Šest dní pozoruje pařanský Bůh všechny vývojáře, jak se snaží udělat ze svých her, něco nezapomenutelného. Sedmý den pařanský Bůh odpočívá a právě v tento den bylo stvořeno Hour of Victory. Šlapat do lejna je lepší, než hrát tuhle "konkurenci všech těch CoD, MoH, Commandos, ...". Byl jsem nepozorný a neustále jsem padal do těch hrozných sraček, ze kterých se dalo lehce vyjít, ale já naivně doufal, že hru nakonec osvítí světlo boží a rázem se z ní stane něco jiného. Popravdě doufat, je v téhle hře až moc velký luxus, protože ona, i když má zajímavé prvky, kterými se chvástala před vydáním, ale realita je trochu jiná a tak "musíte" trpět.
Nejenom, že se hra velice špatně hraje, on se také tvůrcům podařil husarský kousek s Unreal Enginem 3, který snad vypadá ještě hůře, než by měl. Všechny postavy vypadají jako z cirkusu, divné ksichty, nabubřelé tváře a hromada keců. O linearitě nebudu ani povídat a o nereagujícíh nepřátelích vůbec ne. Vemte si ve hře jakoukoliv německou zbraň (ať můžete sbírat střelivo) a prostě běhejte, jak v jednoduchém deatmatchi a zachvilku jste ve finále, které je snad nejubožejší jaké jsem měl možnost, kdy hrát. Jakýsi teleportující se oficír, kterého stihne krutá smrt, mne opravdu dostal a ani se tvůrci neobřežovali s jakýmikoliv titulky, takže konec a šmitec. Vrchol.
Btw: největším překvapením pro mě byli brejkující německé mrtvolky na nádvoří jakéhosi zámečku, opravdu funny, bejval bych to natočil na Xfire, ale bohudík hra ho nepodporuje!
Nejenom, že se hra velice špatně hraje, on se také tvůrcům podařil husarský kousek s Unreal Enginem 3, který snad vypadá ještě hůře, než by měl. Všechny postavy vypadají jako z cirkusu, divné ksichty, nabubřelé tváře a hromada keců. O linearitě nebudu ani povídat a o nereagujícíh nepřátelích vůbec ne. Vemte si ve hře jakoukoliv německou zbraň (ať můžete sbírat střelivo) a prostě běhejte, jak v jednoduchém deatmatchi a zachvilku jste ve finále, které je snad nejubožejší jaké jsem měl možnost, kdy hrát. Jakýsi teleportující se oficír, kterého stihne krutá smrt, mne opravdu dostal a ani se tvůrci neobřežovali s jakýmikoliv titulky, takže konec a šmitec. Vrchol.
Btw: největším překvapením pro mě byli brejkující německé mrtvolky na nádvoří jakéhosi zámečku, opravdu funny, bejval bych to natočil na Xfire, ale bohudík hra ho nepodporuje!
Pro: 2. světová válka, výběr ze tří charakterů,
Proti: zbraně, velmi krátké, striktně lineární, závěrečný teleportující se boss, tupí nepřítelé, checkpointy,...