@Rapier (09.03.2024 13:50): Jojo, ten první odstavec mám naprosto stejně, takhle si člověk očišťuje svědomí. :)
Diskuze
@H34D (09.03.2024 13:25): nechtěl jsem to tahle doslova napsat, ale ano právě důvod proč kupuji tyhle staré hry, mimo fakt že mě baví, je i ten, že ve své době jsem je obvykle, jako každý první (znal jsem jen jednoho co měl originál C&C), hrával z pirátských kopií. Beru to tedy jako jakousi formu omluvy, byť peníze z toho již nejspíš neputují původním autorům. :)
PS: C&C Remastered Collection jsem taky pochopitelně zakoupil. Ještě 3 poslední mise za NOD na normal a píšu komentář! Doufám, že to oceníš pluskem, min. za trpělivost a snahu. :)
PS: C&C Remastered Collection jsem taky pochopitelně zakoupil. Ještě 3 poslední mise za NOD na normal a píšu komentář! Doufám, že to oceníš pluskem, min. za trpělivost a snahu. :)
@AlieN (09.03.2024 13:03): O tom by se dalo polemizovat. Uprising je rozhodně těžší, ale jeho kvalita je místy dost vrtkavá.
@H34D (09.03.2024 13:25): Možná by si toho času na hraní měl víc kdyby jsi sem nepřidával zbytečnosti typu "remastery" který jsou stěží remastery. :D
@H34D (09.03.2024 13:25): Možná by si toho času na hraní měl víc kdyby jsi sem nepřidával zbytečnosti typu "remastery" který jsou stěží remastery. :D
@Rapier (09.03.2024 12:50): Záleží, jakou má kdo "politiku" ke kupování her. Pro mě i 250 Kč za něco, co nikdy nezapnu, je dost (Tiberian Sun jsem nikdy nehrál, ale zahrál bych si ho jen formou Remasteru. Red Alert 2 jsem dohrál dvakrát, když mi bylo 13-14 let, vracet se k tomu nepotřebuji, pouze bych to chtěl mít v knihovničce, protože tehdy jsem to dohrál samozřejmě z pirátské kopie)
@AlieN (09.03.2024 13:03): To fakt ne, já si na to příliš cením svého času, dohraju tak 10 singlů za rok, takže nechci ztrácet čas něčím jako je RA3.
@AlieN (09.03.2024 13:03): To fakt ne, já si na to příliš cením svého času, dohraju tak 10 singlů za rok, takže nechci ztrácet čas něčím jako je RA3.
@H34D (08.03.2024 20:58): Dej šanci RA3: Uprising, standalone datadisk k RA3 který je překvapivě mnohem lepší než hlavní hra.
@H34D (08.03.2024 20:58): RA3 nebo C&C3 jsou hry úplně v pohodě, akorát holt nemají kreslenou grafiku.
10 Eur (250 CZK) snad není taková darda ne, i kdyby jsi to koupil jen pro dvě hry a jejich datadisky, nebo snad ano?! :)
10 Eur (250 CZK) snad není taková darda ne, i kdyby jsi to koupil jen pro dvě hry a jejich datadisky, nebo snad ano?! :)
Zajímavá nabídka, rád bych si do knihovničky zařadil Red Alert 2 a Tiberian Sun, ale novější díly jsou s prominutím sračka, které nikdy hrát nebudu a kupovat starší díly, když už je mám v Remastered Collection je také prapodivná volba... Překvapuje mě, že po vydání remasteru se objeví v obchodě původní verze, to se jen tak nevidí. Taky je překvapivé, že hry nejdou na Steam koupit zvlášť.
@AlieN (07.03.2024 21:34): na C&C 4 se vykašli, to byl fakt krok vedle.
