@
M.a.t.t. (26.04.2016 22:39): Budu rád příjemně překvapený na konci.
Co se ale týká průběhu, tak ten se prostě nepovedl. Oproti jiným hrám.
U Walking Dead jsem neustále vedl dialogy, určoval ke komu se budu chovat dobře, kdy se budu chovat amorálně - něco jsem rozhodoval.
U Wolfa jsem svými rozhodnutími a otázkami vedl vyšetřování. Rozhodoval, jak mě budou vnímat ostatní, jestli budu velký zlý vlk a trhat lidem končetiny.
V Game of Thrones jsem z každého rozhodnutí cítil, že rozhoduju o Ironrathu a že intrikařím v přístavu.
Tady když už se přece jen objeví volba v dialogu, tak je úplně nedůležitá. Není z ní žádný pocit, že jsem něco ovlivnil. Jen věta v konverzaci, nic, co by konverzaci někam vedlo.
Vliv rozhodnutí hráče ve hře je nemožné smysluplně zapracovat. Proto se Telltale v předchozích dílech podařilo, že rozhodnutí neovlivňují děj, ale postavu - pocit z rozhodnutí (jen to člověk nesmí hrát dvakrát - to, že to opravdu nijak neovlivní děj potom frustrující je).
Pokud na konci budou rozhodnutí znát, budu rád. Každopádně samotný průběh hry je nemastný, neslaný.
@
Bellerofontes (26.04.2016 23:23): Ano, vůbec to neprožívám. Nevím proč, když všechny postavy se chovaj divně, nelogicky, jako děti, kterým o nic nejde - něco udělejme, je jedno co a jak to dopadne. Sice stejně jako v ostatních hrách jsou postavy zmítané událostmi, ale tentokrát nezáleží, jak se v nich postava chová a co říká (vliv rozhodnutí na konci hry je jedna věc, druhá je vliv rozhodnutí na samotný průběh). Někdo se zmínil o klišé. To je možná pravda - jakoby to celé bylo sestavené z klišé - jenom z klišé. Líbí se mi jen Handsome Jack - postava v hlavě jiné, která mu ovládá ruku.
Já vysvětlil, proč to na mě nefunguje. Tu kritiku předchozích her a zároveň chválu této hry nechápu. To by musel být konec lepší než ve druhém dílu Walking Dead.