Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Řekl někdy někdo

"Děláme novou hru, sice asi nebude tak dobrá, ale co už.." ? :D

Vím že Sam Lake se toho nebál a u Quantum Break se nezdráhal před vydáním tvrdit že "lepší hry teprve přijdou".
@SilentWolf (08.05.2016 19:31): nene na konci hraje tohle a ten závěr je prostě super

A ten cover bowieho je taky cool protože
1)je to lepší verze než originál
2)je to cover, takže to hezky referencuje samotnou hru, Venom je cover/phantom Big Bosse
3)lyrics hezky referencujou děj
Tak jsem to dotáhl. 66 hodin. Celou hru jsem to viděl na 80%, ale za ten velice příjemně mindfuckoidní a zároveň uspokojivej konec zvedám. Skvělá hra, sice dost věcí mě sere (příliš čekání/busywork/filleru/spoléhání se na kazety pro příběh), ale když jsem byl v poli tak se to hrálo skvěle, a ten příběh co tam je..je ambiciózní a zajímavej. Nakonec mi ani nepřijde že by toho nejak moc chybělo nebo to bylo nějak neukončený.

Ale jako ten design chapter 2 a nutnost dělat sidemise aby se odemkly hlavní mise, to byl opravdu slušnej opruz. Ale aspoň jsem nemusel žádnou misi ve hře opakovat.

Mise 43 byla výživná. 45 s Quiet taky paráda.
@Paul (01.05.2016 20:46): Mne prišlo, že ani nie. Tá "posledná" misia je síce akoby uzavretím, ale ako adekvátne vyvrcholenie to nefunguje, už len z toho dôvodu, ktorý som napísal v spoileri. Adekvátne vyvrcholenie má prvý akt. Druhý je citeľná nadstavba, ktorá je dejovo ešte viac rozbredlá, stane sa v nej zopár nie veľmi súvisiacich vecí a potom príde koniec.

Tá hra je proste ako celok tak WTF, že sám nechápem, ako sa ju podarilo Kojimovi predať ako jednu z top hier minulého roku. Bizarnejšiu áčkovú hru som fakt nehral, ale uznávam, že má isté čaro :)

@Paul (01.05.2016 20:38): Pamätaj na to, že tie opakujúce sa prínbehové misie v druhom akte vôbec nemusíš plniť, len splníš pár vedľajších a dôležité misie ti naskáču (je to síce nezmysel, ale budiž :D) No a počítať musíš aj s tým, že hra nemá klasický koniec a posledná misia sa ti ani nemusí odomknúť, pričom ani nie je posledná v číslovaní. A to ani nehovorím tom, že je to vlastne len replay inej misie s trochu odlišnými cuscenami. Kojima je macher :))
@kuler91 (01.05.2016 20:28): Já to dohraju za každou cenu, když už jsem do toho narval tolik hodin :)
Ale souhlasim. Ikdyž mě open world tolik nevadí. Ikdyž...kdo vymyslel že si nemůžu s Quiet vzít i koně by taky zasloužil vyhodit (jestli on to nebyl Kojima ayy lmao :))
Pokud by ta hra nebyla open world, cca 20 hod herní doby zaměřené primárně na příběh, tak by to byla pecka, protože ta hratelnost se vážně povedla, ale tohle je cca po 30 hodinách hroznej vopruz, který jsem nebyl schopný dohrát. Ta MB musela zabrat hrozného času, proč se na to nevysrali a neudelali klasické MSG v moderní grafice?
Tvle to je bullshit after bullshit :D Po tom FOBu mě teď zase votravuje Miller že mi onemocněli lidé a že je mám jako nějak transferovat do karantény..zase další busywork...já fakt nevim co ten Kojima hulil že do tý hry musel nacpat tolik nudnejch kravin..nějaký přehrabování se v menu..už takhle mě irituje jak furt musim čekat na vrtulníky apod, ty menu busywork mě ničej

ale jinak je to dobrá hra, ale zlatý MGS 1/2/3
@SilentWolf (01.05.2016 16:40): jj, už teď jsem v sideops měl dvě důležitý minimise, najít emmericha a zajít za quiet. Ale je to fakt zbytečně zmagořený. Btw ty jsi nějak řešil ty online kraviny ? Invadoval tě někdo nebo ty někoho ? Já bych to nejradší celý vyignoroval.
@Paul (01.05.2016 10:24): Tož ber to tak, že je tam cca 52 misí. Z toho asi 10 posledních je opakování předchozích misí třeba beze zbraně. Takové (extra) a pak ještě pár vedlejších v "side-ops" které působí víc "hlavněji" než ty extra v menu klasických misí.. :D

