@MiLaCzech (26.02.2013 17:38): Merc je naopak docela užitečný - sice ne na úrovni D2LoD (i když, dost často vlastně končil jen jako přenosný "Insight" nebo "Infinity"/"Faith"...), ale bonus pro MF nebo "crowd control" (či dps) je fajn.
Diskuze
jelikož zabanované accounty se nepočítají do hodnocení hry a nemají vliv, považuji za svoji svatou povinnost hodnotit tuto špatnou hru znova!
@Aba (26.02.2013 13:03):
BODOVĚ S CÍM NESOUHLASÍM:
Epic fail č.1 - "Sečteno a podtrženo, kdyby se chytráci z Blizzardu radši věnovali víc hře než boji proti pirátům, udělali by daleko lépe."
Epic fail č.2 - aukční síň aneb tatínkova kreditka
(HC nemají ke kreditkam přístup a aukce za ingame zlato je spatna? - nechces - nekupuj - hrej a najdi si svuj drop)
Nezajímavý příběh? Tak toto je vec subjektivniho nazoru - mne se treba libi.
A jako posledni hrebicek do rakve je veta:
"a vůbec mě nezajímá jak moc se to změnilo potom"
D2 i rok po vydani nevypadala jak jej zname dnes - to si zase dobre pamatuji ja. I tehdy Blizz delal optimalizace skillu apod. Pravda je, ze nepridaval tolik obsahu jako nyni ted do D3.
BODOVĚ S CIM SOUHLASIM:
* pro moddery zde neni misto :/
* neužitečný merc
BODOVĚ S CÍM NESOUHLASÍM:
Epic fail č.1 - "Sečteno a podtrženo, kdyby se chytráci z Blizzardu radši věnovali víc hře než boji proti pirátům, udělali by daleko lépe."
Epic fail č.2 - aukční síň aneb tatínkova kreditka
(HC nemají ke kreditkam přístup a aukce za ingame zlato je spatna? - nechces - nekupuj - hrej a najdi si svuj drop)
Nezajímavý příběh? Tak toto je vec subjektivniho nazoru - mne se treba libi.
A jako posledni hrebicek do rakve je veta:
"a vůbec mě nezajímá jak moc se to změnilo potom"
D2 i rok po vydani nevypadala jak jej zname dnes - to si zase dobre pamatuji ja. I tehdy Blizz delal optimalizace skillu apod. Pravda je, ze nepridaval tolik obsahu jako nyni ted do D3.
BODOVĚ S CIM SOUHLASIM:
* pro moddery zde neni misto :/
* neužitečný merc
@Pride4u (komentář): Epický komentář!
[neexistující příspěvek]: Nepřekvapilo? Já myslel, že je ti to jasné=) Kdo jiný by je měl dělat? Genrátor postavený na algoritmech z Marsu? Lol.
[neexistující příspěvek]: víš sice to není to na co jsem celý ty roky čekal, ale je to srdcovka :-)
Nevidím důvod, proč by nikdo nemohl dát D3 tak nízké hodnocení. Hodnocení je o subjektivním vnímání dané hry (ať si páni "objektivní" zase hezky zalezou do kouta) a pokud se člověku hra prostě nelíbí, pak ji asi těžko bude dávat "ze soucitu" třeba 70%... Pokud bych hodnotil na základě bety, pohyboval bych se možná tak kolem 50% - je tam něco dobrých věcí, něco špatných věcí a moc mě to nebavilo.
@MiLaCzech (22.01.2013 08:17): Neřeš to, nemá to cenu :)
Jsou i tací, kteří dávají hrám 0% jen proto, aby snížili celkové procentuální skóre (jako by na tom hodnocení nějak extra záleželo...)
A někdo si pak těmi procenty taky vyřizuje účty s ostatními uživateli, popř. prostě provokuje.
Jak říkám, řešit to nemá moc smysl.
EDIT: Teď to myslím všeobecně, nejen u D3.
Jsou i tací, kteří dávají hrám 0% jen proto, aby snížili celkové procentuální skóre (jako by na tom hodnocení nějak extra záleželo...)
A někdo si pak těmi procenty taky vyřizuje účty s ostatními uživateli, popř. prostě provokuje.
Jak říkám, řešit to nemá moc smysl.
EDIT: Teď to myslím všeobecně, nejen u D3.
