Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Já to snad nedohraju. Už třetí den zkouším porazit těch pět Vladimirů Co je hezké, udělené damage dávám cca 5100, ale stejně to nestačí. Asi jsem se trochu přecenil.
Vladimir (na svatbě): Vidíš jak jsem to rozehrál? Teď to neposer.

Muhehe:D. Dobře on.
@BINGMAN (12.11.2015 00:50): Jednička byla akorát vyladěná a přibyla ta dobrodružství, protože jedničku dělali dost dlouho, tak nebyl důvod ji prodlužovat, stihli všechno, možná až moc. Zatímco dvojka byla směšně krátká, poslední akt byl osekaný způsobem, co fakt bil do očí. Tak tam aspoň přidali pro obě verze hraní delší vedlejší quest. Což ve finále osekaný hlavní příběh moc nevyřešilo, no, ale aspoň něco.
@Tarhiel (11.11.2015 19:10): Vedlejších questů se to týká taky. Jsem si téměř jistý, že třeba vedlejšák s Djengem (lovec odměn) měl být delší. Jenom moc nechápu, proč když se Djengo zeptá, jestli s ním chce Geralt pracovat, a Geralt sám od sebe řekne "ne", proč tu otázku radši nevystřihli.

Každopádně stopování Divokého honu tam chybí, a hodně. Dost mě to překvapilo, čekal jsem v tomhle ohledu fakt něco jiného. Přitom součástí hlavní linie bylo i pár věcí, které tam vůbec nemusely být a skoro to působilo, že jsou tam jen pro natažení... A přitom tam něco dokonce dát ani nestihli. Je to divné.





@Paul (11.11.2015 19:51): Já věřím, že to dodělají. Snad neříkali nadarmo, že roky 2015 a 2016 jsou roky Zaklínače, ne? Ke konci 2016 by klidně mohla vyjít nějaké EE, která by udělala právě tohle. Jen by to chtělo podnítit třeba na ofiko fóru, a podle mě by to vyšlo. CDPR na fanoušky HODNĚ dá.
@M.a.t.t. (11.11.2015 18:51): shit mountain jsem raději ani nezkoušel..DAO bylo super, ale deep roads mi to krapet znechutily, po dojmech a recenzích dvojky jsem s tím nechtěl ztrácet drahocený čas :)

@Tarhiel (11.11.2015 19:10): osobně bych uvítal kdyby vydali ještě jeden datadisk po Blood and Wine, kterým by posílili hlavní linii a vrátili tam cut content a opravili těch pár narativních přešlapů (viz můj koment), ale mám pochybnosti že k tomu dojde. Už se určitě nemůžou dočkat až se budou moci všichni vrhnout na Cyberpunk :)
@Paul (11.11.2015 18:29): Možno ju pridajú späť v EE :), kdesi tu v diskusií som čítal, že aj niektoré vedľajšie questy dávali tušiť čosi komplexnejšie, a v reále ich nejako rýchlo ukončili - možno sa k nim ešte vrátia,
@Paul (11.11.2015 18:29): Jasné, len som prezentoval svoj uhol pohľadu. Pretože podľa mňa je aj ten v zásade klišovitý záporák DAI zábavnejší a hrozivejší ako Eredin vo Wild Hunt. Toto je už dostatočne kontroverzné? :P:D
@M.a.t.t. (11.11.2015 18:08): tohle neni nic kontroverzního a nevím proč by to mělo někoho urážet. Eredin byl využit málo a CDP i říkali proč a že je to jedna věc které litují - měli napsaný a navržený dlouhý questline s infiltrací Divokého honu, ale kvůli času a úpravám ho museli vystřihnout. Je to škoda no. Ale naštěstí pro mě díky znalosti z knih mě to tak nevadilo, už jsem věděl co jsou zač. A třeba mise za Imlerithem byla vynikající.
Bez urážky, ale hoci chápem, že vďaka knihám môže hráč ďaleko viac doceniť všetky tie referencie a odkazy, to nič nemení na to, že pre niekoho nepoznamenaného nimi je Eredin ako záporak slabý a Divoký Hon celkovo sklamaním. Beriem to čisto z hľadiska samotnej hry a vine je aj minimum priestoru, ktorí dostali. Neviním z toho CRDP, podľa všetkého to spracovali najlepšie ako vedeli, čo dokazuje aj výborne napísaný O'Dimm, ktorý je o pár levelov vyššie. Príde mi úplne legitímne na to nahliadať týmto spôsobom ;)
@SavageCZ (11.11.2015 17:52): Nevím jak konkrétně s ní, ale používáš jeden z těch alternativních útoků co jsem v rychlém/silném stromu dovedností? Vířívý útok (ten jsem zvolil já) nebo drásající útok. Tyhle dva útoky jsou tam docela zapadnuté a přitom jsou to nejlepší s čím bez magie můžeš na nepřítele jít.
Nějaké tipy od zkušených? Jdu NG+ obtížnost Pochod smrti. A ta svinská Iris se stihne vždy doléčit dříve než jí ten obraz rozflákám. Nějak se zrychlit? Jí zpomalit? Nic mi na ni nefunguje. Dík.
@SilentWolf (07.11.2015 21:59): ze začátku se neví co jsou zač, jsou považování za "spectral cavalcade of riders" co unáší lidi, ale v poslední knize se to všechno vyjasní, jak jsi byl s Geraltem v jejich světě tak Ciri tam byla už dávno předtím v Paní Jezera.

