@Red (23.03.2024 14:35): Tak FF jsou specifické tím, že mají schválně nepovinné bosse, kteří jsou extra tuzí a jen tak někdo je nedá. Proto obvykle končí hra po titulcích s tím, že máš splněný příběh. Pokud chceš bonus, jdeš po těch bossech. Třeba ve Final Fantasy 5 jsem nikdy nezabil jakéhosi Skeleton Dragona. Už tak jsem tam grindoval fest, abych se dostal na 51 level a pak to šlo opravdu už pomalu. Nehodlal jsem u hry trávit další rok s tím, že mám hru dohranou příběhově, ale chybí mi tam zabít draka, tak budu x hodin grindovat, abych se dostal na úroveň, kdy jej dám.
Třeba ve Final Fantasy 12 jsem taky neporazil nejtěžšího bosse. Je to asi 5 hodinový souboj, ne-li delší, a po těch pěti hodinách jsem bohužel padl. Je to spíše už taková akční výzva. Já to teda jako povinnost k dohrání neberu :-) Třeba Dragon Questy mají něco podobného. Ukončíš příběh a pokud tě to napadne, dáš si uložit konec hry po titulcích, a když to pak loadneš, tak pokračuješ. A čeká na tebe opět fest tuhý boss. Pro mě jsou tohle něco jako New game +, do kterých obvykle nejdu. Kdyby šlo o jedinou hru na světě, kterou mám, tak samozřejmě neváhám, ale já si místo toho raději zahraju nějakou z dalších těch stovek her, které teprve čekají na zahrání.
Třeba ve Final Fantasy 12 jsem taky neporazil nejtěžšího bosse. Je to asi 5 hodinový souboj, ne-li delší, a po těch pěti hodinách jsem bohužel padl. Je to spíše už taková akční výzva. Já to teda jako povinnost k dohrání neberu :-) Třeba Dragon Questy mají něco podobného. Ukončíš příběh a pokud tě to napadne, dáš si uložit konec hry po titulcích, a když to pak loadneš, tak pokračuješ. A čeká na tebe opět fest tuhý boss. Pro mě jsou tohle něco jako New game +, do kterých obvykle nejdu. Kdyby šlo o jedinou hru na světě, kterou mám, tak samozřejmě neváhám, ale já si místo toho raději zahraju nějakou z dalších těch stovek her, které teprve čekají na zahrání.