Já novinku četl na Bonuswebu, už mám taky v knihovně.:-)
https://www.idnes.cz/hry/novinky/command ... 82045_bw-novinky_srp
Já novinku četl na Bonuswebu, už mám taky v knihovně.:-)
https://www.idnes.cz/hry/novinky/command ... 82045_bw-novinky_srp
Pár her už jsem v knihovně měl (C&C3+RA3), takže mě dal Steam cenu 6,17 Eur, nešlo odolat. :)
@Paul (07.03.2024 21:13): Škoda že tam nejsou remastery. No ale i tak jsem vzal, dík za upozornění.
Tohle mě snad konečně dokope k dohrání i toho C&C4
Tohle mě snad konečně dokope k dohrání i toho C&C4
@Paul (07.03.2024 21:13): Hezky!!!
Jojo, donedávna byly na Steamu jen C&C třetí generace. Už pár dnů zpátky je na Steamu zlevnily všechny na 2€ a už jsem se obával, že je chystali stáhnout z obchodu. Což se tedy nakonec stalo jen částečně. Nejdou koupit samostatně, ale jen v rámci té Ultimate Collection za 20€ (nyní ve slevě za 10€). Což je furt velmi pěkná cena, když se na EA App ještě prodávala nedávno ta kolekce za 30€ a jednotlivé hry na Steamu po 20€.
Jojo, donedávna byly na Steamu jen C&C třetí generace. Už pár dnů zpátky je na Steamu zlevnily všechny na 2€ a už jsem se obával, že je chystali stáhnout z obchodu. Což se tedy nakonec stalo jen částečně. Nejdou koupit samostatně, ale jen v rámci té Ultimate Collection za 20€ (nyní ve slevě za 10€). Což je furt velmi pěkná cena, když se na EA App ještě prodávala nedávno ta kolekce za 30€ a jednotlivé hry na Steamu po 20€.
Na steamu je nově kompletní kolekce všech C&C her za pár šupů (mě se cena kompletu zobrazuje jako 9 eur)
https://store.steampowered.com/bundle/39 ... Ultimate_Collection/
To je novinka ne, na Steamu starší díly vůbec nebyly, pokud vím.
https://store.steampowered.com/bundle/39 ... Ultimate_Collection/
To je novinka ne, na Steamu starší díly vůbec nebyly, pokud vím.
@Dan9K (18.02.2021 00:58): Díky, to si udělal naprosto správně! Skirmish byl v RTS poprvé u Warcraftu 2 a v sérii C&C "až" v Red Alertu, jak píšeš. Zdroj.
@H34D (komentář): Dal jsem plus, protože jsi kamarád, ale chci se zeptat, v C&C nebyl skirmish? Já měl za to, že jo, ale možná až v nějakém tom Goldu...no každopádně v Redáči už byl určitě a hrál jsem ho mnoooohem víc než kampaň.
@Guldy (12.06.2020 23:38): Np. Tak v prvom rade treba dať šancu pôvodnému pridávačovi, ak sa toho nebude chcieť zhostiť tak bude určite priestor. Prípadne po schválení profilu bude určite priestor na prípadné rozšírenie.
@Tulareanus (12.06.2020 23:34): Diky za rychlou reakci.
Chapu zachovavani nejakyho standardu a naroku. Nema smysl poustet vse za kazdou cenu. Ale urcite by to nekdo rad dopsal (klidne i ja) a aspon by byl podporen ekosystem databaze - doplneni informaci = ziskani bodu = aktivita.
Chapu zachovavani nejakyho standardu a naroku. Nema smysl poustet vse za kazdou cenu. Ale urcite by to nekdo rad dopsal (klidne i ja) a aspon by byl podporen ekosystem databaze - doplneni informaci = ziskani bodu = aktivita.
@Guldy (12.06.2020 23:25): takovych her tady je co jsou ve svojich verzich hodne odlisne a sloucene jsou..no jeje.
@Tulareanus (12.06.2020 23:34): No vida a je jasno :)
@Tulareanus (12.06.2020 23:34): No vida a je jasno :)
Bude samostatný remaster profil. Návrh bol vrátený, lebo popis bol príliš krátky a málo informatívny.
