Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Terry.Cooper (11.09.2022 18:55): To vše cos napsal, mě moc netankuje. Exotický věci mě nezajímají, stačí mi Honey Badger a nemám důvod hledat další zbraně apod. Chci jen aby ta zbraň fungovala a nebaví mě pro ní hledat tři tisíce komponentů po světě abych jí dal pár procent damage navíc, to je otravný.

Zbraň má pro mě fungovat fatálně. Pokud já padnu na pár ran, enemáci mají taky. Ale očekávat realismus od looter shooter je těžký no :))) to fakt není pro mě máš pravdu.
@Terry.Cooper (11.09.2022 19:31): Ghost Recon: Breakpoint nabídl revoluční hybrid mezi skrčením, plazením a cover systémem. Nomad se automaticky adaptuje na cokoliv k čemu se hráč přitiskne. Je to smooth a krásná mechanika, kombinující oldschool a moderní design.
Cover systém, kdy jsem nalepenej a musím skákat a nemohu se krčit mimo něj mi přijde otřesnej.

No možná kdybych měl plnohodnotnej tým, tak se k tomu vrátím no, ale to asi nehrozí :))
To s tím skrčením ještě, já moc dobře nevím k čemu by ti v Divu 2 mělo vlastně být. To co je na Divu 2 perfekt tak, že snad každá mechanika tu má nějaké opodstatnění. Skrčuješ se aby tě hůř trefili..K tomu právě slouží systém krytí a přebíhání z krytu do krytu. A pokud bych si měl vybrat, tak tohle je právě to, co na Divu 2 naprosto žeru:-). Mnohem líp zpracované než v Gearsech.

Ještě ti dám za pravdu s tím grindováním. Já strávil čtvrt roku hledáním zbraně Lady Death. Ta měla tehdy jen nějakých 5% že vypadne z pojmenovaných nepřátel ve volném světě v NY. To byla vážně hrůza..Na druhou stranu, zase je to o tom, že se bavíme o záměru, aby pár unikátních kousků padalo co nejméně a byla to už jen taková třešnička pro největší vytrvalce, který to ale stejně hrajou hlavně pro ten senzační gameplay.

Kdybych měl říct za sebe co bych bral jednou v Divu 3, tak určitě:

- přestřelky i v přírodě
- nějaké třeba segwaye pro rychlejší pohyb (ale mělo by to i spoustu proti)
- ještě větší úlety v buildech a ještě víc pozic na ukládané buildy:-)
- větší rozdílnost v boji u nepřátelských frakcí
- aby se vývojář hlavně fakt staral

Pak už možná nepotřebuju ani jinou gamesu..
Otevřený svět dává něco co bys asi nečekal:-)..Velkou míru komponent pro výrobu, páč batůžky a různé krabice jsou na každém kroku. Sbírat je je brutal důležité, málo hráčů to přitom dělá. Pak máš v otevřeném světě odměny. V některých odměnách (jestli si to správně pamatuju, tak ty s tou oranžovou tečkou), dostaneš SHD body..No a pak máš i v otevřeném světě pevnosti, napadané mise atd. Tak zase získáš na jistotu exotiky, které jsou v pozdějších fázích hry důležité rozkládat jak jen to jde ( to je můj momentální problém, potřebuju co nejvíc exotickejch komponent). V otevřenym světě máš myslim i 10 lovců, které pokud všechny pochytáš, získáš tím unikáty do výbavy..Pak taky obchodníky, u kterých si můžeš koupit vždy jednu pojmenovanou zbraň (pro novou expertýzu super důležité)...No a samozřejmě i lov lidí.

Je toho dost. Kontrolní body a ostatní aktivity jsou dobré jen v early game, protože na nich zase rychle leveluješ (čimž získáváš SHD body). Pak od levelu 1000 to občas zahraješ už jen z té nostalgie nebo odpovíš na volání o pomoc jiného agenta.

Pokud bych měl jmenovat co mě v Divu 2 opravdu štve, tak máš každp. velkou pravdu v tom ostatním co jsi napsal:

- mizerná stabilita hry
- roky neopravené bugy
- naprostá arogance ubisoftu k dark zoně a banování za používání glitchů
- žádná dostatečná podpora a přidávání zajímavějšího contentu

Co se týče posledního updatu. Fór věci je v tom, že tohle v plánu původně vůbec nebylo. To jen, že Ubisoft zjistil, že tu hru má prostě v oblibě pořád slušná porce hráčů. Já jsem za to vděčnej hodně, že aspon něco přidali, ale....Srovnávat to třeba s Destiny 2 a dalšími co se týče starání se o nový content, prostě nejde vůbec:-/. Hrozná škoda, tahle hra by si to fakt zasloužila.

(Každp. nic to nemění na mechanikách hry, které jsou prostě naprosto fantastické. V tomhle beru expertýzu jako perfektní a vydařenou záležitost i když v early accesu původně Countdown nedával nikomu smysl. Poprali se s tím v UBI dobře, protože expertýza vlastně cílí i na to, aby hráči nezůstávali jen u jednoho buildu, ale právě zkoušeli..A o tom i celá hra je).
@Terry.Cooper (11.09.2022 17:50): No, nevybalancovaný mám na mysli můj perfektní internet (bez ironie) a pořád schytávat delty. Spousta hráčů je na forech úplně naštvaná, protože tvůrci razantně odmítají cokoliv opravit. Ty updaty vychází jednou za uherskej rok a stejně se toho moc v té hře nemění.
Jasně že píšu ze subjektivního úhlu pohledu, ale já třeba mám v Breakpoint 500 hodin a to při tom mám vše hotové a odemčené, ale jelikož mám svobodnou vůli použít cokoliv se mi zlíbí, tak mi to pořád přijde fresh.

Jiné aktivity než ty co jsou spjaté s kontrolním bodem tam nejsou, krom summitů, které mě taky nebaví protože je to furt stejné prostředí a jen o tom jak týpci na mě nabíhají ze dveří kvůli nesmyslnému počtu nepřátel a divnýmu spawn systému.
Nezapomenu jak hra přede mnou spawnula 10 npcček z křoví, to bylo maso :-) líbí se mi když je umělá inteligence dosazená ručně a né pomocí tohohle.

