Let's fucking goooooooooo
Diskuze
Reboot! A dokonce free to play multiplayer, to jste všichni rádi, že jo?
@Maximus (02.10.2015 10:32): Já vím. :)
@Všivák (02.10.2015 10:30): To som nepísal priamo Tebe, to som si len tak verejne zauvažoval :)
@Maximus (02.10.2015 09:53): Grafiku neřešim, pokud opravdu neovlivňuje samotnou hratelnost. Tady jsem díky ní často umíral, protože jsem prostě neviděl.
@Wolverine (02.10.2015 10:09): Určitě zkusím. :)
@Phoenix (02.10.2015 09:35): Tak nevim. Chodil jsem celou dobu po kontrolních bodech a docela to stačilo. Radar z rozestavěním nepřátel to dost zjednodušuje.
@Wolverine (02.10.2015 10:09): Určitě zkusím. :)
@Phoenix (02.10.2015 09:35): Tak nevim. Chodil jsem celou dobu po kontrolních bodech a docela to stačilo. Radar z rozestavěním nepřátel to dost zjednodušuje.
@Všivák (komentář): Takže zkusíš i dvojku? :-)
Ja by som hlavne staré hry po grafickej stránke vôbec neriešil. Delta Force bola vo svojej dobe grafická špička. Dnes to už ale vypadá viacmenej ako grc. Každopádne kto dnes hrá staré hry, tak s tým musí počítať, že po grafickej stránke to proste neoslní a vôbec by som grafiku nezahrňoval do hodnotenia. Proste to nie je fér :)
@Všivák (02.10.2015 08:52): Tak, a teď ještě to "hrozý" :-)
První Delta Force je 17 let stará hra, takže bych také žádné grafické hody nečekal, nicméně tak špatně zase podle mého nevypadá (holt používá ne úplně obvyklý engine).
Herní náplň mi zase tak stereotypní nepřišla. Protože není možné v misích ukládat a mapy jsou hodně otevřené, tak je třeba v každé misi přijít s nějakou taktikou (ve slova smyslu "zatraceně není jedno, odkud do toho vosího hnízda vlezu a jak budu postupovat").
Jinak ten postřeh s Project IGI / Operation Flashpoint je IMHO dost výstižný. A AI by nějaké úpravy určitě snesla (na druhou stranu, opět je třeba přihlédnout k době vzniku).
První Delta Force je 17 let stará hra, takže bych také žádné grafické hody nečekal, nicméně tak špatně zase podle mého nevypadá (holt používá ne úplně obvyklý engine).
Herní náplň mi zase tak stereotypní nepřišla. Protože není možné v misích ukládat a mapy jsou hodně otevřené, tak je třeba v každé misi přijít s nějakou taktikou (ve slova smyslu "zatraceně není jedno, odkud do toho vosího hnízda vlezu a jak budu postupovat").
Jinak ten postřeh s Project IGI / Operation Flashpoint je IMHO dost výstižný. A AI by nějaké úpravy určitě snesla (na druhou stranu, opět je třeba přihlédnout k době vzniku).
@Kwoky (01.10.2015 21:41): Vzal jsem tě za slovo a přehodil jednu větu tam, kam určitě patří víc. :)
@MartinezZ (01.10.2015 20:33): Pravda, taky jsem zapoměl. Bral jsem to tak nějak za samozřejmost. :)
@Všivák (komentář): Komentář je obsažný a zajímavý (dal bych i plus), ale přijde mi, že hrozně přeskakuješ z tématu do tématu.
@Všivák (komentář): A ještě jedna věc se mi u DF líbí a koukám, že jsem ji dosud všude zapomněl zmínit: U odstřelování na větší vzdálenost je třeba i u téhle hry brát v potaz dráhu střely, elevaci, předpokládané místo pohyblivého cíle... hlavně to natsavení vzdálenosti, na kterou se snažíte trefit cíl je tu celkem dobře řešeno, protože s nastavením pro 100m prostě cíl na 500m netrefíte jinak, než x-tým pokusem a mířením hodně nad cíl. A jak jsem koukal na některé gameplaye DF1, 2, 3, tak hráči na to naprosto kašlou a střílí naprosto mimo :) A to mluvíme o hnusném voxelovém DF z 'vosmadevadesátýho'.