@pajmič (12.06.2020 23:18):
@Charllize (12.06.2020 23:09):
Tomu bych veril jen stezi. Tento remaster je natolik jiny, ze to nemuze byt slouceno. Proc? Staci si to zahrat.
@Charllize (12.06.2020 23:09):
Tomu bych veril jen stezi. Tento remaster je natolik jiny, ze to nemuze byt slouceno. Proc? Staci si to zahrat.
@Charllize (12.06.2020 23:09): To je nesmysl, Starcraft i AoE remastery tu maji samostatný profil. :) No, hlavně, že tu smrdí hry, které nemají ani datum vydání :D Ale fakt, že by se k tomu někdo vyjádřit mohl, pokud teda nežádám moc.
@Guldy (12.06.2020 22:57): Spis to vypada na slouceni s puvodnim profilem. Privilegium samostatnych profilu remasteru a ruznych vydani jedne hry tu maji jen hry ktere prosli sitem rozhodcich a duvody zustavaji skryte. Ale pri letmem patrani cloveka napada ledacos .
Tak kde je profil pro remaster? :) Byl dlouho ve schvalovani, ted tam neni. Tak asi odmitnuto k prepracovani? :/
@pavouk2 (10.06.2020 17:48): Vždyť to přece píšu.
Za mňa paradoxne jedna z absolútne najlepších RTS je Byť teda ideálne ten remake čo fičí aj mimo W95-98 a to je hodne 3-D... to sú tie paradoxy života.
Ale CC remaster vyzerá byť superkvalita, pocitovo je hrateľnosť zatiaľ úplne 1:1.
Ale CC remaster vyzerá byť superkvalita, pocitovo je hrateľnosť zatiaľ úplne 1:1.
@ajne (10.06.2020 06:28): Právě to 2D moc nestárne. Třeba takovej Warcraft 2 se mi líbí i dnes. Já hrál Earth 2140 tehdy z Levelu, AOE bylo taky moc fajn. Tiberian Sun už se mi zdál takovej moc přeplácanej ty různý upgrady apod. Pro mě to nemělo už tu atmosféru a dál už jsem se nedostal.
@pavouk2 (09.06.2020 22:58): Pravda, strategiím 3D zas tak moc nesluší. Jediná strategie, co mne nadchla a něco jsem se jí nahrál byl Earth 2150, a z modernějších Banished a Anno 1404. Nejvíc ale času jsem strávil nad Knighst and Merchants, AOE1+2, C&C RA2+Tiberian Sun, Earth 2140, Heroes 3, RollerCoaster Tycoon... A 2D má velkou výhodu v tom, že zastarává pomaleji. Rytíři a kupci mají už opravdu hromadu křížků na krku, ale díky barevné 2D kreslené grafice jsou pořád koukatelné.
@AlieN (09.06.2020 14:22): Jo RA byla moje první strategie co jsem dohrál a v té době byla prostě SVGA grafika parádní. když jsem pak chtěl dohnat rest a zahrát si původní CaC, kterej měl ještě VGA grafiku tak mi to odradilo. V Německu jsem někdy kolem roku 2000 sehnal SVGA edici CaC a konečně ho dohrál i když měl německý dabing :-D Až bude čas určitě si tuhle edici 2020 zahraju. 3D strategie to je zlo a díky nim jsem o strategie vlastně ztratil zájem. Takže tenhle remaster je moje spása.
@AlieN (09.06.2020 14:22): Mám to úplně stejně. CnC jsem snad nikdy nedohrál komplet, ale RA mám dojetý několikrát všechny.
@ajne (09.06.2020 14:13): Máš pravdu, videa s herci a pěkná děvčata, jsou vodoznakem celé série. Ta videa jsou pořádný cheese, ale lahodný cheese, ten pán, jenž hrál Stalina byl solidní masér RIP.
@ajne (09.06.2020 14:13): Máš pravdu, videa s herci a pěkná děvčata, jsou vodoznakem celé série. Ta videa jsou pořádný cheese, ale lahodný cheese, ten pán, jenž hrál Stalina byl solidní masér RIP.
