Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@krudd (21.02.2012 10:50): Mně vadilo, že tam není ukázáno jak pro debily, kolik kdo hodil - plus se furt mění pohled na desku, takže je to nepřehledný. Stejně tak jsou nepřehledný údaje na kostkách.

A o házení ani nemluvím - sice má hráč pocit, že hod může ovlivnit , ale spíš se musí hlídat, aby kostky nehodil někam do trávy :)

A nehraje se na dvě vítězný kola, což je... škoda.
Příjde mi, že skoro každý říká, že kostky jsou uplně zkažený. Můžu se zeptat v čem? :-) V jedničce je to mnohem lehčí a upřímně mi to sedlo o dost míň.
@Garret (20.02.2012 17:33): Změní se i pár dalších věcí ve hře. Například potkáš Siegfrieda před Loc Muinne. Tedy v případě, žes byl v jedničce na straně Řádu. V opačném případě přibudou nějaké kecy ohledně Yaevinna, když se přidáš k Iorwethovi.
@Say (30.01.2012 00:44): takže kecy o Addě. ok, ty se změnily. asi jedna, naprosto nepodstatná věta ve hře. přístup Triss je stejný tak jako tak (hrál jsem hru dvakrát, pokaždé s jinými savy) a ty další drobnosti budou asi tak důležité, jako ta věta o Addě. a vybavení? za půl hodiny hraní máš vybavení mnohem lepší, než je to nejlepší z jedničky...
První dojmy (Fosltram?)
Město působí krásným živým dojmem, každá postava něco dělá. Tentokrát jsou modely postav dost odlišné
Dovednostní strom mi přijde v pořádku.
Se souboji zápasím, zatím těžko hodnotit. Rozhodně mi chybí pauza.
Kostky úplně zmršený, minihry jako pěstní souboje a páka docela dobrý.
Inventář je peklíčko, zase spousta harampádí na sběr. Tohle mě opravdu v rpg nebaví.
Grafika až moc bluru a rozmázávání, po deseti minutách bolest očí a po hodině už bolest hlavy. Jednou to zkusím přenastavit.
@Paul (27.12.2011 00:44): Proč benelux? Jak jsi k tomu došel? Já o té atmosféře ve dvojce taky hodně přemýšlel (mě naopak štve absence slovanské atmosféry tak moc, že u mě dvojka naprosto propadla), ale benelux mě vážně nenapadl. Ano, atmosféra se přenesla kamsi na západ, ale proč zrovna benelux?
@Garret (29.01.2012 23:45): Ale změnilo. I když jen dialogově. Kecy ohledně odčarování Addy a přístupu Triss (ačkoliv věřím, že to jde i bez toho) a další drobnosti, na které se teď nevzpomenu. Jo a nové zbraně a zbroj do začátku hry.

@Walome (30.01.2012 00:16): U Mass Effectu už je to viditelnější.
Ježiš já jsem fakt vtipnej. Rok si syslym savy z jedničky a teď si u Saye přečtu, že jdou dát do dvojky... na což jsem samozřejmě zapomněl :-D
@Richmond (29.01.2012 11:58): Ještě k těm soubojům, v komentáři jsem zapomněl zmínit tu maličkost, že prakticky všechno, co má ve hře alespoň dvě nohy, má předdefinované (docela hodně malinkaté) teritorium, po kterém se může pohybovat. Na jeho hranici se potvora otočí a buď se tam bezmocně motá nebo peláší někam zpátky. Proto ostatně jediný způsob, jak udělat ve hře aspoň trochu obtížnější boj, je hodit hráče do ohrádky maximálně 4x4 metry a začít to na něj sypat.
Skutečně nečíst, pokud jste hru nedohráli

Jo tak takovejhle závěr dokáže fakt nasrat. Zatímco v jedničce nás tvůrci nalákala na druhý díl, tady nic. Ale fakt NIC. Jediná odměna po odkoukaných titulkách je pohled na Geraltova záda, když shlíží a tu rozpadlou pevnost.

+ nevím jak to dopadlo s většinou postav a co se bude dít dál. Žádné rozuzlení s Triss, proste nic... UAAA... u takovýhle hry to dokáže fakt nasrat.

Ale jak tak projíždím průvodce hrou, tak koukám, že se hra docela mění, podle toho, jestli si vyberete elfa nebo Rocheho. To je bod plus, i když nehrozí, že bych si Zaklínače 2 někdy prošel znova.
Jo Bodkine, že je Triss nechutná fuchtle, tak to snad není v zamýšleném kontextu nic proti ničemu. :-))
@Say (29.01.2012 13:58): Jojo, souhlas.



@THX (29.01.2012 14:08): 1) ani mít život Ti nepomůže, mně se Triss taky líbila... teda vzhledově... i když má bobra :).
2)savy jsou typický konzoloidní - naprostej vopruz; marně doufám, že si někdy budu moct sejvy pojmenovat, ale to skončilo někde okolo roku 2004



@Bodkin (29.01.2012 13:56): 2) souhlas - já to u W2 vnímám jako velký klad, že se za monstra moc neexpí (jednu chvíli jsem myslel, že dokonce vůbec)

1) ještě roller coaster tycoon :)
THX: S těmi savy souhlasím. Ohledně těch questů - opravdu jsem si toho všiml jen v tom jednom případě (a to jsem to dohrál 2x) , ale OK je možné že jsem to prostě přehlédl.

