Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@RXQ79rudax (10.02.2015 19:33): Když mluvíš o SH 5, máš na mysli Homecoming? Ten byl slušnej co se atmosféry, soundtracku a prostředí týče, ale něco tomu trochu chybělo. Řekl bych, že Alchemilla je spíš inspirovaná prvními třemi díly série. A to je normální, že z toho člověk není moudrej :D nutí to člověka trochu přemýšlet. Jinak víš, že je tam víc konců, že? Už si nevzpomínám, kolik jich bylo. Já to dohrál jednou, tuším, že se stejným koncem jako ty. Na youtube to určitě najdeš.
@Wild One (31.01.2015 09:38): SH 5 - dohráno, už chápu čím se Alechemila inspirovala - jinak z toho SH 5 nejsem moc moudrej - je to takové ujeté - jestli pak autoři vůbec věděli co činí - nebo prostě smíchali páté přes deváté - prostě jsem to jaksi asi nepochopil - ten konec náhlí a lehký - a z toho závěrečného videa kterého jsem dosáhl i z předchozího dění a rozhovorů - si myslím že ta celá hra byl pouze jeho sen, že se mu to všechno odehrávalo jen v jeho hlavě, takové jeho osobní peklo - jen aby si vzpoměl že to on nerad zavinil smrt svého bratra - nebyl totiž shcopen pro něj do té vody skočit musel jsem použít návod jen jednou na nějaké hodiny kde se měl nastavit správný čas.
určitě si rozehraju znovu a stejně tak i ten Room - nakouknul jsem totiž na tu fan-stránku - do těch bonusů a možných konců SH 4 a 5 - a chci získat ten speciální kostýmek pro tu jeho pěknou sousedku.
Tak to dohromady dává 12 skladeb, takže ještě dvě chybí :D no nic, to jen tak na okraj.
Kdybyste měli nějaké informace o soundtracku, docela by mě to zajímalo. Na moddb je několik skladeb, plus v té kompilaci, na kterou jsem sem dával odkaz, jsou další. Ale skladby "Genesis", Creations of the mind" jsem nikde nenašel. Měly by být volně dostupné online, ale nemohl jsem je na žádné stránce spustit, tak nevím, kde je problém.
@Wild One (28.01.2015 09:32): na to stou hrací skříňkou jsem přišel až dodatečně - neprozkoumal jsem to tam pořádně - a protože mi lámalo hlavou nač tam byly nějaký kody a zamčený dveře do kterých jsem vůbec nešel - protože jsem prostě na tu hrací skříňku několikrát klikat a snažil se zahrát nějakou dobrou melodii a ona se za pár vteřin otevřela.

bedny s nápise Czech Republic import/export jsou třeba hned v té nemocnici v přízemí.

tam ke konci jsem bloudil než došlo že musím zase zavřít/nebo otevřít nějaká ta dvířka od těch mortvol v márnici aby mě to zase hodilo do jiné sekce místností a mohl jsem jít k té figuríně - a ohledně té figurýny mi taky chvíli trvalo že musím tu kamere namířit přesně kolmo z boku na ty ruce aby je nasadil
@RXQ79rudax (27.01.2015 23:37): máš pravdu, někdy to snad bylo trochu nevyvážené (to na začátku s těmi pokoji bylo dost o ničem, pak ta "hádanka" s kartami, o které psal v komentáři Garrett, která se vlastně vyřešila sama apod. Ale to podle mě musí být jen chybka ve hře, kterou by autoři mohli a měli opravit. Nemyslím si, že to byl záměr. Ha ha, pobavilo mě, že jsem nebyl jediný, kdo některé hádanky vyřešil čirou náhodou. :D Podařilo se mi to právě u těch hodin našel jsem totiž jen dvě a pak jsem nějakým záhadným způsobem přišel na, tuším 6:30. a pak ještě v pár dalších případech. Hrací skříňka je docela v pohodě najdeš chybějící část hrací skřínky, pustíš si tu melodii, což je sekvence 4 tónů, no a potom jen zbývá zahrát tu melodii na té klávesnici v přízemí Jseš fanoušek anime, jo? :-) ten obchod byl dobře udělaný, cělkově mě příjemně překvapila úroveň detailů. Odkaz na čr jsem si nevšiml, ještě si to možná někdy znovu projdu.
@Wild One (27.01.2015 21:53): vysvětlimi sprosím jak si vyřešil tu hádanku s hodinamy měmě se před tím kodovým panelem podařilo oběvit dvoje hodiny s 12:00 a 3:30/(15:30) -- a jelikož neumím moc odbře anglicky tak jsem moc nepochopil tu nápovědu ohledně toho napsanou na ten papír

já bych dal jako proti - že tam jsou někdy moc snadné ale zase někdy moc těžké hádanky

