@ugraugra (07.11.2016 15:33): Ja jsem si Ugro delal prdel.:)
Diskuze
@90210 (07.11.2016 15:19): Já myslim, že jemu jsou hráči z DH putna :D Myslim že čeští hráči budou tvořit tak 1 % prodejů, důležité je, jak se to prosadilo na steamu.
IMHO to bude dobry, ale Ugra tady tu hru posral takovym zpusobem, ze to odradilo mnoho potencialnich hracu z DH a Rohlik tak prisel o dost penez. Kdyby to tusil, kdyz Ugrovi daval rozhovor. Aby si na nej jeste nekde nepockal:)
@ugraugra (07.11.2016 10:44): Jsem na konci Mountain Pass, takže řekněme v 80 % hry. Když bude dnes čas, tak to snad dorazím.
Ona to rozhodně není špatná hra, ale řekl bych, že v jedničce jsem takové opičárny dělat opravdu nemusel.
Ona to rozhodně není špatná hra, ale řekl bych, že v jedničce jsem takové opičárny dělat opravdu nemusel.
Kdyz vas tu tak ctu, jesteze jsem si to nekoupil, juchu!
@Phoenix (07.11.2016 01:04): "sesílání fireballů na větší dálku než je nutná pro začátek boje - zejména bažiny, Mind Control zpoza rohu, utíkání z boje s trollem a léčení atd."
Tak to je pravda, bez využívání glitchů bych to asi nedohrál. Podle mě vývojáři o těchle věcech věděli a obtížnost vyvažovali s vědomím, že toho bude hráč využívat. Už si to dohrál?
Tak to je pravda, bez využívání glitchů bych to asi nedohrál. Podle mě vývojáři o těchle věcech věděli a obtížnost vyvažovali s vědomím, že toho bude hráč využívat. Už si to dohrál?
@ugraugra (07.11.2016 00:30): Mind Control jsem používal až časem (Ruins of Skeldal), to by asi také pomohlo. Zrychlování jsem nahozené měl.
Největší problém byl ve čtvrté vlně s mágy vody, v páté je s nemrtvými jen jeden mág a před šestou je dobré si postavy přivolat právě tím, co mydlí mága s nemrtvými (protože spawn šesté vlny je kousek). A v sedmé je zase jen jeden mág.
Hraju to na normal, nicméně zrovna v tomhle boji je to IMHO poměrně jedno, protože jsem většinou dojel spíše na pobití vesničanů (obtížnosti se od sebe liší životy nepřátel a zraněním, které způsobují partě, že to snižuje i damage, způsobené vesničanům, bych neřekl).
Vesnice je celkově zatím nejhůře nadesignovaná část hry (i když chodba plná mágů ve Skledalu byla také dost zvláštní nápad, tam jsem se naučil používat Mind Control).
Tak trochu mi přijde, že hra po člověku chce, aby využíval různé glitche a nefér postupy (sesílání fireballů na větší dálku než je nutná pro začátek boje - zejména bažiny, Mind Control zpoza rohu, utíkání z boje s trollem a léčení atd.). Přišlo mi, že v tomhle byla jednička výrazně více vyvážená a boje byly těžší postupně, ne nahoru dolů podle toho, jak se zrovna designér vyspal.
Největší problém byl ve čtvrté vlně s mágy vody, v páté je s nemrtvými jen jeden mág a před šestou je dobré si postavy přivolat právě tím, co mydlí mága s nemrtvými (protože spawn šesté vlny je kousek). A v sedmé je zase jen jeden mág.
Hraju to na normal, nicméně zrovna v tomhle boji je to IMHO poměrně jedno, protože jsem většinou dojel spíše na pobití vesničanů (obtížnosti se od sebe liší životy nepřátel a zraněním, které způsobují partě, že to snižuje i damage, způsobené vesničanům, bych neřekl).
Vesnice je celkově zatím nejhůře nadesignovaná část hry (i když chodba plná mágů ve Skledalu byla také dost zvláštní nápad, tam jsem se naučil používat Mind Control).