Kocourkov.. věci co patří do hlavního příběhu a působí jako plnohodnotné mise jsou v side ops menu a znovuhratelné předchozí mise s nějakými extra nastaveními jsou mezi hlavními misemi. Celkově ten slepenec a dávkování misí je to nejhorší co na MGS:V je...
tyvole ty FOB sračky jsou dobrej trojan na extrakci peněz pro Konami z účtů hloupejch hráčů

total bullshit filler busywork nonplusultra
Kolik jste měli procent jak je ten ukazatel v menu když jste to dohráli ? Já jen že mám za sebou 33 hodin, jsem v episode 20 a ukazuje mi to 18%. Předpokládám že až to dohraju tak tam bude číslo tak 40%.
@M.a.t.t. (30.04.2016 00:12): no paráda. Jinak teď jsem kidnapnul Quiet, šel jí navštívit a ležela na posteli s rozeplou podprdou, ale interaktovat s ní nešlo. Za to tam hrála Cure - Friday I Am In Love, KojimaOhYou.jpg
@Paul (29.04.2016 16:56): To poznám, tie checkpointy fakt vedia naštvať. :D A to ešte nevieš, že niektoré misie po spustení nejdú zrušiť a hra ťa na to nijak neupozorní - pokiaľ si na ne napríklad vyberieš nevhodnú výstroj, tak máš skrátka smolu. :)
Hmm.. vlastně ještě tohle si musím na PC dokoupit. Tady člověk vidí výhodu DLC, aspoň ho to donutí. Takhle už se mi do toho moc podruhé nechce. Vždycky si na to vzpomenu že to bylo super ale nějakou chuť na nové hraní nemám :/
Mě ten system baví a rád okrádám lidi v těch fob misích. Co mě sere, že to nemá ňákej new game + nebo tak...
Stalo se vám někomu že Snake nejde umejt ? Koupu ho, převlíkám a furt je celej od krve. Nevim jestli je to bug, nebo jestli to má ňákej divnej důvod.
Ta motherbase byl ale debilní nápad. Celá mechanika jen na busywork, yay. Celkově mi dost přijde že si tahle hra moc neváží času hráčů.
Jak hra vlastně pokračuje pokud se paní Tiché zbavím? Nevezmu ji? To polovina hry a filmečků bude chybět?
@BINGMAN (28.04.2016 19:50): koní sraní jsem si právě odemkl a ani jsem se s ním nemusel mazlit, olé :D

Koukání na Joosten ve sprše nezní marně, ikdyž je to typicky kojimovsko-pervertovský :)
@M.a.t.t. (28.04.2016 19:57): Nezpřístupní, musíš s ní být BFF. Pak by ta mise, lepé řečeno její konec, nedával ani smysl. vždyť ona se pro tebe obětuje!. A co se zvyšování loajality týče, tak se zvyšuje i v průběhu mise, ale tímto se to urychlí. Třeba s Quiet to trvalo docela dlouho, tak jsem tomu trochu pomohl.
@BINGMAN (28.04.2016 19:50): To je ale blbosť :D Viem na čo narážaš, ale ale v globále ti stačí spoločníkov brať na misie a oni automaticky naberajú na lojalite. Tá má zmysel u každého, pretože vďaka zvyšovaní lojality im potom môžeš vyrábať nové vybavenie. Misia pre Quiet by sa mala sprístupniť automaticky, nie som si istý, či vôbec potrebuješ tu loajalitu.

Inak tie príbehové misie vo vedľajších misiách sú jedným z najhorších nápadov, čo som kedy v hrách videl. Ale čo čakať od hry, ktorá má 50 príbehových misií a samotnému príbehu sa s prižmúrenými očami venuje tak 15 z nich. Aspoň, že gameplay je ozaj zábavný.
@Paul (28.04.2016 19:47): Ano, týká se to vlastně jenom Quiet. Dávej ji úkoly, pochval ji, dívej se na ni ve sprše (jako fakt) a ke konci se ti zpřístupní její mise. Ale je výhodné mít dobré vztahy se všemi společníky, protože jim díky tomu můžeš třeba dávat i lepší vybavení a mají nové schopnosti, jako třeba sraní na silnici. Takže ano, mazli se s koněm :)
@BINGMAN (28.04.2016 19:44): díky za info, aspoň že tak. Ale..."vztah ke společníkům", to je jako co ? :) Musím se mazlit s koněm ? :)

(předpokládám že se to týká quiet, kterou ale ještě nemám)