Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentáře

  • PC 70
Táto hra je blbá. Skutočne je to čistý popcorn, príbeh, ktorý má všetky gýčové prvky na aké si autori dokázali spomenúť a aj blbý záver, kde stratu pamäti ešte beriem ako logickú, ale že sa zrazu Wayne len tak objaví odnikadiaľ pri oteplovacom procese "ahoj!", to už je trochu dosť divné....
Skutočne nehostinná planéta + obrovský hmyz + zrada a pár odvážlivcov s nejakými tými emóciami navyše je veľmi osvedčená nenáročná zmes. A práve o to tu ide, celý pôžitok z tejto hry spočíva v inteligenčne nenáročnom, ale audiovizuálne skutočne príťažlivom štýle. Hráč jednoducho napreduje zasneženou krajinou, občas vlezie do nejakého jaskynného či industriálneho interiéru, postrieľa hmyzákov, "záporných ľudí" a ich robitické mechy, pokračuje ďalej, užije si nejaký viac či menej nenáročný bossfight a čuduj sa svete, ono to človeka skutočne baví. Samozrejme, že si rád zahrám prepracovanú adventúru, či chytľavé rpg, ale nie je na škodu, raz za čas si dať aj niečo takéto, hlavne ak to má všetky tie základné parametre zábavnosti. Otáznik sa mi nad hlavou objavuje len v otázke ukladania hry - je to pôvodne konzolová záležitosť, takže s checkpointami sa dá počítať, lenže občas sú veľmi divne rozložené, raz sú každých pár metrov a inokedy sa človek aj pol hodinu a vyše plahočí a nikde ani jeden. Divné mi prišlo, že pomalý anihilačný postup je v istej fáze hry menej účinný ako rambo štýl, pri ktorom sa hráč po hlave hodí do mely. Druhá pripomienka je k bossfightom, tiež nevyvážená náročnosť, s jedným bossom som sa trápil asi hodinu a pol a hneď nasledujúceho som dal s prstom v nose za tri minúty...

Pro: audiovizuálne spracovanie, jednoduchá ale chytlavá hrateľnosť, zábavní bossovia

Proti: divné rozloženie checkpointov a nevyváženosť náročnosti

+6
  • PC 60
Lost Planet je bezmyšlenkovitá řežba okořeněná krásnou (ač velice náročnou) grafikou a skvělým designem monster.Akridové skutečně berou dech, souboje s monstry velikými jak panelák jsou tu běžné.Jenže, kromě tohohle střílení tu toho potom moc není, a grafika se za chvilku okouká.Příběh je hloupoučký a neuvěřitelně špatně a zmateně vyprávěný, atmosféra neexistuje, design samotných misí taky nic moc.Zklamalo mě to - z takovýho lákavýho námětu se toho dalo vytěžit o dost víc.Ale jsem zvědav na film, kterej napíše David Hayter - ten by mohl být mnohem lepší než samotná hra.

Pro: grafika, design monster a velkolepost

Proti: špatně napsanej příběh, nezajímavý postavy, nudný animace, nic extra hratelnost

+4 +5 −1
  • PC --
Táto hra nezachutí každému. Príbeh o ničom a mám pocit, že bol zbúchaný do 10min. Hlavný hrdina chladný ako celá hra a ostatné postavy ničím zaujímavé i ked ta ružovláska sa mi celkom páčila. Najviac ma upútal ten obrovký hmyz menom Akrid. Boje zo začiatku boli fascinujúce ale neskôr stereotypné. Prostredie dá sa ničiť čo sami celkom páčilo. Škoda je že sa tu pohybujete sám i ked ten začiatok naznačoval niečo iné. Veľa bugov som nenašiel a celkovo podarená konverzia. Celkovo som mal pocit nesmrtelnosti, kedže čím viac ste bojovali ste získavali termo energiu a tým pádom, ked ste sa zranili tak vám vaša termo energia doplnila život. Bossovia celkom neohrabaný takže žiaden veľký problém. Po čase nastane nuda a nie každý vydrží až do konca hry. Niekoho chytí a iného nie.