@Shoggot (09.06.2020 12:31): Já to vítám jako fajn příležitost dohnat resty - jak jsem Red Alerty dohrál několikrát (i trojka je výborná, tedy vlastně datadisk k ní), na té sérii jsem vyrostl, tak C&C komplet kampaně vlastně nikdy.
@pajmič (09.06.2020 13:54): Ježíš, RA2, tak ta by byla top. Teď jsem si pro nostalgii sjel úvodní intro na YouTube. Sakra jak mi ve hrách chybějí filmečky natáčené s živými herci. Mělo to něco do sebe. Animace je fajn, a je čím dál lepší, ale klasická filmařina má svoje kouzlo. Třeba takové GTA2, intro trojek se mi vůbec nevybavuje, za to dvojky si pamatuju dokonale.
@Shoggot (09.06.2020 12:31): Věz, že nejsi sám, kdož doufá :) Ale když chceš oživit umírající strom, musíš začít u kořenů. Pokud bude remaster přijat kladně, jako že byl, tak se RA2 zcela jistě dočkáme.
Jako je to super procházka po nostalgii a vlastně se to hraje pořád docela dobře, ale teda upřímně spíš doufám, že to bude celé takový předkrok pro Command & Conquer: Red Alert 2 remaster...
@AlieN (05.06.2020 22:08): Ale jo, ja verim ze si to plno lidi uzije, jde spis o mne, tam mam pocit ze asi spis ne.
Ale pristi tyden to koupim, preci jen jsem to mival hodne rad.
Ja si je pamatuju, ty kritizovace, skoda ze jsou buhvikde, sel bych se jim vysmat do obliceje :)
Ale pristi tyden to koupim, preci jen jsem to mival hodne rad.
Ja si je pamatuju, ty kritizovace, skoda ze jsou buhvikde, sel bych se jim vysmat do obliceje :)
Teda ja odpadávam, spustím po cca 1/2-3/4 roku Origin a ON SA MA NEPÝTA NA LOGIN + HESLO, to kedy dospeli k takému updatu? že to nezresetuje login pamäť, to tu dlhé roky nebolo :-D
Možno to súvisí so správami, že EA hry budú po novom aj na Steame (byť s nutnosťou mať nainštalovaný origin, ako UBI kokot).
Možno to súvisí so správami, že EA hry budú po novom aj na Steame (byť s nutnosťou mať nainštalovaný origin, ako UBI kokot).
@Charllize (05.06.2020 21:47): Tak u videí je ta směšnost teď už výhodou, protože to všichni berou jako parodii. Tehdy to někteří měli tendenci brát vážně.
A o hratelnost se taky nebojím, už pár měsíců hraju remaster prvního Age of Empires a pořád je to paráda. Do C&C se pustím hned potom.
A o hratelnost se taky nebojím, už pár měsíců hraju remaster prvního Age of Empires a pořád je to paráda. Do C&C se pustím hned potom.
Ja mam jen obavu ze ta hratelnost krapet zestarla a nebude me to bavit. Svyho casu jsem to mel vsechno odehrany krizem krazem ze jsem to potom nekolik let nemohl ani videt. (na playstationu, gamepadem, lol)
Ty pribehovy videa v dobe vydani byvali casto hodne kritizovany, jak jsou spatny a smesny a podobne. Mno a nakonec z toho je klasika. Lidi si casto nevidi do huby a nepoznaji kdyz je neco dobry.
Ty pribehovy videa v dobe vydani byvali casto hodne kritizovany, jak jsou spatny a smesny a podobne. Mno a nakonec z toho je klasika. Lidi si casto nevidi do huby a nepoznaji kdyz je neco dobry.
@Paul (05.06.2020 21:32): těch 20 babek bych dal jenom za ten soundtrack samostatně :)
No ty vole, takovou nostalgickou šlehu jsem nečekal. Když se spustila EVA instalace, pak to intro s fackovacíma telenovelama...kurvafix, takovej shiteating grin co jsem měl na xichtě. Pak zapnu hru (vybírám NOD samozřejmě) a klasická 320x200 grafika....hint "zmáčkni mezerník" a přepne se to realtime do nádhernýho remasteru..fakt jsem nadšen, tohle je tak trochu splněnej sen. A ta muzika..
