oldies goldies memories, tohle se fakt povedlo, po tech modernich hrach co sem ted hral uz sem jimi byl presycen a je to parada, jen me jako pest na oko prijdou 2D modely postav a zbrane vs 3D prostredi a objekty
Diskuze
@Saruman (23.08.2021 15:32): Krom toho je plamenomet prakticky úplně nepoužitelný ve stísněných prostorách, protože zraňuje hlavně Tebe, takže ho ani moc nepoužívám. A ano, skákací pasáže je to nejhorší, co tenhle mod mohl přinést. Bohužel je jich tu fůra. Ještě že netopýři a pavouci neumí dělat parakotouly.
@Subject 13 (10.08.2021 19:11): Parakotouly jsou bullshit! Při útěku z polského vězení jsem se ve finále levelu dostal k plamenometu, proti mně nabíhá osm vojclů s pistolkou a já samozřejmě neodolám - ale místo abych je nakrásno upekl, tak se mi tam kutálejí pod proudy ohně a ne a ne shořet. To fakt někdo posral.
Vůbec ta hra mě dokáže vytočit. Hratelnost i level design jsou povětšinou fakt slušné, atmosféra přímo skvělá, ale pak se objeví úsek například se střílením netopýrů nebo skákáním po plošinkách a já bych s tím praštil.
Vůbec ta hra mě dokáže vytočit. Hratelnost i level design jsou povětšinou fakt slušné, atmosféra přímo skvělá, ale pak se objeví úsek například se střílením netopýrů nebo skákáním po plošinkách a já bych s tím praštil.
@Garret (10.08.2021 18:08): Také jsem si ten level neužil. Schraňoval jsem každou drahocennou vteřinku a přitom by stál za průzkum, jako všechny levely. A méně je někdy více. Bez parakotoulů bych se klidně obešel, protože i tak je hra dost tuhá. Hrál jsem na doporučenou obtížnost a člověk má stále co dělat, aby přežil. Bohužel druhá kapitola jde ještě více v sestupné tendenci a zbytečně hru devalvuje.
@Subject 13 (10.08.2021 13:14): na 20 minut jsem to opakoval jednou s tím, že podruhé jsem prostě táhl dopředu a vůbec jsem si ten level neužil. zbylo mi možná půl minuty. parakotouly byly přidány až s releasem full verze a dle vyjádření autorů (v rámci komentářů autorů) se jim to jevilo jako zajímavý prvek ve hře, aby panáci nebyli tak statičtí. je to strašná blbost :-)
@jvempire (10.08.2021 13:32): Ale já chtěl :-).
@Subject 13 (10.08.2021 13:23): :-) to nebylo nutné.
@jvempire (10.08.2021 09:53): Upraveno. Mrkni potom na spoiler na konci textu ;-)
@Garret (10.08.2021 10:05): Dvacet minut si nedokážu představit. Jasně, když by sis tu úroveň opravdu namastroval, určitě by šla sfouknout i pod patnáct minut, ale představa, že opakuješ tak rozsáhlou úroveň několikrát za sebou? Fuj. Zároveň jsem také pochopil, že parakotouly tam nebyly vždy, což je ještě nepochopitelnější. Opravdu nevím koho to napadlo. Když pominu, že to je opravdu nefér, tak je to dost směšné právě v podání vědců, jak píšeš. A přijde mi, že ve druhé kapitole se frickové kutálejí ještě raději.
@jvempire (10.08.2021 09:53): Děkuji za přečtení a za upozornění. Nebyl jsem si jistý, zda je to ten, nebo onen. Napravím to ;-).
@Subject 13 (komentář): a to si vezmi, že v původní verzi byl časový limit jen 20 minut. To byl teprve fičák!
S těmi nezranitelnými kotouly je to fakt na palici, hlavně když ho dělá vědec v letech do zdi...
S těmi nezranitelnými kotouly je to fakt na palici, hlavně když ho dělá vědec v letech do zdi...
@Subject 13 (komentář): Pěkný komentář. Jen pro upřesnění, hra nevyužívá Build engine, ale idTech - engine z Dooma.