Vybíjení potvor pro mě nemotivující rozhodně nebylo, protože jsem je vybíjel jen v rámci questů, případně když mi stáli v cestě :-). Stále si myslím v tomhle je hra nastavená správně.

O tom zdali je hra uspěchaná se nemá cenu bavit, to cítí každý kdo to dotáhl do třetí kapitoly. Ostatně zaslechl jsem, že už v případě jedničky to bylo ze strany CD Projektu hop nebo trop. Jinak řečeno pokud by hra neměla úspěch museli by to zabalit a nepřekvapilo by mě kdyby to podobně bylo i s dvojkou. Samozřejmě s tím, že do ní nasypali mnohem víc prostředků.

Jinak se mi komentář líbí, dal bych ti +, ale sám jsem zatím s kůží na trh nešel (a kdo ví jestli vůbec někdy půjdu), takže zůstanu u slovní pochvaly :-)

Až to trochu slehne zahraj si to ještě jednou a vol jiná rozhodnutí, pak možná více doceníš onu rozvětvenost.
Sayi hodnocení 70% odpovídá mému dojmu ze hry a docela jsem o udělené známce přemýšlel (50 je průměr). Komentář měl být spíš formou opozice k těm stávajícím tady, tedy se nutně zabývá hlavně negativy a pozitiva opakuje jen letmo anebo vůbec. Kdybych chtěl být zadobře s davem (přičemž mi uniká důvod), tak předně Witchera 2 přejdu mlčky. :-)
1) Mělo být nabídnuto i umístění? Wut? Já s tebou souhlasím, ale vyčítat to hře? Která jiná hra krom SS to má? Minimum, takže vytýkat to W2 jsou jen prázdné kecy.

2) Osobně bych zrušil xp za monstra. Nebo snížoval její výtěžnost s postupujícím hráčským levelem. Grind je nechutná věc, kterou zanechaly devadesátky na tváři RPG. Fuj.

3) Ano, život by sis měl pořídit, Triss je nechutná fuchtle, která si zaslouží maximálně dvakrát denně profackovat.

4) Procházení dveřmi je nešťastně udělaný loading. Nic víc, nic míň.

Edit: A mínusko - to tvé zdůvodňování je jen pozérské. Fuj.
Všem, kterým huba mele v negativech, ale hodnocení skáče v pozitivech budu házet mínuska. Hotovo. Opravdu mě překvapuje, klik lidí tu rádo srší vším špatným na dané hře (snad forma upozornění na, dejme tomu, "všeobecně" uznávanou hru) ale aby byl zadobře s davem, hodí neodpovídající hodnocení... Takhle prostě ne.
Tou formou je v tomhle případě spíš myšlena tak nějak audiovizuální prezentace. Není to jen o grafice, třeba i design postav a jejich kostýmů je fakt vymazlenej, i když obyčejně nejsem žádná módní policie. Hergot měl bych si už konečně pořídit i nějakej ten život. To není snad možný, aby dospělej člověk koukal na virtuální Triss a co pět minut ho napadalo: "Krucipísek to je ale kus, tu bych povalil na zem a bral dnem i nocí." :-D

Za mazání savů pardon. Teď, když to explicitně zmiňuješ, tak jsem klepnout do Delete zkusil a opravdu to jde. Moc to věc nezachraňuje, protože při volbě Save z menu by skutečně mělo být nabídnuto i umístění. Prostě áčková hra z roku 2011 má horší systém save/load než ten System Shock, který jsem teď taky hrál. Nejde mi to na rozum.

Přestupoval jsem o víc než jeden level jako odměnu za quest x-krát. To vím naprosto jistě, i LEVEL UP pak ostatně problikne na monitoru několikrát. To, co říkáš, sice dává jakousi logiku, jenže pak a) vybíjení potvor je skoro zbytečné a nemotivující b) to jen znásobilo poněkud uspěchaný dojem ze hry v poslední třetině. "Hele hráči, mi už fakt jako nevíme, čím to tady zaplácat a zaplnit, tak tady máš těch zbylých deset levelů a páčko."

