Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Phoenix (02.03.2013 14:36): Tady by mohlo pomoci toto (zatím jsem nezkoušel). U MS mě právě zaujala ta vizuální stránka, ač to asi nic povedeného nebude.

a Daikatana bude prioritné - specifický styl Ion Storm mám celkem rád.

@Drolin (02.03.2013 14:22): Pyl mám stažený, jen se mi zatím nedařilo jej rozchodit v rozumné rychlosti (používá akceleraci, ale jede v DOSu, bude to chtít si hodně pohrát s DOSBoxem). U MadSpace mě odradilo jak vypadá (ale to neznamená, že se bude špatně hrát). Raven Project mi nic moc neříká, ale vzezřením mi evokuje Shattered Steel.

Daikatana je až na první epizodu velmi podařená (Staré řecké báje a pověsti žeru, stejně jako vikingy, proto mně udělali druhou s třetí epizodou nehoráznou radost). Díky tomu, že Romero všude vykládal, že to bude nejlepší hra na světě, ji (a jej) nakonec recenzenti setřeli daleko více, než odpovídalo její skutečné kvalitě. Osobně jsem Daikatanu dohrál 3x, naposledy na Shoguna (poslední obtížnost) a velmi jsem se bavil. Zajímavé je krom jiného to, že pokud člověk používá běžné zbraně, tak se zlepšuje postava, při používání Daikatany se zase vylepšuje Daikatana, takže je možné hru hrát dvakrát diametrálně odlišným stylem. Komu vadí sidekickové, ten může na začátku levelu zavelet "Stop" a na konci po vyčištění od nepřátel "Follow me" a je vymalováno. Nicméně prý sidekickové nejsou zase taková másla (osobně jsem ovšem vždy hrál výše zmíněným stylem, spolubojovníky v FPS vetšinou moc nemusím).

jj, ve Score často i otiskovali návody s chybama, protože hru ve skutečnosti nehráli, tohle bude podobné.
@Drolin (02.03.2013 13:43): On to opravdu hodně táhne nahoru audiovizuál, atmosféra a nápady, jinak by to byl podprůměr (i když ne tak strašný, jak psali ve Score).

Ze starých FPS mi chybí ještě dohrát Tekwar, ten jsem začínal snad 10x (ale když ho dohrál i Mick ...). Pak výborný Wrath of Earth a neznámý Hades 2 (brazilci, nedávno jej nechali volně ke stažení). Ale mezitím se konečně pustím do Balckstone Chronicles, už jsem vyřešil lupání v bednách, stačilo vypnout akceleraci zvuku v ovladačích.
Začátek šestnáctého kola, začíná přituhovat. Noví nepřátelé jsou robotické věže a něco, co vypadá jako kovové tornádo.
Jsem na začátku desátého kola. Tři kola pod vodou (stejně jako v Rebel Moon a Rebel Moon Rising člověku dochází vzduch, který může omezeně doplňovat) pokračují kolem v ledové pustině, kde kapalina zraňuje a je třeba rychle přebíhat po ostrůvcích. Není to žádný zázrak, ale ani žádný průser na 2/10, s Marathonem +- snese srovnání.
@Drolin (24.02.2013 12:17): jj, mám dojem, že v recenzi padla věta "Jestli něco ano, tak tohle, tohle tedy opravdu ne". Ale je dost možné, že si to pletu s něčím jiným.

Ono i Marathon Trilogy kdyby člověk hodnotil podle klasických PC měřítek, tak nedopadne Bůh ví jak. Na to je ten samotný engine opravdu dost divný.
@Phoenix (24.02.2013 12:02): No, ono i ve své době dostal ZPC například ve Score 2/10 pokud si dobře pamatuji. Ale art styl ala KMFDM se velmi hodí (kdyby hrála i jejich hudba, měl by Kingpin konkurenci :).
Dohrál jsem dvě kola ve WinXP na Virtual Machine, nezbývá než souhlasit s Drolinem, graficky super, level design zmatek (celá série Marathon, na jejímž engine ZPC běží, měla leveldesign značně svérázný), ukládání pomocí F10 za Memory Orby (kdo má na tohle přicházet) a skákání pouze na způsob "rocketjump" pomocí schopnosti ChiPunch.
Graficky hodně zajímavá hra, škoda jen, že námět nebyl lépe využit.