@Garret (21.06.2021 16:03): Díky, nemusím se s tím piplat :-)
@leebigh (21.06.2021 15:53): jasně že jo
@Garret (21.06.2021 11:31): Můžu ten tvůj odkaz hodit i na blog? Taky už je po tom sháňka
@Garret (21.06.2021 11:47): Díky, už mám staženo.
@Garret (21.06.2021 11:31): Ne, až zabiješ Ryana :-)
Já jsem to objevil po čtvrté misi, ale nelze teoreticky vyloučit, že se jeho pokoj zpřístupní už po té třetí. To jsem si ale nevšiml.
Já jsem to objevil po čtvrté misi, ale nelze teoreticky vyloučit, že se jeho pokoj zpřístupní už po té třetí. To jsem si ale nevšiml.
@leebigh (21.06.2021 11:12): a zajít tam můžu kdykoli, i na začátku?
btw, Master race difficulty... v češtině je to přeloženo jinak, takže jsem si toho ani nevšiml. ten český překlad je celkově dost špatný. zombie vězni v koncentráku - asi jo, je to blbý. ale nemyslím si, že by měl být problém je nahradit německými zombies
btw, Master race difficulty... v češtině je to přeloženo jinak, takže jsem si toho ani nevšiml. ten český překlad je celkově dost špatný. zombie vězni v koncentráku - asi jo, je to blbý. ale nemyslím si, že by měl být problém je nahradit německými zombies
@Garret (20.06.2021 15:27): Tam stačilo zajít nahoru do jeho pokoje :-)
Jen pro ilustraci jeden odkaz kde je zhruba sesumírováno co asi vadilo
https://github.com/Realm667/WolfenDoom/issues/782
Nejvíc asi ta Marisa (Randi) Heit :-)
Jen pro ilustraci jeden odkaz kde je zhruba sesumírováno co asi vadilo
https://github.com/Realm667/WolfenDoom/issues/782
Nejvíc asi ta Marisa (Randi) Heit :-)
@leebigh (20.06.2021 07:29): včera jsem četl tvoji recenzi a vůbec jsem netušil, že je ve třetím chapteru ještě jeden tajný level s Ryanem! btw, dneska jsem dokončil Astrostein a bylo to o něco lepší. udělali pár změn a dával jsem si více pozor na munici a zdraví, takže mi to ani nepřišlo těžší, než o obtížnost nižší první playthrough. hlavně upravili průzor v tom skafandru...
@Garret (20.06.2021 02:23): Určitě to někam dej. Já si to ještě nestáhl, ale Libora články mě namlsaly.
@Garret (20.06.2021 02:23): Potom to můžeš dát do zajímavosti až se dokopu udělat ten profil :-)
koukám, že download hry byl stažen, kvůli nějakým stížnostem. na webu jen nicneříkající vysvětlení, že budou přepracovávat části, které můžou působit urážlivě... kdyby měl někdo zájem, taxe vozvěte. někam to upnu.
Škoda toho příšerného enginu, na mém laptopu se to občas propadá až k jednotkám FPS.
@leebigh (31.05.2021 09:06): Tak to přidej jako samostatný profil, jinak to stejně nedává smysl. Komentáře si zkopírujeme a bude vyřešeno :)
@Garret (10.05.2021 11:28):
Tak dotaz na VIP ohledně profilu Wolfendoomu zatím bez odpovědi. Ještě počkám jestli nad tím ještě nerokují.
Já osobně bych spíše volil samostatný profil, ale uvidíme jestli se vyjádří.
Tak dotaz na VIP ohledně profilu Wolfendoomu zatím bez odpovědi. Ještě počkám jestli nad tím ještě nerokují.
Já osobně bych spíše volil samostatný profil, ale uvidíme jestli se vyjádří.
@Garret (17.05.2021 17:18): Díky, tak to tam zmíním
@leebigh (17.05.2021 08:07): to už si nepamatuju, ale když koukám na starý gameplay, tak to vypadá, že nepoužívá myš. osobně si taky myslím, že to tehdy nešlo...
@Garret (17.05.2021 00:09): Nepamatuješ si, jestli v předchozí verzi šly dialogy s postavami odklikávat myší? V nové verzi mi to jde, ale v těch předchozích jsem musel používat klávesnici, Mám ale podezření, že je to v mých nastaveních GZ Doomu, jelikož myš v menu mívám deaktivovanou.
