Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Pokud se borcům z Jackboot Games podaří narvat do FE vše, co mají v úmyslu, tak to bude taková pecka, že si pak nikdo na RO2 ani nevzpomene. Je to tým fakt pohodových týpků, kteří mají jasnou vizi, nelíbí se jim, jakým směrem se ubralo RO2 a chtějí udělat realistickou hru, která bude evolucí Darkest Hour. První "verze" bude obsahovat pouze Normandii, pokud bude mít úspěch, tak vznikne přídavek, který bude obsahovat další bojiště a zbraně. Těžko ale říct, jak moc velký úspěch v dnešní době bude mít hra s pomalejším tempem, kde bez teamplaye nemáte šanci vyhrát.
@Javor (10.04.2013 15:13): no tak hlavně riflemani budou mít převážně opakovačky stejně jako Němci, kteří zas nebudou tolik závislí na hráčích s mgčkama, protože v polovině map dost záviselo na nich, jak jsou zahraný
@Hoonza (08.04.2013 16:53): Zrovna tohle mi příjde jako super věc, jednak jsou Američani ohraní, druhak mám za to, že battledress má opravdu vydařený střih. Spíše bych viděl problém v tom, jak se FE postaví 29. divize, na které z velké části stojí DH komunita.
FildasCZ: To už bylo hodně patchů zpět, ani už to nesleduji, co tam opravují a docela dlouho sem to nehrál, ale občas nakouknu aspoň na fórum... Ale stejně si myslím, že kdybych si to teď zahrál, tak mě tam pořád budou srát ty samé věci. Ještě že se pracuje na tom Festung Europa, doufám, že si s tím hodně vyhrají, CryEngine je přecejen někde jinde než Unreal... Akorát mě vadí, že tam jako spojenci budou Angláni a Kanaďani - měli ošklivé uniformy a zbraně... To zas budu hrát jen za Němce :-D
Dobrý den.Mám problém.Zapnu hru ,naběhne hlavní menu,za 4 sec se hra sekne.Stejně jako u Dirta 2 ale tam jsem stáhnul opravnej soubor....Neexistuje taky nějaký soubor,nebo nemám něco přepsat v adresáři hry? Díky za odpověď (mám legálně koupenou verzi)
Mam docela důležitej dotaz - jak se proboha v týhle hře dá založit normální LAN hra? Je tu ta možnost vůbec? Pochopitelně, že mám originálku běžící přes Steam. Díky za rychlou odpověď :-)
Po posledním updatu je to zase zabugované až běda. Tripwire to snad po sobě ani nehrají a jen čumí do zdrojáku. Ve všech mapách se teď dá vesele probíhat plotem, v menu se špatně zobrazují jednotlivé třídy a jejich zbraně a obsazení, s tankem se často nemůžete spawnout, občas vám v ruce zmizí zbraň, jediná tanková mise v SP přestala fungovat, s tankem se teď velmi často zaseknete o nějakou překážku a trvá několik minut se z toho dostat, vote lobby je zase úplně v <I> atd.
buďto je na vině vydavatel, že to uděláme přístupnější nebo vývojařském týmu vyměnil nějaké klíčové lidi, kteří na to měli na tu tvorbu "feeling".
Každopádně dvojka nemá na jedničku a už vůbec ne na Darkest Hour.
Jediný co doufám, že ve Festung Europe implementujou některý fičury z RO2 (jako je nabíjení,blind fire, krytí při přebíjení kulometu atd), protože ty jsou dost dobrý.
To, že teď nejede DH mě taky pěkně štve, prej nějaký problém se Steamem. Dvojka je oproti jedničce vážně hrozný shit, ale hrát se to dá a poslední dobou jsem u toho strávil docela dost času :-) Časem jsem si ale všiml, že ty mapy jsou nějak divně navržené (i když jsou podle reálu), protože bitvy prakticky pokaždé probíhají stejně. V jedničce mi to přišlo takové pestřejší, mapy tam byly MNOHEM větší (tím nemyslím ty gigantické zvrhlosti, kde trvalo 10 minut dostat se tankem ze spawnu na bojiště) a tím pádem tam bylo