Nejdříve jsem se bránil hrát nějaký konzolový titul a vůbec dnešní nové hry jako takové, protože to podle mě jde dolů, ale LP jsem vyzkoušel a světe div se, chytlo mě to hned. Faktem je, že je to jednoduché, je to tupé, je to arkádové, ale zábavné. Ta hra má zkrátka dynamiku a šťávu, neni to zkrátka suché jako většina her, ale ta akce je dynamická. Zbraní je opravdu hodně a jsou i nápadité a to hlavně zbraně určené pro mechy, které můžete taky použít a kropení všeho rotačákem je parádní:) Používání mechů je taky supr a je jich hodně druhů a válí se hlavně na spoustě místech nebo třeba zahrabaní ve sněhu. Nepřátel zas tak moc druhů neni, ale o akci neni nouze, osobně jsem měl kolikrát pocit takové Hvězdné pěchoty když jsem bojoval s Akridy:) Vystřelovací kotva rozhodně pěkné zpestření, ale její využití mohlo být lepší a propracovanější, měla větší potenciál.
Vytknul bych asi hlavně neohrabané a pomalé pohyby hlavního hrdiny, kdy se dlouze válel na zemi a všichni do něj stříleli, nebo jeho běh/neběh. Dále bych vytknul přehnáné přesvícení sněhových exteriéru kdy to chtělo kolikrát snad i brýle, když holt grafici dostanou novou hračku, tak to perou do každý hry hlava nehlava v přehnané míře, jinak kouř, efekty atd. špička.
Vytknul bych asi hlavně neohrabané a pomalé pohyby hlavního hrdiny, kdy se dlouze válel na zemi a všichni do něj stříleli, nebo jeho běh/neběh. Dále bych vytknul přehnáné přesvícení sněhových exteriéru kdy to chtělo kolikrát snad i brýle, když holt grafici dostanou novou hračku, tak to perou do každý hry hlava nehlava v přehnané míře, jinak kouř, efekty atd. špička.
Pro: akce, dynamika, zbraně a mechy, kotva
Proti: neohrabané pohyby, arkádovost, přesvícení sněhových scén.