Je to ironický, do levelu 40 jsem zažíval revoluční herní okamžiky. Pak nastal grind fest a za tu dobu se to nikam neposunulo podle mě. Nevim, nebaví mě grinding pro pár lepších partů no. Navíc pokud jen summit a ten druhej event hází to nejlepší a ten zbytek nemá cenu ani dělat, tak potom v tom nevidím žádnou svobodu, když mě to omezuje na dvě aktivity které se dají plnit jen s lidmi.
Furt to ani nic nemění na tom, jak to AI vyloženě rozbijí herní mechanismy a může si dovolit věci, které jsou pro combat kritické. Nevím proč moderní hry rezignují na volnost skrčení, při tom mi to přijde logický. NPCčka to taky dělají z nějakého důvodu. Sám si navíc řekl, že hráči v dark zonech čítují a nikoho to ani netrápí dát dohromady, tak to mi fakt nepřijde vybalancovaný :-)
@David_Cravford (11.09.2022 14:33): Division 2 fantasticky funguje i tak:-)..

Jak píšeš: "Pokud pravá síla hry přijde až po TISÍCE odehrané hodině, tak je to chyba hry. Hra má člověka bavit po celou dobu, né že má ODPRACOVAT, né odehrát, stovky či tisíce hodin aby se dostal na fajn úroveň, to je naprosto absurdní :D" 

- ta hra primárně nebaví tebe, ale nedával bych to jako - obecnej - fakt. Má dost pevnou základnu hráčů (není jich sice enormní množství, ale prostě má). I z toho důvodu vyšel nedávno velký update a brzo přibude další..Jak jsem psal před tím - pokud tě baví gunplay a dynamika hry a pokud tě baví hlavně zkoušet synergie buildů, je to jedna z hlavních motivací a jádro kvality Divu2. Tahle hra je v end game o buildech a synergiích s ostatními hráči v grupě. Jakmile k tomu člověk jen trochu čuchne o co jde, zkouší, tak pak je to jeden z důvodů proč potkáváš ve hře běžně lidi s úrovněmi v mnoha tisících. Prostě to baví.

Jak dále píšeš: "A ne, nemáš několik obtížností, ta hra ti neustále vnucuje vyšší obtížnost. Řekněme, že si nastavím normální obtížnost pro celou mapu. Čím více aktivit splním, tím rychleji automaticky stoupne obtížnost. Já si to nevybral, ta hra automaticky zvýší úrovně nepřátel, jejich zlatej armor a podobný nesmysly. Takže můžu pak udělat maximálně to, že půjdu zas do menu abych to celé přenastavil a respawnoval, to je fakt otřesný.  

- přiznám se, že si na early game o které píšeš už moc nevzpomínám. Ale myslím, že žádného hráče hra nenutí, aby plnil aktivity přidružené ke kontrolnímu bodu jako první (tím pak stoupá úroveň kontrolního bodu). Je to pak výzva a pochopitelně nesmysl hrát to jako solo hráč. V grupě není problém, na legendary obtížnost to nikdy nevystoupá (i když s novým updatem možná jo. Bylo by to super, hráči po tom volají už dlouho - samozřejmě za předpokladu, že to bude vybalancované, ale v tomhle strach fakt nemám).

Dále píšeš: "A ptám se znova: pokud už na normální obtížnost funguje hra v nějakém balancu, kde funguje každá zbraň a každej gear co se mě jako hráčovi líbí, jakej má smysl zvyšovat úrovně a hnát se za něčím, co má víc procent? Jo počkej, já chtěl říct: hnát se za něčím, co ti padne málokdy? " 

- Protože to není o tom, že na úrovni normal potažmo levelu který máš, najdeš celý content hry. Spoustu unikátních zbraní a specifické výbavy v otevřeném světě nenajdeš. v každém případě se tu odkazuješ už na samotný žánr. Jinými slovy a jednoduše, bud tě Diablovky prostě baví nebo ne..

Pak píšeš: "Protože na heroic mi hra vyhazuje tak ze 70% fialovej gear a pokud padne zlatej, tak je to statisticky horší, než to co mám už na sobě. Takže to dopadne tak že: krosím 40 minut jeden kontrolní bod. Hra mi vyhodí nějakej blueprint co stejně nepoužiju, a pak pár gear setů, které rozložím v menu protože už mám daleko lepší na sobě, kterej NEFUNGUJE ani tak. To je fakt frustrující. Neustále aby mi hra vnucovala pocit, že po pěti hodinách v kuse dělám málo, když se frustruju u toho jak cápek tancuje s uzinou a pojídá kulky. Nedej bože abych jednou vykoukl, polovina armoru je v čudu. " 

- jestli si dobře vzpomínám, tak zlaté kousky začaly stabilně padat v momentu, kdy si updatoval všechnu bojovou zběhlost v hodinkách na 100% (což byl circa level tušim těch 1000). Je ale dost možné, že v tomhle bude změna po všech těch updatech co pak do hry přišly (nedávno třeba expertýza). Co je ale důležité si hlavně uvědomit, že v Divisionu 2 není nejlepší cestou k získávání gearu nejvyšších statistik - průzkum otevřeného světa. Perfektní jsou v tomhle dark zony (tady už je kvalita hry opravdu sporná a to hlavně proto, že hráči bohužel využívají glitchů a prochází jim to), Summit (kde si můžeš targetovat konkrétní loot) a nový Countdown (kde konkrétní loot targetuješ taky a navíc si už během 15 minut zaplníš batoh desítkama věcí)..Jasně že většina z nich bude odpad. Jenže ty z toho odpadu pak optimalizuješ lepší kousky výbavy co si našel ručně a to klidně až do maxima.

Ještě dále: "Fakt tohle není pro mě. Je to jen dojírna, je to nevybalancovaný a je to monotonní bez jakékoliv svobody volby či hraní. Pod svobodou volby si představuju takticky zaútočit na základnu ze všech stran, koridorů, uliček a mixovat tichej taktickej způsob s hlasitým, aniž by umělá inteligence zapínala číty a skripty. Division 2 by fantasticky fungoval jako syrová survival hra, protože umělá inteligence nepřátel je fenomenální a ta představa, že to bude víc o strategii, taktice a immersivním podání, je fakt vysněná. Možná se jednou dočkám nějakého survival modu, jednička ho dostala :-)" 

- Div 2 se dá charakterizovat různě. Určitě ale ne - dojírnou, nevybalancovanou hrou s rozbitým gameplayem, hrou která není o taktice a immersivním podání. Spíš je to o tom, co si od Divu 2 čekal:-). Ta hra totiž žádný survival není, k tomu tu máš jiné gamesy (já survivaly moc nehraju, tak moc poradit neumím). Div 2 je ale mnohem spíš jako Diablo 3 právě s mnohem immersivnějším podáním v gunplayi a taktikou.. V tomhle je to velký unikát a takhle se ta hra prostě musí brát. To, že je pro tebe monotonní, to objektivně beru, protože tisíc lidí = tisíc různých chutí:-). Diablovky a ta motivace stylu: "hraju to i proto, protože jsem prošel peklem, abych měl build jaký mám" samozřejmě nemusí být po chuti každému.

