Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Václav Koryčánek • 39 let • Videoherní publishing pro Fulqrum Games • Praha (ČR - kraj Praha)

Komentář

Přejít na komentáře

Shadowrun Returns

  • PC 70
Na Shadowrun Returns jsem se těšil hodně a bohužel jsem zklamaný. Tahle hra připomíná svoji papírovou předlohu nejen díky popisům postav v dialozích (což je super), ale i absolutní pozorností na hlavní příběh, kde byste možnosti volby vlastní cesty spočítali na prstech jedné ruky (což už moc super není a každý schopnější PJ by to dokázal "ošéfovat" lépe než předvedli vývojáři). Z vysokých hodnocení, která se tu už povalují, soudím, že tahle hra většinu lidí uspokojí. Ale já bych se chtěl podívat po herním světě, projít se po ulicích, když už jsem v nějakém domě, tak třeba otevřít skříňku nebo prošacovat padlého nepřítele, jenže všechny tyhle věci, které by dodaly Shadowrunu dojem životnosti a reálnosti byly vynechány, aby nic nerušilo v průchodu lineárním dějem.
Bojový systém je v pohodě, interakce s těmi pár postavami, co se ve hře objeví, víceméně také (i když možnost ovlivnit cokoliv prostřednictvím voleb v dialozích je opět minimální), ale hraní mi neustále rušily divné bugy (nebo možná úmyslná rozhodnutí vývojářů, kdo ví), jako třeba že se bojový mód nepřepne do real-time ani po poslání všech nepřátel na onen svět a tak se pak všechen pohyb odehrává postupně, na tahy a s každou postavou zvlášť.
Herní doba kolem 10 hodin na normální obtížnost mi přijde zcela úměrná ceně, za kterou se hra na Steamu prodává, takže také no problemo.
Prostě jsem jen čekal nějaký menší Fallout s otevřeným světem a různými nezávislými příběhy postav a dostal místo toho lineární hru, kde je vše zkomprimováno natolik, aby vůbec nic nenarušilo jednoduchý průchod.

Pro: Svět Shadowrunu, bojový systém, grafika, editor

Proti: Lineární a očesané až na dřeň, bugy

+17 +18 −1