@Wolverine (17.09.2015 23:13): Vídíš to, to mě nenapadlo. Už to vidim.. :)
@Všivák (17.09.2015 22:43): Ehm... tlačítko "Pause", který bývá klasicky vedle tlačítka "Scroll Lock"? Promiň, ale nevím zda rozumím správně otázce... :-)
@Wolverine (17.09.2015 20:39): A co je to za tlačítko v defaultním nastavení?
@Wolverine (17.09.2015 20:39): Máš recht.- Právě jsem to zkusil v DF3. Najednou mi tu hrozně chybí funkce smazání předchozích postů... :D
@MartinezZ (17.09.2015 20:24): Ano, přesně ta pauza. Pro jistotu jsem teda ještě naběhl před enemákem, hra se po "pause" zkrátka zastaví :-)
(Zde jsem udělal další screen)
(Zde jsem udělal další screen)
@MartinezZ (17.09.2015 19:49): @Wolverine (17.09.2015 20:06): Jako že se hra nehýbe, zastaví se, na pozadí se nic nehraje, nikdo nehodí a čas neplyne? Takovou pauzu skutečně myslíš?
@Všivák (17.09.2015 13:18): Tak mi to nedalo a nainstaloval jsem si demo, má jen 17 MB :-)
V ovládání pauza skutečně není zaznamenána, ale ve hře normálně klávesa "pause" funguje.
V ovládání pauza skutečně není zaznamenána, ale ve hře normálně klávesa "pause" funguje.
Nejsem debil, nejsem debil! :D
Tak jsem to znovu prošel a pauza v ovládání není.
@Wolverine (16.09.2015 22:51):
@MartinezZ (17.09.2015 08:17): Jo, odpoledne se k tomu snad dostanu a zkusím. Ovládání jsem ale pročítal a pauzu jsem nenašel. Třeba jen nedostatek pozornosti.
@MartinezZ (17.09.2015 08:17): Jo, odpoledne se k tomu snad dostanu a zkusím. Ovládání jsem ale pročítal a pauzu jsem nenašel. Třeba jen nedostatek pozornosti.
@Wolverine (16.09.2015 22:51): Všivák, zkus to, prosím - já sice klasicky Escapoval, ale že by mě nikdy za ty roky nenapadlo použít klasickou Pauzu?
@MartinezZ (16.09.2015 19:26): Jo, ta realita z toho opravdu čiší..
@Všivák (16.09.2015 15:21): Pokud mě paměť neklame, tak hra šla pauzovat klasicky klávesou "Pause".
Edit: Je to uvedeno i v manuálu hry - store.steampowered.com/manual/32620
Edit: Je to uvedeno i v manuálu hry - store.steampowered.com/manual/32620
@Všivák (16.09.2015 15:21): Nepřehlídl, fakt to nejde. Asi to má budit zdání "hardcore vojenské real-simulace" :) A taky mě to štvalo. Nemusíš mít ale strach, že by se to v dalších dílech opravilo :D
Dost hodně mě štve, že ta hra nejde pauznout. V kombinaci s nemožností ukládání mě to doslova sere. Nepřehlídl jsem náhodou tlačítko s pauzou?
@účet smazán (29.11.2014 20:07): Pravda, to je docela trefný přirování i vzhledem k tomu, že cíle mise a pozice nepřátel se v podstatě nemění :)
2MartinezZ : Pravda, nekdy jsem si pripadal jak Cruise v Edge of Tomorrow, kolikrat jsem ty mise opakoval...
@účet smazán (29.11.2014 18:58): Dohrál jsem to Rambo stylem - prostě jsem tam vlítnul a střílel, proběh domy a běžel dál :)
Je fakt, že jsem měl za to, že všeichni panďuláci se zobrazují na mapě - a oni skutečně jen někteří, takže sem tam se nějaký blb, kterého jste si nevbšimli a minuli, za vámi probudí, dvakrát třikrát se začervená obrazovka a můžu jít znovu.