Ja se jen nemohu smirit s tim, ze D3 je taaaak spatna hra. :/ (hodnoceni 25% apod. - si delate srandu? :D )
[neexistující příspěvek]: Jo to s tím, že diablo sa nelůbí enom warezákom byl špatný vtip...
[neexistující příspěvek]: Pokud někdo nedokáže přednést tady svoji kritiku v normální podobě jako ostatní, ale stejně má potřebu tu neochvějnou potřeba to vytroubovat do světa, tak to pro mě hater je, ať už oprávněně nebo ne.
[neexistující příspěvek]: To si pleteš. To jsou fanboyové/fanatici, naprosto opačný extrém. Ale většinou podobně otravný. Ale chápu, že pro tvoje potřeby se hodí je přeměnit na hatery...
@MiLaCzech (21.01.2013 16:28): Jak říkám, můj pohled je zaujatý díky pouze krátké zkušenosti z bety. Klidně je možné, že se nakonec D3 bude hrát ještě dlouho a lidi ho budou mít rádi. U sebe to ale moc reálně nevidím. Ta "evoluce" je tu bohužel uchopena tak, jak ji já osobně nemám rád. Momentálně mám nakoupeno asi 150 her, které mají před D3 přednost, stejně tak cca 200 knížek. Tím pádem se D3 odsouvá asi tak někam do 17. života.
@Bodkin (21.01.2013 17:16): Kdo by věřil notorickému lháři :D ale tentokrát pravdu díš :))
D2 je oproti jedničce pořád srágorovina především proto, že je úplně o něčem jiném. Tenkrát mi to zlomilo srdce, ale od té doby jsem už přestal drtit vlastní sklovinu.
@Fatality (21.01.2013 16:44): NAPROSTY souhlas! Ja na D2 pamatuji, hral jsem jej od uplneho zacatku a vim, ze nez se z D2 stala "modla", trvalo to chvili a byly dost zmeny vcetne i uprav fungovani skillu. Osobne se mi proste ten pribeh doprovazejici hrou libi... padly andel, navrat do nebe, krasa. Vzdy jsem chtel bojovat bok po boku s andeli a DEKUJI blizzardu ze mi toto umoznili.
@Say (21.01.2013 16:44): vidis, skoro 2x , ja vice nez 20x :) je fakt, ze ja jej hral striktne jako singl hru, ale k tomu pozitku mi to stacilo. Je to o tom jak to clovek citi, podle meho je atmosfera velmi dobra - viz pribeh nahore. Postupne se zkracujici mise, opravdu velci BOSSove, navrat k reznikovi a skeleton kingovi (miloval jsme D1) Co do atmosfery, kdyz vysla D2, byl jsme prvne zklaman, pac atmosfera D1 byla mnohonasobne hutnejsi a temnejsi, D2 jsem ale dal sanci a podmanila si mne.
@Say (21.01.2013 16:44): vidis, skoro 2x , ja vice nez 20x :) je fakt, ze ja jej hral striktne jako singl hru, ale k tomu pozitku mi to stacilo. Je to o tom jak to clovek citi, podle meho je atmosfera velmi dobra - viz pribeh nahore. Postupne se zkracujici mise, opravdu velci BOSSove, navrat k reznikovi a skeleton kingovi (miloval jsme D1) Co do atmosfery, kdyz vysla D2, byl jsme prvne zklaman, pac atmosfera D1 byla mnohonasobne hutnejsi a temnejsi, D2 jsem ale dal sanci a podmanila si mne.
@MiLaCzech (21.01.2013 16:28): D2 jsem nepropadl, ale dohrál... Skoro 2x a většinou s kamošem po LANu. Nejvíc si na něm cením atmosféry. Ta byla špičková a dodnes na ni vzpomínám. A to se D3 pouze snaží zuby nehty.
K ostatním aspektům hry se nebudu vyjadřovat... radši.
K ostatním aspektům hry se nebudu vyjadřovat... radši.
@MiLaCzech (21.01.2013 16:28): No právěže rozdíl mezi LoD a prvními verzemi D3 byl markantní. Já sám jsem dal 60. level a D3 mě přestalo bavit, to až s následnými patchi 1.004 a 1.005 (nebo jak to číslují) to začalo být zábavnější. Na LoD bylo zábavné kosit nepřátele po hordách, na infernu v prvních verzích D3 jsi mikroval i nejslabší moby. Největší hate jde ale na popud toho, že hra není cracknutá, resp. není cracknutá tak, aby si ji i ostatní užili. Většina nenávistných komentářů je od lidí, kteří ji hráli maximálně u kamaráda. Ti, kteří si ji koupili a nelíbila se jim, většinou nepíšou jaká je to kravina a ještě horší urážky.
