Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@GodOfTheSick (20.02.2014 17:26): Připadá mi že mu krapet křivdíš. V době kdy Mafii začali dělat tak nic podobnýho neexistovalo, a i když vyšla, tak byla hodně hodně nadčasová. Když už, tak se spíš inspiroval u filmů (Goodfellas, Godfather).

Pochybuju že Vávra nějaký Shenmue vůbec hrál (ikdyž to samozřejmě nevím). Spíš si chce prostě udělat po svém RPG ve stylu New Vegas (což revoluční není), ale udělat to historické, středověké, z Čech (což už originální je) a se soubojovým systémem který také v žádné hře ještě nebyl (takže, pokud je nikdo nepředběhne a povede se jim to skutečně dobře implementovat a doladit, tak dost možná tenhle prvek revoluční bude).
@Walome (20.02.2014 15:33): Není pochyb o tom, že KC bude bomba, ale v čem má být revoluční? Vávra už od dob Mafie jenom chytře kombinuje a vylepšuje dobré prvky ze svých oblíbených her, ale sám "Ameriku" neobjevil.

I z KC mám pocit, že pořád jenom "krade" z Shenmue. A když Vávra nadával na Dead Space a říkal jak je Project Firestart z C64 lepší, tak v prvním buildu KC, taky vidím spoustu věcí, které jsou ve starých hrách udělány a fungují líp. Mají teda co vylepšovat, aby dosáhli revoluce :-)
@pipboy (20.02.2014 15:28): Já mu věřim, ale zase nevidim důvod dávat víc. Pořád je to pro mě pouze předobjednávka a ne dar žebrákovi, takže jestli si koupím sběratelku letos nebo za dva roky, nevidím v tom rozdíl. Spíš si říkám, jestli to s těmi dárky nevymysleli šalamounsky - viz ta "sběratelka" za dvojku. Naprosto standardní, možná i nízká cena, na tom asi moc nevykřešou. Spíš chtěli ukázat Bakalovi, že na to maj a jestli něco vydělaj je asi šumák.

Ale to je fuk, je to doma a za dva roky se můžeme těšit na revoluční hru, nejrevolučnější za posledních 10 let minimálně.
No, zatim jsem odolal a zustuavam na 2 literch, zas tak moc Vavrovi neverim abych to zdovjnasobil.. ale byt nejaky tier na 3k...
@Mount (19.02.2014 18:57): No, samozřejmě, že je to otázka osobního vkusu, ale domnívám se, že dneska už se opravdu dá udělat mnohem vkusnějším stylem tak, aby uspokojil přeci jen větší část hráčů.
Ostatně, komu se nelíbily inventáře z Ultimy (tuším od třetího do sedmého dílu?), ten je tady v pekle - což platí očividně i pro mě.
Kurva přispívejte at je tam těch 1,2 milinů... chci v Kingdom Come Johna Cleese a nejlíp kdyby tam ztvárnil Black Knighta :D
Poslední stretch goal je zajištění Boromira/jiného borce pro voice acting a motion capture. Tak šup, přihazujte :)
@GodOfTheSick (19.02.2014 10:22): No, podle mě ne nutně moderní, spíš stylovější, přijde mi to takové hloupě strohé. On ten inventář není nepodobný třeba Baldur's Gate, ale samotné provedení je prostě odporné.

Co se bojů týče, tak mě přijdou opravdu hodně dynamické, ale ty finesy by to opravdu chtělo. Koneckonců, hra je očividně uzpůsobena soubojům jeden na jednoho, takže nějaké podvratné kousky a špinavé triky bych opravdu čekal, aby i po několika desítkách hodin hraní neztratily ten správný drajv.
@Sinister (18.02.2014 23:26): Taky mě zarazilo, že když se hra přepne z nablýskaného CryEnginu do inventáře/mapy, tak to vypadá nějak divně. Podobně je to ale i v Zaklínači. Asi chtějí, aby to vypadalo jak z nějaké starobylé knihy. Tady by si měli rozhodně vzít příklad ze Skyrimu a udělat to moderní.

Každopádně za dva roky ve dvaceti lidech udělali teda dost práce, ale pořád mají fůru před sebou.

Souboje mají do realističnosti hodně daleko. Víc než souboj na život a na smrt to vypadá jak roboti na šermířské přehlídce. Tvrdí, že ve hře má jít dělat všechno, ale když přijde na souboje, tak kromě máchání mečem nejde dělat nic. Takhle si tedy revoluční systém nepředstavuji. Klamné pohyby, úskoky, kolena, kopy, házení šutrů...doufám, že tam z toho něco bude.
Sleduju záznam streamu.
Prozatím můžu naprosto otevřeně říct, že inventář (resp. nákupní menu) vypadá NAPROSTO odporně. To je tak neuvěřitelně obrovský a odporný, že bych klidně zašel tak daleko, že bych to srovnal s nákupy v dungeonech tak mezi lety 1990-1996. A i tam to pravděpodobně vypadalo lépe.

EDIT: Totéž platí i o health baru. Všechno vypadá tak obrovský a nemotorný, že by se tím dali zabíjet hroši.