Chystám si pomalu článek tak ať tam nepíšu mylné informace. Díky
Chystám si pomalu článek tak ať tam nepíšu mylné informace. Díky
tak první chapter dohraný, optimalizace je lepší (alespoň jsem měl ten dojem), poslední level stále suxuje, ale bonusový level dostal k časovému limitu dalších 5 minut a Paříž byla upravena, aby hráč nezakysl. zklamáním jsou komentáře vývojářů, které jsou někdy dost nudné a jindy zase zbytečně komplikované a nezajímavé. navíc často vyskočí v nevhodný okamžik...
@Garret (13.05.2021 11:11): Tam jsem se ještě nedostal
@leebigh (13.05.2021 06:38): oni spoustu těch změn v komentářích nezmiňují, to je vidět až při porovnání dvou gameplayů. zajímalo by mě, jestli nějak optimalizovali ten příšerný tajný level z druhého Chapteru...
@Garret (12.05.2021 20:20): ne že by tam byly tak velký rozdíly, ale stojí to za znovuzahrání
@leebigh (12.05.2021 20:00): hral jsem hned třetí chapter. Prvni a druhý si dám znova :)
@Garret (12.05.2021 10:21): Ty sis nedal tu novou verzi? Jsou tam u toho zajímavé komentáře vývojářů jak se některé lokace menily
včera jsem porovnával dva gameplaye z původní verze a té finální, od youtubera pagb666. kromě detailů v interiéru jsou v původních kampaních i nové secrety a dokonce jiný placement vojáků (např. místo čtyř kusů s pistolkou jsou tam jen dva, ale za to s kulometem a dvěma psy).
mám dojem, že už se tady nějaké profily her upravovali, tak by to mohlo proběhnout stejně i zde. komentáře si zkopírujeme a upravíme.
mám dojem, že už se tady nějaké profily her upravovali, tak by to mohlo proběhnout stejně i zde. komentáře si zkopírujeme a upravíme.
@leebigh (10.05.2021 07:57): asi by to chtělo probrat s moderátory, jestli to spojit do jednoho profilu, protože teď už to má jiný název... do něj by se potom vepsal ten plk z oficiálního webu, co tady figuruje v aktuálním popisu ;-)
každopádně třetí část plynule navazuje na tu druhou. BJ se musí vyrovnat se zradou ve vlastních řadách a odstranit špičky nacistického vedení, v čele se samotným Hitlerem. ten se snaží zvrátit průběh války pomocí nově vyvíjeného plynu, který přeměňuje mrtvé na oživlé.
každopádně třetí část plynule navazuje na tu druhou. BJ se musí vyrovnat se zradou ve vlastních řadách a odstranit špičky nacistického vedení, v čele se samotným Hitlerem. ten se snaží zvrátit průběh války pomocí nově vyvíjeného plynu, který přeměňuje mrtvé na oživlé.
@Garret (10.05.2021 01:01): Já bych to i přidal, ale nemůžu nikde najít story k třetí epizodě, takže nechci aby to byl nějaký všeoobecný plk.
já mám dohráno, tak kdo nahodí třetí epizodu? :-)
@Garret (01.05.2021 22:12): díky
@Paul (01.05.2021 22:06): stejný problém měl jeden člověk v diskuzi, odpověď od vejvojářů:
We saw this issue on my machine during development, but it cleared up after a driver upgrade. It was also only present with the OpenGL renderer, not the Vulkan renderer.
Disabling color grading is indeed the work-around if you cannot change to using the Vulkan renderer.
We saw this issue on my machine during development, but it cleared up after a driver upgrade. It was also only present with the OpenGL renderer, not the Vulkan renderer.
Disabling color grading is indeed the work-around if you cannot change to using the Vulkan renderer.
Díky, takže controller sice funguje, ale hra u mě (default nastavení, v launcheru jsem dal vše na nejvyšší) vypadá takto.