Tak trochu mi přijde, že hra po člověku chce, aby využíval různé glitche a nefér postupy (sesílání fireballů na větší dálku než je nutná pro začátek boje - zejména bažiny, Mind Control zpoza rohu, utíkání z boje s trollem a léčení atd.). Přišlo mi, že v tomhle byla jednička výrazně více vyvážená a boje byly těžší postupně, ne nahoru dolů podle toho, jak se zrovna designér vyspal.
Wtf me to taky dalo zabrat ale nic jsem grindovat nemusel, stacilo par loadu a zjistit kde se nepratele spawnuji. Tu taktiku jsem tu uz psal. Vy to hrajete na hard, nebo co plasite? :)
@Matthias (06.11.2016 21:51): Ryby z labyrintu se dají prodávat v hospodě. Jediný způsob grindingu peněz (nepočítám-li kladiva obrů z otrokářské lodě, ale na tu se nejde vrátit).
@Phoenix (06.11.2016 21:14): prodej? ryb?
@Matthias (06.11.2016 19:26): Už jsem to udělal, chtělo to
- grinding peněz (pomocí prodeje ryb) na nejlepší antimagické vybavení
- dopředné rozdělení postav na čtyři skupinky a jejich rozestavení na čtverce, sousedící se spawnem kouzelníků prvních čtyř vln
- v každé ze čtyř skupin jeden bojovník s magickou zbraní a jeden "hráč" rychlosti
Ještě mi navíc pomohlo, že před čtvrtým kolem se hra nějak podivně zasekla a nechala mě dojít až ke kouzelníkům a boj jsem musel vyvolat ručně.
I tak to byl totální humáč na 45 minut, zcela nesrovnatelný s čímkoli, co hra do tohoto momentu předváděla. A za komplet sedm vln je celých cca 2000 zkušeností, které postavy získají tak za minutu hraní na hudební nástroje. Z hlediska herního designu skutečně ukázkový fail. Doteď mě hra velmi bavila, ale tohle ji táhne opravdu hodně dolů.
- grinding peněz (pomocí prodeje ryb) na nejlepší antimagické vybavení
- dopředné rozdělení postav na čtyři skupinky a jejich rozestavení na čtverce, sousedící se spawnem kouzelníků prvních čtyř vln
- v každé ze čtyř skupin jeden bojovník s magickou zbraní a jeden "hráč" rychlosti
Ještě mi navíc pomohlo, že před čtvrtým kolem se hra nějak podivně zasekla a nechala mě dojít až ke kouzelníkům a boj jsem musel vyvolat ručně.
I tak to byl totální humáč na 45 minut, zcela nesrovnatelný s čímkoli, co hra do tohoto momentu předváděla. A za komplet sedm vln je celých cca 2000 zkušeností, které postavy získají tak za minutu hraní na hudební nástroje. Z hlediska herního designu skutečně ukázkový fail. Doteď mě hra velmi bavila, ale tohle ji táhne opravdu hodně dolů.
@Phoenix (06.11.2016 18:48): díky, žes to řekl
hned jsem si přestal myslet, že jsem mentálně postiženej, když to nedovedu uhrát :)
hned jsem si přestal myslet, že jsem mentálně postiženej, když to nedovedu uhrát :)
Nastalo přesně to, čeho jsem se obával. Tak obrana vesnice je taková debilita, že nad tím zůstává rozum stát.
V prvé řadě opravdu netuším, proč je vůbec potřeba rvát do dungeonů stupidní tower defence vložky. Ve druhé řadě nechápu, proč musí být tak dlouhé, stupidně nadesignované (objevování mágů odnikud přímo doprostřed vesnice) a obtížností a herní náplní tak úplně mimo celý zbytek hry.
V prvé řadě opravdu netuším, proč je vůbec potřeba rvát do dungeonů stupidní tower defence vložky. Ve druhé řadě nechápu, proč musí být tak dlouhé, stupidně nadesignované (objevování mágů odnikud přímo doprostřed vesnice) a obtížností a herní náplní tak úplně mimo celý zbytek hry.
@ugraugra (10.10.2016 22:49): To ja taky!