Pro: Grafika, Velký hmyz, atmosféra, zimné počasie, rozsiahlosť map, vystreľovací hák

Proti: Stereotyp, príbeh, osamelý vlk, miestami bugy (nič hrozné)

+4
  • PC 60
Myslím že je to graficky velice krásná hra.Ale je k uzoufání nudná.Vydržel jsem hrát 2,5 hodiny čistého času,myslím že po druhém Bossovi jsem hraní ukončil.Prostředí je pěkné-sníh teda moc svítí,to je pravda.Ale boje jsou stále stejné,jde jen o shánění "tepla" a fakt tohle mě nebere.Neříkám že je to špatná hra,jen to opravdu není můj šálek čaje.Japonský styl vyprávění mě taky nenadchl a to mám MGS ve veliké oblibě zejména kvůli formě vyprávění.Mechové sice dobrý,ale po druhém mechovi co jsem dostal,mě to taky přestalo bavit.Nemůžu si pomoct.

Pro: Grafika

Proti: Nuda,arkáda,forma vyprávění příběhu,přesvětlené.

+3
  • PC 90
Nejdříve jsem se bránil hrát nějaký konzolový titul a vůbec dnešní nové hry jako takové, protože to podle mě jde dolů, ale LP jsem vyzkoušel a světe div se, chytlo mě to hned. Faktem je, že je to jednoduché, je to tupé, je to arkádové, ale zábavné. Ta hra má zkrátka dynamiku a šťávu, neni to zkrátka suché jako většina her, ale ta akce je dynamická. Zbraní je opravdu hodně a jsou i nápadité a to hlavně zbraně určené pro mechy, které můžete taky použít a kropení všeho rotačákem je parádní:) Používání mechů je taky supr a je jich hodně druhů a válí se hlavně na spoustě místech nebo třeba zahrabaní ve sněhu. Nepřátel zas tak moc druhů neni, ale o akci neni nouze, osobně jsem měl kolikrát pocit takové Hvězdné pěchoty když jsem bojoval s Akridy:) Vystřelovací kotva rozhodně pěkné zpestření, ale její využití mohlo být lepší a propracovanější, měla větší potenciál.

Vytknul bych asi hlavně neohrabané a pomalé pohyby hlavního hrdiny, kdy se dlouze válel na zemi a všichni do něj stříleli, nebo jeho běh/neběh. Dále bych vytknul přehnáné přesvícení sněhových exteriéru kdy to chtělo kolikrát snad i brýle, když holt grafici dostanou novou hračku, tak to perou do každý hry hlava nehlava v přehnané míře, jinak kouř, efekty atd. špička.

Pro: akce, dynamika, zbraně a mechy, kotva

Proti: neohrabané pohyby, arkádovost, přesvícení sněhových scén.

+1
  • PC 40
WARNING: V tomhle komentu prskám spoilery jedna radost, ale tagovat nehodlám. S takhle debilním dějem to stejně nemá cenu.

Když jsem prvně slyšel o tuté hře, čekal jsem solidní střílečku s dobrým dějem podobným Hvězdné pěchotě. Ve videích jsem viděl tohohle jednoho osamocenýho chlápka masakrovat vetřelce všeho druhu, kteří působili pěkně tuze, pokud se netrefoval do jejich slabin. Takže jsem si říkal, že tenhle chlápek asi bude jakýsi commando či nějaký druh armádního agenta nebo něco takovýho. Zkrátka něco, co by jeho misi dávalo jakous takous váhu.

No, tak na to zapomeňte…

Tenhle chlápek (Wayne…krásné jméno pro Japonce) vlastně pro „armádu“ pracoval, ale při hraní samotném pracuje pro barevné piráty (kompletní sada i s roztomilým ženským sidekickem, který vás zprvu podezřívá, ale nakonec se do vás samozřejmě zamiluje, a s jedním malým chlápkem, který všude byl všechno zná, je divnej a divně se oblíká). Příběh, který by potenciálně mohl být skvělý uvážím-li jeho podstatu (jak mají lidé potíže s kolonizací mimozemšťany přeplněné planety), je ve skutečnosti tak zdebilzován, že při každé custcéně člověk akorát uvažuje, jaké klišé bude teď použito. Zlej chlápek polepšen v klaďase poté, co ho zajmete? Ta žena, co s váma bojuje, za vás nakonec položí život? Nebo třeba touha hlavního hrdiny po pomstě na velkém ošklivém korporačním stroji, který zabil jeho otce?

