Překvapilo mě, že to s tou obtížností zas tak husté není. Každý druh brouka má svůj popis. Svou silnou a slabou stránku. Na každý druh je potřeba vzít tu správnou zbraň. S trochou otáčení se pak střílení nestane tak úmorně dlouhé. Obtížnost je vyšší. Je to pořád o přehazování zbraní, ale dá se to zvládnout.
Obrovské hordy brouků. Zabijete jich deset, dvacet, třicet.. A pořád jich tam snad sto zbývá. Občas jsem v té přesile měl až pocit nicotnosti. Jak to můžu všechno zvládnout s touhle špuntovkou? Ha, nová verze pušky Mority. S rotačákem. Teď mi ti plazmový brouci půjdou pěkně od ruky. Jen škoda té spotřeby nábojů na základní brouky. Velká a odolná broučí artilérie. Ještě že mám mega rychlý raketomet a pro větší houf i atomovku. Když půjde opravdu do tuhého, využiji alespoň jejich totální tuposti. Zbraně tu mají velké zásobníky a jsou skvělé. Baví mě z nich střílet.
Level design nepobral moc rafinovanosti. Většinou jen tunel, aréna, tunel, aréna. Alespoň, že mi hra netlačila žádné pitomé powerupy, maxi síly a podobné zbytečnosti. Všechno je to pěkně sirové. Občas se sice objeví nějaký výstřelek v obtížnosti, nebo zdlouhavější pasáž. Mě to ale neodradilo. Hra mě bavila a vydržela docela dlouho.
Zajímavá by byla statistika zabitých brouků.
A tu fatální misi jsem nakonec dal skrčen za krabicí s nábojemi.
Pro: super zbraně, hordy brouků, spousta střílení, délka
Proti: většinou totálně zjednodušený design úrovní, totálně hloupí brouci, jedna smrtící mise