Já bych možná v Divu 2 neměl level přes 5000, kdyby od té doby vycházely zajímavější hry.. Pravda ale taky je, že třeba možná vychází, jen prostě pro mě už nejsou tak dobré jako Division 2, abych u nich vydržel?.. kladu si to často, ale těžko říct..neznám na to odpověď:-).
@Terry.Cooper (11.09.2022 12:41): Pokud pravá síla hry přijde až po TISÍCE odehrané hodině, tak je to chyba hry. Hra má člověka bavit po celou dobu, né že má ODPRACOVAT, né odehrát, stovky či tisíce hodin aby se dostal na fajn úroveň, to je naprosto absurdní :D to těch stovek hodin co vedou k té tisícovce, jsou jen fillery a čekání na štěstí a náhodu? Protože ta hra hodně těží z náhody a štěstí.

A ne, nemáš několik obtížností, ta hra ti neustále vnucuje vyšší obtížnost. Řekněme, že si nastavím normální obtížnost pro celou mapu. Čím více aktivit splním, tím rychleji automaticky stoupne obtížnost. Já si to nevybral, ta hra automaticky zvýší úrovně nepřátel, jejich zlatej armor a podobný nesmysly. Takže můžu pak udělat maximálně to, že půjdu zas do menu abych to celé přenastavil a respawnoval, to je fakt otřesný.
A ptám se znova: pokud už na normální obtížnost funguje hra v nějakém balancu, kde funguje každá zbraň a každej gear co se mě jako hráčovi líbí, jakej má smysl zvyšovat úrovně a hnát se za něčím, co má víc procent? Jo počkej, já chtěl říct: hnát se za něčím, co ti padne málokdy?

Protože na heroic mi hra vyhazuje tak ze 70% fialovej gear a pokud padne zlatej, tak je to statisticky horší, než to co mám už na sobě. Takže to dopadne tak že: krosím 40 minut jeden kontrolní bod. Hra mi vyhodí nějakej blueprint co stejně nepoužiju, a pak pár gear setů, které rozložím v menu protože už mám daleko lepší na sobě, kterej NEFUNGUJE ani tak. To je fakt frustrující. Neustále aby mi hra vnucovala pocit, že po pěti hodinách v kuse dělám málo, když se frustruju u toho jak cápek tancuje s uzinou a pojídá kulky. Nedej bože abych jednou vykoukl, polovina armoru je v čudu.

Fakt tohle není pro mě. Je to jen dojírna, je to nevybalancovaný a je to monotonní bez jakékoliv svobody volby či hraní. Pod svobodou volby si představuju takticky zaútočit na základnu ze všech stran, koridorů, uliček a mixovat tichej taktickej způsob s hlasitým, aniž by umělá inteligence zapínala číty a skripty.

Division 2 by fantasticky fungoval jako syrová survival hra, protože umělá inteligence nepřátel je fenomenální a ta představa, že to bude víc o strategii, taktice a immersivním podání, je fakt vysněná. Možná se jednou dočkám nějakého survival modu, jednička ho dostala :-)
@David_Cravford (11.09.2022 11:17): Znovu, hra má několik obtížností, které si hráč volí podle toho, jak je sám silný a co zmůže. Nedorozumění je zde zjevně v tom, že bereš Div2 jako hru na desítky hodin, během kterých se propracuješ do té nejvyšší end game a budeš vše kropit stejně dobře jako na normal/vyšší obtížnost:-). Ale prostě nepropracuješ, takhle to nefunguje..... End game pro Div 2 je na mnohem delší hraní (bavíme se o stovkách/tisících hodinách). A pokud si to chceš co nejvíce zkrátit - proto byl zmíněn ode mě níž ten Countdown. Hromada lootu v krátkém čase znamená větší šanci, že ti spadne tzv. godroll v nějakém gearu a to už je pak na síle tvé postavy přece jen znát o něco víc. (Je to ale jen jednou z mechanik, jak být o něco silnější).

Takže určitě ne paradoxně, že sis užil Division 2 nejvíce na normální obtížnost, ale naprosto PŘIROZENĚ - heroic nedej bože legendary obtížnost, zkrátka NENÍ funplay pro hráče menší úrovně než alespoň 1000! To není chyba hry.

..Čili zakopaný pes je úplně jinde. Pokud tě nebaví vytváření, budování a objevování dalších buildů postavy, Division 2 ve svém end game obsahu prostě není pro tebe. To je celé.
@Terry.Cooper (11.09.2022 03:30): Nechci hromadu lootu v krátkém čase. Chci aby umělá inteligence registrovala, když do nich kropím rány a nerozbíjela herní mechanismy.
Pokud je tohle cover shooter, tak potom proč ten týpek s uzinou tohle totálně ignoruje? Proč já hráč se nemůžu skrčit a musím jít střemhlav koridorem a přeskakovat z jednoho cover do druhého? True Sons, ten týpek s těžkým kulometem si dokonce lehne aby hráč na něj neměl dostřel a pro lepší stabilitu zbraně.

Proč Hyena co nemá vůbec žádnej armor vydrží víc, než hráč co stovky hodin hledá něco průměrného? Proč NPCčka, obyčejný civilisti, bez jakéhokoliv gearu, vydrží víc než hráč co má na sobě neskutečnej počet kevlaru? Proč ta hra spawnuje absurdní počet nepřátel pod hráčem, za ním, ze dveří apod bez jakékoliv logiky a strategie? Proč má hráč cooldown pro své hračky, mezi tím co umělá inteligence vyloženě zneužívá ten fakt, že můžou spawnovat drony v krátkém sledu?

V Breakpointu, operátor dronů má jen dva drony. Pokud je hráč zničí, nemá žádné další a žádné další se nespawnou. Tohle by mělo fungovat v týhle hře taky. Jsem někde na 100 levelu mám pocit, ale nepřijde mi to nic jiného, než frustrující a rozbitej grind fest, kde polovinu hry jsem v menu a vyhazuju zbytečnej odpad a součástky, které dostávám z Heroic obtížnosti. Nacházím FIALOVEJ gear na Heroic, a když asi 40 minut vykrosím level 4 kontrolní body, dostanu horší gear než co mám. Připomíná mi to Crew 2.

Paradoxně jsem si nejvíc Division 2 užil na normální obtížnosti, kde umělá inteligence fungovala na podobné úrovni jako hráč a tam registrovali když schytali rány. Pokud normální obtížnost nabízí automaticky balanc, kde funguje každej gear a všechny zbraně, nevidím důvod hledat lepší gear, když na normální můžu používat co chci. A radši nezačínejme s optimalizací každého jednotlivého gearu o pár drobnejch procent. To je teprve masakr, na to fakt nemám nervy :D těch pár procent mi nijak nepomůže v combatu a pokud chci fakt vylepšit všechno, musím trávit další desítky hodin pro potřebné součástky apod.
@David_Cravford (10.09.2022 18:05):  netuším na jakém jsi levelu. Kazdopadne to funguje i naopak. Hrac s nizkym levelem absolutne neprispeje grupe s levely vyrazne vetsimi, naopak jim dukladne ztizi hru a ve finale se topi diky tomu cely tym..