To procházení dveří jak kde. Třeba je to dobře vidět v druhé kapitole, když se člověk vrátí zpátky z mlhy a doprovází Rocheho partu zpátky do tábora. Jak jsem ale napsal v komentáři - ono jsou to všechno většinou takové drobnosti, ale dohromady jich je aspoň pro mě jednoduše nad pomyslnou mez, pod kterou by se dalo ještě odpouštět.
THX: Pěkný komentář, ale...
Procházení dveřmi je opravdu pošahané, ale do otevřených dveří lze zcela normálně vběhnout. S tím, že systém ukládání hry není ideální rovněž souhlasím, ale savy rozhodně přímo ve hře mazat jdou. To že dostáváš víc zkušeností za questy je snad logický bo k jejich splnění je potřeba mnohem více úsilí než na zabití čehokoli, ale že bych přestoupil najednou o dva levely se mi stalo jen jednou po zabití kajrana a to jsem měl ještě těsně před levelem. Boj byl pro mě dostatečnou výzvou i v pozdějších fázích hry (asi jsem lamka :-)). Hrál jsi to s patchem 2.0?

btw vyjmenovávat technické nedostatky a tvrdit, že forma vítězí nad obsahem?
@Richmond (29.01.2012 11:58): Možná jsou blbé, ale jsou úplně jinak udělané než v jedničce, za zkoušku to určitě stojí... Byť mě třeba souboje v jedničce bavily, takže na můj názor asi nedáš :-)
THX: Tak koukam, ze souboje jsou porad stejne blby jako v jednicce, do dvojku uz nejdu.
THX: Musím říct, že pár z těch chyb, co popisuješ, jsem zažil taky. Ale neležely mě až tak v žaludku. Asi nademnou zvítězila forma nad obsahem. :) Mám rozehranou jedničku a tak se nedokážu ubránit srovnání, že tam je to u mně přesně naopak. Obsah vítězí nad formou.
THX: úplně s tebou soucítím. taky jsem 2x vychcípal tak, že jsem šel hrát páku s tím přeborníkem (jehož jméno už si nepamatuju) v táboře krále (jehož jméno už si taky nepamatuju) a hra mě vždy posunula do samotného ohniště a já po výhře plápolal jak vagule. btw, ta páka se dala hrát do nekonečna, takže se tam daly nashromáždit pěkné peníze během chvilky. ovšem tento cheat, hozený pod nohy autory, jsem nezvedl...
Děkuju, teď se mi to povedlo - zkusil jsem to, co jsem zkusil dycky na tom samém místě a harpyje vždycky past čaply a odnesly si ji do hnízda. Ale teda je to dost debilní úkol.
@Walome (28.01.2012 14:00): Jo, už si vzpomínám. Musíš se tam dostat přes křáky, nebo spíš takovou odbočku, kterou nejde na mapě moc vidět. Je kousek od té chatrče toho magora.
@Walome (28.01.2012 14:00): Aha tak to je možný, že jsem ho ani neplnil, jestli je vedlejší. Něco mi říká, že jsem se ho pokoušel plnit a asi jsem taky nepřišel jak na to. Není na youtube nějákej gameplay, když si nevím rady tak se dívám tam. Ale jestli je to vedlejší úkol, tak se na něj radši vykašli. :)
Vedlejší - musíš použít pasti na harpyje, abys nějak zničil jejich hnízda, ke kterým nemáš přístup. Když pominu to, že zřídkakdy na harpyje narazím (u těch hnízd jsem je vymlátil a zatím se nové neobjevily), tak když pod/před ně položím pasti, tak se nic neděje...
A hlavně mě tu sere ten quest s lovem harpyjí... já prostě nevim jak na to :-D Házim pasti kde se dá, harpyje lítají okolo nic a NIC... UAAAAA.
Tak tak... Ostatně v komentu to mám. Jednička je podle mě autentičtější světu Zaklínače. Prostě má zřetelnější a charakterističtější výrazové prvky. Heh, to je fráze...
Walome, Say, sten: Naprosto přesně! Jednička má tak ojedinělou atmosféru, která dvojce úplně chybí. Můj úplně nejoblíbenější track (hlavně pasáž od 1:37, která má hudební vrchol v 3:25), který, pokud vím, na OST cd vůbec není. Nehorázně působivé na moje emoce...
Walome, Say: Naprosto totožně to cejtim. Přesně jak řiká Walome. Dvojka je dobrá ale oproti jedničce neosobní.
@Say (28.01.2012 11:18): Jojo, máme to stejně. Dvojka je dobrá, ale taková... neosobní. Nemá tu správnou atmosféru. A i když je v několika ohledech lepší, tak se mi jednička líbila víc. Ale nemám ještě dohráno, jsem tak v půlce. O víkendu mám čas, tak bych rád zase pozabíjel pár potvor.
@sten (28.01.2012 08:47): Zajímavé. Při poslechu OST z prvního dílu se mi vybaví snad úplně všechno, ty dojmy, atmosféra, toulky po polích, Wyzima, ty dialogy a poznámky měšťanů, klikání inventářem... U dvojky tohle nemám=( A to ten OST není vůbec zlý.
@sten (28.01.2012 08:47): Zajímavé. Při poslechu OST z prvního dílu se mi vybaví snad úplně všechno, ty dojmy, atmosféra, toulky po polích, Wyzima, ty dialogy a poznámky měšťanů, klikání inventářem... U dvojky tohle nemám=( A to ten OST není vůbec zlý.
Podle mě hudba tvoří 50% (né-li víc) celkový atmosféry jak u her tak u filmu. U Zaklínače mi atmosféru doládí spíš tahle skladba než tahle