@
Feidias (30.04.2012 16:15): Mělo by to být mission based, kde si zvolíš způsob, jakým odkrouhneš svůj příští target (s různými následky na další situace, několik různých konců hry). Ve stealth modu by mělo být možné tiše odstranit osazenstvo místnosti aniž by si uvědomili, že se něco děje, v action modu na to jdeš hrubou silou. Prý to bude spíš o improvizované akci než o rozhovorech. Do budov by se mělo dát vstupovat různými vstupy (dveřmi, okny, vodou,...) od čehož se pak odvíjí vhodná gameplay. Budeme hrát za bodyguarda zavražděné panovnice, kterého falešně obvinili z její vraždy... a cílem bude zřejmě odhalit komplot a vyřešit (ukončit) životy těch, co se na něm podíleli. Mezi misemi se vracíš domů, kde si můžeš připravit vybavení na další misi. Svět nebude otevřený ale během misí bude určitá volnost prohlídnout si jej - některé dveře budou zamčené a dostaneš se do nich až v jiné misi apod. Umělecký vedoucí hry je Viktor Antonov (byl uměleckým vedoucím pro Half-Life 2, má na svědomí concept art pro City 17, ale kromě "pavouků" prezentovaných v traileru údajně podobnost s HL2 končí). Při tvorbě prostředí se inspirovali vzhledem Londýna cca okolo r.1940, výzdobou a kostýmy odpovídá hra Anglii 17.století ale příběh i místo je fiktivní. Použitý engine: modifikovaný Unreal Engine.
Solidní české preview -
odkaz.