@Paul (01.05.2021 20:38): je tam podpora pro ovladač přímo v menu
no, začátek tedy nic moc. hned na začátku kritický bug v koncentráku, když věž se sniperem navštívím ještě před tím, než seberu rádio. když se tam potom vrátím s rádiem, neproběhne komunikace. optimalizace katastrofa, padá to ke 30fps, po přepnutí na Vulkan to drží min. 40fps. přepl jsem to do brambora modu (fakt se tak jmenuje) a fps je kolem 60...
no, začátek tedy nic moc. hned na začátku kritický bug v koncentráku, když věž se sniperem navštívím ještě před tím, než seberu rádio. když se tam potom vrátím s rádiem, neproběhne komunikace. optimalizace katastrofa, padá to ke 30fps, po přepnutí na Vulkan to drží min. 40fps. přepl jsem to do brambora modu (fakt se tak jmenuje) a fps je kolem 60...
@Paul (01.05.2021 20:38): Kdyztak existujou chytry programky, ktery dokazou namapovat klavesnici i s mysi na gamepad. Napr. Antimicro.
@Paul (01.05.2021 20:38): Něco takového tam v nastavení je.
Blbej dotaz a nepředpokládám kladnou odpověď, ale gamepad to asi nepodporuje, co? (dohrál jsem na tom Doom 1, 2, 64 a tohle bych taky preferoval hrát na TV).
@Garret (01.05.2021 17:10): Já bych to všechno přejmenoval pod novým názvem a u dvou prvních epizod bych ten starý název dal jako alternativní
Pokud si někdo chcete zahrát Blade of Agony s komentáři jiných paralelně hrajících (já, leebigh...) tak jste vítáni, tento měsíc ho hrajeme v DWmegawad klubu.
@Paul (01.05.2021 15:18): kdyby to nebyl standalone, tak by tady podle pravidel být nesměl. ale Brutal Doom: Hell on Earth Starter Pack je taky standalone a byl zamítnut. prase aby se v tom vyznalo ;-)
teď tedy nevím, jaxtou třetí epizodou. jestli ji přidat pod novým názvem, nebo to admini nějako vošéfují... asi by bylo nejlepší tyhle dva chaptery spojit pod jeden název Wolfenstein - Blade of Agony, ale zase nevím, jaxkomentáři atd...
teď tedy nevím, jaxtou třetí epizodou. jestli ji přidat pod novým názvem, nebo to admini nějako vošéfují... asi by bylo nejlepší tyhle dva chaptery spojit pod jeden název Wolfenstein - Blade of Agony, ale zase nevím, jaxkomentáři atd...
@leebigh (01.05.2021 14:28): no běží to na enginu D2, nebo ne? Takže tam musí být obsažen jeho kód. Tak jsem se ptal jestli se to aplikuje přes D2, nebo je to standalone - díky za odpověď :)
@Paul (01.05.2021 13:44): je to plně standalone, rozbalíš a hraješ, nevím co myslíš tím kódem. Jestli myslíš Doom2.Wad tak ten není vůbec třeba.
Má to českou lokalizaci, nové animace nepřátel pokud si pamatuji dobře, dělají úhybné kotouly, trochu upravené levely, v první mapě se mi zdá i více nábojů. I nastavení kvality je shrnuto sumárně bez nutnosti složitého štelování. Hraju teda pro plynulost zatím na druhou obtížnost.
Akorát to přejmenovali na Wolfenstein - Blade of Agony :-)
Má to českou lokalizaci, nové animace nepřátel pokud si pamatuji dobře, dělají úhybné kotouly, trochu upravené levely, v první mapě se mi zdá i více nábojů. I nastavení kvality je shrnuto sumárně bez nutnosti složitého štelování. Hraju teda pro plynulost zatím na druhou obtížnost.
Akorát to přejmenovali na Wolfenstein - Blade of Agony :-)
@Garret (01.05.2021 13:07): a je to předpokládám standalone, ten potřebnej kód z D2 je obsaženej v tom zipu?
@PRIVATE MARTIN (01.05.2021 12:54): hej. třetí epizoda je release a ty další dvě by měly dosta nějaký grafický overhaul a možná další úpravy a opravy. vše je obsaženo ve Full Release verzi, jen rozbalit a hrát...
@Garret (01.05.2021 12:39): Sorry ak sa pýtam blbo, ale to sú všetky tri epizódy v jednom?
@Paul (01.05.2021 12:45): jo, a dokonce to tady je na epizody! to dává smysl ;-)
Když koukám že tu je kromě FO Resurrection i tohle, tak doufám že se jednou dočkám i toho Enderalu.. :)
JE TO VENKU!!!
