Tak jsem to dočetl :) TeĎ mám chuť zahrát hru znovu, abych si víc užil ty NPC, co tvoří hlavní postavy v knížce :)
Diskuze
@7c (29.01.2016 20:08): Ah, tak to doufám, že má vysoký AC!
@Richmond (29.01.2016 22:27): Tak třeba to je alespoň dobře naolejované, když nic jiného.
@Richmond (29.01.2016 22:27): Tak třeba to je alespoň dobře naolejované, když nic jiného.
Je fakt, že když jsem ji jako NPC potkal a šel s ní do bitev, tak vždy slastně hýkala, asi to tření toho kovu mělo svůj efekt :)
@Bodkin (29.01.2016 19:27): To je magická zbroj +2 proti priškripnutým bradavkám, dyg.
@Bodkin (29.01.2016 19:27): Tak třeba je slečna masochistka :)
@Bodkin (29.01.2016 19:27): Ha! Nechal jsi se oklamat - stačí se pozorně podívat, a z detailu je jasné, že jde pouze o přiléhavou textilii, která vypadá jako kroužková zbroj .-)
@Richmond (29.01.2016 18:34): Ty krávo, kroužkovka na holé kůži a ještě s takovou díru uprostřed.
D&D je fakt neuvěřitelný zlo.
D&D je fakt neuvěřitelný zlo.
Pořídil jsem si i stejnojmennou knížku :)
@mazar1234 (24.09.2015 21:18): Sakra! :) Opraveno, nikdo se mi nebude posmívat!
@Richmond (komentář): "Ale zase lepší systím questů v Pool of Radiance" ja viem ze je to len obycajny preklep, ale z nejakeho dovodu je mi strasne smiesny.
@mazar1234 (29.08.2015 10:19): Jinak k tomu úprku z boje nepřátel. To je náhodou výborná a logická věc. V goldbox soubojích, kde je velké množství nepřátel, tak se kolikrát stane, že ač mají převahu kvantitativní (nicméně nikoliv už kvalitativní), některé jednotky začnou prchat. Přijde mi to realistický prvek a je to fajn. I v otm final souboji bych to pchopil, protože hlavní bosák už byl mrtvej, tak proč se snažit, že a kdyby se nepovedlo Hold Person tomu knězi, tak bych je asi nakonec udolal hrubou silou. Ale takhle to bylo úsměvné :)
@mazar1234 (29.08.2015 10:19): Yep! :) A to mi pomohla ještě další chuťovka, totiž že finální boss (nebudu jmenovat) ke konci souboje vstoupil do Stinking Cloud a začal se dávit, takže jsem ho pak sestřelil jednou ranou. Jako jinak bych to asi fakt nedal. Postavy hned na začátku souboje zestárnou a ten parchant házel od ruky Lightning Bolty, a protože parta stojí u zdi, tak se to pěkně odrazí a začne to kosit znovu, pod lehce jiným úhlem, takže to bere další druhy. Bohužel jsem si pozdě uvedomil důsledky používání kouzla Raise Dead, bere to postavě konstituci. To jsem zjistili pozdě, takže pár postavy šlo do finálnéího souboje s HP 30-40 :)) KDyž vezmeš, že ten blesk bosáka dělá tak 40-70...ehm. Jo a samozřejmě nešlo se předtím restovat, takže každej souboj předtím byl za trest. Pěkně to chlapci na mě ušili!!! :)
@Richmond (29.08.2015 00:13): Pockaj, ty si vyhral Finalny suboj tak ze nepriatelia utiekli? To je mazec.
Tak finální souboj jsem dal asi na 25.pokus. Celý dnešní večer jsem drtil jen tu jednu bitvu, cizeloval taktiku, měnil pořadí party, neustále přemýšlel, co udělat jinak. Nakonec to vyšlo i protože jsem měl neskutečnou haluz, kdy moje poslední přeživší postava bylo proti 2 kněžím a 1 margoylovi, načet na konci kola zakouzlil kněz Hold Person a uspěl. Myslel jsem, že je definitivní konec, jenže začlo nové kolo a asi se vyhodnotila nejdřív morálka, takže 3 postavy vzaly roha :) Tomu se říká utrpěné vítězství :) Ale i tak je to sladké vítězství! :)
Obtížnost zdá se dostává nové rozměty v této hře :) Proplouvám v této hře jak se dá, spoustu fixních soubojů prostě nemám šanci dát. V jedné místnosti asi 12 kleriků temných elfů, všichni zakouzlí Hold Person a jsem namydlenej, sejmu tak max 1-2. Jinde skupina mágů-drowů, všichni posedlí kouzlem Lightning Bolt, slušně devastační kouzlo. Nemám šanci :) Teď jsem narazil na skeleton dracoliche. To už vůbec nebudu snad ani naznačovat moje šance, naštětí(!) je tu možnost s tím dracolichem řešit to jináč :)
@MickTheMage (10.05.2015 14:11): Jo nektery prisery Sleep odrazej :)
@Richmond (10.05.2015 14:07): Stinking Cloud je (aspon v Treasures a Gateway), vzdy 4 policka a siri sa od bodu dopadu (1-2 a pod nimi 3-4). Tiez som na to prisiel prvy raz vyvrazdenim vlastnej druziny :)
To efekt Sleep mi trochu unika, pretoze sa mi parkrat stalo, ze to chytilo aj mojich.
