béčko jako vyšité s Hollywoodským kabátem.
@Paul (07.09.2012 09:30): Osobně mi na C2 vadily ty podivné závany patriotismu (vzpomněl jsem si místy - hlavně ze začátku - na starého Emmericha), jinak příběhová linie je dle mě podaná mnohem lépe než v Crysis a Warhead (i když má některé slabší - scénáristicky - postavy). Rozhodně na mě působila více vypilovaným dojmem.

Warhead byl "nejlepší" spíš v tom směru, že Psycho je dle mě nejsympatičnější protagonista (už od Crysis).
@CJ (07.09.2012 15:21): Prorok, nebo Alkáč...to je jedno, ale tyhle robocopí oblečky mě vždycky vyrajcujou! :D Ještě že nejsou v MW1, jinak bych tam za každým lítala a chtěla si ho pohladit. :D :D

@Bodkin (07.09.2012 15:47): Nejlepší by bylo, kdyby ses do toho pustil a uvidíš! :))
@Bodkin (07.09.2012 15:54): V jednicce se v prvni puli dalo dostat k cili vice cestami. To je podle me ta nelinearita. I ve dvojce existuje vice cest, takze i ta je nelinearni ve srovnani s vetsinou jinych FPS her (snad vyjma Stalkera a Far Cry), ale jak rikas, ty cesty jsou uzsi. Jenze jak to vypada mame zasadne rozdilny nazor na to, co "linearni" znamena. Nelinearita pro me neznamena open world.
Mě neustále matou náznaky, že je Crysis 2 lineárnější než první díl. Vždyť ten byl taky lineární jako noha!
@NateLogan (07.09.2012 02:25): Warhead je takovym spojovacim mostem mezi prvnim a druhym dilem. Je linearnejsi a akcnejsi, tedy blizsi druhemu dilu, ale stale tam zustavaji zaklady prvniho dilu. Spolecne s grafikou. A proc ma tak dobre hodnoceni? Protoze je to stale mnohem lepsi nez prakticky cokoli jineho a nekteri lide si to dokonce i uvedomuji.:-P
Mě přijde že má C2 lepší setpieces a je taková adrenalinovější, New York vypadá fakt skvěle, je to zábavná akce. Ale jednička i Warhead byly lépe napsány (což neznamená že kdovíjak dobře, jen to nebyl otřes jako u C2) a měly větší svobodu jak situace řešit. Osobně se mi líbily všechny 3, ikdyž u dvojky mě fakt štval ten debilní příběh a silent protagonist. Hrozně otravný klišé.
Já osobně Crysis 2 stavím těsně za Crysis 1. Je to jiný typ akce, ale ve své třídě nemá konkuenci.

PS: A pořád nechápu, proč má Warhead tak pozitivní hodnocení. Vždyť je to hra dělaná bandou amatérů, co se týká vyprávění příběhu a leveldesignu...
@Bodkin (06.09.2012 20:04): Je to horsi nez prvni dil a datadisk, ale stale je to urcite jedna z nejlepsich FPS prave od vydani Crysis 1. Hlavne neposlouchej nektere lidi, kteri jsou schopni rikat o Crysis 2, ze je to megasracka a to jenom proto, ze neni tak dobry jako prvni dil a vubec neberou v potaz fakt, ze je to stale o mile lepsi nez kdejaka jina akcni hra.