@jvempire (12.04.2021 14:50): Prý "již" :D Ale jinak pochopitelně těšing.
@jvempire (12.04.2021 14:50): pome! pomalu 5 let od prvních chapteru, bylo na čase...
@jvempire (12.04.2021 14:50): To vypadá veľmi dobre :O
Třetí kapitola vychází již 30.4., zde oficiální trailer.
@Gordon (08.01.2018 13:16): Já jsem nemyslel, že je to nekonfliktní, ale využívá to motivy v oficiálních hrách použité (Spear of Destiny). Spíše tedy duchem příběhu a atmosférou :-)
@jvempire (komentář): Jestli tím zapadáním do univerza myslíš RTCW až TNC, tak nezapadá. U mě to ale napravily nejrůznější reference na Indyho Jonese.
@leebigh (19.06.2017 16:43): Asi sa mu pretáčajú panenky, aby robil svoj mod kompatibilný s iným, ktorý je tiež v aktívnom vývoji, čo chápem -a ľudia sa ho na to stále pýtajú :)
@Garret (19.06.2017 13:13): Koukám že Tormentor je na ten Brutal Doom opravdu vysazený :-)
procházím screenshoty a tohle mě docela pobavilo
vypadá dobře :)
Chapter 2 - Shadows of the Reich dohráno. celkem 12hod a 8 min. docela slušný macík.
@Garret (14.06.2017 17:42): Prerusil jsem po prvním levelu, SOTP jsem dal přednost pro účely recenze - už je to chvíli co to Kloki vydal at je budoucí článek aktuální.
A není to špatně, i když design je samozřejmě daleko jednodussi
A není to špatně, i když design je samozřejmě daleko jednodussi
@leebigh (14.06.2017 15:39): ještě ne, jsem v secret levelu a pak mě čeká ještě finální. ty už si to dorazil? ten SotP nevypadá nic moc :-)
@Gordon (14.06.2017 15:46): mně je jedno, kdo to přidá, já to číst nebudu ;-)
@Gordon (14.06.2017 15:46): mně je jedno, kdo to přidá, já to číst nebudu ;-)
@Garret (14.06.2017 15:37): Přenechavám to leebighovi, nemám na to "náladičku". :D
@Garret (14.06.2017 15:37): Mam to v plánu.
Už jsi to dohrál? Já ted jedu Shadow over the Pathoras od Klokiho.
Už jsi to dohrál? Já ted jedu Shadow over the Pathoras od Klokiho.
nechce se někomu přidat druhá epizoda?
@leebigh (11.06.2017 01:57): To je spíš omezením enginu. I když ho asi módují tak má prostě limit.
@Garret (11.06.2017 00:58): Nemám zapnuté počítadlo FPS, frekvenci bych viděl taky na těch tvých 20 ve venkovních prostorách , přitom máš lepší počítač. Zajímavé.
@leebigh (10.06.2017 14:39): to už si nepamatuju, ale určitě jsem z toho neměl tak blbý pocit. jinak první mapa dohrána, munice jsem měl víc než dost... co se optimalizace týče, zkoušel jsem i snížit detaily, vypnout textury, dynamické osvětlení, ale je to furt stejné. trochu to nedali...
@Garret (10.06.2017 12:37): Ale hru pochvalil samotný Romero a Tormentor ma z toho druhé Vánoce :-)
Ale takto, ten první level je vystaven solidne, ale ty stealth prvky jsou na prd. Ty rad nemám všeobecně.. Tady ta nemožnost vzít zbraň byla už v první epizodě, nebo si to blbe pamatuji ?
Ale takto, ten první level je vystaven solidne, ale ty stealth prvky jsou na prd. Ty rad nemám všeobecně.. Tady ta nemožnost vzít zbraň byla už v první epizodě, nebo si to blbe pamatuji ?
@Gordon (10.06.2017 02:16): minimálně ten začátek je zatím docela zklamání. kucháš hromady nácků se samopaly, ale vzít si nemůžeš žádný. vykucháš snipera, co ti pije krev, ale sniperku si z něj vzít nemůžeš. venku fps klesá ke 20ti, ale CPU jede na 20% výkonu...