SRO, celým názvem Natural Science Research Organization, je organizace zabývající se kulturními památkami a při jednom z jejich průzkumů se jim podaří najít starověký meč, jenž obsahuje látku, která přivádí k životu dávno mrtvá stvoření. Tohle samozřejmě nezůstane bez povšimnutí a vojenská organizace SAI má s mečem vlastní plány, tudíž se pokusí tenhle vzácný nález ukrást. SRO tak posílá do akce svou nejlepší agentku, která má problémy vyřešit.
Bright Memory je dílem jediného čínského vývojáře a jedná se o first person akci s hack and slash prvky. To znamená, že mimo střelné zbraně a futuristické gadgety může hrdinka využívat i chladné zbraně a jednotlivé útoky řetězit na komba. Souboje završují i boss fighty a průchod hrou oživují různé hádanky či platforming. Především se ale hratelnost zaměřuje na frenetickou akci podpořenou energickým soundtrackem.
Bright Memory Infinite dohrána. Výborná (8/10) věc. Herní systém přehlednější než v Bright Memory. Úplně jiné lokace než v Bright Memory. Stinnou stránkou je trochu to, že pro postup je na některých místech potřeba zlikvidovat všechny nepřátele, jinak se neotevře cesta dál (jednou jsem se kvůli tomu i zasekl, protože jsem ve víru bojů byl líný poslouchat/číst a díky tomu jsem neudělal přesně to, co autoři očekávali). Zamrzí také herní doba (dohráno za 2,5 hodiny a to jsem se ještě trochu flákal a občas něco zbytečně opakoval), i když je celkem pochopitelná. Na druhou stranu je s podivem, co všechno a jak kvalitně byl autor v jednom člověku schopen vytvořit, co všechno do hry nacpal (čtyři diametrálně odlišné střelné zbraně, různé typy nábojů, boj s mečem včetně komb, lehký vývoj postavy, wall-run i wall-jump a další herní mechanizmy) a hlavně jak dobře to všechno dohromady funguje. Jen tak dál.