Já teda mám raději Don't nod styl/writing, na druhou stranu od Deck jsem hrál pouze Before the Storm a ten mě zrovna dvakrát nezaujal (byť to bylo i tématikou, takové to vaření z vody, jsem do toho ani nešel s velkými očekáváními a taky jsem nic velkého nedostal a nadto i gameplayově to bylo takové ukrutně utahané, nudné, vatové tam, kde v jedničce byly zajímavé hrátky s časem, tady vlastně není a ani nemohlo být nic, jen nudné hledání/shromažďování předmětů apod.). Ale od True Colors si na druhou stranu slibuji více, ten vypadá dost zajímavě a jakkoliv mám Don't nod style rád, writing Deck Nine taky nebyl vůbec špatný, jen v případě Before the Storm je imo pohřbila až přílišná limitovanost zadáním (prequel, Chloe, stejné prostředí a příběh, který už vlastně hráč zná, tudíž ho ani tolik netáhne/nezajímá... alespoň v mém případě tomu tak bylo).
A Double Exposure mě také na první pohled docela navnadilo, byť též první věc co jsem si řekl... "ty vole zase mrtvá kamarádka, tomu se už říká fakt pech :D" + samozřejmě zahození smyslu jedničky, kdy se Max vlastně v ničem nepoučila (byť teda na druhou stranu asi záleží jaký závěr tam bude brán jako kanonický).
A Double Exposure mě také na první pohled docela navnadilo, byť též první věc co jsem si řekl... "ty vole zase mrtvá kamarádka, tomu se už říká fakt pech :D" + samozřejmě zahození smyslu jedničky, kdy se Max vlastně v ničem nepoučila (byť teda na druhou stranu asi záleží jaký závěr tam bude brán jako kanonický).