Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

takovej german hate miluju :-D
jen upozorňuju, že "bolševici" bojují v RO2 pro Wermachtu nikoliv proti nějaké nacistické organizaci (waffen ss například).
Možnost hrát proti náckům nebo za nácky jste měli možnost v RO jenom v Darkest hour ;)
Headshot na 240 m (škoda že s SVT), pět nácků jedním granátem, porcování fritzů protitankovou puškou, za kulometčíka jsem dotáhl jednu obranu snad na GODLIKE! a na chvíli se mi do ruky dostala vytuněná AVT (s bodákem a puškohledem, co to kurva?).

Když se daří, tak se daří.
@RedDwarf_Cz (25.06.2012 16:16): SL má alespoň pistoli! Což mě trochu pije krev, já chci mít pistole za každého! Nu, ale commander(TL) s elite riflemanem pořád SVT mají, přinejhorším vezmeš Elite Assaulta a na AVT vypneš střelbu dávkou.
SVT je super, jedinná zbraň, se kterou jsem hrával. To, že ji vzali SL, mě celkem nasralo, protože teď je problém se jí zmocnit.
@MCZ (25.06.2012 00:15): Špagin je kropidlo, ne samopal. SVT míň kope a má zásobník, ne pouhý rámeček jako G41.

Opakovačky jsou naprosto rovnocenné, ale Kar je hezčí. Bohužel taky hraji častěji za sověty, anžto je tam většinou místo.
@Bodkin (24.06.2012 23:41): Počkej, a co MP 40 vs. PPSh-41? Vždyť MP 40 je takové neschopné plivátko. Zato SVT-40 mi nikdy nesedla - narozdíl od G-41. A pušky (MN 1891/30 a Kar98) jsou myslím docela vyrovnané; mám je rád obě, jen hraju více s tou sovětskou.
Heh, právě jsem byl kicknut na FallenFighters, protože jsem prý posílal arty na spawn, což ve skutečnosti bylo kousek před budovu, kde všichni kempili a třikrát po sobě tím sejmul admina.

Awwwwww
Ved práve preto sa pýtam, kto to tu hrá, veď by sme mohli zahrať spolu multak more. Na steame som ako Maximus.
Hráva to tu niekto ??? napíšte a zahráme multák, si vás pridám na steame
@MCZ (15.06.2012 00:49): Tys tam tak stál a já se poprvé podíval spolubojovníku do tváře. A musel sem to blejskout.

Hmm, za to odemykání bodáků a spol bych je nejraději vyliskal, chtělo to nějakých 254 killů s MN1930. Cokoliv semi má snad dvojnásobný požadavek, pistole trojnásobné a kulomety se šturmem snad čtyřnásobné. Gah!
@Longin (15.06.2012 00:23): Zrovna dnes jsme vyhráli Commisar House v Classicu. A skopčáci hráli dost dobře. Byl jsem překvapen, většinou se ivani nedostanou ani k water rafinery. Zázraky se dějí.

Opravdu to dost záleží na lidech, jestli správně smokují, bez toho se totiž nedá vůbec fungovat. A ano, camping je zde posvěcen. Za tu přesnost díky bogu! Už jsou docela blízko reálné přesnosti. I když, za to snazší trefování může spíše ten 'breath-zoom'.

@ViRus (15.06.2012 00:34): Jo! Battle hardened mám jen SL, rozhodně ne assaulta! Ostuda! Buržouství! Blah!
já hraju spíš Realism mod. V classic jsou některé mapy pro určité strany naprosto nehratelný (třeba Grain evelator pro Němce)
a stále mám pocit, že ta hra naprosto svádí k nechutnýmu campení a že s puškama je snažší se trefovat než v jedničce
@Hoonza (13.06.2012 15:13): Zkus zvolit jiné postprocess nastavení grafiky. Já hraji na Enhanced a je to takové celé barevnější, výraznější. Pak je tam ještě Warmovie, to jsem nezkoušel.
Po GOTY updatu se to stalo celkem hratelné, takhle nějak měla hra vypadat v den vydání a ne teď. Classic mod je fajn, ale ta nová mapa mi příjde docela divná graficky, zase to vypadá, jak kdyby se bojovalo někde na Měsíci...Ono vůbec celkově je v RO2 takové dost nerealistické nasvícení a divné barvy, modely a textury jsou ok. Konečně dali do menu i nějaký čitelný font a serwer browser začal fungovat
Jo, byl jsem tam :-). Nakonec jsme mimochodem prohráli.

A Action FF jsem taky včera nebo kdy zkoušel, mám podobné dojmy.
&MCZ: zdálo se mi, že jsem tě zahlédl ve hře. Byl jsi to opravdu ty?

Jinak jsem zavítal do FireFight pod Action a to bylo peklo, peklo plné idiotů.
single player mi asi v 8 misi za Axis dokola padá do modré smrti a briefing se nedá přeskočit, protože to jinak padá do widlí. Do modré smrti mi padají taky některé servery při připojení :-(
hraju to už 4 hodiny a dojmy rozporuplné. Chybí mi tam (nebo jsem nenašel) taková ta koncepce válečné řeže z Darkest hour (Berlin, Omaha, Juno Beach, Hill 400 atd).
No uvidíme časem...
Mám z toho smíšené pocity. Něco na tom je, ale působí to spíš jak nějakej mod. Působí to hrozně lacině. A teda myslim že U3 engine umí víc. Jóo už jsem holt rozmlsanej...

Nicméně koupil jsem to. Třeba mě to chytne. Plnou cenu bych za to ale fakt nedal. Spíš teď nemám čas na free weekend.
Mamayev Kurgan vypadá vážně dobře a jsem rád, že už sebou hráči neprocházejí naskrz (spousta trapných tk), ALE ty zákopy jsou tam fakt uzoučké, že jimi projde nanejvýše jedna postava, což vytváří v kombinaci s výše uvedeným naprosté peklo; pochybuji, že by s tím měli v reálu vojáci problém, to je zase super design, Tripwire...

A vadí mi, že už se zase ve všech módech objevují okamžitě všechna zabití; zrovna ten starší systém v RO2 realism byl mnohem lepší.