víc volnosti a více možností jak útočit. Ve dvojce jsou všechny mapy kromě Mamayev Kurgan docela úzké koridorovky. Jo a taky mi tam chybí ještě jedna dost podstatná věc a to jsou kombinované souboje tanků s pěchotou, to ve dvojce prakticky neexistuje, možná tak na mapě Bridges of Druzhina (protože tank má jen jedna strana). Ono totiž v mapách Commisar a Pavlov mají tanky velmi úzce vymezený prostor, kde se můžou pohybovat, takže souboje VŽDYCKY probíhají na stejných místech. Prostě v Pavlovovi kempí tanky téměř u spawnu, protože nemá cenu jezdit dál, kde se nevlezou a jsou akorát terčem pro AT a v Commisar se zase tankuje u Dčka, protože na druhé straně je to samý zátaras a nejde to pořádně objet díky omezením... Prostě po této stránce mi RO2 příjde strašně odsraná a kolikrát nemohu uvěřit, že za tím stojí stejný tým jako za (pro mě) geniální jedničkou...
jelikož nějakým záhadným způsobem blbnou servery pro Darkest Hour (Tripwire), tak jsem po půlroce prubnul dvojku a je to stále gameplayem shit oproti jedničce. :(
Good news everyone: v betě už funkční skript pro vozidla, takže je tam testovací verze BREN carrieru, do kterého jde nastupovat a vystupovat... Na fóru už jsou i obrázky modelu Sdkfz 251 ausf.C, takže prakticky by vozidla už měly fungovat, teď to bude jen o tom, jak se kluci poperou s animacema nastupování/vystupování. Třeba jednou půjde vystoupit i z tanku...
Bodkin: Tak to už si nevybavuju, možná je to tím, že jsem RO začal hrát asi až půl roku - rok po vydání a prakticky jediná věc, která mi tam nějak výrazně znepříjemňovala hraní bylo, že často nešly vzít zbraně ze země - klukům šikovným se naštěstí podařilo tuto super vychytávku dostat i do RO2 :-D
Tak co říkáte na Barashku? Konečně trochu oživení, ale když hraju tankistu a hledím přes optiku, tak se mi to seká jako prase, řekl bych, že ji zase mají jako obvykle debilně optimalizovanou, hlavně že tam je polovina objektů úplně zbytečná. Jo a vypadá to, že nový patch přinesl i nové bugy... Sláva Tripwire!
Jak jsem na to posledně nadával, tak poslední dobou mě to nějak chytlo a docela mě to baví, v Darkest Hour si sice užiju intenzivnější herní zážitky, ale tady aspoň není problém najít server s hodně lidma. Pár věcí mě ale trochu vadí - jednak pořád dost zvláštní optimalizace, kde prostě neplatí, že menší detaily = víc FPS, tady to chce hodně experimentovat s nastavením, občas mi příjde, že na vyšší detaily něčeho to jede plynulejc, což je určitě plus, ale trvá to dlouho, než to člověk vychytá. Zrovnatak ve hře pořád zůstává dost bugů, dokonce se občas setkávám s nepříjemnou věcí z RO1, že ze země nejdou sebrat předměty. Nejhorší je asi občas dost špatná interakce s prostředím - tj. že se odrážíte od různého nábytku a poskakujete na místě - ale ok, na to jsem si už tak nějak zvykl... S classic nebo realism modem je to určitě mnohem lepší zážitek a už celkem dobře fungují i tanky a ty mě teď dost baví. Mrzí mě ale, že tam nemají víc prostoru, už to fakt chce nějaký pořádný addon kurňa. Jsem dost zvědavý na Rising Storm, podle posledního videa to vypadá naprosto brutálně a i když mě nikdy nezajímala válka v Pacifiku, tak na toto dílko se hodně těším
Ha, až teď, víc než rok po vydání, jsem konečně zprovoznil in-game lobby. Byla to nakonec chyba steamu, asi související s hrami na Unreal enginu, protože řešení jsem našel až nyní, když jsem měl stejný problém u Chivalry: Medieval Warfare.