Bonus k obtížnosti tkví v tom, že panďuláky, pokud se nepohybují a jsou zakleklí nebo leží, od těch čtverečků, reprezentujících kameny, rostliny nebo kaktusy nepoznáte, dokud kolem vás nezačnou lítat stopovky (který bych moc u těchhle zbraní nečekal :)
Je fakt, že jsem měl za to, že všeichni panďuláci se zobrazují na mapě - a oni skutečně jen někteří, takže sem tam se nějaký blb, kterého jste si nevbšimli a minuli, za vámi probudí, dvakrát třikrát se začervená obrazovka a můžu jít znovu.
Bonus k obtížnosti tkví v tom, že panďuláky, pokud se nepohybují a jsou zakleklí nebo leží, od těch čtverečků, reprezentujících kameny, rostliny nebo kaktusy nepoznáte, dokud kolem vás nezačnou lítat stopovky (který bych moc u těchhle zbraní nečekal :)
Mne to zase obcas zamrzalo, kdyz jsem se koukal zamerovacem skrze vyhled bunkru, nikdy jindy :-)
Noo tááák... Třetí mise, Peru, mám zneškodnit opuštěnou farmu (?) a vesnici a v ní najít kontraband a zničit ho. Tak spustím hru, přilezu k prvnímu baráku a hra zmrzne - ic se nehýbe, nemohu se hýbat ani já, myš ani klávesnice nereaguje a když spustím Task managera, df.exe neodpovídá. Asi na počtvrtý se m podařilo to obejít jinak, dolízt do vesnice, vystřílet ji a jdu zničit bedny. Hodím k nim náleže a jdu dál, abych je odpálilo. Mačkám a nic se neděje. Tak jdu zpátky, abych se pokusil případně nálože sebrat a znovu hodit nebo to odpálit jinak - vlezu do baráku... a hra zamrzne.
To bude na dlouho...
To bude na dlouho...
Tedka jsem zkousel 10th Anniversary Edition a slape to jak hodinky - jedinej fail jsou kody napsany uvnitr krabicky, ktery nejakej retard rozhodil podle nalady (takze az naposesty se zadarilo)...
Mám krabičkovou origošku a bohužel mi pod Win7 64bit nespustí ani Setup. Ale včera jsem pořídil verzi na Steamu a ta běhá bez potíží. Obsahuje totiž všechny patche a úpravy od Novalogiku, Pro krabicovku jsem si dohledal všechny patche, ale stejně se nespustí.
Mam origosku a pod W7 slape bez problemu..
Do toho bych snad i šel. Zavzpomínat na mládí, kdy to byla perfektní taktická akce se skvělou grafikou.
Ale nevíte, jestli to půjde pod sedmičkami? Když jsem to posledně před nějakou dobou zkoušel zkoušel ze zpřed lety vypáleného cédéčka, tak mi to nešlo.
Ale nevíte, jestli to půjde pod sedmičkami? Když jsem to posledně před nějakou dobou zkoušel zkoušel ze zpřed lety vypáleného cédéčka, tak mi to nešlo.
Z dnešního pohledu vtipné recenze:
IGN.com, 6. listopadu 1998 (8,7/10)
- The game looks great, but doesn't offer any support for 3D cards.
- Fantastic screams of pain, explosions, and gunfire.
GameRevolution.com, 1. listopadu 1998 (A-)
+ Awesome graphics
+ Awesome sound
+ Very, very realistic weapons and scenarios
+ Incorporates new innovative tricks
- No movies
- Requires a FAST PentiumII for good graphics
:))
IGN.com, 6. listopadu 1998 (8,7/10)
- The game looks great, but doesn't offer any support for 3D cards.
- Fantastic screams of pain, explosions, and gunfire.
GameRevolution.com, 1. listopadu 1998 (A-)
+ Awesome graphics
+ Awesome sound
+ Very, very realistic weapons and scenarios
+ Incorporates new innovative tricks
- No movies
- Requires a FAST PentiumII for good graphics
:))
@Hrdlodus (09.06.2014 20:17): *dva voxely, dva voxely :D
Jo, bavilo mě to. Ale když jsem to nedávno viděl na YouTube, stěží jsem rozeznal nepřítele, který byl na dálku snad dva pixely, které se vlnily jako žížalka.