Obecně bych řekl že až si ty knihy přečteš tak půjdeš s hodnocením ještě krapet výše :)
@Paul (07.11.2015 21:58): Tak to nevím, budu teprv číst. Myslel jsem, že v knize je hon popisován jen jako létající mrak.. něčeho.

V tom případě ok. Myslel jsem, že je to poprvé co se ve světě zaklínače vyskytují.
@Paul (07.11.2015 21:32): Myslím to prostě jen tou vizáží. Borci ve zbroji.. nevím no.. Já přiznávám, že by to možná nešlo herně vymyslet jinak. Ale zároveň bych rád viděl trochu jiné pojetí toho Honu. Pokud na to někdo měl, tak oni.. (CDP)

Takhle nic nezkazili, účel to plní.. ale jde o to, že mě to ani nějak nepřekvapilo. Nic. Třeba by tomu pomohlo nějaké kataklyzma v polovině hry. Něco jako polovina světa je rázem v prd... ať už zmrzlá, nebo cokoliv.. hlavní problém je prostě ten, že jsem nebral vážně nikdy to, co mi Eredin říkal.. nikdy. Měl nás prostě rozložit na kousíčky, ztělesnění konce světa.. no a byl to týpek ve zbroji, co uměl portály a zimu :D


Jako víc devastující mi přišla ta pasáž ve dvojce, na tom bojišti. To bylo pro mě víc Divoký Hon, než sám Divoký Hon. :D Co už no. Na ty tři bosse z jeho řad vážně nikdy nebudu vzpomínat :D

Edit: i když teď jsem si uvědomil že je vlastně dost možné že způsobil začátek zániku zaklínačů. Nevím jestli to bylo v epilogu, už si nevzpomenu, ale tuším že po bitvě se na Kaer Morhen všeci vyprdli. Takže beru zpět. Tohle se dá brát jako ten moment.. aspoň. :D
@SilentWolf (07.11.2015 21:28): huh tak s pánem prstenů bych to teda nesrovnával, zrovna wild hunt jsou obyčejná cizí rasa, žádnej big bad evil supernatural

paradoxně pokud se něco dá přirovnat k sauronovi tak je to ten O'Dimm (kterej je ale samozřejmě nesrovnatelně zajímavější...přiznávám se že pána prstenů nesnáším).
A mohli ho taky pojmout trochu jinak, originálněji. Takhle je to až moc obšlehlý pán prstenů, respektive Sauron. Žádný originální prvek, vůbec mu ta moc nejde uvěřit, vůbec z něj člověk nemá pocit, že by měl zvěstovat konec světa. Prostě takové odbyté. Oproti O´Dimmovi si prostě originalita dala ten den volno.

Konec DLCčka jsem měl takový že..
Pomohl jsem Beckhamovi

Jinak Stephen King, kniha černočerná tma, povídka prodlužování času. Doporučuju v souvislosti s tímto DLC.

A hodně jde také podle mě (můžu se tedy plést :D) že zde ty DLC byly opravdu dělané až po dodělání hry. Působí to opravdu dojmem že věděli, že s hrou uspěli a panovala ve studiu asi dobrá nálada. Cítím v tom trochu víc radosti při tvorbě. Žádný tlak už.. takže to vážně nepůsobí jako vystřižený obsah, spíš jako o level výše.
@Paul (07.11.2015 21:14): Je pravda, že Divoký hon, ačkoliv je v názvu, se ve hře moc nevyskytuje. Vlastně jen na konci. Osobně jsem čekal častější konfrontace. A ten quest s inflirtováním Divokého honu tam fakt chyběl.
@SilentWolf (07.11.2015 20:49): A teď si představ že Krev a Víno bude ještě mnohem rozsáhlejší.

