Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

bartas: Ac gramaticke a jine chyby nesnasim (mozna nejvic tady na DH), rozhodne nedam minus jen kvuli nim. Ja osobne jsem proti komentarum jako minirecenzim (proc bych cetl A4 zbleptu od nekoho tady, kdyz si muzu precist A4 zbleptu od nekoho jineho, kdo ale alespon umi psat - typicky recenze na hernich webech). Komentar by imho mel vyjadrovat tve zkusenosti s hrou a tak nejak obhajit hodnoceni, ktere jsi udelil. Kdyz napises odstavec o tom, co vsechno se ti libilo, a k tomu prihodis odstavec placnu o ovladani, ktere je totalne k nicemu a kazilo ti zazitek z cele hry (samozrejme uvedes proc - treba ze se tahle FPS neda ovladat mysi a gamepad nevlastnis) a naparis hre treba 70%, je imho vse v poradku, nemusi to byt maraton textu, ktery smolis hodinu.
přesně tak.je to moje taková úvaha a tušení o hodnocení komentů tady na dh. Co mi už chvíli leží v hlavě. Přijde mi, že jakmile někdo nenapíše "koment-minirecenzi" ale subjektivní "koment-postřeh" týkající se třeba jen fragmentu hry mnohem lehčeji mu "přistane" mínusko. Myslím si, že takové komenty jsou možná důležitější. atd. ale to už jsem zase někde jinde.
Nebudu se rozepisovat, bojím se abych někoho neprudil, že to píšu pod dead space. Asi na takovédle teorie tady bude někde nějaká obecná diskuze ještě to tu nemám zažitý. Tak případná omluva.

A dobrou noc pařmeni-pařmanky :).
Bartas: Možná to je jen Tvoje teoretická úvaha, ale Tobě, ani Lihkanovi přece nikdo mínusko nedal.
to je pravda. šlo spíš o 1odstavec. Prostě mám rád subjektivní,svérázné i klidně vulgární komenty a nelíbí se mi mínusko za pár(ne hodně)gr. chyb a nebo, za to, že koment není minirecenze.

a už nebudu prudit"mimo mísu".

asi by se tu mělo psát o dead space že.. tak kdyžtak sorry
Zrovna odstavce budou minimálně pro mě důležitější než sem tam nějaká gramatická chyba. Číst špatně tříděné bloky textu je unavující.
samozřejmě čeho je moc toho je příliš. Nesmí to bejt velkej "prasečinec". Ja jen že nedavno jsem se s jedním uživatelme bavil o tom, že někdo je schopnej dát mínus třeba jen za "špatné" odstavce.
bartas: Nechci vyvolat flame war, ale tenhle názor nesdílím. Jsme Češi, tak pišme česky. Sem tam něco ujede každému, ale psát si, jak se mi zachce bez jakékoliv kontroly, je pro mě prostě prasárna.
bartas: Souhlasím, ale všeho s mírou. Některé ty Lihkanovy chyby vyloženě bijou do očí a byť je koment sám o sobě napsanej pěkně, dokáže to ten dojem zkazit.
krucipísek copak jde o chyby?Jde o obsah komentu!jen za chyby NIKDy nedam minus.copak je todle nějakej lyngvystyckí kroužek?
Fg: Jo jo, přesně tak.
Nejlepší ale je, že někteří z nich jsou tak zaslepeni opravováním, že jim nedojdou ani ty některé záměrné chyby :-D
jj za ty chyby ti da urcite nektery ze zdejsich cestinaru minusko :D
Likhan: Dávám plus, fajn dojmy. Jenom, ikdyž já mám taky dost chyb v textu, tak pořeš ještě -i/-y ;-) Máš tam toho děsně moc.
Lihkan - ačkoliv proti dlouhým komentům nic nemám, tak tohle fakt nejde číst, zkus to nějak rozumně rozdělit do odstavců, nebo to fakt nikdo číst nebude.