@Garion (10.10.2016 22:46): ale Rohlik potrebuje love na darky pod stromecek ;(
@ugraugra (10.10.2016 22:08): Kdyz ja to asi nebudu hrat, neni cas. Navic jsi tomu dal 40 :P
@Garion (10.10.2016 20:55): Ber pyco
@Ronik (10.10.2016 20:36): Premyslim, jestli vzit z nostalgie nebo ne.
Za 3,5€ na Steamu.
hm u třetí vlny přestane postava hrát hudbu a nejde ani zapnout znova... strange
@ugraugra (02.08.2016 14:14): sakra, škoda, že nejsem ještě v nemocnici :D
ti ten tablet pošlu poštou nebo něco :D
mně to ani moc nebaví jako tak nějak :) tenhle boj je moc složitá věc, na to, abych to řešil v autobuse na placce... možná až někdy budu hrát PC verzi :)
ti ten tablet pošlu poštou nebo něco :D
mně to ani moc nebaví jako tak nějak :) tenhle boj je moc složitá věc, na to, abych to řešil v autobuse na placce... možná až někdy budu hrát PC verzi :)
@Matthias (02.08.2016 14:10): chodit levelovat je podle mě zbytečné. Na tuhle bitku potřebuješ tak jako tak dobrou taktiku, bez ní si neškrtneš a zbytek hry je pak proti tomu procházka růžovou zahradou.
@ugraugra (02.08.2016 14:07): ok, zkusím
měl jsem v plánu pořádně přečíst, co který kouzlo dělá a ták :)
občas se chodím levelovat na ledové stěny, ale to nemůžu dělat asi donekonečna (jen do doby, než dojdou prachy na jídlo)
měl jsem v plánu pořádně přečíst, co který kouzlo dělá a ták :)
občas se chodím levelovat na ledové stěny, ale to nemůžu dělat asi donekonečna (jen do doby, než dojdou prachy na jídlo)
@Matthias (02.08.2016 13:59): Máš zapnutý to zrychlovací kouzlo? Aby každá postava měla víc tahů. Musíš trochu pracovat s agrem - vždy když má postava málo HP, tak se někam ukliď a natáhni to na jinou postavu. Používej to zmrazovací kouzlo, který zvyšuje dmg. A taky to kouzlo na ovládnutí nepřítele (mind control) - pak se budou mlátit mezi sebou.
@ugraugra (02.08.2016 13:55): mám...
stejně za chvíli je po všech :)
možná to dohraješ, až mě tam odvezou zas :)
stejně za chvíli je po všech :)
možná to dohraješ, až mě tam odvezou zas :)
@Matthias (02.08.2016 13:52): A máš svojí partu rozdělenou, že jo? Myslim jako, že každá postava stojí na jiném čtverci, aby ten blesk vždy trefil jen jednu postavu a ne všechny v partě...
@ugraugra (02.08.2016 13:44): Rozmístil jsem je tak, odkud chodí ty vlny. Ta čtvrtá se objeví kdesi pak uprostřed a střílí blesky, které kosí celou partu a dokonce i ty vesničany zároveň. Pochcípaj mi celkem rychle :D
@Matthias (02.08.2016 13:34): Sedm snad ne. Ukládáš to mezi těma vlnama? Dobré je taky zjistit si, kde budou protivníci v příští vlně a na konci současné vlny rozmístit postavy tak, aby byly ve výhodné pozici. Správné rozmístění postav je klíč.
@ugraugra (02.08.2016 13:26): too late, už jsem doma :D
Ale furt jsem zvládl zabít jen tři vlny a je jich prej až sedm :D
Ale furt jsem zvládl zabít jen tři vlny a je jich prej až sedm :D
Rec je o brne ponavce.
Zrovna lezim v nemocnici (slepak) a furt hraju jen na tabletu brany skeldalu. Nechcete me nekdo navstivit a uhrat za me ten boj ve vesnici?
Jsem dneska koukal na tabletu, že pro to vyšlo update :)
@ugraugra (07.07.2016 10:46): Vývoj té hry.