Btw jaks na konci dopadl ?

A nevím co furt je za kritiku s Divokým Honem, jako jasně, mohli mít víc prostoru (hlavně Eredin), ale to hlavní o nich bylo v knihách, tak co :p

(je škoda že kvůli času vystřihli celou quest lajnu kdy Geralt infiltroval Divoký Hon..mluvil o ní lead quest designer na přednášce, že to byl questline kterej je mrzel nejvíc, měli ho už napsanej a vymyšlenej).
Nejlepší herní zážitek poslední doby. Tajemná postava, plnění nemožných úkolů. Zajímavé prostředí a nápadití nepřátelé. Skvělé křížení velmi dramatických momentů s těmi humornými. A ještě jednou musím vyzdvihnout onu tajemnou postavu. Jedna z věcí co mě na W3 vadilo byla prkennost postav při rozhovorech. DLC je v tomhle ohledu o něco filmovější a gesta co Gaunter provádí během rozhovorů jsou špička..

Navíc to už navždy změnilo vnímání začátku W3. Prostě špičkovní materiál. V rámci DLCček jasných 100% a kdybych to měl hodnotit jako hru a ne jako rozšíření.. inu.. opět 100%.

edit: navíc s O'Dimmem má hra konečně pořádného záporáka. Hravě strčí do kapsy i samotný Divoký Hon, v tomhle Zaklínač 3 zklamal. Je to i v titulu hry, a přesto.. Divoký Hon je jedno z největších zklamání hry. Takže.. díky bohu za to že vyšlo tohle DLC a naservírovalo nám zlo v takové podobě, ze které jde opravdu respekt.
Ten jeden quest v DLC mi hodně připomněl Silent Hill... paráda. Ale teda obtížnost jsem už snížil.. :D
Tak trochu jsem se pohrdavě usmíval nad těma chvalozpěvama, jelikož jednička mi nepřišla mimo zasazení jako nějaký zázrak a dvojka byla pro mě už jen nudná rubačka bez atmosféry ve skvělý grafice. Mám prostě radši RPG s družiníky a méně akčními souboji. A oba díly tady sedí v hodnocení úplně nahoře.

Ale musím se přidat ke skupině obdivovatelů Zaklínače trojky. Co se týče questů a hlavně jejich scenáře, třetí zaklínač je rolls royce mezi hrami, linie kolem Červeného Barona je prakticky nejlepší co jsem kdy měl možnost ve hrách vidět. I ty souboje nějak přetrpím díky tomu že má smysl navštěvovat bestiář a používat podle toho oleje, zbraně, znamení, náčiní a lektvary.

Lektvary a oleje se používají mnohem lépe protože je možné pít bez meditaci a při meditaci se jen obnovují. Ve vývoj postavy jsou ale trošku divný. Pochybuji že si někdo vážně strká body do bylinkářství na úkor šermu a znamení.
@SilentWolf (05.11.2015 21:20): Taky mě štval tím léčením, ale za mě se vyléčil jen 3x a pak přestal. To další boss je v tomhle horší. Ten nepřestává. Není žádná hanba si snížit obtížnost :)
U správce stačí počkat, až hodí nějakou bleskovou vlnu, či co to bylo, a pak ho chvíli sekat. Až okolí kolem něj zmodrá země, uskoč a počkej na další vlnu.
Neubral jsem mu ani šestinu HP. Nedokážu si představit tu trpělivost. Jako jasné.. zatím první pokus. Ale nedokážu být po tom prvním pokusu optimističtější :D to bude ten boss u kterého nakonec snížím obtížnost, už to cítím.

Asi si pohraju s petardami a oleji, a možná nasyslím peníze na toho slovotepce.
Kéž by tak v takovém duchu byla původní hra. Je to naprostá špica, obtížnost vysoká. Má to humor, má to drama.. Nebo mě hra prostě podruhé lapila a znovu by mě bavila víc. Určitě ji po dohrání HoS rozehraji znovu.

Stále ale váhám nad tím jestli se soustředit zase na znamení nebo hrát šermířsky.. :/

A comeback postavy, která se zdála ve hře nedůležitá, jako mocné bytosti, je výborný nápad.
Já na toada naházal výbušný a mrazící bomby, a částečně ho sekal a pálil igni, na to že si Geralt myslel že je odolnej proti ohni tak nic moc :)