Team play rozbitej proto rozhodne neni, to jen ze legendary obtiznost - fakt - neni pro hrace na nizkym levelu a nemas v nem po pravde vubec co delat. S jednim hracem v 4 clennym tymu ktery ma level jen kolem 100 až 500 je casto utrpeni to zkouset dohrat. S dvema hraci podobne urovne se to casto stane uz spis nemozny. Takze to co je spis rozbite, tak fakt, ze Ubisoft dal moznost obcasnym hracum si tuhle obtiznost zkusit - nemate zkratka sanci a topi se kvuli tomu cely tym. Proto se ta obtiznost taky nejmenuje casual, ale legendary...

Mimoto, jestli chces hromadu lootu v kratkem case - k tomu mas urceny novy mod Countdown, kde jsou v lootu doslova žně (potazmo Summit). Doporucoval bych zkusit a uzit si zatim hru na normalni nebo vysokou obtiznost, propracovavat se dale postupne..Takhle byl Division 2 zamyslen a takhle zkratka i funguje.
@Terry.Cooper (10.09.2022 03:15): Nesouhlasím, tím že by enemáci padli na pár ran, tak by to působilo víc syrově. Kdyby aspon reagovali na to když do nich kropím náboje... ale vidět hyenu jak bez armoru, bez coveru pojídá třicet zásobníků, chodí kolem dokola s nalomeným škorpionem, má perfentí aim a nikdy nemine je naprosto céčkové.

Preferuju AI v breakpointu, kde sentinel vojáci minou, né vždy se trefí a registrujou když je trefím do nohy. To má neuvěřitelnou dynamiku a každej náboj se počítá. Asi nemám chut ve hře strávit několik stovek hodin abych našel dobrej gear. Mě už i potom unavuje když nedělám nic jiného, než čumím z krytu a střílím nekonečno nábojů do těch žroutů. Je to monotoní, nemá to žádnou dynamiku.

Chci používat co se líbí mě, né co mi hra vnucuje. Team play je rozbitej. Pokud se hráč s nízkým levelem spawne do legendary tak si nikdy nezastřílí a akorát se z té hry stane sběr nějakejch vest apod. Ale 98% toho stráví čas s nízkým levelem zašitej, mezi tím co jen jednou vykoukne, AI ho vykropí. To mi fakt nezní jako týmová hra, nebo cokoliv fun. Dobrá spolupráce je třeba v Breakpointu, kdy každej hráč, i s nízkým levelem, může plnohodnotně přispět se skvělou taktikou a nemusí bejt někde schovanej.
Jinak jeste s tim stealthem a zabijenim na jednu ranu. Umel bych si predstavit set vybaveni, ktery by mel treba vlastnost, ze dokud te nikdo z enemaku nevidi, muzes zabit zblizka kohokoliv (vicemene). To zni rozhodne zajimave:-).

Ale na druhou stranu podle me technicky neproveditelne v otevrenem prostranstvi (ostatni hraci je sejmou driv nez se k nim priblizis) a zaroven neproveditelne i v uzavrene mistnosti (prilis mnoho enemaku okolo).
@David_Cravford (03.12.2021 11:28): Já bych asi oponoval. Rychlou likvidací nepřátel zblízka jedním šmahem, by se právě úplně rozbil ten gameplay..

Mimoto je ve hře několik unikátních kousků ve výbavě, které dokážou zvýšit právě tvůj damage zblízka. Pokud by si ale zabíjel jedním šmahem každého, jak by to pak vypadalo? Stál by si akorát u dveri kde se spawnujou nepratele, jen svihal, ale pritom je tahle hra jak pises cover-shoot a to co tu bohuzel vubec nezaznelo tak i hlavne - team play..

Krasa divisionu 2 je prave hlavne ve skupine, kde se ruzne buildy hracu navzajem synergicky doplnujou - tohle si strasne malo lidi bohuzel uvedomuje (pac se do te pravé end game nedostanou).

Potom zjistis, ze nadbihajici nepratele na utoky zblizka, jsou treba naprostou lahudkou pro tank-buildy nebo buildy s pastmi treba..

A btw: i ten stealth build v divisionu 2 castecne existuje;-)
@Korbitch (03.12.2021 09:54): Zjevně mě moc nechápeš..

Rozhodně neočekávám plížení se skrz stíny jako ve Splinter Cell, ale hře by nijak neuškodilo kdyby jsem mohl tichým způsobem eliminovat nepřátelé, pomocí nože či něco takového.
Jako tohle je looter shooter, cover-based hra, ale i enemáci tu na tebe útočí jak dementi s mačetama či kladivem. Nepřijde mi nijak od věci, že by agent použil likvidační chvat nožem.

Většina enemáků v týhle hře kompletně prdí na nějakej cover systém, tak proč by si hráč nemohl dovolit větší dynamiku během akce a víc flexibility?
Navíc mi ten grind přijde fakt postavenej na hlavu.

Jako.. hráč grindí nekonečný hodiny pro nějakej pořádnej armor, kdežto hodný AIčka co pomáhají během kontrolních bodů, na sobě mají asi tak 200% méně armoru a bojují v ošoupaných hadrech. Jak je možný, že toho jsou schopni víc vydržet, než hráč co má na sobě tolik armoru, gearu a kdo ví co všechno? Mě ten celkovej narativ tý hry přijde brutálně nevybalancovanej.
Dávat stealth prvky do Division? A to jako proč, prosimtě? :D Proč bys cpal do hry prvky, které tam prostě nemají být? Je to akční looter shooter, ne Splinter Cell.
@David_Cravford (02.12.2021 23:37): To je holt princip většiny AAA her. Co je stabilní, to se nemění. Oni vydají hotový produkt a nepotřebují se k němu už vracet, lidi jsou na Ubisoft hry takhle nastavení a upřímně si myslím, že kdyby do hry přidali pár mechanik navíc, tak se jim i tak vrátí minimum hráčů, což se jim nevyplatí. Pokud vyjde nový obsah, tak pouze rozšíření mapy, skinů nebo úprava obtížnosti.
Chystá se novej update.
Bohužel, zase se zdá že to bude další grind pro build. Já asi prostě nerozumím looter shooter mechanice. NA CO grindit pro top build, po kterém budu drtit enemáky, když na normální obtížnost drtím enemáky aniž bych grindil a můžu si vybrat cokoliv jen chci aniž bych se bál že to bude slabé? Na redditu někdo napsal... na co grindit? Aby hráč byl lepší v grindu?