Zezačátku mě ta hra bavila jen do 60. lvlu a byl jsem zklamán endgame obsahem, to se nyní mění k lepšímu a hru jsem opět nainstaloval a i když jsem jen velice příležitostný hráč, tak mě baví si na hoďku dvě jako kdysi na den dva jít vykosit pár zplozenců pekel (lepší dropy itemů, nephalem, paragon, infernal machine atd atd). Spousta věcí přichází postupně jako teď nadcházející PvP a další updaty.
Když vyšlo D2, taky všichni nadávali, že je to sračka oproti jedničce a podívejte se, jaká modla se z D2 stala.
Zezačátku mě ta hra bavila jen do 60. lvlu a byl jsem zklamán endgame obsahem, to se nyní mění k lepšímu a hru jsem opět nainstaloval a i když jsem jen velice příležitostný hráč, tak mě baví si na hoďku dvě jako kdysi na den dva jít vykosit pár zplozenců pekel (lepší dropy itemů, nephalem, paragon, infernal machine atd atd). Spousta věcí přichází postupně jako teď nadcházející PvP a další updaty.
Když vyšlo D2, taky všichni nadávali, že je to sračka oproti jedničce a podívejte se, jaká modla se z D2 stala.
Pro vsechny HATE-ry Diabla III bych mel otazku.
Hrali jste D2 Lod a propadli jste mu a nebo jen instal=hra=uninstal?
Pokud jste D2 propadli, reknete mi vcem se tak moc zlobite na D3,
kdyz z meho pohledu hra stoji na stejnych korenech jen doslo k evoluci.
Pokud nekdo tvrdi ze D3 nema co nabidnout, tak asi nikdy nepochopil co to Diablo je.
Pokud patrite do kategorie hrac "na normal", chapu vas ze pro vas Diablo neni,
to ale neznamena ze pro srdcove a verne hrace serie nema co nabidnout.
Ja vam taky nemluvim do FIFY pac nepoznam rozdil mezi fotbalem a hokejem.
(ikdyz uznavam, ze tam je to dil od dilu uplne o necem jinem:))
Hrali jste D2 Lod a propadli jste mu a nebo jen instal=hra=uninstal?
Pokud jste D2 propadli, reknete mi vcem se tak moc zlobite na D3,
kdyz z meho pohledu hra stoji na stejnych korenech jen doslo k evoluci.
Pokud nekdo tvrdi ze D3 nema co nabidnout, tak asi nikdy nepochopil co to Diablo je.
Pokud patrite do kategorie hrac "na normal", chapu vas ze pro vas Diablo neni,
to ale neznamena ze pro srdcove a verne hrace serie nema co nabidnout.
Ja vam taky nemluvim do FIFY pac nepoznam rozdil mezi fotbalem a hokejem.
(ikdyz uznavam, ze tam je to dil od dilu uplne o necem jinem:))
[neexistující příspěvek]: Mount opravdu dokázal přednést svůj názor... asi tak jako desítky dalších jejichž názory jsem měl tu smůlu přečíst na jiných webech. Kdyby Mount napsal normální kritický komentář, kde by popsal, co se mu na hře nelíbí a proč, tak jsem ochotný ho nebrat jako jen dalšího hatera, na kterého se zatím tváří. Spousta uživatelů to tu dokáže. Nehodlám tu bránit D3 jako nějakou svojí modlu, ale když už má brát nečí kritiku vážně, tak ať to má nějakou formu.
@kurcatovium (20.01.2013 23:18): Podle mého? Ne. Mount se pravděpodobně jen snaží být zajímavý, protože Diablo hate stále ještě nevyšel z módy. Když jsem naposledy hrál Dotu, tak jsem taky rudnul zuřivostí a neměl jsem potřebu sázet nízká hodnocení a vytrubovat to do světa.