@Jack_Dark (07.07.2016 10:48): Edice je pouze knížečka, ale to se dalo podle fotek tušit. Ten jako že art book, je pěkně udělaný. Jsou tam všechny potvory, všechny postavy a veškeré prostředí. No a na konci je folie s klíčem na steam, a za ní je zasunutá látková mapka a záložka. Jako sběratel nelituji, ale klidně bych dal stovku navíc za nějakou krabičku.
Zítra to vyfotím a hodím to sem.
Fotka v odkazech.
@Jack_Dark (07.07.2016 10:48): Edice je pouze knížečka, ale to se dalo podle fotek tušit. Ten jako že art book, je pěkně udělaný. Jsou tam všechny potvory, všechny postavy a veškeré prostředí. No a na konci je folie s klíčem na steam, a za ní je zasunutá látková mapka a záložka. Jako sběratel nelituji, ale klidně bych dal stovku navíc za nějakou krabičku.
Zítra to vyfotím a hodím to sem.
Fotka v odkazech.
@Kvasa (07.07.2016 00:47): To je v pohodě spousta her, které jsou na android zdarma, tak jsou na steamu spoplatneny :)
@Kvasa (07.07.2016 00:47): Je aspoň pěkná ta edice?
@Kvasa (07.07.2016 00:47): Kolik stálo co? Jestli myslíš mobilní verzi, tak $7
@Kvasa (07.07.2016 00:47): Za komárů 3,50 Kčs
Tohle mělo zůstat na mobilu. Místy je to až k smíchu, nebo spíš k pláči. Dá se někde najít, kolik to stálo?
@Matthias (05.07.2016 13:49): Ten souboj ve vesnici je podle mě nejtěžší část ve hře a to proto, že je to debilně nadesignované. Já to nakonec udělal tak, že jsem loadnul starší pozici a partu rozmístil tak, aby byla od začátku na místech, kde se nepřátele spawnují a já tak měl šanci zasáhnout včas.
Bohužel se spawnují v několika vlnách a je to často dost o nervy.
Bohužel se spawnují v několika vlnách a je to často dost o nervy.
Nějaký tipy k boji ve vesnici? "Souboj začal" se napíše a já vidím červenou tečku někde daleko ode mě a než k ní po krocích dojdu v rámci souboje, zabije to aspoň jednoho vesničana...
he?
he?
Knizka zatial vyzera zaujimavo. Jej text ma daleko do demencie (Jindra Rohlik promine) 7 magu. Cita sa to fakt dobre a ta knizka je imho nadherne spracovana. Uz davno som v rukach nemal beletriu tohto druhu, takto krasne spracovanu. Vacsinou su to lacne paperbacky s nicim. Toto ma farebnu mapu vpredu, pekne ilustracie v celej knihe. Mnam :)
Ale spat k hre. Co ma stale serie na vydanej verzii, ze PC stale pachne mobilnou platformou na sto honov :( Nie je to nic zavazne, ale tie doj metrove fonty napovedaju hodne :)
Ale spat k hre. Co ma stale serie na vydanej verzii, ze PC stale pachne mobilnou platformou na sto honov :( Nie je to nic zavazne, ale tie doj metrove fonty napovedaju hodne :)
@Kvasa (04.07.2016 23:18): ano, vtip...
7 mages se totiž nenesou ve vážném duchu. Rozhovory jsou jako když si chatují lidi na facebooku
7 mages se totiž nenesou ve vážném duchu. Rozhovory jsou jako když si chatují lidi na facebooku
@Kvasa (04.07.2016 23:18): No jdu si pozriet to intro, ked uz som to kupil v sales.
BTW - vela stastia s tou knihou.
BTW - vela stastia s tou knihou.
Už po intru je mi jasné, že tohle bude hodně bizarní. Ty rozhovory, to je vtip?
Koupil jsem tu Xzone edici, navíc ještě s Knihou, no a jestli to bude v podobném duchu, tak ať mě posere Calvera.
Koupil jsem tu Xzone edici, navíc ještě s Knihou, no a jestli to bude v podobném duchu, tak ať mě posere Calvera.