EDIT: Aha, než jsem stihl někoho zabít, spadlo to. Vidím, že to konečně vyladili. :D
naposledy jsem si zahrál RO2 a hodil to pryč. Doufam, že tvůrci Darkest houru ve Festung Europe ukážou lidem z Tripwire, jak se takový hry mají dělat. :P
No vis to bylo warez verze .Ja nevim jestli za rok je uz optimilazace na to uz lepe .Protoze mi dost sekalo ale muzes mi poslat tu pozvanku ?
@Riotekk (20.07.2012 22:02): Já bych řekl jdi do toho. Ale není to pro každého. Jestli chceš, můžu ti poslat pozvánku, stáhneš, zahraješ, jestli se ti to bude pozdávat koupíš.

Na druhou stranu, za těch pár babek.

A máš to v dohraných, tak v čem je vůbec problém?!
Nechtěl by tu někdo Nuclear Dawn výměnou za Red Orchestru 2 na Steamu?
Popř. ještě něco menšího k tomu, či vyrovnání současné ceny na účet?
Ještě mám Renegade Ops.
@Adieu (01.07.2012 11:30): Nevím, já měl vždy v DH pocit, že hrát Berlin v klasické RO bez suppression fire muselo být 90 minutové martýrium. Bez solidně fungujících kulometů a granátů se skoro vůbec nedalo dostat dopředu.
Jo Mamayev byl výborný, i když se na této mapě moc nechytám.

@Bodkin (03.07.2012 12:03): Co to bylo za mód, jak jsme šli proti němcům a když tě zabili tak čekáš, než zabijí všechny rusy nebo všechny němce?
Máte namysli ten Mamayev? To mně se tahle hra velmi líbila (solidní spolupráce, vůbec classic mode je trochu jiná káva než realism), škoda jen, že jsem se k TL dostal až na konci prvního kola.
@Bodkin (03.07.2012 09:32): No to určitě nehodnotím, jak mně to v ní nejde, ale díky včerejším bugům. Včera to byl opravdu extreme a ještě se mně to před tím nestalo. Lagy, několikrát jsem propadl zemí samo smrt a hned mínus bod atd.

Jsme to stáhl, vyhovuje :-), ale byl jsem kurňa fakt nasraný, ani ne díky mé neschopnosti, pár pěkných věcí se mi také povedlo a to hřeje u srdíčka (ačív kill na 175M, 2x kill granátem, takové ty maličkosti), ale hlavně ten propad zemí a pak bod dolů, lag jak prase byl jsem tuším na capu B v tom vnitřku schovaný pěkně mimo dostřel, pak cuk a byl jsem přímo na granátu a bum ruce, nohy i hlava byla fuč.
Včera to bylo totální Waterloo, nejhorší ze všech, dva z týmu jsem killnul a za cca 10 min. pouze 1 mrtvý z druhé strany. Nebyl kurňa nějaký úplněk, protože to fakt nemá cen....
právě v DH to byla jedna z mých nejoblíbenějších map. Škoda, že jsi ji v RO1 nezahraju, protože tam žije jenom russian community server pro 50 hráčů opakující dokola ty samé mapy.
MCZ: DH Berlin, to je taková ta mapa, kde ke konci Němci brání Moltke Bridge? Pokud ano, původně se jmenovala Kriegstadt, byla to nejvíce hardcore mapa pro základní RO1 a byla v jiném, apokalyptičtějším počasí; když na ty snad hodinu a půl dlouhé bitvy a MG42 s rozšířeným zásobníkem a novým zvukem a sovětské tanky a ten zakopaný Tiger a letící panzerfausty a stovky oken a obranu hotelu vzpomínám, skoro bych se tu rozplakal. Když jsem tu mapu pak viděl v Darkest Hour, přišlo mi to bohužel poněkud mimo.