Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Dalsi kratka zminka ve 3. kampani - Sandro.

Cetl jsem nejaky rozhovory o vzniku tyto hry a Van Caneghemovo universum pry bylo opusteny zcela zamerne, protoze bylo neprehledny a to nejen pro novy hrace. Neprehlednost a zbytecna komplikovanost ostatne mel byt duvodem duvod zniceni sveta a restartu v HOMM4. Ze zacatku mi vadilo, ze tam uz neni treba ta linie Ironfistu, ale nejakych jejich jmenovcu, ale nakonec to asi bylo dobry rozhodnuti, protoze v tom predchozim univerzu se myslim nevyznal ani sam Van Caneghem a IMHO to byl casto spis jen ucelovej slepenec, distributor 3D0 to navic dokonale pohrbil projekty typu Legends, Crusaders nebo Chronicles.
Nasli jste nejaky dejovy spojitosti s predchozimi dily? Nikolai by mel byt podle vseho Ironfist (byt to tu z neznamyho duvodu neni receny), v kampani byl zminen Crag Hack, tot zatim vse.

Trochu se tem Rusakum divim, na jejich miste bych se pokusil do hry napraskat co nejvic odkazu na prvni 3 dily a Van Caneghemuv universe, minimalne pridat par starych znamych (Sandro, Gem, Falagar etc.), hrdinove jsou tady v podstate nejaci noname nymandi.

Jinak ale prekvapive dobra hra, ktera me narozdil od priserny ctyrky okamzite chytla. Pekna grafika...
Hele, ahoj všichni, nedokázal by mě někdo poradit s jedním problémem v misi? Prostě, hraju 3tí kampaň (za nekromanty) a jsem v misi kde se měla najít hůl podsvětí a plášť stínu smrti (cloak of death's shadow v originále), hůl jsem našel, ale už mám zabranou celou mapu (kompletně prolezena) všechna města (dokonce změněna na nekromantská) a já nevím kolikrát jsem vše prohledal, ten zatracený plášť nemohu najít. A bez něj mě to dál nepustí. Nepřátele na mapě už nemám tak nevím co mám dělat, znovu bych tu misi začínat nechtěl. Díky za radu.