To efekt Sleep mi trochu unika, pretoze sa mi parkrat stalo, ze to chytilo aj mojich.
@MickTheMage (10.05.2015 14:07): Jo to mi taky občas trvá. Ono ani si nejsem vždy jistý cílením při kouzlu Stinking Cloud :)
@Richmond (10.05.2015 14:03): Alebo neodhadnes vzdialenost a zobere to prvy rad tvojich bojovnikov :) (myslim, ze v tom mojom videu na Treasures sa mi tiez nieco take podarilo)
Občas si říkám, že kouzlo Fireball je v goldboxech možná až trochu moc účinné. Ovšem jen do doby, kdy zjistím, že není vůbec jednoduché kouzlo seslat. Než to ten můj mág vydrmolí, tak ho aspoň jednou někdo trefí, kouzlo je v háji a já ho mám samozřejmě namemorizované pouze jedno jedině :) Mám teĎ těžký souboj a už asi 8x load :)
Tak parta pro Curse of the Azure Bonds vytvořena. Matlal jsem se s tím skoro 2 hodiny včetně customizace vzhledu postaviček :) I když pravidla AD&D jsou pěkně rasistická, protože non-human postavy mají drtivě nízký max level, stejně jsem si půlku skupiny udělal z půlefů a trpošů :) U všech těchto non-human jsem nastavil multiclassy, protože se začíná už na 5.levelu, tak ať si užiju levelování trochu. Celkově tedy:
- human * paladin (pochopitelně já!)
- human * cleric (jediná žena v partě)
- elf * magic-user
- dwarf * fighter/thief
- halfelf * ranger/cleric
- halfelf * fighter/magic-user/thier (brutální multiclass, já vím)
Excel s musterem map 16x16 už je připraven, takže dobrodružství začíná :)
- human * paladin (pochopitelně já!)
- human * cleric (jediná žena v partě)
- elf * magic-user
- dwarf * fighter/thief
- halfelf * ranger/cleric
- halfelf * fighter/magic-user/thier (brutální multiclass, já vím)
Excel s musterem map 16x16 už je připraven, takže dobrodružství začíná :)
@ugraugra (12.01.2013 09:22): Jojo mockrát se ho v diskuzích snažili zlomit alespoň na pár věcí z Amigy a konzolí, ale pokud to nezměnil někdy v poslední době (nějak nestíhám ho číst), tak tvrdě odolával...
@ugraugra (12.01.2013 09:22): Aha, skoda.
@Phoenix (10.01.2013 11:25): A dalsi clanek je venovany kouzlum v teto serii. Stejna jako on i ja mam oblibeny fireball. Tohle kouzlo fakt nikdy v tomto soubojovem rezimu neomrzi!! Sledovat jeho seslani, tu postupnou destrukci, jak se kouzlo postupne rozsiruje ve spirale, to proste patrik nej zazitkum :) Kruci, mam sto chuti toho naslednika PoR rozjet :(
Jede jen hry pro DOS/win, má to napsané v pravidlech, které si stanovil na začátku a už několikrát opakoval že to měnit nebude.
@Richmond (11.01.2013 19:26): Ani Black Crypt, pac 2 levelove demo urcite nebude presadzovat. Ale mozno sa to nejako utrasie nakoniec a pojde aj do tychto veci, no zatial sa mi to nezda.
@mazar1234 (11.01.2013 19:22): asi tam tedy nebude Evil's Doom, Knightmare, Crystal Dragon a dalsi.
@Richmond (11.01.2013 19:20): Vlastne neviem, ale zatial som nezaregistroval ze by isiel nieco ine ako PC. Co ale nemusi byt nutne pravda len moj dojem.
@Richmond (11.01.2013 19:20): Tak to si pis!
@Richmond (11.01.2013 19:20): Tak to si pis!
@mazar1234 (11.01.2013 19:17): Mimochodem on amiga only rpg nema v seznamu na dohrani?
@mazar1234 (11.01.2013 19:17): No jak kdyz jsem cetl ty tvoje Ringovy raporty, tak jsem si rikal, ze to budu muset fakt hrat s vytisknutejma mapama :(
@Richmond (11.01.2013 19:14): Strasna skoda ze neexistuje PC verzia Fate gates of dawn, schvalne by som chcel vidiet ten jeho progres ked si to mapuje cele sam a nepouziva ziadne navody :-)))).
@ugraugra (10.01.2013 17:11): No a blizi se i Dungeon Master. Jsem zvedavej na jeho srovnani DM a goldbox her :)
@Phoenix (10.01.2013 11:25): Bezva, už se blíží k Girlfriend Construction Set :)