A jak, tážu se, dosáhne tento chrabrý muž těchto vznesených cílů v tomto ultimátním questu za záchranou světa? No, přirozeně cuckováním všeho, co se před ním jenom pohne. A toho, co se nepohne, jakbysmet…a od toho se pak odvíjí celá hratelnost hry. Sebrat ňákou bouchačku (od počátečního kulometu přes brokovnice až k raketometům, na které člověk taky narazí dost brzy) a všecko zběsile střílet. Třikrát se trefit do zmrzlého auta, načež auto vybuchne, což hrdinovi dá velmi potřebnou termální energii, aby dokázal přežít v této kruté nekonečné zimě. Rychle střílet na nepřátelé a zároveň se vyhýbat jejich útokům, a pokud by se snad našli nějací až příliš silní, tak naskočit do nějakého kolemležícího mecha a všechny a všechno poslat do horoucích pekel. A to je prosím vše. Všech těch 11 misí bude nejzajímavějším úkolem pro našeho hrdinu střílet do žlutých částí vetřelčích těl a poskakovat po kopcích na horách. Jistě, mechobitvy by teoreticky mohli místy činit potíže, ale hra má pro takové případy další eso v rukávu. V takovém případě stačí obletět (doslova) celý bitevní pole a posbírat příhodně pohozené zbraně a munici a, opět, všechno rozomáčkovat na cimpr campr. A pokud snad zničí vašeho mecha tak neva, pravděpodobně se poblíž najde nějaký prázdný a funglnový.

Celá hra takhle následuje stejný vzorec jak v hratelnosti, tak ději. Ani pod mikroskopem by se tu za celou herní dobu nenašlo ani ždibítka originality. Postavy jsou k povšimnutí pouze tím, jak anime-sky působí. Grafika je pěkná a vyhazovat všechno do luftu je docela zábavné, ale tahle hra od začátku do konce ani jednou nenabídne něco nového. Budete si připadat, jak kdybyste hráli starého Megamana. Na Saturnu to byla kvalitní zábava, plošinky, likvidace nepřátel jednoho po druhém v lineárních scenériích… Ovšem na PC, PS3 nebo 360 (btw: Když už vydáváte hru na PC, to nejmenší co byste mohli udělat, je konvertovat tutoriál z xboxového ovládání) tahle formule prostě nestačí. Je to tak povrchní, tak předvídatelné, jakým způsobem se každá postava chová a všechny úkoly, které na vás hra plive, že jednoduše nedokážu pochopit, jak mohla právě tahle hra čelit svýho času prodejním žebříčkům. Hratelnostně nenabízí nic, dějově nenabízí nic, kvůli grafice to asi shánět nikdo nebude (a bóže, to jsem ještě nenapsal ani písmeno o tom, jak bolestivě mizernej to má voice acting). Obšlehává to tolik rozdílných her, že ve finále to působí jako puzzle, které ovšem nelze složit, protože každý kousek je z jiného celku.

Pro: Grafika, není to vyložená nuda

Proti: Tahle hra nedělá nic, co by před ní už daleko lépe a kvalitněji neudělaly hromady jiných her...

+1 +4 −3
  • PC 80
Hra je perfektní ukázkou toho, že když to Japonci myslí vážně, je vše perfektní, zde je to taky tak. Bohužel těch velmi kvalitních stříleček moc na pc nemají, na konzole to jsou např. Vanquish, my PCčkaři si bohužel můžeme zahrát jen toto a Binary Domain. Já se svými Win 8 už ani lost planet nemůžu. Škoda, hra velmi pěkná, grafika nádherná, příběh dokonalý.
-2 +2 −4