Ale je pravda, že to chce zkusit. Blizzard to s betou silně podělal, protože nahnal lidi do té logicky nejnudnější pasáže celé hry, kdy hráč nemá pořádný výběr ze skillů, nepřátelé jsou nudní a prostředí monotóní. Zlepšovat se to začne pořádně až ke konci prvního/začátku druhého actu.
Taky jsem chtěl původně na základě bety s nákupem počkat, ale nakonec jsem to risknul a relativně se to vyplatilo. Ale jestli jsi fanoušek D2 (což předpokládám), tak se celá hra potáhne stejně jenom v tom, jestli přistoupíš na změny, které Diablo prodělalo, nebo ne. A od toho se pak taky bude odvíjet. Tohle se snad každý rok opakuje (Oblivion, Fallout 3, Mass Effect 2, Heroes IV a V...) a někteří lidé to zkrátka psychicky neunesou.
Ale je pravda, že to chce zkusit. Blizzard to s betou silně podělal, protože nahnal lidi do té logicky nejnudnější pasáže celé hry, kdy hráč nemá pořádný výběr ze skillů, nepřátelé jsou nudní a prostředí monotóní. Zlepšovat se to začne pořádně až ke konci prvního/začátku druhého actu.
Taky jsem chtěl původně na základě bety s nákupem počkat, ale nakonec jsem to risknul a relativně se to vyplatilo. Ale jestli jsi fanoušek D2 (což předpokládám), tak se celá hra potáhne stejně jenom v tom, jestli přistoupíš na změny, které Diablo prodělalo, nebo ne. A od toho se pak taky bude odvíjet. Tohle se snad každý rok opakuje (Oblivion, Fallout 3, Mass Effect 2, Heroes IV a V...) a někteří lidé to zkrátka psychicky neunesou.
A opravdu si to podle vás D3 nezaslouží? Sice jsem hrál jen betu, ale opravdu mě to nenadchlo. A to jsem vlekým fandou isometrických řezanic.
Neni Mount nova konvice? Pisu to jako vtip, ale ten taky jako prvni vec sel poplivat Diablo :)
Zkousel jsem na PTR pvp, novy patch se da hodnotit celkem pozitivne.
A za treti, D3 bude mit noveho game directora.
Zkousel jsem na PTR pvp, novy patch se da hodnotit celkem pozitivne.
A za treti, D3 bude mit noveho game directora.
@MiLaCzech (20.01.2013 17:09): Skill hráče ≠ skilly postavy, btw. Blesky metat fakt neumím ;)
Prachy? V D3 neni ZADNY ingame shop... a doufam ze tim ted nerozjedu diskuzi o AC. skill/strategie/taktika se pouziva i u D3, jeden muj kamarad proste neumi D3 hrat a ma problemy zabit Bosse a to jen proto, ze neumi poskladat efektivni build. zde se (o5) neshodnem. Ale necham te ve tvem bludu kdyz myslis ze pri hrani D3 jde jen o klikani a strategie / taktika / skilly nejsou treba.
@MiLaCzech (20.01.2013 15:05): Lol, protože bych soupeře rád eliminoval skillem/strategii/taktikou, ne protože "prachy" a rychlejší mačkání tlačítek. Na to mě fakt neuživíš. A proto raději sedím u WoT, když onlinovka.
Jaky smysl ma pak hrat napr. MMO hry? Vzdyt je to jen o modelu:
"tezsi souper = lepsi vybaveni" Proc tedy hrat vsechny ty MMO tituly kdyz to nedava podle tebe smysl?
Proc hrat dale?
Protoze si chci vyzkouset ve hre "event" Infernal Machine.
Protoze chci hrat s maximalnim Nephalem Valorem.
Protoze chci aby v mych archivmentech bylo: "TENTO hrac zabil Diabla na Infernal obtiznost."
Diablo je hra pro fanousky, pro lidi kteri se radi dostanou dale nez obycejny hrac, kteremu staci obtiznost normal a o moznosti MP ani nevi. (coz je pro ne jen dobre)
Diablo je o vyzvach, a vyzvy se stupnuji s progresem ve hre... vetsi obtiznost, lepsi predmety, nutnost hrat v multiplayeru (inferno) atd. ;)
"tezsi souper = lepsi vybaveni" Proc tedy hrat vsechny ty MMO tituly kdyz to nedava podle tebe smysl?
Proc hrat dale?
Protoze si chci vyzkouset ve hre "event" Infernal Machine.