@MartinezZ (09.06.2014 10:36): @MartinezZ (09.06.2014 10:36): Pamatuji si, jak jsem z DF v době její největší slávy ustříkával, nikde jinde se na moderní válku nehrálo, to se stříleli budto náckové, nebo smejd z vesmíru. Takže to působilo jako zjevení:). Hlavně teda dvojka a Land warrior mě hodně balvilo.
Takže to působilo jako zjevení:)
Takže to působilo jako zjevení:)
Zatím tedy příjemně překvapivá reakce z podpory Cenegy - tedy ve zkratce, že nevědí, ale že má pán doma asi instalační CD Land Warriora a že to doma vyzkouší :)
Popravdě nečekám zázrak, ale alespoň mě neposlali k šípku rovnou.
Popravdě nečekám zázrak, ale alespoň mě neposlali k šípku rovnou.
@MarezCZE (08.06.2014 16:27): Je to děsnej Tetris. Ale on to byl tetris už na 1024x768. Na 1900x1200 jdeš prostě do kopce po schodech :D Resp ono je těch 640 nebo 800 vpodstatě zazoomováno, že, takže ty schody jsou jen větší, než byly dřív. On to totiž byl Voxelovej Tetris už v době vydání, ani těch 640 nebyly žádný vyhlazený vlnky. Holt voxely :)
@MartinezZ (08.06.2014 12:26): Nejsem ten, co lpí na grafice, ale 800x600 na dnešních monitorech, to bude dobrej tetris :)
@Hrdlodus (08.06.2014 15:21): Tak to je taky dobrá varianta :)
Zkusil jsem vytáhnout mé staré CD bez popisku. Hra se po třech minutách spustila, ale pouze se zobrazilo prázdné zelené pozadí a žádné volby.
@MarezCZE (08.06.2014 11:36): Max je 800x600 dle menu v nastavení, ale ve hře mi to stejně připadá na 640x480, takže možná jo - kdo ví, co to "800x600" vůbec dělá. Ale funguje myš, obraz i zvuk a během první mise mi hra nespadla, uvidíme, co dál.
Jinak jedna z mála her, co má defaultní klávesy nastavené pro kurzorové šipky. Zbytek ovládacích prvků má ale standardně na písmenkách, takže to vypadá, že se snad ani nepočítalo s použitím myši, nebo co :D
---
Jinak zkoušeím napsat Ceneze, která to tehdy pod hlavičkou Game4U distribuovala, zda není nějaké řešení oficiálního zprovoznění krabicovek na novějších OS. Uvidíme, co mi na to řeknou - snad slušně :D
Jinak jedna z mála her, co má defaultní klávesy nastavené pro kurzorové šipky. Zbytek ovládacích prvků má ale standardně na písmenkách, takže to vypadá, že se snad ani nepočítalo s použitím myši, nebo co :D
---
Jinak zkoušeím napsat Ceneze, která to tehdy pod hlavičkou Game4U distribuovala, zda není nějaké řešení oficiálního zprovoznění krabicovek na novějších OS. Uvidíme, co mi na to řeknou - snad slušně :D
@MartinezZ (06.06.2014 18:46): není tam nahodou max rozlišení 640x480?
@hellhouse99 (06.06.2014 23:49): Hm, podařilo se mi sehnat "k odzkoušení" Vista Compatible verzi, což je ta, co je dostupná na Steamu, a ta mi v pořádku a krásně a nádherně a mlaskózně a vůbec tak tomu podobně funguje :) Bohužel ty krabicovky ale tohle vylepšení jaksi neobsahují :(
Taky jsem tuhle srdcovku zkoušel kdysi zase oprášit, škoda. Pokud na to někdo přijdete, napište. Zase bych si ji zahrál.
Podařilo se tohle někomu rozjet na Win7 64bit? Mě se nespustí ani SETUP.EXE z instalačního CD :( A nějaký postup pro instalaci jsem nenašel. Samzřejmě jsem vyzkoušel různá nastavení kompatibility, ale kašle to na mě.