Rainbow Six: Vegas 2 navazuje na úspěch prvního next-gen dílu série. I z tohoto důvodu byla použita dvojka v názvu za Vegas, hra na Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas přímo navazuje.
Oproti jedničce se toho moc nezměnilo. Coby velitel speciální jednotky máte za úkol bojovat s terorismem na půdě Las Vegas (ale jak se ukáže, druhý díl nás zavede i na různá jiná místa). Tak jako dříve, máte při ruce dva parťáky, kteří plní na slovo každý váš rozkaz. To, že je toto velice zjednodušené přispívá k akčnímu náboji hry, takže si pro příkazy vystačíte v drtivé většině s mezerníkem, kdy někam namíříte, zmáčknete mezerník a parťáci udělají sami to, co se od nich očekává. V multiplayeru, komunikace probíhá přes mikrofon.
Můžete se také kompletně přizpůsobit svoji postavu. Bylo to sice již obsaženo v předchozím díle, ale zde se vaše postava prolíná celou hrou, jak singleplayerovou částí, tak multiplayerem. Jako člen speciální jednotky byste měl mít od začátku to nejlepší vybavení, ale hra je postavená na zkušenostních bodech, které vám uděluje za různé činnosti (zabití protivníka přes dým / překážku, headshot, zabití protivníka granátem atd.) a ty následně sdružuje do třech částí. Podle toho, jak v které získáváte zkušenosti, odemykají se vám zbraně, vesty, maskování, ale i věci jako čepice, brýle atd.
Nechybí také systém krytí. Při zmáčknutí pravého tlačítka myši vaše postava okamžitě kryje sama sebe a to vždy při pohledu z třetí osoby. Též není nouze o slaňování, proskakování okny, flashbangy, sniperování či pumpování protivníka brokovnicí.
Zeptam se narovinu. Dá se tahle hra hrát nějak rozumně v multiplayeru po LANU a nebo to jde pouze přes oficiální online servery?
Pro: Fresh akce, systém krytí, vaše hlášky v průběhu hry, možnost tvorby charakteru (vzhled, výbava, zbraně, upgrady), kooperace, terorist hunt
Proti: Váš team, příběh (především konec), hlas vašich kolegů (neni téměř slyšet), spawn nepřátel, flashe, štíty