Protoze chci hrat s maximalnim Nephalem Valorem.
Protoze chci aby v mych archivmentech bylo: "TENTO hrac zabil Diabla na Infernal obtiznost."
Diablo je hra pro fanousky, pro lidi kteri se radi dostanou dale nez obycejny hrac, kteremu staci obtiznost normal a o moznosti MP ani nevi. (coz je pro ne jen dobre)
Diablo je o vyzvach, a vyzvy se stupnuji s progresem ve hre... vetsi obtiznost, lepsi predmety, nutnost hrat v multiplayeru (inferno) atd. ;)
@RedDwarf_Cz (20.01.2013 13:47): Um, já taky reagoval na MiLaCzech, ne tebe. Nemusíš se zbytečně obtěžovat ;)
@Say (20.01.2013 13:41): To, že ho nevidíš ty, nikoho nezajímá. Reakce se týkala uživatele Mount.
@MiLaCzech (20.01.2013 11:19): Ba stačí, dostatečně=) Nevidím nějaký potenciál větší zábavy v prodlužování eliminace nepřítele, to promiň ;)
RedDwarf_Cz: naprosto souhlasim stebou RedDwarfe :)
PS: ono by se dalo rict, ze se posledni dobou Blizz snazi nabizet
i zajimyvy END game obsah. Napr.: Nephalem valor, IM... clovek musi se ale hre vice venovat, OPRAVDU nestaci hru projet na obtiznost Normal (bez MP)
PS: ono by se dalo rict, ze se posledni dobou Blizz snazi nabizet
i zajimyvy END game obsah. Napr.: Nephalem valor, IM... clovek musi se ale hre vice venovat, OPRAVDU nestaci hru projet na obtiznost Normal (bez MP)
Mount- základní obtížnost je fakt jednoduchá, ale když seš takový skill, mohl jsi to projet na MP10.
Celkově ten tvůj komentář je jeden velký štěk.
Celkově ten tvůj komentář je jeden velký štěk.
V podstate je to off-topic, ale taky jsem se k tomu radsi nevyjadroval, i kdyz jsem mohl na tema rozdilnosti nazoru a pohledu na nakup virtualnich itemu napsat wall of text. Nekdy me tu skutecne prekvapuji nazory a mysleni nekterych lidi a casem jsem dosel k nazoru, ze je lepsi radsi nic nepsat. Nemluvim pouze o teto debate, ale celkove o pozorovani prispevku ve vsech diskuzich. Kdyz neco nekam nevede, nema smysl se snazit poukazat na to, ze to muze byt i jinak. Coz je ve sve podstate trochu sporne, protoze pravdu ma trochu kazdy a jde jen o to, jak si to dokazat. Tohoto uz soucasti ale byt nechci, nestoji mi to za tu ''vynalozenou'' energii.
Your friend Guldy
Your friend Guldy
Včera jsem asi po půl roce zapl D3 že zkusím ty patche a je to o dost záživnější, padá víc předmětů, paragon lvl je dobrý bonus, celkově ty změny jsou k lepšímu a zvedám na 80 % :)
Koupit či nekoupit, to je otazka hodná Shekespeara, je jen rozdíl, zda si ji koupil někdo bohatý, nebo zbohatlik...hráč nebo narcis, ale to stejně netušíme... Jinak zapl jsem Diablo po třech měsících, dvě hodiny se instalovaly aktualizace, a dvě hodiny mi trvalo odemknout účet...(obnova systemu po zavirovani pocitace se Blizzardu vyslovene nelibila) ach jo. Loading v M&M mi zabere maximálně 20 vterin...
@aoshi (10.12.2012 16:56): Saye bych taktéž z nějakého přemýšlení neobviňoval .-) Pokud ti to ještě neuniklo, tak vedení nějaké smysluplné diskuse s ním nemá moc smysl. Tímto se vyjadřuji pouze k virtualní "Say" postavě na dh. Tj. nemá smysl snažit se něco řešit s tím, kdo o to nemá žádný zájem.