@ugraugra (25.06.2016 12:49): píše se tam žesťové hudební nástroje
zkusil jsem postupně všechny trubky a žádná z nich nechce vyvolat to kouzlo mojžíš...
něco dělám blbě
(možná to funguje jen pod tou vodou, jdu to vyzkoušet)
edit: jo, funguje, ale žere to manu jak prase :D
zkusil jsem postupně všechny trubky a žádná z nich nechce vyvolat to kouzlo mojžíš...
něco dělám blbě
(možná to funguje jen pod tou vodou, jdu to vyzkoušet)
edit: jo, funguje, ale žere to manu jak prase :D
@Matthias (25.06.2016 12:47): Nikoliv, zkus se spíše kouknout do knih, jestli tam nenajdeš něco užitečného.
Sakra, pod tou vodou se nedá moc dýchat...
Asi budu muset koupit nějaký předmět na dýchání pod vodou jako v prvním díle, co :)
Asi budu muset koupit nějaký předmět na dýchání pod vodou jako v prvním díle, co :)
@ugraugra (25.06.2016 12:30): jo, bažinu mám hotovou :)
@Matthias (25.06.2016 12:25): Obě ty lokace jsou hned vedle sebe, takže se jen stačí od města vydat správným směrem. Potkal si už trolla na mostě? ;)
@Matthias (25.06.2016 08:53): No tak jdi pod vodu a pak do zdechlýho draka :)
@ugraugra (25.06.2016 00:40): nebyl a mám čtyři :)
@Matthias (24.06.2016 16:30): a kolik uz mas magu v parte? Pod vodou si uz byl?
Tak jsem dohrál otrokářkou loď
kudy dál?:)
kudy dál?:)
@mazar1234 (23.06.2016 11:15): Tak Rohlík říkal, že PC verze zabere max 3 měsíce...
@mazar1234 (23.06.2016 11:15): No pisou, ze pridali "PC graphics".
@Phoenix (23.06.2016 11:03): Hhhm, celkom ma to láka. V Risen 3 aj v Xulime som už celkom pokročil takže onedlho ma to bude lákať ešte viac.
BTW znamená to teda, že už je to teraz finálna PC verzia?
BTW znamená to teda, že už je to teraz finálna PC verzia?
Vyjde krabicovka z naší dílny. Je to teda bez disku, ale za to je tam fakt luxusní artbook :)
BOMBA hra. Skoro stejně dobrý jak jednička. :)
@ugraugra (20.04.2016 12:35): bazin jo? To hodne vysvetluje... Saves mam. Diky:)
@Matthias (20.04.2016 12:31): Tak jestli máš nějaký save předtím, tak doporučuju jít nejdřív do bažin - tak, jak to zminuje deník. Ta loď se ve dvou postavách dá udělat, ale je to dost těžké. Je to designované pro 3 postavy. Tohle je jeden z designových failů, protože se myslím z té lodi nedá dostat, když si přepíšeš save (automatickej save se ti myslim uloží na začátku v lodi).
@ugraugra (20.04.2016 12:27): mam jen jednu postavu protoze nas na te lodi rozdelili. Kouzla neumin skoro zadny a neni tam misto na utek. Chlapek s palici me omraci a zabije...
@Matthias (20.04.2016 11:00): Záleží, co už máš k dispozici za kouzla. Můžeš na ně použít takovej ten kořen, co je znehybní, můžeš je jebat z dálky fireballama. Celkově je tady problém, že můžeš protivníka začít střílet fireballama z velké dálky a souboj nezačne, dokud se protivník nepřiblíží asi na 5 políček.
Další možnost je rozdělit partu a mlátit chlápka ze dvou či více stran. S trochou štěstí se bude otáčet od jednoho ke druhému. Celkově u těžších soubojů je naprd stát se všema postavama na jednom políčku, jednou ranou ti takhle zraní všechny postavy.
Další možnost je rozdělit partu a mlátit chlápka ze dvou či více stran. S trochou štěstí se bude otáčet od jednoho ke druhému. Celkově u těžších soubojů je naprd stát se všema postavama na jednom políčku, jednou ranou ti takhle zraní všechny postavy.