EDIT - aha, koukám, že už to je a nebo se mi to nějak blbě zobrazilo
aoshi: Přesně tak. Někdy jsem viděl na jednom herním webu dva rozdílné úhly pohledu na jednu a tu samou hru a rozdíl v hodnocení tam byl snad i 5 bodů z 10ti :-)
Holt je to jen subjektivní hodnocení a lepší je si vyčíst fakta a podle toho usuzovat, jak by mě ta hra mohla bavit.
Garion: tak 2jka bude zarucene lepsi, ale tolik ovsem zase ne
Neví někdo, jak je na tom steam verze (nyní za sympatických 5 europeněz) ohledně aktivací/instalací a dalšího ztrpčování života? Pamatuju si, že byl humbuk, když to vyšlo. Pak tu "ochranu" snad zrušili, ale jelikož mě za poslední roky zaujalo jenom několik málo her od EA, tak skutečně nevím (a jsem línej to zpětně dohledávat).
tak jeste sem zjistil ze v nulove gravitaci pomoci sprintu "prasknete do koni" a letite vazne rychle, to je fakt dobry, jestli budou nejake velke otevrene prostory, bude to fajn :)
Garret: Dneska jsem do rána v práci, takže kdyžtak bohužel beze mě. :-(
Chuck: ok, no pokud by se našlo dost zájemců, tak bych dneska klidně zarejdil... ve std čas...
Fg: Ty, na které jsem tu řezačku zkoušel, se teda zrovna člověku moc nepodobali. :-)
Garret: Tak to jsme si nějak neporozuměli, na svátky zásadně nikam nejezdím. Já jsem si jen říkal, že si vy ostatní určitě budete chtít dát přes svátky se závoděním voraz, tak proto jsem navrhl toho 27.12., kdy začnou patřičně působit abstinenční příznaky. ;-) Kdyby bylo po mém, zahrál bych klidně hned po štědrovečerní večeři. :-D

Fg: Ty do mě prostě vidíš. ;-) Pocta? Ale ne, chtěl jsem si jen vyzkoušet, jak ta řezačka funguje na lidské ruce. :-)
Garret: Dá přednost Vánočním společným chvílím s rodinou jako její hlava, right?
hele chucku co tu děláš? já myslel že někam odjíždíš, když si říkal po Flatout 2 matchi, že zahrajeme zase až 27. ...
Paul: ve dvojce je to fakt lepsi, navic i souboje jsou hratelnejsi + ty male rychle behajici deti jsou roztomile, sem si s nimi hral na honenou, ale neutekl jsem jim....

jaky je to podle tebe vubec zanr? a nerikej ze survival horor, pac to neni ani kdyby ses rozkrajel ;)

btw nenarocny = staci mu malo, kdejakou bidou od EA mu zavres usta :) ale ne, tohle bude solidni, na 70% to mit bude, ale na vys jak 80% tomu neverim
Ále kecy o nenáročnosti si nech, Dead Space byla solidní akce, ikdyž kdovíjak děsivý mi to taky nepřišlo (Amnesia je holt jiný kafe). Od dvojky si slibuju solidní žánrovku jak má bejt, snad nezklame. Ta nulová gravitace zní dobře, tyhle momenty byly v jedničce supr.
tak 2jka absolutne a ocekavane "nezklamala", stale to same v blede modro-sedem, o5 zadna tma a grafika je naprosto stejna, zadny posun, kosmeticke upravy na obleku(zdravi) jinak inventar stejny. Strach zase zadny(desne predvidatelne), ikdyz jsem tam vytusil zajimavy zamer, takze straspytli z 1 dilu budou mit zase hnede pliny, ja o5 jsem zival. Jedine kladne co hodnotim, je pohyb v nulove gravitaci, uz je pryc hopsani ze steny na stenu. Diky tryskam je pohdlne se vznaset a plout si kam si zamanete. Jednicku nebude vubec tezke prekonat a sem si skoro jist, ze dvojka tak ucini, jelikoz hratelnostne je to o neco lepsi. Bohuzel nejake inovace, strach ci zmenu prostredi se nedockame, skoda...

EDIT: sem rad, ze nejsem divny a i jinym prijde DS predvidatelny a spis comedy, nez horor :) viz EG a pocitacovy psi se muzou koknout na demo ;)
Podle screenů mezi ME2 a ME3 enginy není žádný rozdíl. Možná tak pod mikroskopem... Evoluce enginu mezi ME1 a ME2 byla mnohem větší.
"by se mělo demo objevit mezi 1 a 4 hodinou ranní našeho času ve čtvrtek, 23. 12. " kua, rano zkouzka takze az nekdy vecer :X, na Mass Effect 2 demo se tesim, kdyz tam bude "engine" co bude v 3jce
EA letos přehodnotilo politiku (opět) a začalo být více vypočítavé a ziskuchtivé. Tedy opačný trend, než nastolil v roce 2007 Riccitiello (imho pro PC hráče zlaté éra EA). Nejsou dema, nebudou češtiny, nejsou nové značky... I když vzhledem ke krizi a nic moc úspěchu v posledních dvou letech (až na pár silných značek od BioWare, DICE a Criterionu).
twitter deadspace: The DEAD SPACE 2 DEMO is AVAILABLE NOW on
PSN and XBOX LIVE!!! Please RT this message & give your friends a chance to survive the chaos!
Fg: No, jedničku jsem taky koupil bez vyzkoušení, takže u dvojky to stejně nedopadne jinak. ;-)
Chuck: popravde ano a ani nemaji zavazny duvod proc to davat na PC...