K tématu nákupu zbraně - osobně bych ji nekoupil (i kdyby nakupování virtuálních předmětů patřilo mezi mé záliby), protože předměty v D3 jsou dle mě silně neatraktivní (když to srovnám například s perfektním Griffon's Eye, nebo perfektním Tomb Reaperem z D2) - a nejde ani tak o to, že (překvapivě) rozdíly v efektivitě jsou oproti rozdílu v ceně méně povedené varianty zanedbatelné, ale prostě ty zbraně samotné v D3 na mě působí nudně (prostě jde jen o lepší procenta/čísla, což je bez breakpointů nebo zajímavých vlastností tupé) :-/
K tématu nákupu zbraně - osobně bych ji nekoupil (i kdyby nakupování virtuálních předmětů patřilo mezi mé záliby), protože předměty v D3 jsou dle mě silně neatraktivní (když to srovnám například s perfektním Griffon's Eye, nebo perfektním Tomb Reaperem z D2) - a nejde ani tak o to, že (překvapivě) rozdíly v efektivitě jsou oproti rozdílu v ceně méně povedené varianty zanedbatelné, ale prostě ty zbraně samotné v D3 na mě působí nudně (prostě jde jen o lepší procenta/čísla, což je bez breakpointů nebo zajímavých vlastností tupé) :-/
@aoshi (10.12.2012 22:51): A není lepší jeden pic, než zbytečný spam?=) Tak třeba toto: http://fail.brm.sk/approval/thumbs_up.jpg
@Say (10.12.2012 20:21): Mas pravdu, nema to zmysel kedze ty o svojich prispevkoch zjavne nerad diskutujes. Radsej to skoncime kym tu zacnes hadzat "vtipne" obrazky.
@aoshi (10.12.2012 16:56): A proč se snažíš vést nějakou "konstruktivní" diskuzi formou tučných odstavců (zdravím LastJedi=) ) s nějakým Sayem z východního bloku, když je jasné, že se na nic jiného ani nezmůže? On ani nemůže přece. Jak by taky mohl, vždyť je to kontroverzní pozér!
Eh, nechejme toho, je to docela nudné a jsme OT=)
Eh, nechejme toho, je to docela nudné a jsme OT=)
@Say (10.12.2012 14:29): Nechapem preco sa cielene vyhybas odpovedaniu k teme tejto diskusie a miesto toho sa mi tu snazis vycitat, ze som voci tebe zamerany :)
Povodne som napisal jeden prispevok do diskusie ako takej a na teba som reagoval az ked si ma vyslovene oslovil. Takisto nemam pocit, ze by v mojich prispevkoch bolo cokolvek ad hominem.
Ale ked uz chces odpoved, tak... Nie som zaujaty ani voci tebe, ani voci Ebbovi (nespominam si, ze by som sa s nim vobec kedy o comkolvek bavil). Som zaujaty voci istemu sposobu vedeniu diskusie. Kedy niekto placne do plena nieco viac ci menej kontroverzne, co ocividne nema ziadnym sposobom premyslene, ani to nevie odovodnit. Tak samoucelne kontroverzne.
Ked mas pocit, ze vela reagujem na teba, tak to asi bude tym, ze postujes vela takych prispevkov.
Povodne som napisal jeden prispevok do diskusie ako takej a na teba som reagoval az ked si ma vyslovene oslovil. Takisto nemam pocit, ze by v mojich prispevkoch bolo cokolvek ad hominem.
Ale ked uz chces odpoved, tak... Nie som zaujaty ani voci tebe, ani voci Ebbovi (nespominam si, ze by som sa s nim vobec kedy o comkolvek bavil). Som zaujaty voci istemu sposobu vedeniu diskusie. Kedy niekto placne do plena nieco viac ci menej kontroverzne, co ocividne nema ziadnym sposobom premyslene, ani to nevie odovodnit. Tak samoucelne kontroverzne.
Ked mas pocit, ze vela reagujem na teba, tak to asi bude tym, ze postujes vela takych prispevkov.
@Say (10.12.2012 14:29): Nejak nechňápu souvislosti. Kan tím míříš jak a proč ťa napadlo neco takového napsat? Otázka jestli nekomu neco stojí zato bývá pokládaná obvykle, když nekdo podstůpí oběť aby nečeho dosáhl.
@aoshi (10.12.2012 08:18): Skoro mám pocit, že se poslední dobou na DH zapojuješ jen do diskuzí, kde tě Say (popř. Ebb a ještě pár dalších) nějak velevážně pohoršuje=) To tě to fakt stojí za to?
