Mocný kouzelník terorizuje svět ze své temné věže, ale jen do chvíle, než si pro něj přijdou odvážní hrdinové a uvězní ho pomocí kouzla do knihy. Hráč se ujme uvězněného čaroděje ve chvíli, kdy se mu naskytne příležitost probít se na svobodu. Ve spletitém vězení by sám nepřežil, a tak rád uvítá pomoc až tří dalších spolubojovníků.
Paper Sorcerer je nezávislé fantasy RPG, které úspěšně prošlo skrz Kickstarter a Steam Greenlight. Atmosféru hry tvoří především stylizovaná grafika, které vládne kombinace papírově-žluté a černé barvy. I když se hráč volně pohybuje v 3D prostoru, důraz je kladen na statické tahové souboje, inspirované starými RPG v čele s těmi ze série Wizardry. Dobrodružství nabízí několik desítek menších úrovní, kde kromě bojů můžete luštit hádanky, hledat tajné místnosti či potkat neutrální NPC.
Všichni jeskyňáři instalujou MaM 10, jen Psyx musí na poslední chvíli místo letité značky sáhnout po neznámém indie titulu. Ale že bych litoval, se říct nedá. Paper Sorcerer mě ihned čapnul a přes mírnou monotónost, mě taktické souboje nepustily až do závěrečných titulků. Grafika zajímavá, avšak vzhledem k téměř neměnícímu se prostředí, není ani zdaleka využitá, jak bych si představoval.
Bavilo, ale zároveň musím varovat, hra není pro každého, v náročných soubojích hráč stráví 90% času plus je znát, že ji tvořil pouze jeden člověk. Současná verze obsahuje množství menších bugů, tuhle nejde otevřít truhla, tady se nepřidá předmět do inventáře. A nejde vypnout hudba. Nezbývá doufat, že to pořeší záplaty.
Bavilo, ale zároveň musím varovat, hra není pro každého, v náročných soubojích hráč stráví 90% času plus je znát, že ji tvořil pouze jeden člověk. Současná verze obsahuje množství menších bugů, tuhle nejde otevřít truhla, tady se nepřidá předmět do inventáře. A nejde vypnout hudba. Nezbývá doufat, že to pořeší záplaty.