Kdyby přidali skrčení, stealth mechaniky a daleko víc animací, způsobů a dynamiky pro akci jako takovou, aspoň by to tu hru solidně nakoplo.
Tak už tu dlouho nebyl žádný problém s touto hrou, že jo :D Tak momentální situace je taková, že hra vypíná celý komp. Vysledoval jsem, že konkrétně při pokusu o rychlý přesun. Jednou jsem z mrakodrapu dával přesun na mapu NY a pak při volání jiného hráče o pomoc opět vypnutí celého pc. A očividně to není novinka. Každopádně nechápu. Včera jsme to hráli X hodin a od té doby nebyla žádná aktualizace, takže fakt nechápu, jak to z ničeho nic může začít dělat tuhle chybu. Zkusil jsem zahrát i jiný hry, nikde jinde to nedělá.


odkaz
@SimonEndt (31.08.2021 17:22): Je to retardovanej systém a to, že tam je elitní black tusk voják, co ošetřuje zraněný, dejme tomu, ale to aby spawnoval drony, co budou spawnovat vojáky s fialovými armory, je naprostá bizardnost. Cyberpunk má tohle jako bug, D2 jako herní mechanismus.
Ten systém s gearama je taky solidní rakovina. Hraju na Challenging/Heroic abych měl lepší gear a ta hra mě furt cpe dvakrát horší výbavu, než co mám už dávno na sobě. Koho tohle má bavit? Jakoby mi ta hra chtěla říct, že těch několik desítek hodin co drtím pro lepší výbavu, je furt málo.
@David_Cravford (26.08.2021 03:39): Bohužel no, není to survival, je to arkádová sponge shooter hra. Na dobrý UI to není stavěný. Kdyby místo lidských nepřátel tam běhali zombíci, mimozemšťani nebo lenochodi se samopalem, vůbec nic se nezmění. Podle mě to tvoří tak, že level designeři vyrobí level, nahodí tam enemáky s respawn spoty, pustí to na normal obtížnost a pokud je to ok, tak to vydají. Potom už jen parametricky zvedají obtížnosti jednotlivých enemáků, ale se samotnými spawny se nic neděje. Nebo mi to alespoň dokazuje fakt, že od spuštění vydali další 2 obtížnosti, ale mapa zůstala pořád stejná.

Zjednodušeně - je to dobrá hra, ale tvořena jako krátkodobá zábava a spousta věcí je tam ... nechci říct odfláknutá, ale dost zjednodušená/urychlená.
druhá mise v pentagonu, kdy hlavní boss na vás střílí nonstop rakety, nonstop hra spawnuje enemáky a jdou na vás ze všech stran patří mezi ty nejdebilnější a nejhorší herní okamžiky, se kterými jsem se kdy setkal. z toho mám normálně PTSD, absolutně rozbitý game design.

Ta hra je fakt bohatá, je to špičkovej AAA herní titul, ale pokud jde o respawny a scripty, je to céčko jak prase. Měl jsem chuť vyhodit klávesnici z okna, to ty levely netestují že to je tak prasácký? Já myslel že tohle je cover shooter hra, tak proč enemáci všude pobíhají a nutí hráče z toho krytu = sebevražda?
Tak jsem si říkal, že přepadnu konvoj True Sons. Hra se po té rozhodla spawnovat z křoví tři vlny nepřátel, kteří mě v klidu zmasakrovali jako nic.
Tahle hra je skutečně AAA herní tutil, bez ironie, ale tenhle design kde se hráč ani nemůže připravit, je retardovanej a nefér.
@Gordon (12.08.2021 14:56): Do levelu 40 (mám ultimátku) se sice AI každým levelem zvyšovalo s hráčem, ale nic to neubíralo na tom, že to bylo furt jakoby v pohodě. Jedinej kdo toho dost snesl byl elitní, ale ten byl třeba až na konci.
Nyní po levelu 40, když děláš aktivity tak tím roste level kontrolních bodů, kde máš téměř nonstop elitní vojáky a oni se ani pomalu nemusej krejt a vybíhají na hráče. Problém je v tom, že tohle je cover shooter hra a štve mě, že AI kolikrát ani nemusí tohle respektovat.

Faktem je, že to může být špatnej build, ale nějak jsem doufal že AI bude lepší na vyšší úrovni, než že snesou víc zásobníků. Aspoň ti Black Tusk přinesli nějaké nové taktiky a strategie.
Level 4 kontrolní body jsou prostě frustrující, to co AI je schopné snést a kolik zásobníků a dronů je absolutní přepálenost. Štve mě, že místo toho aby AI bylo nějak lepší, tak má spíš větší armor a taky mi přijde, že toho dost zneužívá. Ani se nemusí krýt a můžou na hráče vběhnout pač jim hráč neuškodí moc z toho armoru. Je to už absurdní.
@Korbitch (04.08.2021 00:29): D2 má výbornej pc port, kde nemusim držet tlačítka jak dement, ale má postava reaguje okamžitě - stačí zmáčknout tlačítko a leze na žebřík + můžu mačkat několik tlačítek najednou a dělat víc akcí. Nepamatuju si hru, co by působila tak komfortně na ovládání (jsou tam též podrž tlačítka, ale nijak to nebrzdí hru). Breakpoint o proti D2 působí zastarale s tim konzolovým ovládáním.
@David_Cravford (29.07.2021 22:42): Tak hlavně, že to nakonec sedlo. Já teď hraju Outriders a se slzou v oku vzpomínám na tu detailnost v D2. Outriders zatím teda minimálně v některých situacích nemotorný. Každou chvíli zásek v prostoru o nějakou věc, hlavně v momentě, když uskakujete před enemákem. Zpoza krytu pošlu anomálii. Postava se narovná, vyšle schopnost a někdy zůstane stát. Fakt výborný v ten moment, když vaším směrem střílí milion týpků.
Ačkoliv miluju tu hru, mám už level 30, tak ten spawn těch enemáků je céčkovej a dost frustrující. Nejhorší je, když je člověk schovanej za coverem a za zády mu hra otevře dveře ze kterých enemáci vyběhnou. Tyhle scripty už působí prostě zastarale a v koridoru je to nonstop o hubu.
Nejhorší je, když člověk má proti sobě elitní vojáky a ty tam mají tak 20 dalších pěšáků. Kdyby mi hra aspoň dovolila se krčit kdykoliv chci, než běžet a nechat do sebe střílet. AI enemáků se může krčit a můžou i ležet během střelby, proč si to hráč nemůže dovolit?

