@rikuhahl (17.09.2018 16:41): Nezabilo, protože tenhle bonus ti nezůstává, jako ty ostatní, ale po smrti nebo po konci levelu o něj přijdeš.
Diskuze
@Ferdish (17.09.2018 16:33): Já tyhle bonusy ničil a bylo po problému :)
@Ferdish (17.09.2018 16:33): Počkej, to snad stačilo jenom zkoušet, která klávesa to je ne? Jinak by to tu hru zabilo.
Mňa na tejto hre najviac sralo to, že po zobratí bonusu v tvare čierneho srdca bomby prestali vybuchovať :D
Teda - ony vybuchovali aj naďalej, len sa zmenili na diaľkovo odpaľované. Problém bol v tom, že nikto nevedel ktorou klávesou sa odpaľujú: v nastavení o nej človek nič nenašiel (dali sa nastaviť len klávesy pre pohyb a kladenie bômb), hra medzi ľuďmi kolovala kopírovaná na disketách, takže originál "krabicovku" s prípadným manuálom nemal na Slovensku asi nikto, a či v samotnom adresári s hrou bol nejaký readme.txt, tak to si už nepamätám...
Riešenie som nakoniec zistil až s masovým nástupom domáceho internetu (a objavením programu Scorpion's Cheater)
Teda - ony vybuchovali aj naďalej, len sa zmenili na diaľkovo odpaľované. Problém bol v tom, že nikto nevedel ktorou klávesou sa odpaľujú: v nastavení o nej človek nič nenašiel (dali sa nastaviť len klávesy pre pohyb a kladenie bômb), hra medzi ľuďmi kolovala kopírovaná na disketách, takže originál "krabicovku" s prípadným manuálom nemal na Slovensku asi nikto, a či v samotnom adresári s hrou bol nejaký readme.txt, tak to si už nepamätám...
Riešenie som nakoniec zistil až s masovým nástupom domáceho internetu (a objavením programu Scorpion's Cheater)
Levely měly jasnej tvar, ale věci byly náhodný. Spawn potvory hned před čumákem byl cool. Ani největší matadoři tak nebyli neomylní ;)
@Jab (15.09.2018 09:55): Jj, ale me bavil i ten singl a mrzi me, ze na nej v multiplayeru jinak skvelej Atomic Bomberman uplne rezignoval, slo hral akorat "MP" proti kompu, coz me po chvili prestalo bavit, protoze jsem AI zacal brzo dost nehorazne drtit ulzimatni taktikou nakopavani bomb.
@Jumas (15.09.2018 10:05): Ja to dohral pred 20-ti lety, tak ti teda budu verit, no.;0)
@Jumas (15.09.2018 10:05): Ja to dohral pred 20-ti lety, tak ti teda budu verit, no.;0)
@Phoenix (15.09.2018 10:58): Ty si těch skoro 1500 her pamatuješ?
@Jumas (15.09.2018 10:21): jj, s těmi stěnami a východem máš pravdu. A na gameplay jsem se samozřejmě podívat mohl, ale raději se pokouším trénovat paměť než "si všechno googlit" (kdyby to byla podstata sporu, tak samozřejmě ne, ale tady to beru jako tréning).
@Phoenix (15.09.2018 10:12): Ještě byly náhodně rozmístěny ty zničitelné stěny a východ. Hráč se objeví vždy v levém horním rohu, stačí se podívat na gameplay.
@Jab (15.09.2018 10:06): jj, fixní byl tvar a rozměr levelů, počet bonusů v levelu a počet a druh nepřátel, random naopak počáteční rozmístění nepřátel a bonusů. S počátečním umístěním hráče si jistý nejsem.
@Jab (15.09.2018 10:06): Jo, nepřátelé a jejich počet i ten jeden bonus, který v každé úrovni byl, byl vždy stejný.
@Jumas (15.09.2018 10:05): Imho tohle tam random bylo. To máš recht. Šlo spíše ale o grafiku těch levelů. A rovněž o tom, že byly fixní i bonusy. Ne jejich umístění, ale jaké a kolik tam je. Tuším fixní je i počet a druh nepřátel atp.
@90210 (15.09.2018 09:50): Dohrál jsem to včera, tak to vím na 100 %. Hráč se vždy objeví v levém horním rohu, ale zničitelné stěny a umístění nepřátel, vylepšení a východu se při každém novém spuštění levelu mění. Celá oblast jako taková se samozřejmě nemění. Když je čtvercová, tak taková zůstane a když je obdélníková směrem dolů nebo směrem doleva, tak taky. Jako náhodné generování levelů beru ty zničitelné stěny, protože když máš od začátku jen dvě možnosti, kam umístit bombu a míří na tebe potvora, která prochází zdmi, tak moc šancí na přežití nemáš. A to nemluvím o tom, když se objevíš přímo na potvoře.
@90210 (15.09.2018 09:50): Nebyly skoro určitě. A byť jsem Dynu dohrál i singla, tak bych fakt v komentu řešil asi primárně multiplayer, který byl imho naprosté gró zábavy hry. :)
@Jumas (komentář): Jsi si jisty, ze jsou ty levely nahodne generovany? Nahodny IMHO bylo akorat umisteni hrace, nepratel a power-upu. Jinak to byla jednoduchoucka hra, kterou jsem dohral uz v detstvi, zajimavy na ni byl ten pribehovej element a souboje s bossy.
@MickTheMage (28.06.2016 17:24): Tak přihlašovat se nemusí, je to napsané v změnách profilu:). Ale tak stane se...
@Isair (28.06.2016 17:18): Neni to a ani to nikdy freeware nebol. Teraz nech sa prihlasi ten blbec co tu zmenu schvaloval ;)
Kde jste přišli na to, že je to freeware? Nikde jsem oficiální zmínku o uvolnění zdarma nenašel, možná tak maximálně zmínku o abandonware.
@Phoenix (02.07.2013 20:21): Hm, v tom seznamu nějak chybí nejlepší klon - Masterblaster pro Amigu.
Netuší někdo, jak se jmenoval předchůdce dyna blasteru pro amigu? Pamatuji si, že postavičky byli duchové a místo kulatých bombiček používali dynamit.
Po Princovi splněn další rest. Bombermana jsem začal hrát před mnoha roky a dnes jej konečně dohrál. Musel jsem tedy čtyřikrát zadat heslo, chudák můj Bomberman musel mít životů jak pytel koček. Ale ten konec je vážně roztomilý.