Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Jasně je mi jasný že v rámci toho světa to nějak smysl snad dává :D ale na mě je to prostě moc.

Jako už jsem to smazal, takže bych musel ten úvod "hrát" znova a to by byla moje smrt :) ale věřím, že to může bejt třeba pak zábavný.

Mimochodem proto se mi líbil úvod Days Gone - intro jak za starejch časů a pak hned hraješ. Tohle tříhodinový chození koridorem s cutscénama, než tě hra pustí do otevřenýho světa, to je děsnej nešvar současnejch her.
@Walome (08.02.2020 11:04): Taky jsem si ze začátku říkal, že to asi nedám (navíc to byla moje první MGS hra), ale fakt jsem rád, že jsem ten dlouhej úvod dokončil, protože ta hra je fakt super. Doporučuju tomu dát šanci :) A jedenáct je mi třikrát :D
Tak se mi to díky Humblu dostalo konečně na disk. Co říci o prologu? Jeden z nejnudnějších začátků hry co jsem kdy hrál. Myslím z pohledu designu, ne děje. Deset vteřin ovládám Bosse, pak animačka, deset vteřin ovládám, pak animačka a tak pořád dokola... kdo tohle vymyslel.

V Afgánistánu se to naštěstí překlopí do klasický Metal Gear superagentský plížárny :)
Hra je to opravdu úžasná, těch možností, už dlouho se mi něco tak dobře nehrálo. Je ale pravda, že příběh má spoustu děr a není dokončen :( Fuck Konami.
Přijde mi, že se to nemůže moc líbit lidem, co nehráli předchozí verze. Už při úvodu jsem si říkal, že chlapec je asi slušně na drogách, když vidí ty šílenosti. A pak jsem viděl na youtubu, že je na tom postavená celá hra...
Mám nahráno 86 hodin a 39 % complete :) A pořád mě to baví, pořád je co hrát.
@Ronik (04.01.2017 17:49): Kurňa, to bych i vzal.. škoda, pozdě. :D

Nevím, jestli se k tomu někdy ještě dokopu, protože ta hra na mě působí jako zmatený slepenec. Dodnes nevím, co bylo s Millerovýma očima.
Kdyby to aspoň nemělo tak boží gameplay. :D
Na PS store za mrzké čtyři stovky, ale nevím, jestli to tady někoho zajímá :)) PC GAMING FTW!
Stávalo se vám někdy, že hra se přepne do win a pak už nejde nahodit? Mně se to stává pokaždé poprvé, když ten den hru spustím. Třeba po 15 minutách v polovině nepřátelské základny se sama přepne do Windows a já musím hru restartovat (pak už to nedělá, ale musím celou misi opakovat znovu). Zkoušel jsem zevrubně googlit, ale zatím nic.
Cus měl jsem v kapitole 2 dva konce jeden s quitet a ten druhy myslim se jmenoval truth. Na youtube jsem videl jeste jine konce jak je muzu ziskat ve hre mam 52% ? Díky
@Bodkin (12.10.2016 10:38): A máš víceméně recht, ale FC2 je v té sérii dost specifickým zářezem. Já jen doufám že když už je Clint Hocking zase zpátky v Ubi, tak jim tam vrátí trochu toho immersive sim designu.
@orromis (12.10.2016 08:35): Ubisoft nie je len Assassin's Creed. Ten má uznávam dosť orezané mechaniky, ale napríklad vo Far Cry môžeš len také základne dobíjať rôznymi spôsobmi. Možno ich nie je na prvý pohľad toľko, ale určite to nie len o tom, že tam nabehneš a všetko vystrieľaš.
@orromis (12.10.2016 08:35): Ubisoft = casual = nuda.
Když tak přemýšlím, tak dlouho nevyšel žádný splinter cell, který i ten ubisoft má celkem zmáknutý a vůbec bych se nezlobil, kdyby něco příští rok vyšlo a kdyby trochu přitvrdili, pokud to nebude smrdět vyloženě casualem, tak budu max spokojený. Začínám mít celkem v tomto žánru krizi ... :)
Dishonored bude určitě fajnovka a neskutečně se těším, ale je to úplně něco jiného, než klasická stealthovka. Přemýšlím o hitmanovi v lednu, ale mám určitou pachuť po všech těch informacích, které s každou epizodou přícházejí, že vím o hře první/poslední a to jsem ji ani nehrál a to ani články cíleně nevyhledávám, navíc pokud to má být jen rozjezd, tak potěš koště ...
Nějak mi připadá, že se dneska opravdu každý snaží o obrovské světy, ale na to hlavní příběh, hratelnost se trochu zapomíná a pro mě to jsou nejduležitější faktory.
@Memphis (komentář): Rozdíl mezi MGS V a libovolnou Ubisoft hrou je v tom, že MGS V má kvalitní gameplay, který umožňuje hráči řešit problém několika způsoby (a to značně odlišnými). Assasin's Creed má sice spoustu různých činností, ale žádná nevyžaduje přemýšlení a mechanicky to je většinou jen o mačkání/držení nějakého tlačítka a to se nezmění za celou hru.