EDIT2: Zejména lokace lesa mi naprosto učarovala. Kupodivu město mě nebaví vůbec. Což je ale super, poněvadž nesnáším vesnice - někdo teda odvedl super práci, když dodal tenhle pocit :D
Aaa ten update o figurkach a mincich mi nemeli ukazovat, ja mam pro tyhle veci slabost... ale zas 4 litry uz jsou dost silne kafe >_>
Jsem zvědavej, jestli a kdy zveřejní milionovej stretch goal. Když to bude něco fakt suprovního, tak by to mohli vybrat, jinak to pořád vidím na těch 900k, což taky není špatný ukázat investorovi - hele, vybrali jsme 3x víc než jsme očekávali.
Tak teď nevím, jestli půjde bojovat na koni...zatím žádné video a ani v combatu se o tom nezmiňují.
@valcik (08.02.2014 15:27): jasný, to chápu mě osobně ty jejich cíle připadají víceméně taky jako chujoviny, mají dát cíl na dva mega, s tím že poslední bude fantasy rpg mod a mají to vybráno hned :DDD

a u toho soubojového systému si stejně myslím, že by měli přidat arkádový pro smrady na nízkou obtížnost, jinak tu hru sestřelej.
@Mount (08.02.2014 15:22): To víš, ja si na cut-scény nepotrpím, tak mi to pripadá ako zbytočne vyhodené zlaťáky. A od Vávru som hral iba Mafiu, takže jeho predstavu o realtime súbojoch si utváram hlavne podľa nej. :P

@GodOfTheSick (08.02.2014 11:30): Pri W2 som skeptický jak sviňa. Fargo priznal, že jeho hlavný programátor žije na opačnej strane USA, najali ho na základe CV a so zvyškom autorského tímu sa nikdy nestretol. Aj mne sa tá hra javí ako zlepenec všemožných nápadov, ktoré vznikali počas vývoja alebo na poslednú chvíľku bez nejakej súdržnej a dobre premyslenej predstavy.
@valcik (08.02.2014 10:32): ty vole, ještě si to ani nehrál a už mrmláš něco o tom ať udělají propacovanější bojový system? to jako vážně :D Já Vávrovi věřím a těším se na jeho autentický systém bez tabulkových pravidel ala DND :D
@valcik (08.02.2014 10:32): Řekl bych, že Vávra (Warhorse) má od začátku jasnou představu o tom, jakou nejlepší hru všech dob hru chce udělat, a tak už prostě není co vylepšovat :-)

SG jaké měl třeba Wasteland/Torment/Project Eternity vypadají možná pěkně. Na druhou stranu působí dojmem, že kromě toho, že chtějí udělat hru, tak vůbec ještě neví, jak má vlastně vypadat. A narychlo tam naplácají, co je napadne...nová rasa, nové město, delší příběh...
No, jsem zvědavej, jak silnej bude ten závěrečnej boost. Tipoval jsem, že vyberou 900, ale možná ten milion daj.
@valcik (08.02.2014 10:32): Potíž je v tom, že: 'Viac by ma potešilo vylepšovanie hrateľnosti, napríklad premakanejšie a zložitejšie úlohy, zložitejšie výpočty v súbojovom systéme' toto je základ, všechno nejde promakávat a zesložiťovat donekonečna. Většina těch stretch goalů je něco, co budou dělat lidi mimo WH, tudíž se přidají nějaké 'kuul' věci a všichni ostatní budou makat na věcech, které jsou rozhodnuté, navržené a spočítané, tak snad aby nakonec nebylo: "Ztrojnásobili jsme mapu a přidali management hradů a armád a hru znova rozsekáme na 5 kousků, každého čtvrt roku výjde jeden."
Aj tak mi tie bonusové ciele pripadajú akési povrchné a typicky konzolistické. Lepšia muzika v cut-scénach, vylepšené animácie postáv, bonusové video so šermiarmi.. Viac by ma potešilo vylepšovanie hrateľnosti, napríklad premakanejšie a zložitejšie úlohy, zložitejšie výpočty v súbojovom systéme, alebo vylepšovanie taktických možností úpravou terénu - dobývacie mechanizmy na prekonávanie vodných priekop, padacích jám a tak. Hádam ale, že majster Vávra pozná cieľovú skupinu svojich budúcich zákazníkov najlepšie a pretože hra musí byť po dokončení zisková, vsadil na istotu. Moar eye-candies!
Jestli jsem to pochopil dobre tak , kdyz si koupím edici za 1500 tak az to bude tak mi prijde jen prvni akt ? A pak si budu muset dokoupit zbejvaci a ti, co koupi za tech 12 000 budou mit vsechny tri ? a nebudou muset cekat ? Coz je asi kravina ne ? :D
@Say (07.02.2014 11:22): Tak mě je to víceméně u zadku jak s tím naložíte, myslím že to je pro vás příjemná možnost jak mít vše na jednom místě a neprobírat se thrashem od Mounta ve všeobecné diskuzi, kterou nehodlám pročítat. Tady se to budu snažit aspon trochu moderovat a mazat bláto.
@ugraugra (07.02.2014 11:06): "Jediný problém je, že se diskuze vývojáře nedá sledovat"
To je hodně velkej problém, takže bych nečekal nějaký zázraky, co se přesunu týče :) ale pokusme se to respektovat, protože dva roky číst ve "všeobecně o hrách" jen o Vávrovi se mi taky nechce :)
Toto je trochu novinka - založený profil vývojářského studia bez jediné přidané hry (což momentálně na webu nelze udělat - profil vývojáře vzniká až s přidanou hrou). Takže tak trochu experiment. Uvidíme, jestli se diskuze přesune sem, nebo se bude dál spamovat obecná diskuze :) Jediný problém je, že se diskuze vývojáře nedá sledovat, ale snad to přežijete.

Za nápad děkujeme Eruovi.