Sakra, jak mam zabit chlapky s palici? Ty na lodi...
@ugraugra (17.04.2016 09:37): aha ok:)
Pokud to udržíš v ruce a tablet se ti nerestartuje, tak je to asi v poho :)
@ugraugra (17.04.2016 09:14): Já mám Nexus 7 :)
Nic jsem na tom zatím nehrál, tak nevím, jestli se to u graficky náročnějších her zahřívá takto normálně
nebo bych si měl dělat starosti (to si dělat sice nemusím, protože si vždycky můžu hned koupit další, ale...)
Nic jsem na tom zatím nehrál, tak nevím, jestli se to u graficky náročnějších her zahřívá takto normálně
nebo bych si měl dělat starosti (to si dělat sice nemusím, protože si vždycky můžu hned koupit další, ale...)
@Matthias (17.04.2016 07:26): co máš za tablet? Nepochybně to nějaký výpočetní výkon potřebuje a třeba tvůj HW jede na max. Já to hrál na iPadu Air a zahřívání mi přišlo v normě.
Sakra, tahle hra nějak moc zahřívá tablet :)
To je normální?
To je normální?
@MickTheMage (07.04.2016 23:02): Jaký IMHO? Dej tomu procenta! Tohle je fakt nerepresentativní.
@ugraugra (07.04.2016 19:28): Uprimne povedane, to hodnetenie si ty absolutne podstrelil. Imho. :) Ta hra je dobra. Hodne dobra, A ked budes jedneho dna hrat datadisk k prvemu Baldurs Gate, este ocenis facebookove dialogy Jidnru Skeldala :)
Koukam, ze Jindra si tu vytvoril ucet a snazil se zlepsit prumer :P
@meTTax (24.03.2016 12:50): Pokud vám to přijde divné, tak to svoje doporučení můžu formulovat jinak. BS3 je totiž hra, kterou byste měli vyzkoušet, protože
1) hru můžete hrát na mobilu a tabletu
2) začátek je zdarma a hra obsahuje sympatický model nákupů
3) je to pokračování legendární hry, která se zapsala do české herní historie a každý správný český non-casual gamer by měl aspon jeden díl série vyzkoušet
4) obecně podporujeme české projekty a jsme k nim shovívavější ;)
5) to, že jsem přísný v hodnocení (přijde mi, že jako jeden z mála) neznamená, že se někomu dalšímu nebude líbit. Ostatně ohlasy co jsem četl na netu byly veskrze pozitivní.
1) hru můžete hrát na mobilu a tabletu
2) začátek je zdarma a hra obsahuje sympatický model nákupů
3) je to pokračování legendární hry, která se zapsala do české herní historie a každý správný český non-casual gamer by měl aspon jeden díl série vyzkoušet
4) obecně podporujeme české projekty a jsme k nim shovívavější ;)
5) to, že jsem přísný v hodnocení (přijde mi, že jako jeden z mála) neznamená, že se někomu dalšímu nebude líbit. Ostatně ohlasy co jsem četl na netu byly veskrze pozitivní.
@Bodkin (22.03.2016 15:35): Souhlasím, taky mě to dost zarazilo, doporučovat hru s takovým hodnocením.
@90210 (22.03.2016 20:17): ale jo, ja myslim ze on by to bral s nadhledem. Posledni hodnoceni to urcite nebude, Mick to nevydrzi a dohraje to ;)
@ugraugra (22.03.2016 15:41): Kdyby Skeldal videl, jak jsi mu hru ohodnotil, notabene prvním (a diky tomu i mozna i posledním) hodnocenim, tak by ti ten rozhovor asi neposkytl.
@Bodkin (22.03.2016 15:35): Tak víš jak, já se snažím využívat celou hodnotící stupnici, takže přeneseno do standardního herního hodnocení to je 7/10 :P
A do Doporučujeme jsem to dal dříve, kdy jsem byl někde na začátku hry.
A do Doporučujeme jsem to dal dříve, kdy jsem byl někde na začátku hry.
Heh, na hlavní straně Ugra doporučuje, tady už ta jeho čtyřicítka takovou důvěru nevzbuzuje.