Navíc kolik RPG týpků v interiérech se nachází je též solidní maso. Tohle je snad jedinej moment, kdy mi hra přijde fakt céčková s tím respawnem.
uživateli "Korbitch" dlužím KUREVSKOU omluvu, fakt monumentální... nechápu jaké bláboly jsem do diskuze psal. :D
Mno já po cca 20ti hodinách vidím tu hru na solidních sto procent... jsem totálně rozervanej těma detailama, fyzickou akcí a umělou inteligencí. Tohle že dělal Ubisoft? WTF? A to píše člověk, co vůbec není fanoušek looter shooter...
@David_Cravford (21.07.2021 17:01): A tak asi je to dobrá hra, pro někoho jiného. Jedničku jsem dohrál jen tak tak, držel mě u ní ten zimní New York, ale dvojka už tu atmosféru nemá a nic jinýho mě na ní nebavilo, po pár hodinách jsem ji odinstaloval. Ale mě tenhle žánr obecně moc nebere, takže mnou se asi neřiď.
No tak ten endgame je jenom špatnej vtip ne? To snad autoři nemysleli vážně. Víš jak si třicet hodin osvobozoval Washington? Tak si dej opáčko, cy@ and stay free looser.
@S4TW (15.09.2020 14:48): Já jako všechny tyhle aspekty chápu, ale nějak to na mě pak působí dost otupeně a uměle. Ten gunplay je prostě ponížený právě tím, že musíš vykropit miliard nábojů, jestli mě chápeš. Ale říkám, já bych dokázal hrát Division 2. Problém je prostě delta a furt nějaké odpojování od týhle hry, co zažívám.
@David_Cravford (15.09.2020 14:32): protože takový je hold žánr looter shooter RPG, nějaká hra to má více, jiná méně, třeba Breakpoint není ten typ hry, to je spíš kooperativní taktická střílečka. Ty tady mícháš dvě věci, na jednu stranu si stěžuješ na validní věci, jako nemožnost se pokrčit, na stranu druhou ti vadí vyloženě mechanika, která k žánru tak nějak patří :). Tu prázdnotu (mě teda osobně město zase tak prázdné nepřijde, spíše je naplněno repetitivním balastem) - je to svět po apokalypse, kde ulice ovládli gangy, se kterými válčí domobrana (Divize), tam docela dává smysl, že moc lidí na ulici potkávat nebudeš :)

@David_Cravford (15.09.2020 14:32): v tom případě to nebude hra pro tebe, můžeš zkusit random párování hráčů, ale to ve finále může být víc škody než užitku :D
@AlieN (15.09.2020 13:59): Hele ale teda, víš co nechápu? Když do někoho kropíš náboje, jak je možný že je schopen boje a ani to s nim nic neudělá? I Breakpoint, když do někoho střelíš, tak třeba zakopne apod, prostě máš pocit že každej náboj co vystřelíš, má nějaké opodstatnění. To "bulletsponge" je trefný a je to frustrující.
@David_Cravford (15.09.2020 13:22): Zkus ten žánr spíš přes Borderlands nebo Destiny - Division je jednak i v tom co tu sám popisuješ fakt debilní i na poměry žánru, ale hlavně to jak se tváří realisticky se s tím žánrem dost bije, když on je už z principu všechno jen ne realistický. Nesrovnávej to s ostatními Tom Clancy hrami, ale s Diablem.

Třeba ty headshoty v něm prostě nemohou fungovat, protože tam jsou všichni nepřátelé bulletsponge a právě jejich výdrž pak nutí hráče hledat nebo craftit lepší zbraně. Tomu odpovídají i čísla z nepřátel vylétající.
@JohnCZ (15.09.2020 13:15): Hele, já tenhle žánr absolutně vůbec neznám. Zkusil jsem dvě hodiny a na základě toho, jsem napsal jak se kolem toho cítím. Nebo je podle tebe logický si vytvářet vkus a názor na něco, čeho jsem se nikdy nedotkl? Já si potřebuju nejdřív odskoušet ty mechanismy, co hra nabízí.
Tohle je moje první konfrontace s takovou hrou, a na to abych přišel jak se ohledně toho budu cítit, jsem si to musel zahrát.

A víš co, já bych to rád hrál dál, kdyby mě hra furt nevykopávala protože server issues. Delta oujé.
@Korbitch (15.09.2020 13:06): Naprosto irelevantní, ale ok. Chtěl jsem jen debatovat :)

@JohnCZ (15.09.2020 13:04): Hej, podle mě vy nechápete na co narážím já. Já nechci od tý hry aby to byla stealth hra, KDE přesně jsem to řekl? Já nevím, pokud ta hra je open world jak prase, tak chci i víc možností jak hrou postupovat, nic víc :D pokud mi hra nabídne větší dynamiku a kontrast herního obsahu a herních mechanismů, tak to pro mě bude mít větší hratelnost.
A jinak, důvod proč bych si přál se manuálně skrčit kdykoliv já budu chtít, né pomocí toho že se na to nalepím je ten, že AI enemáků to taky dokáže, tak nějak nerozumím proč to nemůžu já jako hráč.
@David_Cravford (15.09.2020 10:18): Jak už ti i Korbitch zopakoval, The Division je looter shooter online RPG a tenhle žánr má svá specifika. To, že se ti netrefuje do vkusu, není problém hry. Nechtěj od toho něco, co ta hra ze své podstaty není a ani se o to nesnaží.
@Korbitch (14.09.2020 23:20): "Ty bys taky chtěl, aby každá hra byla Splinter Cell". Přestaň tu psát lži, když neumíš číst mezi řádky. Pokud jsem si stěžoval u WL na rozbité mechanismy, nebylo to kvůli tomu, že jsem chtěl tu hru hrát jako SC, ale protože ta hra prostě je totálně rozbitá, má neufnkční stealth mechaniky a otřesnou AI.

Další věc je ta, že u týhle hry, jsem očividně v roli nějakého speciálního agenta, ex vojáka nebo co a on neumí naprosto základní mechaniky, jako skrčit se, ležet, nebo vůbec udělat nějakou tichou likvidaci zblízka. Protože tu radši je to konzolové ovládání, kterým trpěl i Conviction a Blacklist, ten ale naštěstí umožnil, se krčit v jakékoliv situaci. Když jsem hrál Blacklist, měl jsem pocit že hraju za experta na boj z blízka, experta na střelbu a gymnastiku. Fisher v tý hře uměl držet profesionálně zbraně, přebíjet a každá, jednotlivá animace jako výměna zásobníku, je fucking cool.

