@
David_Cravford (11.09.2022 14:33): Division 2 fantasticky funguje i tak:-)..
Jak píšeš: "Pokud pravá síla hry přijde až po TISÍCE odehrané hodině, tak je to chyba hry. Hra má člověka bavit po celou dobu, né že má ODPRACOVAT, né odehrát, stovky či tisíce hodin aby se dostal na fajn úroveň, to je naprosto absurdní :D"
- ta hra primárně nebaví tebe, ale nedával bych to jako - obecnej - fakt. Má dost pevnou základnu hráčů (není jich sice enormní množství, ale prostě má). I z toho důvodu vyšel nedávno velký update a brzo přibude další..Jak jsem psal před tím - pokud tě baví gunplay a dynamika hry a pokud tě baví hlavně zkoušet synergie buildů, je to jedna z hlavních motivací a jádro kvality Divu2. Tahle hra je v end game o buildech a synergiích s ostatními hráči v grupě. Jakmile k tomu člověk jen trochu čuchne o co jde, zkouší, tak pak je to jeden z důvodů proč potkáváš ve hře běžně lidi s úrovněmi v mnoha tisících. Prostě to baví.
Jak dále píšeš: "A ne, nemáš několik obtížností, ta hra ti neustále vnucuje vyšší obtížnost. Řekněme, že si nastavím normální obtížnost pro celou mapu. Čím více aktivit splním, tím rychleji automaticky stoupne obtížnost. Já si to nevybral, ta hra automaticky zvýší úrovně nepřátel, jejich zlatej armor a podobný nesmysly. Takže můžu pak udělat maximálně to, že půjdu zas do menu abych to celé přenastavil a respawnoval, to je fakt otřesný.
- přiznám se, že si na early game o které píšeš už moc nevzpomínám. Ale myslím, že žádného hráče hra nenutí, aby plnil aktivity přidružené ke kontrolnímu bodu jako první (tím pak stoupá úroveň kontrolního bodu). Je to pak výzva a pochopitelně nesmysl hrát to jako solo hráč. V grupě není problém, na legendary obtížnost to nikdy nevystoupá (i když s novým updatem možná jo. Bylo by to super, hráči po tom volají už dlouho - samozřejmě za předpokladu, že to bude vybalancované, ale v tomhle strach fakt nemám).
Dále píšeš: "A ptám se znova: pokud už na normální obtížnost funguje hra v nějakém balancu, kde funguje každá zbraň a každej gear co se mě jako hráčovi líbí, jakej má smysl zvyšovat úrovně a hnát se za něčím, co má víc procent? Jo počkej, já chtěl říct: hnát se za něčím, co ti padne málokdy? "
- Protože to není o tom, že na úrovni normal potažmo levelu který máš, najdeš celý content hry. Spoustu unikátních zbraní a specifické výbavy v otevřeném světě nenajdeš. v každém případě se tu odkazuješ už na samotný žánr. Jinými slovy a jednoduše, bud tě Diablovky prostě baví nebo ne..
Pak píšeš: "Protože na heroic mi hra vyhazuje tak ze 70% fialovej gear a pokud padne zlatej, tak je to statisticky horší, než to co mám už na sobě. Takže to dopadne tak že: krosím 40 minut jeden kontrolní bod. Hra mi vyhodí nějakej blueprint co stejně nepoužiju, a pak pár gear setů, které rozložím v menu protože už mám daleko lepší na sobě, kterej NEFUNGUJE ani tak. To je fakt frustrující. Neustále aby mi hra vnucovala pocit, že po pěti hodinách v kuse dělám málo, když se frustruju u toho jak cápek tancuje s uzinou a pojídá kulky. Nedej bože abych jednou vykoukl, polovina armoru je v čudu. "
- jestli si dobře vzpomínám, tak zlaté kousky začaly stabilně padat v momentu, kdy si updatoval všechnu bojovou zběhlost v hodinkách na 100% (což byl circa level tušim těch 1000). Je ale dost možné, že v tomhle bude změna po všech těch updatech co pak do hry přišly (nedávno třeba expertýza). Co je ale důležité si hlavně uvědomit, že v Divisionu 2 není nejlepší cestou k získávání gearu nejvyšších statistik - průzkum otevřeného světa. Perfektní jsou v tomhle dark zony (tady už je kvalita hry opravdu sporná a to hlavně proto, že hráči bohužel využívají glitchů a prochází jim to), Summit (kde si můžeš targetovat konkrétní loot) a nový Countdown (kde konkrétní loot targetuješ taky a navíc si už během 15 minut zaplníš batoh desítkama věcí)..Jasně že většina z nich bude odpad. Jenže ty z toho odpadu pak optimalizuješ lepší kousky výbavy co si našel ručně a to klidně až do maxima.
Ještě dále: "Fakt tohle není pro mě. Je to jen dojírna, je to nevybalancovaný a je to monotonní bez jakékoliv svobody volby či hraní. Pod svobodou volby si představuju takticky zaútočit na základnu ze všech stran, koridorů, uliček a mixovat tichej taktickej způsob s hlasitým, aniž by umělá inteligence zapínala číty a skripty. Division 2 by fantasticky fungoval jako syrová survival hra, protože umělá inteligence nepřátel je fenomenální a ta představa, že to bude víc o strategii, taktice a immersivním podání, je fakt vysněná. Možná se jednou dočkám nějakého survival modu, jednička ho dostala :-)"
- Div 2 se dá charakterizovat různě. Určitě ale ne - dojírnou, nevybalancovanou hrou s rozbitým gameplayem, hrou která není o taktice a immersivním podání. Spíš je to o tom, co si od Divu 2 čekal:-). Ta hra totiž žádný survival není, k tomu tu máš jiné gamesy (já survivaly moc nehraju, tak moc poradit neumím). Div 2 je ale mnohem spíš jako Diablo 3 právě s mnohem immersivnějším podáním v gunplayi a taktikou.. V tomhle je to velký unikát a takhle se ta hra prostě musí brát. To, že je pro tebe monotonní, to objektivně beru, protože tisíc lidí = tisíc různých chutí:-). Diablovky a ta motivace stylu: "hraju to i proto, protože jsem prošel peklem, abych měl build jaký mám" samozřejmě nemusí být po chuti každému.
Já bych možná v Divu 2 neměl level přes 5000, kdyby od té doby vycházely zajímavější hry.. Pravda ale taky je, že třeba možná vychází, jen prostě pro mě už nejsou tak dobré jako Division 2, abych u nich vydržel?.. kladu si to často, ale těžko říct..neznám na to odpověď:-).