některé skládačky co tam byly tak taky byly o náhodě (a ani nevím jak jsem je vyřešil) - prostě kroutit kohouty nebo mačkat tlačítka tak dlouho než se něco stane; - to samé se mi stalo i u té jaké si hrací skříňky- tak jsem to prostě vyřešil náhodným mačkáním kláves.
-----
tady lokace která mě nejvíc zaujala: video - obsahuje odkazy mé oblíbené seriály (např.: Berserk, Neon Genesis, Elfen Lied), jinak také na nějakých bednách je zmíněna: česká republika vývoz/dovoz
Tak jsem se nakonec dostal přes ten úsek, kde mi to opakovaně padalo a posunul se dál... a super, mě to vážně potěšilo. :) ale chápu, že to každému nebude vyhovovat. Uznávám, že bez akce to působí trochu prázdně, a že atmosféra tím do určité míry utrpěla, ale na druhou stranu, trochu pomalejší tempo mi zde vyhovovalo. Blížilo se to víc prvním hrám, viz můj komentář.
@Garret (27.01.2015 10:55): jo máš pravdu - nějak jsem se splet a zapoměl jsem na to co jsem tam vyťukal nějak se mi spletlo s těma čtyřmístnýma kódama; jinak jsem to už dohrál - použil jsem jen radu ohledně těch hodin z jednoho ruskýho videa na YT (on asi ale stejně ještě nikdo na YT neuplodanul komplet) - pak jsem si již poradil sám - ale velkému bloudění a tápání jsem se nevyhnul
kouknul jsem na nějaký videa kde ten kod k té bedně a pak k u toho souzení zadávali - pak mi to došlo: ty první nápisy: pokoj smrti s číslem jedna je jen pro zmatení, pak tam je zrození 4, život 35, stáří 4 = kod: 4354; to rozsouzení - pak mi došlo že ty nápisy asi psal jeden člověk tedy ten nejvíc vinný pak jsem pokračoval bez problémů jen ohledně barevného kodu jsem kouknul na wiki, ale teď jsem zase zaseklý


ale já jsem se vůbec k takovému úkolu nedostal - nikde ve hře jsem se pokud vím nedočetl co mám zadat na ten tlačítkový panel ve sklepě, nebo v té bedně co je v jednom pokoji a taky myslím že tam mám ještě nějaký zamčený dveře ale klíč nikde. takže fakt netuším o čem to tu mluvíte
@RXQ79rudax (26.01.2015 23:47): mno, ty nápisy slouží k tomu úkolu, kde musíš rozsoudit, kdo je větší hříšník, viz můj předchozí komentář. Jsem zvědavý, jestli na to přijdeš. Ono to vlastně svým způsobem dává smysl, ale...
Tak mi hra opakovaně padá poté, co vyjdu z nemocnice. Asi to holt bude tou "neoficiální" verzí, která jede i bez steamu :D karma asi vážně existuje. Tak mi asi nezbývá, než to dokoukat na youtube, anebo mi to snad nějaká hodná duše z DH dovypráví :D Jinak mi přišla dost nelogická ta hádanka se soudcem a hříšníky jak je sakra možné, že větší hříšník je nezkušená sestra, která jen v pacientovi nešťastnou náhodou zapomněla tampon, než ožralý doktor??? To je teda děsně fér
no tak to jsem si stejně moc nepomohl - krom nějakého nápisu tam nic není. a nevím kam mám jít - prolezl jsem to tam celé znovu dvakrát - kašlu na to - jen když tak prosím aby jsem někdo kdo to dohrál napsal nějaký stučný návod - abych se to pak když tak pokusil dohrát
edit: už jsem to vyřešil - product jsem si totož přeložil jako produkt/výrobek -a předpokládal jsem že je tím myšlen součet - ale teď jsem nakouknul do slovník a on to není součet ale součin - násobení: takže to číslo je 4239

jaký je ten kód - k té operační místnosti - ať tam nacvakávám cokoliv - tak ta tlačítka kromě, že vydávají zvuk nijak jinak nereagují - tak nevím - jestli tam třeba není nějaká chyba - zkoušel jsem tento kod: 4346
@Garret (26.01.2015 17:56): tak přece jen se jedná pouze o modifikaci, takže by s autorskými právy problém být neměl, ne? Spíš mě překvapilo, že se to objevilo na DH, měl jsem zato, že modifikace sem nepatří anebo se připojí k původní hře. To není stížnost, jen konstatování. A že to stojí jen na názvu si nemyslím. Mě to co do zpracování zaujalo velice. To, že už neměli prostředky na monstra a doladění je mi fuk. I tak je to co do atmosféry stokrát lepší a autentičtější, než některé oficiální zhovadilosti typu SH: The Room.
Mne skôr príde zvláštne, že v hre nie sú žiadne monštrá, čo je vzhľadom na to, na čom je postavená celá séria, trochu bizarné. Pritom trailer sa tvári akoby tam boli. Nedivím sa, že to môže do istej miery devalvovať napätie.
@SilentWolf (26.01.2015 13:25): jo, to je dobrá poznámka. Souhlasím, že to v kontextu hry dává smysl. Ale aspon venku by mohla být možnost nějakého toho volného pohybu (není nad virtuální procházku v mlze :D)... kdyby touhle formou zpracovali celé město a hráč by si ho mohl projít, to by bylo super, ale toho se asi nedočkáme.
Zrovna u série SH si nejde moc stěžovat na věci jako dveře apod. Z toho co jsem pochopil jsou všechny SH světy jakoby zosobněním vlastního nitra hlavní postavy. Ty dveře jsem vždycky bral jako frustraci hlavní postavy. Zrovna do SH mi ten koncept stovek zamčených dveří a jen jedna cesta vpřed sedí. Je to peklo, ale SH je víceméně peklo.. :D
@Garret (komentář): ještě jsem nedohrál, tak nemůžu hodnotit. Ale celkově se mi to líbí, ta první osoba je podle mě dobrá volba a atmosféra se jim povedla. Všechny hádanky, které jsem tam zatím viděl byly dost triviální, ale nevadilo mi to. A i v ostatních SH nešly otevírat všechny dveře :D