Ještě podotýkám že jsem koukal na průchod misí a tam ten plášť nalezli v jednom z měst ale tady už je zabrané a nic.
Prosimvás, má lepší polovička má tuhle hru od TopSeller, datadisky od Playman a ten trpasličí datadisk jí hází, že nemá nainstalovanou plnou hru? To jakou ty hry nejsou kompatibilní?
Poradil by mi někdo prosím jak nakonfigurovat Heroes V pro Ubuntu? V PlayOnLinux sice je, nicméně není tam možnost use steam account (pouze z DVD).
@valcik (02.09.2012 22:10): Já si právě nejsem úplně jistý, protože kampaně v Heroes poměrně zásadně nedělám (s výjimkou trojky). V pětce jsem udělal asi tři mise, ale mám dojem, že to bylo fakt všechno anglicky. K mé nemalé radosti - poslouchat trpaslíky žvatlající moravským dialektem (a nechci se dotknout moraváků), to by mi asi urvalo srdce.
Vyhnite sa českej verzii. Dabing nie je špatný, ale robila ho tá istá parta, ktorá pracovala na Zaklínačovi. Trocha ma mýlilo, že tam stále počujem Vesemira a Montgomery Scotta zo Startreku v jednej osobe. xD
Dá sa jeden veľký oddiel vojakov rozdeliť na dve alebo viaceré menšie skupiny? V trojke a štyrke na to bola ikonka na obrazovke so štatistikami hrdinu, tady to akosi nemôžem nájsť.
Nice :-). Ale co fakt obecnš nesnáším jsou ta různá loga před videem. Samotné video začíná skoro v polovině...
Tiež som si povedal wtf, predsalen tá séria má podľa mňa dostatočne silné renomé a značku na to, aby bola takto preštylizovaná.
databaze-her je plna srandistov :) Ale teda inak, ten nazov ma trochu zaskocil Might & Magic: Heroes VI? Detail, ale wtf! :)
Say: Ale však dobre, ja mám tiež tretí diel radšej než piaty. Moja pointa bola v tom, že si dokážem užiť aj ten piaty diel, bez ohľadu na to, nakoľko sa (ne)pridŕža a (ne)podobá na trojku.
Tady se musim HoMaM V taky trochu zastat v tom, že stylem hraní se až na pár maličkostí od třetího dílu vůbec neliší. Jediný problém bych viděl v tom, že to mangoidní grafické zpracování nemusí každému sednout, jako třeba mě a tak jsem z hraní pokračování od Nivalu žádný extra požitek neměl. Ale to je opravdu věc názoru a přesně si pamatuji, když vyšel HoMaM 3, jak se v recenzích různých magazínů redaktoři shodovali na tom, že se od prvního dílu nic tak extra nezměnilo a dokonce již tehdy se našly takové hlasy, které viděly v předchozích dvou dílech větší kouzlo, než ve trojce. Mě osobně zpracování Nivalem velice zklamalo a od dalšího pokračování nečekám už vůbec nic, spíš tak v hloubi duše doufám, že se objeví někdo, kdo by dokázal udělat fantasy tahovku takového rázu, abych se cítil jako při hraní H3.
Tulareanus: Než čtvrtý díl rozhodně, ale třetí ne. Za tím si stojím! Mě třeba v 5 díle bavily kampaně jen za nekromnaty, v trojce kromě strongholdu všechny. A ta atmosféra v kombinaci s umělou orchestrální hudbou, to je prostě nezapomenutelná nostalgie. Ale to už zase zavání osobním vkusem no... V pátém díle mě potěšili ale se střevy. Modding byl mnohem jednodušší. Dokonce se mi podařilo nahradit v Nekropoli ty smrtky za Death Knighty, tam jsem se dost vyřádil.
No a? Je to tak. To nie je porovnávanie dielov, to je konštatovanie, že ak sa bude hrať pokračovanie dobre (tzn. bude ma baviť). tak mi logicky zmeny vo vizuáli a gameplay vadiť nebudú. Taká séria Gabriel Knight má každý diel diametrálne odlišný a neviem o tom, že by sa niekto sťažoval.
Navyše v prípade HOMAM je piaty diel od Nivalu paradoxne viac klasickým HOMAMom než experimentálny štvrtý diel od pôvodných vývojárov. :)
Say: A z jakého důvodu chceš člověku zakazovat srovnání dvou dílů z téže série? ;-) Však pětka principielně JE trojka v jiné grafice. Koncept je v podstatě totožný a hraje se stále stejně zábavně - v mém případě ještě líp, protože trojka měla na můj vkus moc přemrštěnou obtížnost - pětka je jediný díl, kde jsem byl schopen dohrát všechny kampaně.
Tulareanus: Označíš hru jako ,,...ich pokračovaní..." s dodatkem ,,Pokiaľ sa to bude hrať dobre..." To zní, jako by ti bylo jedno, co byl předchůdce vlastně zač.
Tak počítaj aj štvorku a možno aj jednotku a dvojku, stačí si porovnať napríklad drakov alebo hydry, v každom dieli (jedno či to bolo NWC alebo Nival) sú v úplne inom štýle. Pokiaľ sa to bude hrať dobre, tak nevidím žiaden problém. Si zober, že aj v rámci pokračovaní, len minimum hier a ich pokračovaní (ktoré vyšli na rovnakom engine a v krátkej dobe po predošlom dieli) je vizuálne totožných alebo podobných.
Tulareanus: To čert vem=P Prostě ten archanděl, ďábel a to všecko jak to vypadá. Možná jsem chtěl spíš napsat ,,Warcrafťácké"... Je to něco jako přechod mezi Falloutem 2 a 3 a mezi HoMaM 3 a 5 (4 nepočítám). Naprosto odlišné prostředí s ,,připodobňujícími" mechanismy a universiem předchozího dílu.
NateLogan: Pořád je to moc Ubisofťácké. Předpokládám i multiplatformu, takže opět zjednodušování.
Pokud by někdo měl zájem o anglickou verzi s datadiskama tak tady jsem ji našel za víc než dobrou cenu 250kč
Taky by se mi taky něco takovýho hodilo, vzhledem k tomu, že po odinstalování ze Steamu se nezachovaly savy musel bych hrát celou první kampaň znova...
Existuje nějáký cheat na přeskočení mise nebo odemčení všech kamapaní? Za prvé se mi nechcou schovávat savy a taky mám na konci hodinové mise bug kvůli kterému nemůžu misi dokončit :/
Já si to koupil i s Dark Messiah of Might and Magic. Bylo to taky nějaké divné, nejdřív se mi to objevilo na steamu bez DM ale pak se tam objevil později.

Jsem asi v půlce první kampaně protože absolutně není čas, ale hrál jsem to kdysi pujčené a už si to moc nepamatuju a ani jsem to tehdy nedohrál dokonce, tak kvuli datadiskům, které podle mě tak nějak navazují, si to chci dohrát znova. :)

Hrdina mi tam v bitvě přijde takový trochu divný a většina kouzel je k ničemu ale princip: "Ještě jedno kolo a jdu spat!" funguje stále :D