Pročež samozřejmě takové flankování nebo jiné taktické řešení situace, neztotožňující se se záměrem neschopných chudáků, kteří Airborne vytvořili, neustále naráží na tento šestý smysl a ony všudypřítomné přiblblé scripty, dokola totožně vrhající nekonečné přívaly nepřátel, což přestávalo být vtipné už u Allied Assault.
Pocit ze střelby pak působí jako kdybych po Němcích prděl nebo házel nějaké bobulky, ale je to tak správně, protože představa, že by v podobné hrůze byl přítomen solidní gunplay, nezdá se mi být vkusná. Hlavně že je hráč neustále odměňován za zabití dvojitými zásobníky a podobnými p********i... Lepší než hrát toto je přistát v Normandii přímo na vidle a hodinu chcípat se střevy vyhřezlými na slamníku.
Pro: Otevřené bojiště, hratelnost, seskoky z letadla, Soundtrack, grafika, zajímavé lokace, vylepšování zbraní,
Proti: Stereotyp, totožná náplň misí, umělá inteligence, bugy, nevyužitý potenciál