Tady je ještě launch trailer:
https://www.youtube.com/watch?v=DrtodXOIeW8
@Guldy (05.06.2020 21:04): ať žije strohost :)
Tady je ještě launch trailer:
https://www.youtube.com/watch?v=DrtodXOIeW8
@Guldy (05.06.2020 21:04): ať žije strohost :)
Je to dobry.
Tak už je to venku. Dobrá práce se musí ocenit, tak už se stahuje.
(snad bude opravdu dobrá, když ne tak nemilosrdně refund, zdravíme blizzard :))
(snad bude opravdu dobrá, když ne tak nemilosrdně refund, zdravíme blizzard :))
@Paul (04.06.2020 22:19): Důsledek dlouhodobého vlivu tibéria :)
@Paul (04.06.2020 22:19): Má obarvený vousy. Jinak ale vypadá skoro stejně.
@Paul (24.05.2020 16:42): Ty jo, už jsem myslel, že to tu nikoho nezajimá :)
Bylo by príma, kdyby takhle hezky pečovali o všechny budoucí projekty. Kdo ví, třeba se v důsledku působení covid 19 v EA zbláznili :D Tý ztracený nezkomprimovaný footage je fakt škoda, na druhou stranu se nalezlo mnoho nepoužitého materiálu jako B-roll, ale ten upscaling nakonec tak špatný není.
Bylo by príma, kdyby takhle hezky pečovali o všechny budoucí projekty. Kdo ví, třeba se v důsledku působení covid 19 v EA zbláznili :D Tý ztracený nezkomprimovaný footage je fakt škoda, na druhou stranu se nalezlo mnoho nepoužitého materiálu jako B-roll, ale ten upscaling nakonec tak špatný není.
@pajmič (24.05.2020 15:44): doufám že se takhle parádně postaraj i o ten Mass Effect trilogy remaster. Je to fakt super, teď jsem zkoukl i to video níže o cutscénách..úplně mě zabolelo u srdce když řekl že na těch kazetách bohužel HQ footage nebyla :)
EA vypustí source kod pro nadcházející remaster. Kompatibilní bude s fanouškovskými projekty jako openRA.
Už vidim tu konverzaci "Pánové, viděli jste, co Blizzard udělal s W3? Pojdme udělat pravej opak s naší značkou"
Už vidim tu konverzaci "Pánové, viděli jste, co Blizzard udělal s W3? Pojdme udělat pravej opak s naší značkou"
@Paul (10.03.2020 18:49): Hmm, First Decade mám, ale posledná krabica čo som kúpil bol Wasteland 2 (dodnes zabalená vo fólii), asi to skipnem, ale slzička ukápla nad milovaným Cé-cé-čkom.
Hmmm. Asi do toho půjdu. Bude se to hezky vyjímat vedle First Decade.
Pokud jste ještě neslyšeli -Zde jest ukázka remastrované mjůzik.
@pajmič (10.03.2020 17:31): Take my money now!!! Na tohle se hodně těším. Pokud to dopadne lépe jak Commandos a Warcraft tak jim ty prachy nacpu do chrtanu.
Až ted, když ty cutscény nejsou rozpohybovaný kostičky, vidím, jaká byla původní Tanya fešná kočanda o_o. Pochopitelně budu kupovat, za 20 babek CnC, Red Alert+datadisky. Mě se to zdá jako velmi solidní deal.
@Red (10.03.2020 17:12): Age of Empires?
@Paul (10.03.2020 16:41): To je první remaster strategie, který nevypadá jako špatný vtip.
Tak, tak, keď to bude na steame, tak sa bude zas závislačiť pekne. :) Takéto stratégie mi chýbajú.
@Garret (10.03.2020 16:51): No v tom videu je na konci napsanej i steam, tak snad... :)