MGS podporuje kreativitu hráče, v AC kreativní být nemůžeš.
@kuler91 (11.10.2016 23:10): Taktiež, čoho dôkazom je aj výsledné hodnotenie. Pretože MGS V je plný bizarných dizajnových rozhodnutí (hrozne zdržujúci prológ, ktorý autori nemali problém použiť dvakrát, chaotický príbeh rozprávaný cez videpásky, Memphisom spomínaná helikoptéra, vedľajšie misie v hlavných a opačne, epidémia na základni, celá druhá kapitola, ktorá do výraznej miery pozostáva z opakovania pôvodných misií iba s nepomerne vyššou obtiažnosťou). MGS V je z môjho pohľadu skrátka neucelený chaos, ktorý však nejakým zázrakom dokáže baviť. Beriem, že je to vďaka tomuto všetkému niečo iné a svojim spôsobom jedinečné, ale pre mňa ostáva Kojimova údajná genialita záhadou. A že sa tie misie neustále opakujú a z 50 príbehových sa príbehu venuje tak pätina, mi nevyvráti nik. ;)
@Memphis (11.10.2016 23:09): když čtu tvůj koment, tak vidím úplně sebe a mluvis mi úplně z duše. Proč to prostě nemohla být 15-20 hod dlouhá kvalitní lineární pribehovka? :(((( Základy má naprosto perfektní a kdyby se vysrali na mega svět a základnu, tak by to měli pravděpodobně i dřív dodelany. Dneska jdou open world holt na pořadu dne. .. Já si pak po těch všech opw značně víc užívám kvalitní linearky typu Tloušťka, U4 a pod. ..
@Memphis (11.10.2016 23:09): Mě na MGS5 sralo taky dost věcí (motherbase buyswork, ty čekačky, příliš mnoho děje na kazetách), ale tak nějak se mi líbil ten příběh co tam byl (ikdyž ho bylo relativně málo na množství gameplaye) a jeho závěrečná pointa, a ten gameplay se mi ani moc neomrzel, připomínalo mi to trochu farcry 2...ale tohle už je holt subjektiv no..
@M.a.t.t. (11.10.2016 22:55): Já v poslední době začínám být trochu alergický na pojem "vedlejší mise" automaticky si představím repetetivnost, odflaklost a umělé natažení herní doby a bohužel to tak dneska z 90 % je. MGS mělo ale ty výhodu, že mě neuvěřitelně bavil samotný gameplay, takže jsem mohl dělat cokoliv, ale furt se u té hry bavil, bohužel jsem se nakonec po cca 40 hodinách trochu prejedl a kladl větší důraz na příběh, který zde fungoval poněkud zvláštně ... škoda.
@Memphis (komentář): "Ne, díky. Jen mě zaráží, že Ubisoft za přesně ten stejný výplňový obsah všichni hejtují, ale u MGS jsem na větší stížnosti nenarazil, přitom ta míra mi přijde přinejmenším totožná. Tohle si třeba v diskuzi rád nechám vysvětlit. :) "

Neuveríš, ale presne toto zaráža aj mňa, pretože to pchanie vedľajších misií do hlavných a hromada identického a neustále sa opakujúceho obsahu bije do očí výrazne. Ale Kojima je holt Kojima. :)
Příběh je jednoduchý. Boss měl armádu a už nemá. Boss buduje armádu. Máma mele maso.
@Bodkin (25.08.2016 15:50): No, já nehrál žádný z původních dílů, ale dal jsem si tu práci a zkouknul alespoň filmy... Ani tak nejde o příběh, ale čekal jsem od TPP hodinu hrani, 20 min animacka... Tenhle koncept neustále ho vrtulnikovani, práce se základnou a neustále infiltrace dalších "generálů" mě umoril, že jsem skončil někde za pulkou...
Moje chyba byla ta, že jsem dělal prakticky všechny vedlejsaky a pak už jsem byl jednoduše prezrany. Na druhou stranu byla to druhá hra po W3 u které jsem za posledních 6 let zabil nejvíc času ( cca 40 hod ). Méně je někdy víc a je to škoda, protože ta hratelnost je jinak opravdu neskutečně zábavná.
Zase jsem si to po dloooouhé době pustil a pořád je to opravdu radost hrát. Čiročirá gameplay radost.