Béčkový fantasy námět, béčkové fantasy světy, nekomplikované questy, béčkový rozpočet, formát klasického koridorového RPGčka (teda alespoň v interiérech) s polootevřeným světem, pár hezkých vlastních nápadů a mega uspokojující achievementy po splnění všech vedlejších questů v lokaci... Spiders mi fakt vidí se svými hrami do duše. :D
Edit po dohrání: Přestože mně osobně je hra neuvěřitelně poplatná, bohužel nejde ignorovat, že na rok vzniku (Mass Effect 2, Assassin's Creed: Brotherhood) je graficky ohyzdná, gameplayově zastaralá (snad i Morrowind měl originálnější questy) a hlavně extrémně repetitivní i v rámci devítihodinové herní doby. K téhle se na rozdíl od Bound by Flame sice už asi nevrátím, ovšem remake, rebootquel nebo vlastně i návrat do světa v regulérním sequelu bych viděl nesmírně rád.
Edit po dohrání: Přestože mně osobně je hra neuvěřitelně poplatná, bohužel nejde ignorovat, že na rok vzniku (Mass Effect 2, Assassin's Creed: Brotherhood) je graficky ohyzdná, gameplayově zastaralá (snad i Morrowind měl originálnější questy) a hlavně extrémně repetitivní i v rámci devítihodinové herní doby. K téhle se na rozdíl od Bound by Flame sice už asi nevrátím, ovšem remake, rebootquel nebo vlastně i návrat do světa v regulérním sequelu bych viděl nesmírně rád.