Jop. Tohle je věc, kterou mi hlava naprosto nebere - hráč počítačovejch her odsuzuje jiný hráče počítačovejch her za to, že vyhazujou prachy za kraviny (počítačový hry) :-D
...vyčítal kotel hrnci...
...vyčítal kotel hrnci...
@Say (09.12.2012 21:57): pointa bola, ze KAZDY mina nejaku sumu na zabavu a na veci ktore ho tesia. U niekoho to su filmy, u niekoho hry, u niekoho virtualna zbran. A prave ty si zacal s tym, ze kupovanie virtualnych zbrani je nenormalne.
Pritom to realne nie je o nic nenormalnejsie ako vrazanie penazi do vselijakych specialnych edicii hier, do hromadenia krabic, atd... On tu snad niekto hry kupuje kvoli nejakej realnej hodnote, alebo kvoli tomu, ze z nich ma zabavu a dobry pocit (rovnako ako z tej zbrane)?
edit: Neber to v zlom, nie je to o tom, ze by som sa silou mocou chcel hadat. Ale odsudzovat niekoho len preto, ze ma ine zaujmy mi nepripada najvhodnejsie. Obzvlast v komunite, na ktoru by hrami nedotknuty clovek mohol kludne ukazat prstom a tvrdit o nej to iste (ze su tu vsetci nenormalni, lebo vyhadzuju peniaze za kraviny)
Pritom to realne nie je o nic nenormalnejsie ako vrazanie penazi do vselijakych specialnych edicii hier, do hromadenia krabic, atd... On tu snad niekto hry kupuje kvoli nejakej realnej hodnote, alebo kvoli tomu, ze z nich ma zabavu a dobry pocit (rovnako ako z tej zbrane)?
edit: Neber to v zlom, nie je to o tom, ze by som sa silou mocou chcel hadat. Ale odsudzovat niekoho len preto, ze ma ine zaujmy mi nepripada najvhodnejsie. Obzvlast v komunite, na ktoru by hrami nedotknuty clovek mohol kludne ukazat prstom a tvrdit o nej to iste (ze su tu vsetci nenormalni, lebo vyhadzuju peniaze za kraviny)
@valcik (09.12.2012 18:58): Však bez těch aukcí by Blizzardi zapadli v propadlišti dějin=)
@aoshi (09.12.2012 17:52): Už zase ten tón... *rolleyes*
@aoshi (09.12.2012 17:52): Už zase ten tón... *rolleyes*
@Richmond (09.12.2012 18:48): No, pride nato, ale je fakt ze aj keby som bol (a dufam ze budem) billion-trillion-quadrillionar tak do hry Diablo 3 neinvestujem jediny eurocent a jedinu sekundu zivota, to je fakt.
Neprekvapilo by ma, keby tie najdrahšie predmety skupoval Blizzard. Bol by to výborný spôsob, ako celý ten online cirkus udržiavať v neustálom pohybe. ^^
Mne to prijde dementni bez ohledu na pomer k jeho prijmum/rentam/dividendam
@Say (09.12.2012 17:39): Ano, uplne normalne.
Ma tych 20k mesacne strkat do vankusa nech ich ma este viac, len aby si nejaky Say z vychodneho bloku o nom nemyslel nieco zle?
Edit: apropo - ja by som tretinu platu za virtualnu zbran sice nedal, ale to bude pomerom zivotnych nakladov a vysky platu.
Je ine dat tretinu platu za hlupost, ked tvoje naklady (byvanie, strava, ...) tvoria 70% tvojho platu a je ine dat tretinu platu za hlupost, ked tvoje naklady tvoria 10%
Ma tych 20k mesacne strkat do vankusa nech ich ma este viac, len aby si nejaky Say z vychodneho bloku o nom nemyslel nieco zle?
Edit: apropo - ja by som tretinu platu za virtualnu zbran sice nedal, ale to bude pomerom zivotnych nakladov a vysky platu.
Je ine dat tretinu platu za hlupost, ked tvoje naklady (byvanie, strava, ...) tvoria 70% tvojho platu a je ine dat tretinu platu za hlupost, ked tvoje naklady tvoria 10%
@Say (09.12.2012 17:39): Preco, to je len otazka "settingu", keby si zdedil 50 billion $ po stryckovi tiez by si mal u prdele nejakych trapnych ubohych smiesnych 200k CZK ktore predstavuju tvoj prijem na dividendoch za 20 minut skrabania sa na zadku.