V týhle hře týpek ani pořádně neumí zbraně držet, mechaniky působí hodně zastarale. Tobě prostě nedochází, že mě jde o detaily a aby hra nabídla obrovskou škálu dynamiky a kontrastu.
Máš tady velkou mapu. A nemáš interakci žádnou, nemůžeš nijak taktizovat, je to lineární. Co to je za logiku???? Já nechci, aby tohle byla stealth hra. Chci po OPEN WORLD hře aby mi nabídla OTEVŘENÉ možnosti jak postupovat mimo hlavní mise.

Fakt, ty mi tvrdíš že o týhle hře vím kulové, při tom mi přijde, že ty jsi ten kdo o mém vkusu neví vůbec nic a posuzuje to. Je právě i vtipný, že Blacklist není open world a přesto působí daleko víc otevřeně, než tohlecto. A taky to stíhá nabídnout podporu pro tři odlišné herní styly - i ten Assault, tedy útočný režim v té hře je fantasticky provedenej, protože to působí autenticky a můžeš postupovat svobodně a prolínat všechny herní styly v jeden moment.

Pokud pak hraju open world hry, které působí co se týče herních mechanismů, chudě o proti tomuhle, je fakt těžké bejt odvařenej z toho gunplaye, kterej i působí otupeně a průměrně.
@David_Cravford (14.09.2020 23:02): Tak Division prostě není stealth hra. Je to RPG looter shooter, tak ji tak ber. Tady potichu hrát nejde. Ty bys taky chtěl, aby každá hra byla Splinter Cell. A těch dronů tady není zase tolik, ty jsou výjimečně.
@Korbitch (14.09.2020 22:42): Hej, tohle co píšeš tak zažívám v Breakpoint, které mi ale naštěstí umožní hrát víc takticky a stealth, než tady. Já fighty s dronama doslova nesnáším a představa, že proti nim kropím tady bez možnosti více taktizovat, je docela skličující.
@David_Cravford (14.09.2020 22:38): Nasadí třeba robotické psy se střílnami nebo obří útočné drony. Budou podnikat útoky na základny, zabírat území. Otevřou se další oblasti a aktivity. Endgame to má vážně dobrý. A já regulérně přemýšlím, že dokoupím Warlords of NY.
@David_Cravford (14.09.2020 00:07): Je to RPGčkoidní konzoloidní looter shooter s důrazem na coop a obecně MP prvky, takže se to hraje jinak a rozhodně od toho nečekej klasickou střílečku. Dvojku jsem nehrál, ale jednička byla pustá pěkně a pro SP-oriented hráče to moc není. Kdyby mě nebavilo prostředí, tak to snad ani nedohraju, protože je to šablonovité a repetitivní jako prase. A i to prostředí byla v podstatě jenom kulisa, se kterou hráč nijak zvlášť neinteragoval.
@Korbitch (14.09.2020 22:24): Tys mi furt ale neřekl, co konkrétně. Četl jsem něco v tom smyslu, že všechno cos do té doby dělal, se ukáže jakože bylo k ničemu, pač se ti to celé resetuje.
Mi připomíná u Wildlands, kde se jen navýšila čítovanost AIčka během Tier obtížností a odměny byly směšný za to. Uvědomil jsem si, že do té doby jsem vlastně vše dělal k ničemu a můžu to samé dělat dokolečka znova, jen v nudnějších konfliktech.
@Korbitch (13.09.2020 20:19): Takže až po padesáti hodinách se odkryje všechen herní obsah a svět začne kolem bejt nějak živej, jo? Tak to má ještě mizernější dynamiku, než jsem čekal. U WL se ten svět a obsah neodkryl ani po mejch necelejch sto hodinách.

A ano, přijde mi to prázdný.
Prostě kolem nejsou žádný civilisti. A já jsem rád, pokud v tý hře můžu bejt dvacet minut, jelikož mě hra mile ráda furt vykopává :) A "nevíš jak ta hra funguje"... hele, to že se nemůžu skrčit ale musím mačkat konzolové tlačítka na to aby se moje postava lepila na kryt, mi přijde otravný. Pak i ten gunplay působí divně... z nepřátel lítají čísla a dát headshot v týhle hře nefunguje. Mě teda nevadí, že enemáci mají nějaké životy, ale pokud prostě někoho střelím do hlavy, tak má bejt tuhej a né bejt schopnej boje. Já nevím, tady prostě absentuje něco jakože immersion a přijde mi to prostě nezáživný ten gunplay.

A ne, nechci po hrách aby působily realisticky, ale aby to mělo nějakej kontrast, dynamiku a autentickej pocit :D nechápu třeba, že tahle hra má tlumiče, když to jako stealth ani nefunguje. Prostě tomu nerozumím, mimo to že to je kosmetickej doplněk na mojí zbraň.

Ještě ti povím, že to demo má jen šest hodin. Pokud se hra má rozjet po několika desítek hodin, tak potom mě ten základ absolutně o ničem nepřesvědčil. Taky jsem i narazil na bugy, jakože zabiju někoho a ta postava je zaseknutá na místě v jedné animaci i když je mrtvá, ale prostě stojí a ani se nehne. K tomu mi i vadí, že například když jdu zkoumat mapu, někdo mě zabije, tak mě hra spawne u Bílého domu, místo toho aby mě spawnula poblíž místa, kde jsem umřel. Zase abych to musel hledat...
Mám za sebou necelé dvě hodiny a vypadá to, že tuhle hru nekoupím. Je to ve super slevě nyní, ale jelikož mě hra neustále vykopává z jejich serveru, tak to ani nemá cenu kupovat.
A stejně to DC nevypadá moc zajímavě. Působí to jak betonová džungle, absolutně bez života a nic tam prostě není na té mapě. Jen bloudím a otevírám truhly. Moje postava je agent, co se neumí ani krčit (????!!!), kdežto enemáci to můžou dělat. Chybí mi, kdy jsem se mohl ve hře skrčit a plížit se kolem nepřátel.

