Hra je mixem logického myšlení, skákání a prozkoumávání prostředí. Primárně ale stojí na řešení hádanek. Na začátku je hráč na startu a musí se nějak dostat k cíli, jakési teleportační bráně. Principem je pochopit, jakým způsobem zdejší svět funguje. Orientace v prostoru probíhá plně ve 3D. Je nutné se mít na pozoru, bedlivě sledovat dění, dávat si pozor na pády a ukryté oblasti. Na začátku například lze přemísťovat červené krychle, které svým přeuspořádáním uvolní průchod dál. Prvky rébusů oplývají neustále vrstvenou variabilitou, což si řešitel uvědomí aktivací barevných spínačů, jejichž jedinou funkcí je mu zpřístupnit výtah, schody, vysunout most, při správné kombinaci i sloupy. Skok je možný, stejně tak balancování na samotném okraji plošinek.
Rock Solid má podobnou technologickou stránku jako First Person Platformer, ale na dění se tentokrát nahlíží z třetí osoby. A je v podstatě shodný se starším titulem Qbeh-1: The Atlas Cube. K dispozici jsou dvě plnohodnotné úrovně. Hru má na svědomí šestice studentů, Igor Le Bis-Gauthier, Axel Fazer, Leonard Vuillot, Guillaume Peignot, Idris Piers a Artem Furmanov.
- Žánr
- Forma
- freeware
- Rozsah
- samostatná hra
- Multiplayer
- ne