Mladík Johny Coronado už nemohl nadále snášet nesnesitelnou lehkost svého mizerného bytí. Prázdnotu dní naplňoval nekončícím sledem požitků, které mu již dlouho namísto potěšení přinášely utrpení. Levné orgasmy u pornografie stíhalo sledování stupidních TV pořadů a dlouhé večery se utápěly ve videohrách pochybné kvality. Kdyby tyto činnosti nepřerušovaly přestávky na zadarmo drahou fastfoodovou potravu oslazenou bez ohledu na druh kukuřičným sirupem a s tím spojené tělesné potřeby, nepovažoval by už Johny svou existenci za život. Hnusilo se mu jeho ochablé tělo a změkčilá mysl, které svou anemickou vůlí nebyl sto přimět k čemukoli užitečnému. Už to chtěl celé několikrát ukončit, na poslední chvíli však prozřel, pomodlil se k Pánubohu, aby byl vyslyšen - Hospodin mu seslal anděla strážného. Jmenuje se Mike a přišel očistit Johnyho od démonů hedonismu!
Zplozenci pekel různých tvarů a velikostí se zabydleli v křehké teenagerské duši, kterou proměnili ve zlověstný svět, rozdělený do sedmnácti rozlehlých a stylově nesourodých úrovní. Převažují tu motivy hororového fantasy, kde kamenné chodby osvětlují louče či plameny žhnoucí ve výklencích a za každým rohem číhá nebezpečí. Moderna v podobě betonovo-kovových industriálních prostředí však na sebe rovněž nenechá dlouho čekat. Všechny úrovně bez ohledu ladění ovšem postrádají logickou stavbu, což má titul společné s většinou akcí z 1. a ze začátku 2. poloviny 90. let minulého století. Nejvíce však Eternal War připomíná Quake II (1997), jehož byl původně modem. Teleporty ve zdech, potápění a hledání klíče pro postup dál jsou tedy zpět. Protivníky si podáte pomocí kuše s výbušnými šípy, vlnité dýky nebo levé paže, jíž boží hněv propůjčil moc metat ničivé blesky.
- Žánr
- Forma
- freeware (dříve placená hra)
- Rozsah
- samostatná hra
- Multiplayer
- ne