Asi by mě ten gunplay bavil, ale přes to odhlašování vlak nejede. A furt nechápu, na co dělat velký mapy kde prostě nic nebude. Já to nechápu. Rozumím že tady je to po nějaké apokalypse, ale někdy si říkám že by stačilo mít pár otevřenějších lokací a udělat to víc koridorově, pro větší dynamiku a tah na branku :D
@SimonEndt (24.08.2020 22:52): me jde predevsim o ten coop feeling, ktery je proste i Division super. Ja si treba nedovedu predstavit hrat v coopu hry jako Divinity Original Sin, protoze v takovych hrach mam rad svoje tempo, maximalne na druhy run. Ale tady je to takove vychytane :). Taky jsem bral asi za 5 ecek a sam bych to nehral.
@S4TW (24.08.2020 14:24): Wildlands je poměrně jiná hra. Není to bullet sponge, klidně tam můžeš projít celou misi sám ve stealth modu a dát všechny na 1 ránu. Division se časem stane spíš takový speedrun, co nejrychleji projít level a nafarmit gear. Každopádně nebrat to špatně, já si užil v coopu obě dvě hry, akorát se obě docela omrzí a není to po chvilce moc challange. To nás nejvíc mrzelo ve Wildlands, i když máš nejtěžší obtížnost, tak mise projdeš hodně lehce. Nenutí tě to projít stealth, ba naopak, pořád ti to nabízí možnosti masivní destrukce. Někomu to přesně ale sedne, takovej styl a la Just Cause. Nicméně my si užili a dohráli obojí, fajn hra v coopu na pár víkendů když to člověk koupí ve velké slevě, jen bych to už asi znovu nezapnul.
Tohle je prostě výborná záležitost do coopu, člověk u toho nemusí být úplně přikovaný, takže si i pokecá, zároveň to má fajnový příběhový pozadí... Jen teda můj noťas už to těžko chroupe, hru spouštím tak 20 minut, než se mi to všechno povede, grafika se dost vykresluje a obecně bych potřeboval slušnější stroj, abych si to víc užil, páč spoluhráč říká, že to i dobře vypadá... ta střelba je teda taková, no prostě jako v jedničce, rychlé reakce nejsou úplně třeba, ale má to své čaro... nevíte, jestli bych z Widlands měl podobný pocit?
Skvělý, tak po updatu kompletně přejebanej systém gearu, nastavení dovedností.....výborně, Ubisofte, výborně. Zase si rozjebal něco, co bylo úplně v pohodě.
jj ten mám již nainstalován a dneska se k tomu pořádně dostanu za chvíli tak uvidíme, jak si hra povede :)

jinak jsem udělal ještě jeden krok, a to úplně jsem z pc vymazal msi afterburner a rivu ... a dal jsem si na měření teplot v trayi (jsem na to zvyklý) OpenHWmonitor.
Jelikož jsou dost stížnosti na ten MSI afterburner, ten mj. dělal neplechu i u Forza her ... že nešly ani spustit.
@JohnCZ (28.02.2020 12:59): O DX12 se v jedničce nesnaž vůbec. Na 11 běží hra stabilně. Ve dvojce to je s 12 taky občas rodeo, ale stejně tak padala i s 11. Teď je už měsíc klid. Alespoň u mě.
@HELLER (28.02.2020 09:58): Trochu OT, ale mně zas padá jednička, pokud mám zaplý Dx12 a zároveň mám aktivovaný ve hře steam nebo uplay overlay a alt+tabnu nebo se snažím alt+enterem zapnout fullscreen. A co jsem koukal na fóra, nejsem ani zdaleka jedinej. Hovadina, ale taky to nebyli schopní od vydání opravit.
@Korbitch (28.02.2020 11:35): Myslíš ty 442.50, co vyšly včera ? :) je fakt, že včera jsem začal hrát a vyběhla na mě večer hláška, že jsou právě tyto nové verze ... tak ok, zkusím je nainstalovat a pak kdyžtak podám hlášení :)
@HELLER (28.02.2020 10:59): Hele, přesně co tobě, se dělo mě. S tím SSD to nemusí mít souvislost. Nejstabilnější ovladače v době, kdy mi to padalo, byly 441.12. Momentálně mám nejnovější a všechno v pohodě.
Využil jsem slevy a konečně si to chci zahrát, jenže hra na tom dost mizerně s optimalizací.

Když jsem měl dáno v nastavení DX 12 .. tak padala co 5-10 minut ... přepl jsem na DX 11, protože to prý pomáhá a hra mi padla už i tak.

Myslel jsem, že po roce to bude vyladěnější. Když jsme hráli 1. díl, tak taky až po nějaké době a problém s padáním hry nebyl.

Tady mám asi smolíka, nevím jak takové situace řešit.
Dobry den preju kluci chlapy muzu poprosit o radu kde sezenu planky na vyrobu zasobniku do zbrani atd po updatu to zmyzelo driv to davala hra za kontrolni bod na 4 ted to uz tak neni a ja chci zasobnik na lmg a snipu plus naboje navic dekuju za rady
Dobrý, tak Division se spustilo jak má. Tak snad už bude klid a fungujou ty výjimky. Sice mě hlava nebere, proč by mě defender takhle buzeroval, ale nic jiného mě nenapadá. Byl jsem dřív na avastu a je to pár dní, co jsem ho odebral, protože poslední dobou předváděl neskutečný píčoviny. Takže fakt nejspíš defender....
@Paul (31.12.2019 10:36): To nevim jak myslíš, vždycky jsem to měnil stejně ve hře a nebyl problém. Každopádně jsem vypnul defender, nastavil v něm výjimku pro FC5 a změnit to šlo. Nějak nechápu, proč by mi měl bránit ve změnách v aplikacích... Teď jen co zabralo? Jeho vypnutí nebo funguje ta výjimka :-D Jdu se schválně podívat na Division.
Aha, tak se mi to neděje jen v Division. Far Cry 5 nastavím na ultra, zapnu HD textury, rozšířím FOV na 85 a dám použít změny, restart a.....je to zase bez HD textur, FOV zpět na 75 a na vysoký detaily. Prostě na nastavení, na kterým jsem to měl na slabší kartě. Co se mi to děje??
Taky se vám každou chvíli po spuštění hry rozjebe nastavení? Hra se skoro pokaždé spustí v okně, vypínají se titulky a teď jsem to spustil a vše nastavené na vysoké a střední detaily. Da fak?!!
@themacs (21.12.2019 16:03): Aha, chápu no, klasický případ "při nákupu nad x dáme y zdarma". Jako hodí se to lidem, co o Vánocích stejně nakupovat budou. Taky bych radši ocenil, kdyby to mohl člověk nějak nafarmit sám, ale ve výsledku by si to pak tahalo Valve z vlastní kapsy a to zatím asi nikdo kromě Epicu nedělá.
@themacs (21.12.2019 11:21): Když si to rozklikneš, tak tam jsou questy, za který získáš ty body, ale do podrobna jsem to taky nezkoumal. Jak byl čínský rok psa nebo co to bylo, tak to fungovalo nějak podobně.
@raisen (21.12.2019 11:29): Jo, to jsem viděl, ale SimonEndt uváděl, že tu slevu získáš jen za plnění daily questů, což právě možné není, proto jsem myslel, že jsem ještě něco přehlédl.
@themacs (21.12.2019 11:21): Vánoční kupon 4,50 eur získáš za směnění žetonů v hodnotě 5000 žetonů. Ty získáš třeba tak, že nakoupíš a za 1 euro můžeš získat 111 žetonů. Ale jsou i další úkoly, za které ty žetony získáváš.